magazin
MEGA FOTOGALERIJA / Biograd na Moru ugostio najveći modni spektakl! Bure centar bio je premalen za sve koji su željeli uživati u ovoj modnoj poslastici
Sinoć je u prepunom ambijentu Bure centra u Biogradu na Moru održana druga po redu modna platforma ModernA EclectiC. Sudeći po odazivu posjetitelja, poznatih lica i medija ModernA EclectiC je napravila spektakl neviđen na ovim prostorima. Mjesto više tražilo se u garaži poznatog trgovačkog centra Bure kojeg su organizatori Alen Ljubić i Anita Maričić pomno transformirali u eklektičnom stilu što je publici dalo potpuno novo iskustvo mode.
Modnu večer otvorio je poznati modni brand ALDUK, koji je jedan od stupova hrvatske mode već petnaest godina, a predstavio nam je uvid u svoju novu kolekciju za jesen/zimu 2024. naziva “Elpida”. Moćna, vizualna moderna silueta nove kolekcije glam-rock prizvuka dolazi u tamnom tonu, mistične crne s pokojim akcentom u vidu sjajnih tkanina, a cijelokupna kolekcija osim tamnog dijela ima i modele u boji mesa i ružičastoj. “Kolekcija “Elpida” ili u prijevodu s grčkog “nada” bazirana je na ljudskoj svijesti gdje stvari često vidimo crnima, pesimističnima, ali uvijek je tu negdje iza ugla ELPIDA koja nam vrlo lagano odjene “ružičaste naočale” tj. stvori nam optimističan pogled na zbivanja oko nas. Upravo taj psihološki trenutak postalo je netipična inspiracija za ovu kolekciju. ALDUK uvijek svoj dizajn bazira na funkcionalnosti, ali i dodatnoj vrijednosti gdje se u odjeći s njegovim potpisom osjećate poput modernog superheroja. Poznati dizajner kojeg rijetko viđamo na modnim pistama, ali redovito predstavlja svoje projekte putem modnih kampanja je oduševio mnogobrojnu publiku u Bure centru.
DeLight je predstavio zimsku kolekciju koja je pažljivo osmišljena do posljednjeg detalja, a predstavlja savršen spoj elegancije i ženstvenosti s pomakom ka modernom. Klijentice koje svoje povjerenje poklone ovom hrvatskom brandu bit će oduševljene odijelima u bojama izrađenih od vrhunskih prirodnih tkanina. Dominantne boje sezone u skladu sa svjetskim trendovima jesu bordo i plavičaste nijanse koji svaki komad čine još upečatljivijim. Kolekciju koju nam je DeLight predstavio nudi čitav spektar odjevnih komada – od odijela, svilenih košulja, viskoznih i vunenih haljina. Naglasak same kolekcije bio je na kaputima istkanim od najfinijih niti, a posebna pažnja se pridala konstrukciji i izradi koje su baza brenda koji se s ponosom diči svojom kvalitetom. Svi navedeni detalji ne samo da pridonose vizualnom identitetu kolekcije i brenda već garantiraju dugotrajnost i kvalitetu čineći svaki komad najboljim izborom u jesensko/zimskoj garderobi.
JET LAG by Jasmina Arnautović inspiraciju je za novu kolekciju jesen/zima 2024. pronašla u Arizoni nazvavši ju “Grand Canyon 024.” Dizajnerica je kroz kolekciju provukla zemljane tonove od bež, smeđe, boje tople čokolade, bordo pa sve do svijetlo pink, svjetlucavih tirkiznih komada namijenjenu muškarcima i ženama s velikim naglasnom na detalje i siluetu.
