Connect with us

ZADAR / ŽUPANIJA

NAGRADNI NATJEČAJ U tijeku izbor za najbolji EU projekt 2022. Donosimo detalje…

Objavljeno

-

Prije prijave putem obrasca, molimo vas da pročitate pravila natječaja u nastavku.

HANZA MEDIA d.o.o., Koranska 2, Zagreb, OIB: 79517545745, (u daljnjem tekstu: Priređivač) donosi: Zagreb, 21. lipnja 2022. godine

PRAVILA NAGRADNOG NATJEČAJA

pod nazivom “Izbor za najbolji EU projekt 2022”

1. Predmet Pravila

1.1. HANZA MEDIA d.o.o. organizira nagradni natječaj pod nazivom “Izbor za najbolji EU projekt 2022” (u daljnjem tekstu: Nagradni natječaj), te ovim pravilima uređuje način i uvjete sudjelovanja u nagradnom natječaju, rokove za ostvarivanje prava na nagradu i druga pitanja važna za priređivanje nagradnog natječaja i sudjelovanja u istom. Svrha priređivanja nagradnog natječaja je povećanje razine osviještenosti građana o dosadašnjem uspješnom korištenju sredstava EU i predstavljanju brojnih uspješnih lokalnih i regionalnih projekata EU.

1.2. Pravila nagradnog natječaja i sva potrebna dokumentacija bit će objavljena dana 27.06.2022. godine na portalu www.jutarnji.hr

2. Nagradni natječaj

2.1. Nagradni natječaj organizira se na portalu www.jutarnji.hr u razdoblju od 27.06.2022. godine do 10.08.2022. godine.

2.2. Pravo sudjelovanja u nagradnom natječaju imaju županije i županijske razvojne agencije na području Republike Hrvatske. Svaka županija, odnosno županijska razvojna agencija, može nominirati više projekata EU koji su provedeni na području županije ili projekte koje je provelo trgovačko društvo i/ili institucija sa sjedištem na području županije na kojima je županija partner. Projekti se prijavljuju bez kotizacije.

U Izboru sudjeluju svi projekti EU provedeni i/ili završeni u 2020. i 2021. godini, završeni do 31.01.2022. godine.

2.3. Prijave za nagradni natječaj dostavljaju se putem obrasca za nominaciju projekta koji će se nalaziti na stranici www.jutarnji.hr. Nominacija projekta treba sadržavati sljedeće elemente: projekt predložen od strane županijske razvojne agencije (naziv projekta); kategorija prijave projekta, lokacija; datum početka i završetka projekta; nositelji/partneri na projektu; cilj projekta; što projekt čini uspješnim; što je projektom ostvareno (rezultati projekta); koristi koje su županija i cjelokupna država ostvarile projektom; ukupna vrijednost projekta; iznos isplaćenih bespovratnih sredstava; vlastita sredstva i kontakt osoba zadužena za provedbu projekta (e-mail adresa i telefon/mobitel) plus kontakt krajnjeg korisnika projekta (npr. gerontodomaćica koja je zaposlena preko programa EU). Uz obvezne podatke iz obrasca kandidati mogu učitati ili poslati poveznice na najviše pet dokumenata kako bi istaknuli i prikazali prednost prijave.

2.4. Razdoblje podnošenja prijava na natječaj je od 27.6.2022. godine do 27.7.2022. godine. U konkurenciji za osvajanje nagrade sudjeluju svi prijavljeni koji su potpuno i ispravno ispunili prijavnicu i prijavili projekt do 27.7.2022. godine u 23:59 sati.

2.5. Odabir pobjednika provest će žiri sastavljen od 7 predstavnika: dva Hanza Media d.o.o., dva predstavnika Hrvatske zajednice županija, predstavnika Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova EU, predstavnika portala Župan.hr i predstavnika Ureda Europskog parlamenta u Hrvatskoj. Između dostavljenih projekata, žiri će prema kriterijima ocjenjivanja, izabrati 28 najboljih projekata, koji ulaze u drugi krug. Drugi krug izbora provodi se u razdoblju od 29.7.2022. godine do 10.8.2022. godine. U drugom krugu žiri će od 28 finalista izabrati pobjednike (prva tri mjesta) u pet kategorija:

– Doprinos znanosti i inovacijama

– Doprinos lokalnoj i regionalnoj zajednici

– Doprinos prekograničnoj suradnji

– Doprinos poduzetništvu

– Izbor projekta po glasanju građana

Odluka žirija je konačna.

