Connect with us

Hrvatska

Sjednica Savjeta za medije i odnose s javnošću SDP-a

Objavljeno

-


U prostorijama stranke SDP-a na Trgu pet bunara održana je osnivačka sjednica Savjeta za medije i odnose s javnošću. Ovim putem žele okupiti mlade ljude u angažiranju u medijima.
– Uloga Savjeta je ta da kroz brojne aktivnosti kao što je pokretanje web stranice prate politička događanja i odgovaraju kada je potrebno s naše strane. Ovo je vrlo odgovoran posao, rekao je koordinator za medije i odnose s javnošću ŽO SDP-a Zadar Jadran Perinić.
Bit će raspoređeni po timovima koji će raditi na terenu na području Zadarske županije te provoditi programe. Cijeli program Savjeta za medije i odnose s javnošću biti će raspoređen u nekoliko sekcija. Prva je Internet gdje će izabrani tim raditi na web stranici i društvenim mrežama kao što je Facebook i na taj način dostizati do populacije koja nije toliko aktivna. Druga sekcija biti će odnosi s javnošću gdje će, također odabrana ekipa, komunicirati s javnošću i medijima, a treća je izadavalaštvo koja će biti u vidu publikacija kao i sekcija video i foto dokumentacija. Zadnja sekcija koja je politički marketing.
Svi koji će sudjelovati u ovom novom programu SDP-a radit će volonterski.
– Mi smo politička stranka i želimo poslati političku poruku. Podržavam ovaj program i mislim da javnosti trebamo poslati jasnu poruku, rekla je Renata Sabljar – Dračevac.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

0 Comments

  1. haha

    17. veljače 2011. at 10:32

    A koja sekcija će obavljati prljav posao,lobirati piskarati komentare,namještati ankete?
    A ki će to platiti,socijalistička partija koja pliva u novcu,malo čudno??

     
  2. haha

    17. veljače 2011. at 10:35

    Da a zaboravljate spomenuti sekciju koja će radti prljav posao,spamati po forumima,klevetati,blatiti ,namještati ankete.
    Zar stvarno mislite da su ljudi glupi pa ne znaju kako su ti timovi plaćni,tko si danas može priuštiti trošiti toliko vremena volontirajući?
    Socijalistička partija a sere novac?
    Malo licemjerno!

     
  3. cocacola

    17. veljače 2011. at 13:25

    Ti to govoriš iz iskustva radeći tako za HDZ? Ili patološki mrziš SDP da svaki potez, makar i bez dokaza kvalificiraš ovako nakaradno? ili si možda kod Andrije Hebranga sticao neka znanja?

     
  4. sdp

    17. veljače 2011. at 14:05

    @haha:
    1) Ne mislimo da su ljudi glupi, ali o onima koji misle da članovima SDP-a netko nešto plaća za njihov rad, bi se moglo razgovarati.
    Možda nas Barišić plaća iz crnog fonda HDZ-a?
    2) Nasreću, ima entuzijasta koji su voljni volontirati u svoje slobodno vrijeme i dati svoj doprinos nečemu, što smatraju ispravnim, i što pridonosi boljitku ovog našeg (napaćenog) društva.

     
  5. haha

    18. veljače 2011. at 9:32

    700 000 kn potroše na ispitivanje javnosti,koliko toga ide agenciji koja provodi ‘anketna ispitivanja’ Puls.
    Zagrebački holding koji ima monopol završi godinu u minusu,vjerojatno zbog pustog volontiranja diljem lijepe naše…

     
  6. haha

    18. veljače 2011. at 9:34

    700 000 kn partija potroši na ispitivanje javnog mijenja,koliko od toga ide agenciji puls za ‘anketna ispitivanja’?
    Zagrebački holding unatoč monopolu godinu završava u minusu,koliko novca ode na volontiranje diljem lijepe naše?

     
  7. Naki

    18. veljače 2011. at 9:49

    Da odi mi još fali samo Bago i anketa Ipsos PULSA..da nam malo peru mozak.. Za one koji ne znaju Ipsos PULS je u vlasništvu prof. Lalića, naravno SDP-ovca. Dakle to vam je kao da ja radim anketu koji je grad najlipši na svitu, kolika je vjerojatnost da itko bude isprid Zadra, dakle kanite se damagogije, laži i manipuliranja.