Atelier Igor Todorović predstavili su modnu kolekciju “Bambola Spring Summer 2025.” koja pobuđuje duh 60. godina prošlog stoljeća, slaveći emancipaciju i snagu žene. Centralni motiv kolekcije je žena koja vlada vlastitim odlukama i identitetom, prikazana kao “lutka” koja je samosvjesna i autentična. Fokus kolekcije je na savršenom kroju i promišljenom dizajnu koji ističe ženstvenost, a istovremeno zadržava eleganciju i suptilnu zavodljivost. Posebna pažnja posvećena je tkaninama i ručnoj izradi, koristeći češke kristale i inovativne materijale. Kolekcija spaja tradicionalno modno nasljeđe sa modernim izrazom, stvarajući suvremen i bezvremenski izgled. Paleta boja temelji se na klasičnoj crno-bijeloj, sa upečatljivim detaljima u burgundi crvenoj, što dodatno ističe stav žene koja sigurno korača kroz život i modu. Modni dodaci su nadopunjavali kolekciju, naglašavajući estetiku i konceptualni pravac Ateljea, te pružaju cjelovitu viziju modernog, snažnog ženskog stila.
Natalija Smogor predstavila je svoju kolekciju na ovogodišnjoj Moderni kroz viziju sofisticirane, ženstvene, seksi i razigrane “Blacky” žene. Ova žena je uvijek spremna za izlazak, sa prepoznatljivim stilom koji balansira između elegancije i zavodljivosti. Smogor dizajn prikazuje ženu koja voli da se dotjera, bilo da je u pitanju lepršava svilena haljina za opušteno ispijanje kave, ili glamurozna mini suknja i top za večernji izlazak. Kolekcija sadrži širok spektar komada, od elegantnih hlača i majica sa volanima do dugih lepršavih haljina izrađenih od luksuznih materijala poput čipke, svile, satena i muslina. Posebni detalji poput zlatnih gumbića daju dodatnu notu glamura i čine svaku kombinaciju jedinstvenom. “Blacky” žena je oličenje modernog stila, slobode i ženstvenosti, a njen izgled uvijek odiše samopouzdanjem i zavodljivošću.
Charm&S iza kojeg stoje Maja Živković i Sandi Babić predstavile su svoju novu modnu priču “FEARLESS”.Modna kolekcija predstavila je ženstvenu, profinjenu i neustrašivu ženu, a posebnu dimenziju njihovoj modnoj priči daju razigrani krojevi i zanimljivi detalji koji stvaraju posve novi doživljaj odjevnog predmeta. Haljine su čišćih formi, s tek decentnim intervencijama u kroju što ih čini savršenim stilskim suputnikom za brojne svečane prigode, a koje će, bez obzira na hirovite trendove, baš uvijek izgledati sjajno. Kompleti i haljine izrađeni su od viskoze, trapera, vune ili lame svjetlucavih materijala, a kaputi od čiste vune te kombinacije alpake i vune .
BiteMyStyle by Zoran Aragović premijerno je predstavio novu kolekciju “Glitz”, a svoje eklektične kombinacije boja, printeva i tekstura Zoran je upotpunio blještavim tkaninama i šljokicama koje su u prvom planu kolekcije. Od kolorita uz nezaobilazne crne i srebrne kombinacije Zoran je koristio rozu, kraljevsko plavu, ali i pastelne nijanse žute i narančaste. Predimenzionirani kaputi, maksi haljine i odijela samo su dio onoga što dizajner predlaže za nadolazeću sezonu. Midi suknje koje prate liniju tijela Aragović upotpunjuje sportskim majicama BITE ME natpisom izrađenim od ugodne pamučne felpe jer važno mu je da u svakoj novoj kolekciji zadrži svoj prepoznatljivi rukopis ali isto tako i da osvježi svoj dizajn sa zanimljivim detaljima. Hologramski efekti na zimskim kaputima i kratkim jaknama ili pak “poderani” traper od kojeg su izrađene lepršave haljine glavni su aduti BiteMyStyle modne priče.
Optika Visus iz Biograda na Moru također je predstavila kolekciju sunčanih naočala za jesen/zimu 2024/25. koja se odlično upotpunila na modni izlaz BiteMyStyle by Zoran Aragović te sve posjetitelje upoznala sa “must have” sunčanim naočalama u nadolazećoj sezoni.