2.6. Dobitnici nagrada po izboru žirija bit će objavljeni početkom listopada 2022. godine na tradicionalnim Danima regionalnoga razvoja i fondova EU.

2.7. Nagradni fond čine plakete za prvo, drugo ili treće mjesto u svakoj od kategorija.

2.8. Prijave na natječaj koje pristignu bez podataka o sudionicima nagradnog natječaja smatrat će se nevažećim.

2.9. Dobitnici nagrada pristaju na objavu članka o osvojenim nagradama te objavu fotografija i njihovih osobnih podataka u tiskanim i digitalnim izdanjima Hanza Medije te društvenim mrežama Hanza Medije.

3. Preuzimanje nagrade

3.1. Dobitnik nagrade koji je ispunio uvjete iz /navedenih Pravila bit će obaviješten pisanim putem o osvajanju nagrade. Pisana obavijest /bit će dostavljena na e-mail adresu s koje je poslana prijava za nagradni natječaj, a koja je zabilježena u sustavu Priređivača.

3.2. Dobitnik preuzima nagradu na tradicionalnim Danima regionalnoga razvoja i EU fondova na lokaciji koju odredi Priređivač, a koji će se održati početkom listopada 2022. godine. Dobitnik je obavezan prisustvovati navedenom događaju. Ukoliko dobitnik nije u mogućnosti prisustvovati Danima regionalnoga razvoja i fondova EU, potrebno je poslati izaslanika koji će umjesto njega preuzeti nagradu. Dobitnik je dužan pisanim putem obavijestiti Priređivača o nemogućnosti dolaska na Dane regionalnoga razvoja i fondova EU, sukladno tome također i dostaviti ime osobe ovlaštene za preuzimanje nagrade u njegovo ime. Ukoliko Dobitnik nije u mogućnosti prisustvovati Danima regionalnoga razvoja i fondova EU te ne pošalje izaslanika, Dobitnik je dužan preuzeti nagradu u roku od 8 dana od Dana regionalnoga razvoja i EU fondova. Ne preuzme li dobitnik svoju nagradu niti u dodatnom roku od 8 dana od dana organiziranog događaja, gubi na nju pravo.

3.3. Dobitnik daje suglasnost za fotografiranje na Danima regionalnoga razvoja i fondova EU te pristaje da se njegovo ime, prezime i fotografije objavljuju u izdanjima Hanza Medije i portala Župan.hr. Dobitnik preuzima nagradu koja je navedena u ovim Pravilima.

4. Pravo Priređivača na objavljivanje podataka o dobitnicima

4.1. Podatke iz točke 2.3. Pravila nagradnog natječaja Priređivač prikuplja u svrhu provođenja nagradnog natječaja i radi brže i efikasnije komunikacije sa sudionikom nagradnog natječaja.

4.2. Sudjelovanjem u nagradnom natječaju sudionici/dobitnici nagrada pristaju na objavu svojih osobnih podataka i ovlašćuju Priređivača za korištenje njihovih osobnih podataka i fotografija, bez prava na bilo kakvu naknadu, tako i u objavi reportaža ili sličnih materijala vezanih uz Nagradni natječaj.

4.4. Priređivač se obvezuje kako će osobnim podacima koje sudionik učini dostupnima u svrhu ovog Nagradnog natječaja, postupati u skladu s odredbama relevantnih propisa koji uređuju zaštitu osobnih podataka.

U skladu s time, Priređivač koristi fizičku, elektroničku i administrativnu zaštitu koja osobne podatke Sudionika štiti od gubitka, zloupotrebe i neovlaštenog pristupa, otkrivanja, izmjena i uništavanja. Pri obradi osobnih podataka, Priređivač i s njime povezana društva djeluju u skladu s propisanim politikama i procedurama koje se odnose na zaštitu osobnih podataka. Radi osiguranja poštene i transparentne obrade Priređivač obavještava sudionika o sljedećem:

– Voditelj obrade osobnih podataka, u smislu Opće uredbe o zaštiti podataka je HANZA MEDIA d.o.o., Zagreb, Koranska 2;

– Sudionik može u svakom trenutku, a u svezi obrade svojih podataka, kontaktirati Službenika za zaštitu osobnih podataka na broj telefona: 01/6173939 ili na dpo@hanzamedia.hr;

– U svrhu provođenja Nagradnog natječaja, Priređivač će pristup osobnim podacima odobriti onim primateljima kojima je to potrebno radi obavljanja poslova u okviru zakonom utvrđene djelatnosti primatelja.