     

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Hrvatska

Šef Hanfe: Osiguravatelji previše ulažu u nekretnine, postoji rizik od pada cijena

Objavljeno

-

Hrvatska osiguravajuća društva u portfeljima imaju znatno veći udio nekretnina u usporedbi s prosjekom EU-a, pa bi zbog umanjenja rizika moguće korekcije cijena nekretnina trebala preispitati strategije ulaganja i razmotriti diversifikaciju, poručio je danas čelnik Hanfe Ante Žigman.

Žigman je to rekao na Hrvatskim danima osiguranja, koji se održavaju u Opatiji u organizaciji Hrvatskog ureda za osiguranje (HUO), a okupljaju više od četiri stotine stručnjaka.

Kazao je da svjetsko tržište dionica raste, investitori se lako upuštaju u rizičnija ulaganja, dok gospodarski rast usporava i ne prati taj burzovni optimizam. Istodobno, visoka inflacija i dalje sprječava monetarno popuštanje i pad kamatnih stopa, unatoč očekivanjima da će se to uskoro dogoditi. 

“U takvom okruženju osiguratelji posebno moraju brinuti o potencijalnim tržišnim rizicima i pronaći načine kako umanjiti utjecaj eventualnog pada cijena i vrijednosti portfelja”, upozorio je predsjednik Upravnog vijeća Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (Hanfa) u izjavi koja se prenosi u odvojenim priopćenjima HUO-a i Hanfe.

Naime, usporavanje prodaje poslovnih i stambenih nekretnina tijekom prošle godine sugerira da bi europsko, a time i domaće tržište nekretnina, moglo doživjeti promjene. To je prema Žigmanovim riječima važan signal za hrvatska osiguravajuća društva, jer imaju znatno veći udio nekretnina u svom portfelju u usporedbi s prosjekom EU-a.

“Tržište osiguranja kao cjelina ima dovoljno kapitalnih rezervi, ali…”

Pritom je iznio podatak da nekretnine u prosjeku iznose oko četvrtine ukupne imovine, dok kod nekih društava ta brojka doseže gotovo 60 posto. To naglašava potrebu, poručio je Žigman, da domaća društva za osiguranje preispitaju svoju strategiju ulaganja, razmotre diversifikaciju kako bi umanjila rizik moguće korekcije cijena nekretnina te osigurala dovoljnu likvidnost.

Iako Hanfina testiranja pokazuju da i u slučaju značajnijeg pada cijena tržište osiguranja kao cjelina ima dovoljno kapitalnih rezervi, Žigman upozorava da osiguravatelji trebaju pažljivo procijeniti rizike povezane s ulaganjem u nekretnine.

Rekao je da se, iako izravno ulaganje u nekretnine ima neke prednosti, ne smiju zanemariti rizici koje takva ulaganja nose. Osim što su sklone velikim fluktuacijama cijena, nekretnine su teže unovčive i ne osiguravaju brzu likvidnost kao neka druga ulaganja.

Za razliku od izravnog ulaganja u nekretnine, osiguravatelji na razini EU-a obično razmjerno raspoređuju svoja ulaganja među nekretninskim fondovima, dionicama i korporativnim obveznicama nekretninskih poduzeća, naveo je Žigman, naglasivši važnost očuvanja stabilnosti financijskog sustava, posebno tržišta osiguranja, koje čini gotovo 20 posto ukupne imovine hrvatskog sektora nebankarskih financijskih usluga.

 
Nastavi čitati

Hrvatska

“U konzervi graha pronašao sam štakora!” Nakon šokantne objave povlači se cijela serija iz velikog trgovačkog lanca

Objavljeno

-

By

“U konzervi smeđeg graha pronašao sam – štakora!” Tim se riječima, ali i slikom, portalu za potrošače javio unezvijereni kupac nakon što je otvorio pakiranje graha koje je kupio u našem trgovačkom lancu.

Jedan je kupac doživio nemali šok kada je otvorio konzervu smeđeg graha i u njoj vidio veliki komad štakora. Točnije, zadnji dio s repom, a kako je to izgledalo, najbolje svjedoči njegova fotografija koja uistinu nije za one slabijeg želuca.

Javio se Europskom centru izvrsnosti potrošača, odnosno njihovoj stranici na Facebooku Halo, inspektore, gdje je sve objavljeno. Nakon toga reagirao je Državni inspektorat, ali i lanac Konzum, koji pod svojim brandom K plus plasira grah Garden good. Proizvođač je talijanska tvrtka Fiamma Vesuviana S.R.L. Konzum je odlučio povući cijelu seriju neto količine 400 g, LOT broja L M261, najbolje upotrijebiti do 17. 9. 2026.

“Žao nam je zbog situacije koja se dogodila našem kupcu. Nastavno na zaprimljenu reklamaciju kupca, u koordinaciji s proizvođačem i svim nadležnim institucijama, poduzeli smo sve potrebne radnje sukladno internoj proceduri.

Obavijestili smo proizvođača i zatražili očitovanje. Iako u ovom trenutku ne raspolažemo svim potrebnim informacijama, u kontaktu smo s proizvođačem te smo iz predostrožnosti i s ciljem zaštite naših kupaca, na vlastitu inicijativu, navedenu seriju proizvoda povukli iz prodaje. Dodatno, proveden je inspekcijski nadzor kojim je utvrđeno da je Konzum proveo sve potrebne aktivnosti i provjere.

Još jednom želimo izraziti naše žaljenje te ćemo svakako napraviti sve što možemo kako bi detaljno provjerili sve okolnosti i osigurali da se ovakve situacije ne ponavljaju. Za sve ostale informacije u potpunosti smo na raspolaganju kupcima putem našeg besplatnog potrošačkog telefona 0800 400 000 ili maila konzum@konzum.hr”, odgovorili su iz Konzuma, prenosi Halo, inspektore.

Ako ste kojim slučajem kupili konzervu graha iz serije koja je povučena s polica, vratite ga u bilo koju Konzumovu trgovinu, gdje ćete dobiti povrat novca.

Proizvod je povučen

Sanitarna inspekcija Državnog inspektorata također je po prijavi pronalaska štakora u konzervi provela nadzor.

“Utvrđeno je da je predmetno trgovačko društvo odmah po zaprimanju prijave potrošača pokrenulo postupak prikupljanja svih podataka o samom proizvodu odnosno prikupljanju podataka o LOT-u i roku trajnosti te su zatražili od proizvođača iz Italije da dostave očitovanje vezano za predmetnu prijavu. Po zaprimanju točnih podataka o LOT-u i roku trajanja sporne hrane dana 7. 5. 2024. godine on je dobrovoljno pokrenuo postupak povlačenja navedenog lota s tržišta Republike Hrvatske.

S obzirom na to da je proizvođač predmetne hrane u Italiji, Državni inspektorat će u skladu s procedurama prijaviti i dostaviti informacije u EU RASFF sustav (Europski sustav brzog uzbunjivanja za hranu i hranu za životinje) o predmetnoj prijavi potrošača i povlačenju spornog lota s tržišta kako bi daljnje mjere prema proizvođaču provelo nadležno tijelo za sigurnost hrane u Italiji,” izvijestio je Državni inspektorat RH, prenosi Dnevnik.hr.

 
Nastavi čitati

Hrvatska

Važna obavijest! Povlače se popularne grickalice, provjerite jeste li ih kupili

Objavljeno

-

By

Unsplash

Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH) objavila je da se povlače popularne grickalice.

Državni inspektorat Republike Hrvatske obavještava potrošače o opozivu proizvoda Cheez Zum Cheese ring snacks – Cheddar Cheese Flavor, 25g, zbog prisustva neodobrenog bojila E110 u sadržaju.

Proizvod nije u skladu s Uredbom 178/2002 o utvrđivanju općih načela i uvjeta zakona o hrani, osnivanju Europske agencije za sigurnost hrane te utvrđivanju postupaka u područjima sigurnosti hrane i Uredbom (EZ) br. 1333/2008 Europskog parlamenta i Vijeća od 16.prosinca 2008. o prehrambenim aditivima, navodi se na web stranici HAPIH-a.

Podaci o proizvodu:

Dobavljač: Beagley Coppermann, De Kwakel, Nizozemska

Maloprodaja: Osmi kontinent d.o.o., Dubrovnik

Obavijest se odnosi isključivo na proizvod sa gore navedenim podacima.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu