ZADAR / ŽUPANIJA
Završena 9. sezona Wine Vip eventa uz veliku humanitarnu notu
U Hrvatskoj danas postoji niz enogastronomskih događaja, ali rijetki su oni koji za cilj imaju edukaciju, povezivanje struke ali i pomoći potrebitima. Dantes je prije devet godina započeo s konceptom Wine VIP Eventa, događaja koji okuplja HoReCa sektor regije i sudionike turizma i daje prostor poduzetnicima i djelatnicima sektora da predstave svoje proizvode i turističke usluge javnosti. Posebnost ovog događaja krije se i u tome što je besplatan za uzvanike posjetitelje.
“Mi ne naplaćujemo ulaz kao takav, ne naplaćujemo degustacije, a i sve edukacije i predavanja su besplatni. Naš cilj nije profitirati od samog događaja, već želimo prihode donirati onima koji čine razliku u našem društvu. Zato smo kroz partnerstvo s tvrtkom Alexander Commerce, vodećim distributerom ugostiteljskog inventara na ovom prostoru, započeli divnu suradnju – svaki posjetitelj Wine VIP Eventa koji donira sredstva za neku od udruga na poklon dobiva vinsku čašu. Naši posjetitelji nam često kažu kako se rado sjete Wine VIP Eventa kad uz večeru s prijateljima uživaju u čaši vina, a često pohvale i kvalitetu tih čaša, što nam je neizmjerno drago”, kaže organizator Dantes Begić.
“Ponosni smo na uspjeh ovogodišnjih humanitarnih večera. Ove godine se kroz pet događaja i pet donacijskih večera prikupilo 19.472 €. Jelovnike je izvrsno koordinirala chefica Doris Vlah koja je nesebično odvojila svoje vrijeme posljednjih mjesec dana i unijela srce i dušu u svaki od njih. Osim Doris, za naše goste kuhali su Antonia Mikac, Luka Veić, Ivan Horvat, Sanja Cukon, Sead Bojić, Moris Vareško, Andrei Matveev, Vehid Šaldić, Saša Matijašević, Dragan Radović, Chiara Ožaković, Saša Began, Ivan Temšić i Josip Jukić te mnogi drugi timovi u hotelima i restoranima domaćinima. Svi zaslužuju biti spomenuti jer bez njih ništa ne bi bilo moguće, a malo je reći da su gosti uživali. Tim Cannella likera pobrinuo se za piće dobrodošlice na svakom od događaja, a večere su podržale i vinarije Ščurek, Prelac, Degrassi, Iuris, Brid, Matić te Iločki podrumi čija su se vina savršeno uklopila u koncept. Kristijan Harjač, Monika Neral i Suvad Suwi Zlatić, velika regionalna sommelierska imena, dali su svoj doprinos sljubljivanju i prezentaciji vina, a programe su vodili Jure Andrijašević i Ivana Perić”, dodaje Begić i ističe kako je cijeli tim Wine VIP Eventa neizmjerno zahvalan na svačijem doprinosu.
Ovogodišnji Wine VIP Eventi održani su u zagrebačkom hotelu Antunović, u Rijeci u Grand hotelu Bonavia te u Puli u resortu Ribarska koliba, u Dalmaciji su domaćini bili zadarski hotel A’mare te splitska Amphora. Svakom događaju večer ranije prethodila je donacijska večera za jednu od udruga s kojima organizatori surađuju: Hrvatska liga protiv raka, Liga protiv raka PGŽ, Liga protiv raka Pula, Liga protiv raka Zadar te Sanus, udruga roditelja djece oboljele od malignih bolesti. Večere su ugostili restoran Maksimir, riječki El Rio, pulski restoran Ribarska koliba, poznati zadarski restoran 2 Ribara te hotel Amphora u Splitu, a u svakom od njih goste je dočekao pomno osmišljen jelovnik sljubljen s pet vrhunskih vina.
Goste su posebno obradovali mladi koji su pokazali stečeno znanje – studenti Veleučilišta ASPIRA i PAR, ali posebnu pažnju privukli su učenici Srednje škole Plitvička jezera koji su se istaknuli predstavljanjem tradicionalnih ličke gastronomije i poslastica.
Wine VIP Event i ove je godine dokazao kako dionici hrvatskog turizma i ugostiteljstva nisu fokusirani isključivo na vlastiti profit, već da itekako podržavaju događaje humanitarnog karaktera. Među izlagačima su se našle poznate vinarije regije, primjerice Dešković, Guštin, Antunović, OPG Dean Prodan, Matiška, Bolfan, Kutjevo, Vuglec, Kos, Fiolić, Vrsaljko i mnoge druge. Osim vina, tu su i destilerije Suza TB, Cannella, Al Caprone, te novitet na hrvatskom tržištu, Zvirač pelinkovac iz trogira. Tu su i fantastična maslinova ulja OIO Vivo te i gastronomske poslastice – Tonkine fritule oduševile su goste u svim gradovima, a za njima ne kaskaju ni Marfish, Ošo Buzet, OPG Orehovec, Žuvela, sirana Letec, Dukat, slovenski MIJ, Tenuta Tre Terre te brojni drugi izlagači koji su oduševili posjetitelje.