– Priređivač će osobne podatke Sudionika čuvati tijekom trajanja Nagradnog natječaja, te sukladno tome i po završetku natječaja, sve do opoziva Sudionika;

– Sudionik ima pravo u svakom trenutku zatražiti pristup, odnosno potvrdu o tome obrađuju li se osobni podaci koji se odnose na njega te mu je Priređivač u razumnom roku i bez nepotrebnog odgađanja dužan pružiti sve relevantne informacije koje se odnose na obradu njegovih podataka;

– Sudionik ima pravo u svakom trenutku ishoditi ispravak netočnih osobnih podataka, kao i dopunu nepotpunih osobnih podataka koji se odnose na njega te pravo na prigovor nadležnom Nadzornom tijelu.

4.5. Priređivač zadržava pravo obrađivati osobne podatke Sudionika za potrebe izravnog marketinga svih izdanja Hanza Medije d.o.o. i s njome povezanih društava.

4.6. Sudionik u svakom trenutku ima pravo uložiti prigovor na obradu osobnih podataka koji se odnose na njega za potrebe izravnog marketinga. Prigovor može dostaviti na adresu: Zagreb, Koranska 2, ili pozivom na broj telefona: 01/6173939 ili na dpo@hanzamedia.hr. Po prijemu takvog prigovora Priređivač se obvezuje zaustaviti daljnju obradu osobnih podataka Sudionika koji se odnose na njega, a u svrhu izravnog marketinga. Prigovor na obradu osobnih podataka u marketinške svrhe ni na koji način ne utječe na sudjelovanje Sudionika u nagradnom natječaju.

5. Troškovi

5.1. Priređivač nagradnog natječaja snosi troškove nabave i čuvanja nagrade do trenutka predaje dobitniku, uključujući porez za područje Republike Hrvatske, a dobitnik snosi troškove preuzimanja, ukoliko su potrebni.

5.2. U trenutku preuzimanja nagrade, odnosno potpisa potvrde o preuzimanju nagrade ili pak istekom dodatnog roka za preuzimanje nagrade prestaju sve obveze i odgovornosti Priređivača prema dobitniku.

6. Posebne situacije

6.1. Priređivač može obustaviti provođenje nagradnog natječaja i prekinuti ga ukoliko za to postoje razlozi tzv. više sile, za koje u trenutku organiziranja nagradnog natječaja Priređivač nije znao niti je mogao znati, te također koji sprječavaju daljnji tijek natječaja u skladu s Pravilima.

7. Rješavanje sporova

7.1. Sudjelovanjem u Nagradnom natječaju svaki sudionik prihvaća prava i obveze iz ovih Pravila.

7.2. Za sporove koji ne budu riješeni mirnim putem nadležan je Općinski građanski sud u Zagrebu.

8. Stupanje na snagu

8.1. Ova Pravila stupaju na snagu s danom objave na portalu www.jutarnji.hr dana 27.06.2022. godine.

8.2. Sudjelovanjem u nagradnom natječaju svaki sudionik prihvaća sva prava i obveze utvrđene ovim Pravilima.

HANZA MEDIA d.o.o.

Ana Hanžeković Krznarić, članica uprave

Prijavite se ovdje.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

ZADAR / ŽUPANIJA

RADOVI U PODRUMU POLIKLINIKE ZADAR / Uređuje se prostor za opremu za centralnu pripremu lijekova i terapija

Objavljeno

-

By

Ukupno osam odabranih hrvatskih bolnica potpisalo je sporazum s Ministarstvom zdravstva o zajedničkoj provedbi projekta „Centralna priprava parenteralnih pripravaka“. Opća bolnica Zadar jedna je od potpisnica, pa su u podrumu Poliklinike u tijeku radovi na uređenju prostora u koji će se postaviti oprema za centralnu pripravu parenteralnih pripravaka.

“Našoj je ustanovi, u sklopu projekta, odobrena nabava jednog izolatora s dva radna mjesta i jednog izolatora za jedno radno mjesto. Prostor koji služi za kompleksan i sofisticiran proces pripreme lijekova i terapija bit će uređen prema svim propisanim standardima koji jamče sigurnost kako za djelatnike tako i za same pripravke i pacijente”, priopćeno je iz OB.

