magazin
Dermatolozi tvrde da je kupovanje ovih osam proizvoda čisto bacanje novca
Uštedite nešto i odlučite da više nećete kupovati preparate koji, ustvari, ne čine puno za vaš dobar izgled.
Više nego ikad znamo koliko je važno ne trošiti previše, pa je pametno razmišljati i kupujete li proizvode kojima nećete postići ono što ste zamislili. Ovih osam proizvoda neće vam pomoći da izgledate dobro.
1. Skupa sredstva za čišćenje lica
Sredstvo za čišćenje na koži ostaje jako kratko, tek da se očiste ostatci šminke i ostalih nečistoća i to je doslovno sve što se od njega traži – da dobro čisti prljavštinu. Dermatologinja Christine Choi Kim iz Santa Monice smatra da postoji bolja stvar u koju treba uložiti, a to je četkica za čišćenje. Potražite jeftiniju varijantu koja nježno vibriraju kako bi kožu u potpunosti očistili, piše Ordinacija.hr.
2. Moderni proizvodi za sprečavanje starenja kože
Otrov zmije ili nešto slično može zvučati privlačno, pa čak i imati neke dobrobiti, ali ništa od toga nema znanstvene dokaze na svojoj strani, navodi dr. Kim.
3. Skupe zaštitne kreme
Najbolja je krema ona koju ćete koristiti, a ako kupujete na osnovu izgleda pakiranja ili mirisa, ne činite to više i zapamtite da ne morate trošiti puno novca da biste zaštitili lice od sunca. “Skupa ambalaža ne znači bolji proizvod”, ističe dermatologinja.
4. Kreme protiv celulita
“Celulit je kompleksan problem kojeg neće riješiti niti jedna krema, pa savjetujem da ne uzimate najskuplje proizvode s police”, savjetuje dr. Kim.
Dodaje kako neke kreme mogu privremeno zagladiti koži, ako sadrže kofein, pomažu i pri izlučivanju vode, što i je jedan od glavnih problema celulita.
Ono što možete učiniti jest paziti na prehranu i vježbati.
5. Kreme protiv strija
I njih zaobiđite u širokom luku jer da djeluju nitko ne bi imao strije.
Jedina je iznimka retinol za kojeg je dokazano da nakon šest6 mjeseci korištenja može poboljšati izgled strija.
Uz to, možete porazgovarati s dermatologom o laserskim zahvatima, a neki od njih mogu stimulirati proizvodnju kolagena i tako umanjiti vidljivo crvenilo.
6. Proizvodi za sužavanje pora
Mnogi proizvođači nisu potpuno iskreni kada nude svoju pomoć za vaše pore tj. proizvodi na bazi silikona mogu pomoći tako da će samo kratko one biti manje vidljive, ali ništa ne obećava da će one potpuno nestati.
Dr. Kim napominje kako su pore određene genetikom, i ništa ih ne može trajno ukloniti.
7. Preparati iz salona
Ne postoji neka fundamentalna razlika prilikom korištenja tehnologije i sastojaka za proizvode koje možete kupiti u salonima, pojašnjava kemičar Randy Schuller.
8. Kreme s visokim zaštitnim faktorom
Ako vjerujete da će faktor 100 duplo jače blokirati UV zrake, niste jedini. Jedan od najvećih mitova vezanih za zaštitu od sunca je da će visoki faktor bolje štititi, a oni ustvari pružaju samo malo bolju zaštitu.
Stvarnost je ova: Faktor 15 blokira 93 posto, onaj od 30 95 posto, a onaj od 50 do 97 posto. Bez obzira na ove male razlike, ljudi i dalje kupuju kremu na kojoj piše najveća brojka. No, tu je i još jedna zamka, a to je da osobe koje se mažu faktorom 50 ostaju na suncu puno dulje od onih koji se mažu faktorom 15 jer imaju veći osjećaj sigurnosti, piše Ordinacija.hr.
magazin
ADVENT U ZADRU / U četvrtak na zadarskoj Tržnici klape „Maraška”, „Žurnata”, „Diadora” i „Koporan”
Klape „Maraška”, „Žurnata”, „Diadora” i „Koporan” u četvrtak će od 18 sati nastupiti na zadarskoj Tržnici u ambijentu Božićnog gramofona na kojem još nisu pjevali, no za iskusne klapske pivače i pivačice, pogotovo u blagdansko vrijeme, priča je uvijek ista bez obzira na lokaciju i vrijeme.
„Pjevat ćemo božićne pjesme s obzirom na to, naravno, da se bližimo Božiću. Pjevamo jako dugo i ne odustajemo”, kaže Jelena Laća iz mješovite zadarske klape „Maraška” koja, poznato je, nosi ime po sorti višnje koja se uzgaja samo u zaleđu Zadra. „Maraška” je 2017. osvojila srebrenu plaketu na Festivalu dalmatinskih klapa u Pakoštanima, a više su puta divojke i klapski momci iz „Maraške” nastupili na najprestižnijem Festivalu dalmatinskih klapa u Omišu. Redoviti su sudionici Smotre klapa Zadarske županije u crkvi svetog Donata, i to u ambijentu i povijesnom prostoru u kojemu se sljubljuju stari napjevi, emocije i identitet. Tržnica također ima svoju povijesnu priču oživljenu u Adventu u Zadru.
„Nismo još nastupali na Tržnici, a riječ je o novom programu koji mi se sviđa i koji zaslužuje sve pohvale. Neće nam biti prvi put i da pjevamo s mikrofonima. Posao ćemo odraditi s radošću i profesionalno”, poručuje Laća koja će s ostatkom mješovite klape „Maraška” prva izaći na pozornicu. Potom slijedi klapa „Žurnata” iz Svetog Filipa i Jakova koja djeluje pet godina, a osnovana je spontano i međusobnim poznanstvom članova iz nekoliko drugih klapa. U Omišu su nastupili više puta njegujući a cappella pjevanje, kao i izvođenje skladbi sakralnog karaktera. Žurnata je talijanizam koji označava nadnicu, ili naknadu za težak fizički rad koji je obilježio prošlost Dalmacije i njezinih stanovnika. Tvrdi momci iz klape „Žurnata” zato su lakoćom odoljeli gripi koja hara Dalmacijom i koja je iz uobičajenog ritma nastupa izbacila mnoge klapske pivačice i pivače.
„Držimo se”, napominje prvi tenor Zvonimir Dražović, „i očekujem da će sve biti u najboljem redu. Spremamo nekoliko božićnih i pučkih pjesama da se proveselimo s ljudima i uživamo u božićnom duhu”. Klapi „Žurnata” ovo će biti prvi koncert na Tržnici i prvi adventski nastup.
„Pozivamo sve ljubitelje klapskog pivanja da dođu na koncert i zapivaju s nama”, dodaje Dražović. Klapski koncert počinje u 18 sati na Tržnici Zadar, ulaz je besplatan, a događaj organiziraju Grad Zadar i zadarska Turistička zajednica.
magazin
ADVENT U ZADRU / Koncert Marine Tomašević u četvrtak na Trgu Petra Zoranića
Prosinac je ove godine poznatoj zadarskoj pjevačici i likovnoj umjetnici Marini Tomašević donio obilje i blagodat. Na međunarodnom umjetničkom festivalu „Qatar International Art Festival” u Dohi u društvu drugih umjetnika iz sedamdesetak svjetskih zemalja, Tomašević je predstavila moderniziranu verziju drevne i egzotične slikarske tehnike vinorel, odnosno slikanja vinom na papiru. Zlatko Kozina i Ivica Kiš oživjeli su ovu tehniku u Hrvatskoj, a zadarska umjetnica uspješno ju je vratila u suvremeni likovni izraz te predstavila u Dohi. Osjećaj je, kaže Tomašević, bio fantastičan.
„Doha je mrak! Treba doći i vidjeti kako to sve izgleda. Katar je jedna od najbogatijih zemalja na svijetu i to se vidi na svakom koraku. Izvrsno sam prošla na Festivalu, a kada su shvatili da još i pjevam, pozvali su me da sljedeće godine ponovno dođem i zapjevam”, kaže zadarska umjetnica. Do novog i očekivanog druženja sa svjetskim umjetnicima u Dohi ima još dosta vremena, pa će Marina Tomašević dotad zapjevati na drugom mjestu. Već u četvrtak na adventskoj pozornici na Trgu Petra Zoranića od 20.30 sati Marina će prošarati glazbenim repertoarom koji će biti koliko blagdanski, toliko i šaren.
„Drago mi je što ću nakon toliko vremena moći priuštiti zabavu ljudima koji su moja generacija i stariji, ali i onima mlađima. Glazba nikad ne umire, jer je mladi često otkrivaju kao nešto novo”, objašnjava pjevačica koja će u četvrtak zadarskoj publici ponuditi najmanje „100 minuta fešte”, kako glasi jedan od njezinih kompilacijskih albuma objavljen još prije dvadesetak godina. Dakle, feštarski i glazbeno šareno.