Za besprijekoran make up pobrinuli su se vizažisti Chix Threading bara koji su koristili savršene make up proizvode branda Collistar te napravili moderan wet i glam look koji je popratio sve kolekcije dizajnera. Svi posjetitelji sinoć u ambijentu Bure centra mogli su osjetiti i mirisne note Aqua Allegoria Flora Bloom parfema koji je oduševio sve prisutne, a kojeg se ekskluzivno može pronaći u svim Muller parfumerijama koje su također bile beauty partner projekta ModernA. Za lijepu i njegovanu kožu svih modela pobrinuli su se skin care eksperti Dermalogice koji su koristili serum BioLumin-C Night restore koji poboljšava blistavost i tonus kože, obnavlja barijeru kože te popravlja kožu od oštećenja. Na ModernA projektu se ekskluzivno mogao vidjeti i automobil Renault Rafale E-Tech full hibrid kojeg je predstavila autokuća RB Auto.
Za odličnu glazbenu atmosferu pobrinuo se DJ Meshi, Hrvoje Čirjak na kongama te plesa skupina Heelicious ,a nakon revije svi uzvanici uživali su u bogatim delicijama cateringa Angelus iz Draga.
ModernA EclectiC tim zahvaljuje se svim partnerima na podršci koji su pomogli da se spektakl održi: Bure centar, Zadarska županija, Dermalogica, Muller, Redken, Felce Azzurra, RB Auto, Maraska, Aperol Spiritz, Čazmatrans, Collistar Milano, Guerlain, Chix Threading bar, Maxbet, poliklinika Mešter, Orbit, optika Visus, catering Angelus, ra Design, hotel Falkensteiner club funimation Borik, hotel Adria Biograd na Moru, hotel Crvena Luka Biograd na Moru, Vina Vinketa, Storija o slatkom ,restoran Kornat, Dalmaland,, Printshop, Sunsetinaglass, Bonus club te PPD GLOBAL.
FOTO: Zvonimir Ferina
magazin
ADVENT U ZADRU / U četvrtak na zadarskoj Tržnici klape „Maraška”, „Žurnata”, „Diadora” i „Koporan”
Klape „Maraška”, „Žurnata”, „Diadora” i „Koporan” u četvrtak će od 18 sati nastupiti na zadarskoj Tržnici u ambijentu Božićnog gramofona na kojem još nisu pjevali, no za iskusne klapske pivače i pivačice, pogotovo u blagdansko vrijeme, priča je uvijek ista bez obzira na lokaciju i vrijeme.
„Pjevat ćemo božićne pjesme s obzirom na to, naravno, da se bližimo Božiću. Pjevamo jako dugo i ne odustajemo”, kaže Jelena Laća iz mješovite zadarske klape „Maraška” koja, poznato je, nosi ime po sorti višnje koja se uzgaja samo u zaleđu Zadra. „Maraška” je 2017. osvojila srebrenu plaketu na Festivalu dalmatinskih klapa u Pakoštanima, a više su puta divojke i klapski momci iz „Maraške” nastupili na najprestižnijem Festivalu dalmatinskih klapa u Omišu. Redoviti su sudionici Smotre klapa Zadarske županije u crkvi svetog Donata, i to u ambijentu i povijesnom prostoru u kojemu se sljubljuju stari napjevi, emocije i identitet. Tržnica također ima svoju povijesnu priču oživljenu u Adventu u Zadru.