Lijekovi koji se primjenjuju parenteralnim putem na tržište dolaze u jednoj dozi te se za individualne potrebe pacijenta izrađuje pripravak prije same aplikacije. Riječ je o izrazito skupim lijekovima koji se koriste u liječenju onkoloških, hematoloških i pacijenata s autoimunim bolestima. Pripravke sada najčešće rade medicinske sestre na odjelima što je za njih dodatno opterećenje i podiže razinu rizika zbog manipulacije izrazito opasnim tvarima u neadekvatnim prostorima. Zbog necentralizirane pripreme, nakon uzimanja propisane doze lijeka iz njegovog originalnog pakiranja, ostatak lijeka se baca u otpad. Ovakav proces rada za sobom nosi više nedostataka, pa je razvijen sustav centralne priprave parenteralnih lijekova koji nosi višestruke benefite.

“U prvom redu osigurava individualno praćenje svakog pacijenta i precizno doziranje lijeka koji mu je potreban. To znači bržu, bolju i kvalitetniju zdravstvenu skrb”; kazala nam je Katija Nikpalj, mag.pharm., voditeljica Odjela bolničke ljekarne. Uspostavom ovog sustava omogućit će se potpuna kontrola te pridonijeti učinkovitijoj provedbi „5 pravila“ za pravilnu primjenu lijekova, a to su: pravi pacijent, pravi lijek, prava doza, pravo vrijeme i pravi način.

Sada će se u prostoru centralne priprave lijekova pripremati svi pripravci u liječenju za sve odjele Opće bolnice Zadar, a precizno doziranje mogućnost pogrešaka dovodi na minimum. „Sve ovo ujedno podrazumijeva i značajnu financijsku uštedu. Jedno pakiranje lijeka može se koristiti za više pacijenata i tako se u potpunosti iskoristiti. Koristit će se veća pakiranja lijeka koja imaju značajno nižu jediničnu cijenu“; dodaje mag.pharm.Nikpalj. Važno je i da će na ovaj način zalihe citostatika biti na jednom mjestu, a smanjuje se i količina citostatskog otpada čije je zbrinjavanje također jako skupo i ekološki neprihvatljivo.

Projekt „Centralna priprava svih parenteralnih pripravaka“ financira se europskim sredstvima kroz Mehanizam za oporavak i otpornost dodijeljenih Ministarstvu zdravstva za provedbu Nacionalnog plana oporavka i otpornost 2021.-2026., dodaju iz OB Zadar.

Radovi na uređenju prostora centralne priprave u našoj ustanovi vrijedni su 621.313,59 eura te se izvode po smjernicama HALMED-a (Agencije za lijekove i medicinske proizvode). Podliježu najvišim standardima koji se odnose na prostore za proizvodnju lijekova koji se primjenjuju parenteralno. Prostor pripreme čini sklop od više prostorija obloženih zrako i paro nepropusnim panelima koji sprječavaju kontaminacije ostalih prostorija. Prostori su spojeni na specijalizirane klima komore koje reguliraju protoke zraka u prostor, a time i tlak zraka u svakoj pojedinačnoj prostoriji odvojeno i automatski. Navedena tehnologija čini sustav visokotehnoloških „Čistih soba“, a izvodi ih tvrtka Termorad d.o.o.. Vrijednost opreme koja će se postaviti u prostoru iznosi oko 265 tisuća eura.

Završetak radova planiran je za srpanj 2024.godine.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

WINGS FOR LIFE / 5. svibnja starta novo izdanje utrke – najavljena posebna regulacija prometa gradom…

Objavljeno

-

By

U nedjelju, 5. svibnja, s Liburnske obale u Zadru startat će novo izdanje utrke Wings for Life World Run. Ova tradicionalna međunarodna utrka  kojom se prikupljaju sredstva za istraživanje liječenja ozljeda leđne moždine od svog prvog izdanja održava se u Zadru, a ove godine i u još 6 europskih gradova kroz službene utrke na lokaciji: Beč (AUT), München (GER), Poznan (POL), Prag (CZE), Ljubljana (SLO), Zug (SUI). Naravno, utrke uz aplikaciju održavaju se na mnogim drugim lokacijama pa tako cijeli svijet kreće istovremeno s utrkom za one koji ne mogu.