„Bit će to šarolik repertoar, odnosno blagdanski i zabavan. Fešta, fešta, fešta… Moramo feštati, pjevati i zabavljati se. Ako bude zima, ugrijat ćemo se, a ako bude padala kiša, imamo kišobrane. Veselim se koncertu”, poručuje zadarska pjevačica.
Tomašević neće prvi put nastupiti na „Adventu u Zadru”, a još je preciznije primijetiti kako je zadarska glazbenica bila sudionica prvog zadarskog „Adventa” prije deset godina. Tada 2015. godine adventska manifestacija bila je u povojima kako u Zadru, tako i u cijeloj Hrvatskoj, pa je Tomašević dio sebe ugradila u zadarsku adventsku priču.
„To smo odradili volonterski sa željom da i naš grad bude uključen u organiziranje adventske manifestacije. Htjeli smo pokazati da se može, odnosno da Zadar zaslužuje i treba imati adventsku manifestaciju”, priča Tomašević. Deset godina kasnije „Advent u Zadru” jedan je od najljepših domaćih adventskih evenata, a sama glazbena pozornica na Trgu Petra Zoranića izvođačima je veoma posebna, šarmantna i pamtljiva.
„Prije deset godina događaj se odrađivao srcem i volonterski, ali postignut je uspjeh. Trg je zatvoren i zaštićen od utjecaja vjetra, a ima povijesni element vezan uz urbanu sredinu. Vrlo je intiman, šaren i sve je tamo prilično veselo i prekrasno. Nije moglo bolje, pa je pjevanje s pozornice zaista poseban doživljaj”, kaže Tomašević kojoj se i prostor zadarske Tržnice, kao drugo adventsko okupljalište i mjesto odvijanja programa, čini dobrim izborom.
“Lijepo je što postoji dodatni adventski đir kako bi se zadovoljio ukus publike koja voli nešto drugo. Grad Zadar i Turistička zajednica napravili su dobar posao, jer se Zadar pokazuje kao grad pjesme, ljudi dobre volje i energije. Za svakoga ima ponešto”, ističe Zadranka. Koncert počinje sutra, u četvrtak u 20.30 sati, a ulaz je besplatan.
magazin
GLOBALNI SPEKTAKL / K-POP FOREVER! stiže u Zadar!
Globalni K-pop spektakl K-POP FOREVER!, inspiriran Netflixovim animiranim filmom K-POP Demon Hunters, dolazi u Zadar i Rijeku. Koncerti će se održati 22. ožujka 2026. u dvorani Zamet u Rijeci, te 29. ožujka 2026. u dvorani Višnjik u Zadru. Ulaznice za koncerte bit će u prodaji u četvrtak, 18. prosinca u 12 sati putem sustava Eventim.hr, a early bird cijene biti će dostupne isključivo tijekom prva 24 sata.
Najava novih datuma dolazi nakon iznimnog interesa publike u Zagrebu, gdje je prvi koncert u Areni Zagreb rasprodan u manje od 15 dana, što je dovelo do otvaranja dodatnog termina 21. ožujka 2026. Zbog velikog interesa turneja se proširuje na više hrvatskih gradova, potvrđujući kontinuirani interesa za K-pop sadržaje.
Projekt K-POP FOREVER! dio je velike europske turneje koja bilježi snažnu prodaju u gradovima poput Dublina, Corka i Belfasta. Show donosi više od 90 minuta scenske produkcije, uz live vokale, profesionalne plesače i suvremene vizualne efekte.
Projekt je nadahnut planetarnim uspjehom Netflixova animiranog filma K-POP Demon Hunters. Program uključuje izvedbe inspirirane izvođačima BTS, BLACKPINK, TWICE i MELOMANCE, kao i hitove izvođača HUNTR/X i SAJA BOYS, čiji je soundtrack dosegnuo vrh Billboard 200 ljestvice. Publika će čuti i pjesme „Soda Pop” i „Golden”.
Publiku u Areni očekuje jedna od najspektakularnijih europskih produkcija posvećenih K-popu: monumentalna scenografija, LED ekrani visoke rezolucije, specijalni efekti, dinamičan light-show te tim profesionalnih plesača i izvođača koji oživljavaju estetiku i koreografsku snagu korejskih superzvijezda.
Ulaznice za koncerte u Rijeci i Zadru bit će dostupne putem sustava Eventim.hr.







