Connect with us

Tech

Facebook priprema velike promjene

Objavljeno

-

Facebook priprema dvije promjene za svoju aplikaciju.

U internom dokumentu do kojeg je došao The Verge, Tom Ellison, Metin izvršni direktor zadužen za Facebook, iznio je dva ključna prioriteta kompanije.

Prvi je da mreža preporučuje korisnicima više objava koje dolaze s različitih strana, a ne samo s profila i stranica koje prate. Preporuke će uključivati i Reels kratke video snimke, a sam sustav podsjećati na For you sekciju na TikToku. Ideja je prebaciti cijeli sustav početne stranice na takozvani Discovery Engine koji bi trebao preporučiti novi sadržaj svaki put kada korisnik uđe u aplikaciju.

Facebook je bio pionir tehnologije koja uči navike korisnika i preporučuje objave s profila i stranica na koje korisnik zapravo reagira.

TikTok je otišao korak dalje i počeo preporučivati i objave s profila koje korisnici ne prate, model koji se pokazao izuzetno uspješnim. Na ovaj način korisnici svo vrijeme pronalaze novi sadržaj, a mreža zahvaljujući tome još bolje procjenjuje što se korisnicima sviđa. TikTok je ovim potezom ujedno izjednačio teren za autore i influencere, pružajući im mogućnost da s malo pratitelja preko noći postanu viralni.

Kada redizajn bude gotov, početna stranica će na vrhu biti mješavina storyja i reelsa, praćena mješavinom objava prijatelja i objava koje preporučuje novi Discovery Engine.

Drugi prioritet kompanije je ponovno spajanje Facebooka i Messengera u jednu aplikaciju na mobilnim uređajima. S gornje desne strane nalazit će se samo ikonica za poruke koja korisnika vodi u poruke bez napuštanja aplikacije. Cilj je pojednostaviti korisnicima komunikaciju i ispraviti pogrešnu odluku o razdvajanju aplikacija donesenu prije skoro desetljeće.

Tom Ellison je izjavio za Verge da je kompanija “sporo uvidjela konkurentsku prijetnju Tiktoka” i dodao “da je postalo sasvim jasno da su kratki video snimci najpopularniji format na društvenim mrežama, kao i da se ljudi žele povezivati preko sadržaja”.

O uspjehu modela najmlađe društvene mreže najbolje govore brojke. Korisnici provode 78% više vremena na Tiktoku nego na Facebooku, a sama aplikacija ima 20 posto više preuzimanja u odnosu na konkurenciju. Prema podacima stranice Statista čak 53 posto korisnika u SAD-u su stariji od 30 godina, što znači da aplikacija odavno nije rezervirana samo za tinejdžere, kako se dugo mislilo.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Tech

Nova prevara putem WhatsAppa, policija opet izdala važno upozorenje

Objavljeno

-

By

Policiji je prijavljena računalna prijevara počinjena na štetu 43-godišnjaka s područja Popovače, objavila je PU sisačko-moslavačka.

Nakon dogovora oko kupnje nepoznati počinitelj je muškarca putem WhatsApp aplikacije naveo da upiše podatke s kartice tekućeg računa. Nakon što je dao tražene podatke primijetio je da mu s računa nedostaje novac i shvatio je da je prevaren. Policija traga za počiniteljem, protiv kojeg će biti podnijeta kaznena prijava nadležnom državnom odvjetništvu.

Počinitelji, u komunikaciji s oštećenim osobama, najčešće koriste mobilnu aplikaciju WhatsApp putem koje prosljeđuju poveznice phishing/lažiranih mrežnih stranica trgovačkih društava koja se bave dostavom robe.

Na taj način prikupljaju osobne podatke i podatke o bankovnim karticama te CVV broju kartice i potom kasnije zadaju neovlaštene transakcije na raznim internetskim prodajnim mjestima u inozemstvu.

Navedeni napadi su učestali te ponovo upozoravamo građane na opasnost davanja osobnih i financijskih podataka nepoznatim osobama.

Policija poziva građane na dodatan oprez, a ukoliko se smatrate oštećenima, savjetuju da prijavu podnesete u policijskoj postaji na čijem postajnom području imate prebivalište.

 
Nastavi čitati

Tech

FBI upozorava: Ove igre radije nemojte igrati na mobitelu!