U zadarskoj utrci popunjeno je svih 8000 raspoloživih startnih brojeva još prije tri tjedna, a sudionici dolaze iz ukupno 29 zemalja. Najstariji sudionik ovogodišnje Wings for Life World Run utrke u Zadru ima 91 godinu, a na startu će se pojaviti i mnoga poznata lica; Anita Gerhardter, direktorica zaklade Wings for Life, Niko Kovač, Juraj Šebalj i Ilija Ravlić kao vozači presretačkih automobila i još mnogi drugi. U organizaciju utrke uključeno je i tisuću volontera iz Zadra i čitave Hrvatske. Još jedna posebnost ovogodišnjeg izdanja je koncert Matije Cveka u subotu, 4. svibnja, s početkom u 20 sati na zadarskom Forumu. Koncert je besplatan za sve posjetitelje.

Zadarski dio utrke startat će s Liburnske obale točno u 13 sati te će tog dana, u nedjelju, 5. svibnja, vrijediti posebna regulacija prometa:

Na dan utrke, u nedjelju 05. svibnja 2024. godine za sav promet biti će zatvorena:

·       Liburnska obala i Obala kralja Tomislava od gradskog mosta do Ulice Narodnog lista od 09.30 do 14.00 sati

·       Obala kralja Tomislava, Ulica Zrinsko-Frankopanska, Put Murvice, Ulica dr. Franje Tuđmana, Ulica Ante Starčevića od 12.45 do 14.00 sati

·       Jadranska magistrala D – 8, pravac Biograd prema Šibensko-kninskoj županiji od 12.50 do 14.30 sati

            Zbog održavanja utrke očekuje se pojačan promet na cestama i pojačane gužve. Policija će provoditi posebnu privremenu regulaciju prometa na Poluotoku, a kasnije duž cijele trase utrke, stoga apeliramo na sve sudionike u prometu za strpljenje i da poštuju naredbe, upute i smjernice policijskih službenika na terenu, te upute redarske službe organizatora utrke, kako svojim ponašanjem ne bi ugrozili vlastitu, ali i sigurnost ostalih sudionika u prometu. Također, savjetujemo građane da u naznačena vremena koriste obilazne cestovne pravce. 

Obavještavamo građane da će policija na dan održavanja javnog okupljanja, sukladno članku 79. Zakona o policijskim poslovima i ovlastima, prije, za vrijeme i nakon završetka javnog okupljanja, snimati mjesto održavanja javnog okupljanja na području grada Zadra (Poluotok) kao i duž cijele trase kretanja trkača.

Za pripremu i samo održavanje utrke na snazi će biti i posebna regulacija prometa u mirovanju koja se odnosi na javna parkirališna mjesta na Liburnskoj obali:

·       Od četvrtka, 2. svibnja, u 22 sata, zatvara se dio parkirališnog prostora na prostoru bivšeg autobusnog kolodvora kod Lančanih vrata, kao i parkirališni prostor na prostoru bivše zgrade Zaraušek uz Morska vrata.

·       Od petka, 3. svibnja, u 8 sati, zatvara se parkirališni prostor uz Liburnsku obalu, priobalni dio.

·       Od subote, 4. svibnja, moguća preostala vozila na tom području bit će premještena na Ravnice u prostor koji koristi pauk služba.

Alternativna parkirališna mjesta su na prostoru Ravnica i bivše vojarne Franka Lisice.

Sva navedena parkirališna mjesta bit će slobodna od nedjelje, 5. svibnja, u večernjim satima.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

TRG PETRA ZORANIĆA / U subotu obilježavanje “Dana Čistoće”

Objavljeno

-

By

U subotu 27. travnja 2024. godine Čistoća d.o.o. obilježava „Dan Čistoće“.

Tim će se povodom na Trgu Petra Zoranića u razdoblju od 9:00 do 12:00 organizirati prigodna manifestacija koja uključuje eko-igre „Čovječe ne ljuti se“ i „Trlju“, a bit će postavljen i info pult s promidžbeno-edukativnim materijalima.

U isto vrijeme, u zajedničkoj suradnji Čistoće d.o.o. i Ronilačkog kluba „Sv. Roko“ iz Bibinja, bit će organizirana eko akcija čišćenja podmorja na području Marine Tankerkomerc.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu