magazin
DOBRO PROCIJENITE Od udavače do zavodnice: Ovih 10 tipova žena treba izbjegavati
Kako se vaša savršena partnerica ne bi pretvorila u ludu ženu koja će vam zagorčati život, obratite pažnju na neke od upozoravajućih znakova kod žena koji su simbol nevolje
1. Udavača
Ova žena ima samo jedno na pameti, a to je namamiti muškarca u brak. Bilo da je opterećena svojim biološkim satom ili naprosto smatra kako joj prolazi ‘zadnji vlak’, ona je toliko željna forme braka da joj odabir muža ne igra važnu ulogu. Već na samom početku veze uvodi vas u obitelj, radi planove za pet godina unaprijed i smišlja imena vaše djece, a kako bi vas lakše namamila trudi se biti savršena djevojka. Već nakon par mjeseci zateći ćete se kako birate prstene.
2. Kraljica drame
Ona je nepredvidiva, spontana i vrlo temperamentna. S njom doista nikad nije dosadno, a razlog za to je što će ona proizvesti dramu i tamo gdje je nema. Osjeti li da joj ne pružate dovoljno pažnje, napast će vas pred cijelim društvom, pogledate li prolaznicu na cesti, izjurit će iz auta koji se kreće, a ako ju poželite ostaviti – plakat će, vrištati i ‘rezati žile’ jer ne može zamisliti svoj život bez vas…
3. Sponzoruša
Za prepoznavanje sponzoruše nije potrebno veliko znanje ili umijeće, jer ona u prvi plan ističe svoju fizičku privlačnost u koju značajno investira čestim odlascima kod frizera, kozmetičarke i u šoping. Od samog početka veze obraćat će pozornost na sat koji nosite i auto koji vozite, nikad se neće latiti novčanika i polako će vas uvesti u to da smatrate kako je vaša uloga plaćanja svega ‘kavalirska’ i najnormalnija. Osim toga, brzo ćete primijetiti kako nema drugih interesa u životu osim izlazaka i uređivanja.
4. Emocionalno nedostupna
Ovaj tip žene je izuzetno opasan, a opisuje onu ženu koja je nedavno izašla iz dugogodišnje veze koju nije u potpunosti preboljela, pa će u novi odnos ući s ‘figom u džepu’. Iako može imati sve druge poželjne kvalitete u odnosu, budući da njoj neće biti toliko stalo jer ona trenutno nije u stanju razvijati duboke osjećaje, naći ćete se u vezi iz koje ćete vi vrlo vjerojatno izaći jako povrijeđeni i nesigurni, a ona zadovoljenog ega.
5. Zvocalo
Zašto si ovo, zašto nisi ovo…omiljene su rečenice tzv. zvocala. S njom u odnosu nikad nećete biti dovoljno dobri i zadovoljiti njezine standarde, jer ih ona zapravo nema – tj. ni sama ne zna što želi. Ovaj tip žene je zapravo nezadovoljan i frustriran vlastitim životom, a umjesto radom na njemu, primit će se ‘krojenja’ partnera po svojoj mjeri – od odabira odjeće, prijatelja, ponašanja…
6. Bez stava
Ona je zgodna, uvijek nasmiješena, slatka, pristojna i potvrdno kima glavom. Na prvi pogled ćete pomisliti da ste upoznali najsavršeniju ženu na svijetu i ponosno je voditi pod rukom dok će vas drugi ljubomorno promatrati. To će dodatno i potvrditi činjenica da se nikad ne svađate i ona se u svemu slaže s vama. No, zagrebete li po površini, shvatit ćete kako ona zapravo rijetko izražava svoje stavove i misli, pa se i zapitati ima li ih uopće.
7. Opsesivna
Na prvi pogled će vam imponirati koliko ste se joj svidjeli i sviđat će vam se činjenica da s njom ne morate igrati igrice ‘toplo-hladno’ da bi je osvojili. Uskoro će vam njezinih 10 poziva na dan, činjenica da joj morate polagati račune za sve što radite, pa i koga ste slučajno pogledali na ulici upaliti crveno na semaforu – imate posla s posesivnom i ljubomornom ženom koja se poput pijavice prilijepi na partnera i crpi njegovu energiju.
8. Razmažena
Ona je tatina i mamina princeza, čistog srca i namjera, dok je svijet oko nje okrutan. Njezine se priče svode na to da su ljudi prema njoj nepravedni, na poslu ispada žrtvom, a sve njezine prijateljice su ljubomorne na nju. S ovakvim tipom žene ćete dobivati redovite ‘terapije’ šutnjom i durenjem jer ste povrijedili njezine osjećaje, rekli nešto bezosjećajno ili se samo ponijeli kao kreten, bez da ćete imati pojma o čemu se radi.
9. Najpametnija
Muškarci vole inteligentne žene koje se znaju izraziti i imaju čvrste stavove, no ne i one koje baš ‘sve’ znaju najbolje, ne dozvoljavaju mišljenja suprotna od svojih i ne prekidaju raspravu dok ne kažu sve što joj je na pameti. Takve žene imaju ružnu naviku isticati svoje obrazovanje, iskustvo ili racionalnost, istovremeno podcjenjujući ljude oko sebe.
10. Zavodnica
Ona pršti seksepilom, za njom se okreću muškarci na ulici, a vrlo je svjesna svoje privlačnosti i zna kako je koristiti. Uvijek je okružena obožavateljima, stalno dobiva ponude za izlazak na spoj i gdje god izađete s njom ona nekog poznaje. Vrlo brzo ćete shvatiti kako ona nije samo žrtva svoje ljepote, već vrlo jasno potiče muškarce da flertuju s njom, jer je serijska zavodnica koja obožava ‘pumpati’ svoj ego, pa ćete osjećati stalnu nesigurnost i ljubomoru.
magazin
(FOTO/VIDEO) Zadarski band aid okupio se nakon 31 godinu i zapjevao pjesmu “Božić u Zadru”
Zadarski glazbenici tu su pjesmu otpjevali davne 1994. godine
U vrijeme Božića pjesma grije dušu, a znaju to dobro i zadarski glazbenici koji su se okupili nakon više od tri desetljeća kako bi ponovno snimili pjesmu “Božić u Zadru”. Tekst za pjesmu koja je snimljena 10. prosinca 1994. godine napisao je Davor Žagar, a uglazbio ju je Nenad Nakić-Njake. Bila je to pjesma koja je bila odraz zadarske nade, mira i ljubavi iz vremena ratom namučenog Zadra.

Inicijativa za okupljanje glazbenika krenula je iz Grada Zadra, a za sve je kriv jedan DVD u kojem žuti vlakić ’96. godine vozi po Polutuoku, a u podlozi svira upravo pjesma “Božić u Zadru”. Bila je to idealna prilika da se pozove zadarske glazbenike: Amendu, Gogu, Davora, Rikija, Simu, Tomu, Mladena, Jeru i Daria da se ponovno okupe i naprave “remake” zadarske božićne pjesme.
– Nije bilo upitno kad su nas zvali. Prvo, prošlo je puno godina, a svi smo hvala Bogu na broju, i evo – da se podružimo i da osvježimo pjesmu. Divota. Božić je. – kazao je glazbenik Rikardo Perković.

Iskusnijim kolegama, pridružila se i mlađa generacija zadarskih glazbenika i to na poziv Saše Miočića iz Koncertnog ureda Zadar koji je zadužen za novi aranžman pjesme.
– Zvao me Sale da sudjelujem u projektu i nije ni završio rečenicu, a ja sam rekla: Može! – govori Matea Biloglav, voditeljica A.K.A. Crescenda koja je u vrijeme kad je pjesma nastala imala tri godine.
Trideset i jednu godinu poslije zadarski glazbenici pokazali su zajedništvo, baš kao nekad, i bio je dovoljan jedan telefonski poziv kako bi se svi okupili i još jednom potaknuli duh zadarskog Badnjaka i Božića. U idućim danima bit će gotov i spot za što je zaslužan Igor Goić iz Kreathia studija.