Objavljeno

-

By

Neovlaštene kupnje unutar aplikacije i sumnjive igre uvijek su opasnosti na koje treba biti oprezan kada preuzimate nove aplikacije. FBI je objavio upozorenje svima koji pokušavaju igrati igre za zarađivanje. Takve bi igrice trebali izbjegavati pod svaku cijenu.

FBI upozorava na kriminalce koji kreiraju lažne aplikacije za igranje kako bi ukrali milijune dolara u kriptovalutama. Prevaranti reklamiraju aplikacije kao igre za zaradu nudeći financijske poticaje igračima.

Kako to zapravo funkcionira? Prevaranti najprije kontaktiraju žrtvu i pokušavaju izgraditi odnos, a potom žrtvu upoznaju s igricom u kojoj navodno možete zaraditi nagrade u kriptovaluti u zamjenu za neku aktivnost, poput uzgoja “usjeva” na animiranoj farmi.

Kako biste sudjelovali u igri, kriminalci vam govore da napravite novčanik za kriptovalute, kupite kriptovalute i pridružite se određenoj aplikaciji za igru. Što više novca žrtve pohrane u svoje novčanike, to više nagrada mogu zaraditi u igri.

A onda nastaje problem. Igrate igru i vidite lažne nagrade koje se gomilaju u aplikaciji. Kada prestanete uplaćivati sredstva u kripto novčanik, kriminalci ga isprazne pomoću zlonamjernog programa koji ste nesvjesno aktivirali nakon što ste preuzeli tu igricu na svoj mobilni uređaj.

Prevaranti potom žrtvi kažu da mogu vratiti svoja sredstva plaćanjem dodatnih poreza ili pristojbi, ali žrtve nikada ne dobiju svoj novac, prenosi Komando.

 
Nastavi čitati

Tech

Hoće li se Facebook i Instagram doista ugasiti u Europi?

Objavljeno

-

By

Zakon o zaštiti podataka stvara ozbiljne probleme društvenim mrežama. Instagram i Facebook – koji imaju više od nekoliko milijardi korisnika, za sada su relativno sigurni, objašnjavaju stručnjaci. Odluka o ukidanju TikToka pričekat će do svibnja.

Instagram, Facebook, TikTok – aplikacije su koje gotovo svi imamo u svojim mobitelima. Možemo li uopće zamisliti život bez njih? Može li se takvo što uopće dogoditi u današnjem tehnološkom svijetu u kojem živimo?

Vjerojatno se to neće dogoditi. Riječ je o nekakvim ratovima i igrama između Europske komisije i Facebooka, odnosno SAD-a o zaštiti osobnih podataka korisnika, pojasnio je stručnjak za marketing i tehnologiju Ilija Brajković za Dnevnik Nove TV.

Brajković dodaje da zapravo žele da ti podaci ostanu tehnološki spremljeni na serverima unutar EU-a, a Facebooku to ne odgovara jer mu to stvara dodatne komplikacije te da se cijela priča vodi oko toga kako će oni to riješiti.

Korisnici Instagrama i Facebooka zato mogu odahnuti – dok je poznata kineska društvena mreža u većim problemima.

“Kod TikToka je puno teža stvar zato što je TikTok u vlasništvu kineske tvrtke, a tu su sad onda geopolitički ratovi između SAD-a i EU-a s jedne strane i Kine s druge. SAD-u bi bilo u interesu možda ubiti TikTok jer jako puno tih podataka zapravo onda ide u Kinu”, smatra Brajković.

“Od svoje pojave, društvene mreže postale su pravi globalni komunikacijski fenomen, a nove generacije od njih stvaraju unosan biznis. Društvene mreže su me i dovele do toga da mogu raditi iz bilo kojeg dijela svijeta tako da jako često snimam putovanja i publiku koja me gleda upoznajem s različitim dijelovima svijeta”, rekao je Marko Vuletić koji priznaje da mu je to hobi koji je uspio unovčiti.

Veliki globalni izvještaj iz 2021. godine otkriva da više od 60 posto stanovnika zemlje sada koristi internet, a velika većina njih ima društvene mreže. Stoga je teško vjerovati da bi se pogotovo vodeće društvene mreže mogle ugasiti, no vrlo je izvjesno da će se još neke usluge početi naplaćivati.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi

U trendu