„Nismo još nastupali na Tržnici, a riječ je o novom programu koji mi se sviđa i koji zaslužuje sve pohvale. Neće nam biti prvi put i da pjevamo s mikrofonima. Posao ćemo odraditi s radošću i profesionalno”, poručuje Laća koja će s ostatkom mješovite klape „Maraška” prva izaći na pozornicu. Potom slijedi klapa „Žurnata” iz Svetog Filipa i Jakova koja djeluje pet godina, a osnovana je spontano i međusobnim poznanstvom članova iz nekoliko drugih klapa. U Omišu su nastupili više puta njegujući a cappella pjevanje, kao i izvođenje skladbi sakralnog karaktera. Žurnata je talijanizam koji označava nadnicu, ili naknadu za težak fizički rad koji je obilježio prošlost Dalmacije i njezinih stanovnika. Tvrdi momci iz klape „Žurnata” zato su lakoćom odoljeli gripi koja hara Dalmacijom i koja je iz uobičajenog ritma nastupa izbacila mnoge klapske pivačice i pivače.
„Držimo se”, napominje prvi tenor Zvonimir Dražović, „i očekujem da će sve biti u najboljem redu. Spremamo nekoliko božićnih i pučkih pjesama da se proveselimo s ljudima i uživamo u božićnom duhu”. Klapi „Žurnata” ovo će biti prvi koncert na Tržnici i prvi adventski nastup.
„Pozivamo sve ljubitelje klapskog pivanja da dođu na koncert i zapivaju s nama”, dodaje Dražović. Klapski koncert počinje u 18 sati na Tržnici Zadar, ulaz je besplatan, a događaj organiziraju Grad Zadar i zadarska Turistička zajednica.
magazin
ADVENT U ZADRU / Koncert Marine Tomašević u četvrtak na Trgu Petra Zoranića
Prosinac je ove godine poznatoj zadarskoj pjevačici i likovnoj umjetnici Marini Tomašević donio obilje i blagodat. Na međunarodnom umjetničkom festivalu „Qatar International Art Festival” u Dohi u društvu drugih umjetnika iz sedamdesetak svjetskih zemalja, Tomašević je predstavila moderniziranu verziju drevne i egzotične slikarske tehnike vinorel, odnosno slikanja vinom na papiru. Zlatko Kozina i Ivica Kiš oživjeli su ovu tehniku u Hrvatskoj, a zadarska umjetnica uspješno ju je vratila u suvremeni likovni izraz te predstavila u Dohi. Osjećaj je, kaže Tomašević, bio fantastičan.
„Doha je mrak! Treba doći i vidjeti kako to sve izgleda. Katar je jedna od najbogatijih zemalja na svijetu i to se vidi na svakom koraku. Izvrsno sam prošla na Festivalu, a kada su shvatili da još i pjevam, pozvali su me da sljedeće godine ponovno dođem i zapjevam”, kaže zadarska umjetnica. Do novog i očekivanog druženja sa svjetskim umjetnicima u Dohi ima još dosta vremena, pa će Marina Tomašević dotad zapjevati na drugom mjestu. Već u četvrtak na adventskoj pozornici na Trgu Petra Zoranića od 20.30 sati Marina će prošarati glazbenim repertoarom koji će biti koliko blagdanski, toliko i šaren.
„Drago mi je što ću nakon toliko vremena moći priuštiti zabavu ljudima koji su moja generacija i stariji, ali i onima mlađima. Glazba nikad ne umire, jer je mladi često otkrivaju kao nešto novo”, objašnjava pjevačica koja će u četvrtak zadarskoj publici ponuditi najmanje „100 minuta fešte”, kako glasi jedan od njezinih kompilacijskih albuma objavljen još prije dvadesetak godina. Dakle, feštarski i glazbeno šareno.
„Bit će to šarolik repertoar, odnosno blagdanski i zabavan. Fešta, fešta, fešta… Moramo feštati, pjevati i zabavljati se. Ako bude zima, ugrijat ćemo se, a ako bude padala kiša, imamo kišobrane. Veselim se koncertu”, poručuje zadarska pjevačica.