– Hvala svima što su se odazvali. Ovo budi posebnu emociju u svinma nama i sve nas podsjeća da su nam nada, ljubav, mir i vjera u životu itekako potrebni – kazao je gradonačelnik Šime Erlić te se posebno zahvalio obitelji Nenada Nakića – Njake i Davoru Žagaru koji su autori ove pjesme, na podršci i povjerenju.
Podsjetimo se kako je to izgledalo 1994.:
magazin
Koliko zarađuju hrvatski influenceri? Prihodi su im sve veći, ali ih brine jedna stvar
Zagrebačka agencija Dialog komunikacije predstavila je rezultate istraživanja DIABLOG, najnovijeg i najopsežnijeg pregleda domaće industrije kreatora sadržaja. Kako funkcionira influencer marketing, kolika je zarada, koji su izazovi s kojima se influenseri susreću… za Novi dan govorila je Marina Čulić Fischer, direktorica Dialog komunikacija
“Posljednje istraživanje provedeno je 2020. godine. Scena se promijenila u tih pet godina. Sazrela je. Influenceri imaju i stalni posao, ali se infuencer marketingom bave dosta ozbiljno. Troše u prosjeku između osam i 10 sati tjedno. To im je dosta važan izvor prihoda”, kaže Čulić Fischer i dodaje da usporedba dvaju razdoblja jasno pokazuje kako je hrvatski influencer marketing u pet godina prošao kroz značajnu profesionalizaciju i rast prihoda, ali i da se suočava s novim izazovima kao što su negativan stav javnosti i regulacija, posebno u kontekstu suradnji s brendovima i korištenja AI alata.
Rezultati istraživanja
Prema rezultatima istraživanja, 47,6% kreatora u influencer marketingu je aktivno više od pet godina, što potvrđuje da se scena profilirala u stabilnu i profesionalnu industriju. Istodobno, čak 90,5% kreatora monetizira svoj sadržaj, a 38,1% influencer marketing navodi kao glavni izvor prihoda.
Koliko zarađuju?
Više od 46% kreatora zarađuje preko 1.000 eura mjesečno od svojih online aktivnosti, a 73,8% ih očekuje daljnji rast prihoda u sljedećoj godini.
“U Hrvatskoj ne postoje točni podaci ulaganja u influencer marketing, ali na svjetskoj razini taj broj doseže 33 milijarde dolara ulaganja”, kaže Čulić Fischer i dodaje da ispitanici kao najveću prepreku daljnjem poslovnom razvoju navode algoritme, odnosno pad organskog dosega.
Influencer marketingom upravljaju mlade žene
Industrija je i dalje izrazito ženska i urbana: 89,2% ispitanika su žene, a 69% ih živi u Zagrebu. I kreatori i njihova publika najdominantniji su u dobnoj skupini od 25 do 34 godine, što jasno pozicionira influencer marketing kao tržište kojim upravljaju mlađe odrasle žene.
Instagram i dalje prvi izbor
Čulić Fischer kaže da TikTok najviše raste u odnosu na druge platforme iako još ne zauzima broj jedan.
“Nama je Facebook dugo bio broj jedan, ali tu su se stvari malo promijenile. Instagram je apsolutno sada prvi. Svi kreatori koji su sudjelovali u istraživanju (100%) aktivni su na Instagramu. TikTok koristi 78,6% ispitanika, što ga čini drugom najvažnijom platformom”, otkrila je Čulić Fischer i dodala da je dominantni sadržajni trend kratki video. Najpopularnije teme i dalje su lifestyle, ljepota, moda i putovanja.
Korištenje AI-a mora biti označeno
Više od polovice kreatora (54,8%) pozdravlja regulaciju influencer marketinga.
“Postoji samoregulacija. Tu imamo dva važna faktora, a to su upotreba AI-a i suradnja s brendovima. Jedno i drugo je važno naznačiti”, kaže Čulić Fischer.
Istraživanje je pokazalo i da se većina slaže da je transparentnost nužna, kako u kontekstu suradnji s brendovima, tako i u kontekstu korištenja AI alata u kreiranju sadržaja. Kreatori smatraju da AI treba označiti onda kada čini bitan dio sponzoriranog sadržaja.