Tomašević neće prvi put nastupiti na „Adventu u Zadru”, a još je preciznije primijetiti kako je zadarska glazbenica bila sudionica prvog zadarskog „Adventa” prije deset godina. Tada 2015. godine adventska manifestacija bila je u povojima kako u Zadru, tako i u cijeloj Hrvatskoj, pa je Tomašević dio sebe ugradila u zadarsku adventsku priču.
„To smo odradili volonterski sa željom da i naš grad bude uključen u organiziranje adventske manifestacije. Htjeli smo pokazati da se može, odnosno da Zadar zaslužuje i treba imati adventsku manifestaciju”, priča Tomašević. Deset godina kasnije „Advent u Zadru” jedan je od najljepših domaćih adventskih evenata, a sama glazbena pozornica na Trgu Petra Zoranića izvođačima je veoma posebna, šarmantna i pamtljiva.
„Prije deset godina događaj se odrađivao srcem i volonterski, ali postignut je uspjeh. Trg je zatvoren i zaštićen od utjecaja vjetra, a ima povijesni element vezan uz urbanu sredinu. Vrlo je intiman, šaren i sve je tamo prilično veselo i prekrasno. Nije moglo bolje, pa je pjevanje s pozornice zaista poseban doživljaj”, kaže Tomašević kojoj se i prostor zadarske Tržnice, kao drugo adventsko okupljalište i mjesto odvijanja programa, čini dobrim izborom.
“Lijepo je što postoji dodatni adventski đir kako bi se zadovoljio ukus publike koja voli nešto drugo. Grad Zadar i Turistička zajednica napravili su dobar posao, jer se Zadar pokazuje kao grad pjesme, ljudi dobre volje i energije. Za svakoga ima ponešto”, ističe Zadranka. Koncert počinje sutra, u četvrtak u 20.30 sati, a ulaz je besplatan.
magazin
GLOBALNI SPEKTAKL / K-POP FOREVER! stiže u Zadar!
Globalni K-pop spektakl K-POP FOREVER!, inspiriran Netflixovim animiranim filmom K-POP Demon Hunters, dolazi u Zadar i Rijeku. Koncerti će se održati 22. ožujka 2026. u dvorani Zamet u Rijeci, te 29. ožujka 2026. u dvorani Višnjik u Zadru. Ulaznice za koncerte bit će u prodaji u četvrtak, 18. prosinca u 12 sati putem sustava Eventim.hr, a early bird cijene biti će dostupne isključivo tijekom prva 24 sata.
Najava novih datuma dolazi nakon iznimnog interesa publike u Zagrebu, gdje je prvi koncert u Areni Zagreb rasprodan u manje od 15 dana, što je dovelo do otvaranja dodatnog termina 21. ožujka 2026. Zbog velikog interesa turneja se proširuje na više hrvatskih gradova, potvrđujući kontinuirani interesa za K-pop sadržaje.
Projekt K-POP FOREVER! dio je velike europske turneje koja bilježi snažnu prodaju u gradovima poput Dublina, Corka i Belfasta. Show donosi više od 90 minuta scenske produkcije, uz live vokale, profesionalne plesače i suvremene vizualne efekte.
Projekt je nadahnut planetarnim uspjehom Netflixova animiranog filma K-POP Demon Hunters. Program uključuje izvedbe inspirirane izvođačima BTS, BLACKPINK, TWICE i MELOMANCE, kao i hitove izvođača HUNTR/X i SAJA BOYS, čiji je soundtrack dosegnuo vrh Billboard 200 ljestvice. Publika će čuti i pjesme „Soda Pop” i „Golden”.
Publiku u Areni očekuje jedna od najspektakularnijih europskih produkcija posvećenih K-popu: monumentalna scenografija, LED ekrani visoke rezolucije, specijalni efekti, dinamičan light-show te tim profesionalnih plesača i izvođača koji oživljavaju estetiku i koreografsku snagu korejskih superzvijezda.
Ulaznice za koncerte u Rijeci i Zadru bit će dostupne putem sustava Eventim.hr.