Autentičnost je valuta povjerenja
Autentičnost za ispitanike predstavlja ključnu osobnu vrijednost: 82,1% je smatra “jako važnom”, a većina navodi da povjerenje publike gradi prvenstveno birajući suradnje s brendovima u koje osobno vjeruju.
Čak 93% kreatora sadržaja barem jednom je odbilo suradnju s brendom zbog nesklada s vlastitim uvjerenjima.
Najveći problem – negativan stav javnosti
Velika većina ispitanika (74,7%) smatra da je negativan stav javnosti najveći problem domaće influencer scene. Kreatori ističu kako taj stav utječe na percepciju profesionalizma, kvalitetu sadržaja i poslovne prilike.
Gledajući unaprijed, kreatori svoj razvoj vide u kvalitetnijoj produkciji, većoj povezanosti s medijima i širenju na offline aktivnosti, što potvrđuje da domaća scena ulazi u novu fazu razvoja koja će oblikovati iduće razdoblje influencer marketinga u Hrvatskoj.
magazin
ADVENT U ZADRU / Klapa Puntamika večeras predstavlja novi božićni hit!
Klapa „Puntamika” s Denisom Maričićem nastupit će na „Adventu u Zadru” večeras, u utorak od 19:30 sati na Trgu Petra Zoranića, dok će pola sata kasnije na zadarskoj Tržnici u sklopu „Božićnog gramofona” DJ Antonio u Studio Advent programu puštati regionalnu alternativnu glazbu.
Dakle, alternativci će biti na „alternativnoj” lokaciji, dok će na adventskoj pozornici nastupiti popularna zadarska klapa, gotovo odmah nakon promocije nove pjesme na CMC-ju i zahuktalih priprema za treći album koji samo što nije ugledao svjetlo dana. „Croatia Records” spot za pjesmu „Božić je u svitu” već je pustila na svom YouTube kanalu.
– Na adventskom koncertu imat ćemo premijeru te božićne pjesme uživo, a to mi je posebno drago. Inače atmosfera je radna, savršena, letimo i stižemo na sve strane – kaže Denis Maričić iz Puntamike, Zadranima poznatiji kao Dendo. Maričić je autor glazbe i teksta za legendarnu pjesmu „Oči boje lavande”, kao što je uostalom i potpisnik pjesama klape Puntamika.
Uz stare, dobre, okušane i opjevane hitove, zadarska će klapa dio pjesama s novog albuma predstaviti na adventskoj pozornici. Iza Maričića su dva albuma bratskog dua „Denis & Pino”, dok je treći album Puntamike u pripremi.
– Predstavit ćemo dio pjesama s albuma koji će se zvati „Dite Dalmacije”. Izaći će početkom sljedeće godine, ne znam točno kada, ali bit će vrlo skoro. Što se koncerta tiče, imamo dovoljno naših lijepih pjesma sa svih tih albuma – govori Maričić. Klapa Puntamika nastupila je nekoliko puta na „Adventu u Zadru” i kao svim izvođačima, pogled s pozornice na šušur Trga Petra Zoranića posebna je vrijednost koncertnog nastupa.
– Ugodno je, zaista je jako lijepo. Inače volim napraviti đir i doći do adventskog trga. Ne baš svaki dan, ali „Advent u Zadru” kao događaj nikad ne propuštam – poručuje zadarski glazbeni autor. Koncert klape Puntamika počinje u 19:30 sati, a ulaz je slobodan.
-
magazin3 dana prijeŠPICA!
-
ZADAR / ŽUPANIJA2 dana prijePLANIRAJTE NA VRIJEME / Danas u Zadru rade samo ove trgovine…
-
Tech4 dana prijeDolazi pomrčina stoljeća: 15.000 kilometara tame prekrit će Zemlju
-
Sport5 dana prijeFOTOGALERIJA / Prvaci Hrvatske iz “RK Zadar 2013” na prijemu kod gradonačelnika Erlića