Tvrtka Fresko predstavila je svoju ponudu Fresko sokova i koktela za hotelske doručke, a RemTex svoje proizvode od drva, kao i kvalitetni tekstil s kojim oprema brojne ugostiteljske i hotelske objekte diljem Hrvatske. Tvrtka Lattiz predstavila je aparate za kavu sa savršenom mliječnom pjenom, a tvrtka Alexander Commerce izložila je dio svog bogatog asortimana ugostiteljskog inventara poput čaša i bartending opreme. Vrlo važni partneri bili su i RB Auto, Suzuki Pula te Atenza sa svojom ponudom auto brendova. Službena voda evenata i ove godine je Romerquelle.
“Što nas očekuje iduće, jubilarne desete godine na Wine ViP Eventima? S obzirom da je jubilarna, mora biti najposebnija dosad. Iduće godine idemo s još većom emocijom, a odabir partnera započinjemo ne sutra, već odmah danas – inzistiramo na sloganu promocija kvalitete jer kvaliteta, bilo usluge, ponude ili znanja, nam je najvažnija. Ovu godinu zaključujemo s jednim vrlo velikim HVALA svima koji su na bilo koji način bili naša potpora”, kaže Begić i poziva svih da zaprate Wine VIP Event na društvenim mrežama jer zajedno sa timom pripremaju nova velika iznenađenja.
ZADAR / ŽUPANIJA
Erlić na konferenciji u Solinu: “Osjećaj sigurnosti u gradu je najvažnija pretpostavka kvalitetnog života”
Uz Erlića, konferenciji su prisustvovali gradonačelnici Splita, Šibenika i Dubrovnika
U Solinu je danas otvorena dvodnevna 8. međunarodna konferencija “Sigurnost povijesnih gradova 2025.” koja okuplja stručnjake i predstavnike lokalnih vlasti s ciljem razmjene iskustava te jačanja sigurnosnih standarda u povijesnim urbanim cjelinama.
Prvog dana konferencije održan je uvodni panel na kojem su sudjelovali gradonačelnici četiri dalmatinska grada – Tomislav Šuta, gradonačelnik Splita, Mato Franković, gradonačelnik Dubrovnika, Željko Burić, gradonačelnik Šibenika i Šime Erlić, gradonačelnik Zadra. Panel je bio posvećen razmjeni iskustava i modela upravljanja sigurnošću u povijesnim jezgrama te mogućnostima međugradskog povezivanja i kreiranja zajedničkih rješenja za izazove koje donosi turizam.
– Osjećaj sigurnosti u gradu je najvažnija pretpostavka kvalitetnog života u svakom pojedinom gradu, i za lokalno stanovništvo i za turiste. Kako bi naši gradovi ostali sigurni, razgovarali smo o svim segmentima unaprjeđenja sustava sigurnosti grada, od prometa koji u sezoni guši grad i staru jezgru, preko suzbijanja kriminaliteta u suradnji s policijom, do nepoštivanja javnog reda i mira. Zato pripremamo novu prometnu regulaciju za sljedeću turističku sezonu, izmjene odluka o komunalnom redu, ulažemo u kupnju i postavljanje kamera i scan vozila za sankcioniranje prometnih prekršaja, te uvodimo bolju regulaciju ugostiteljske zone na Poluotoku – kazao je Erlić te dodao kako svi zajedno moramo raditi na sigurnosti, u suradnji s nadležnim institucijama, ali i građanima.
Na 8. međunarodnoj konferenciji “Sigurnost povijesnih gradova 2025.” sudjelovali su predstavnici institucija i tvrtki iz Hrvatske i BiH. Konferencija se održava u organizaciji IPA-e Splitsko-dalmatinske, uz podršku suorganizatora iz Hrvatske udruge povijesnih gradova, Fakulteta forenzičkih znanosti, Turističke zajednice SDŽ i Partnerstva za sigurniju svakodnevnicu.
ZADAR / ŽUPANIJA
VELIKO SRCE ZADARSKOG SPORTA – MLADEN MALIK BARBA / Sportaši jedanaesti put za Socijalnu samoposlugu
Pred nama je 11. humanitarna akcija za Socijalnu samoposlugu Zadar u organizaciji zadarske sekcije Hrvatskog zbora sportskih novinara. Tradicija je to koja, evo, ulazi već u svoje drugo desetljeće, ali ove je godine za nas sve drugačije, emotivnije, tužnije.
Početkom godine napustio nas je naš dragi član i prije svega prijatelj Mladen Malik, čovjek koji je ostavio neizbrisiv trag u zadarskom sportu, novinarstvu i društvu općenito. Stoga je najmanje što smo mogli učiniti da se od ove godine akcija, koju je od prvoga dana i on s nama stvarao, nazove: Veliko srce zadarskog sporta – Mladen Malik Barba.
Prošlogodišnja, jubilarna 10. akcija, bila je po mnogočemu posebna i rekordna, a vjerujemo kako će i ovogodišnja naići na velik odaziv zadarskih sportaša, klubova, saveza, udruga, rekreativaca, navijača i svih onih koji žele u nadolazeće blagdansko vrijeme napraviti jedno dobro i humano djelo.
Akcija će se održati u srijedu, 17. prosinca 2025. s početkom u 9:00 sati na adresi: Branimirova obala 18 – Zadar.
Najpotrebnije su stvari koje se najčešće koriste: ulje, brašno, sol, šećer, pašta, riža, mlijeko, konzerve, dječja hrana, higijenske potrepštine, pelene, prašak za rublje, deterdžent za suđe, sapun, pasta za zube, kava…
ZADAR / ŽUPANIJA
JESTE LI SE VEĆ ULOGIRALI? / Online usluga „Moja čistoća“ za lakše upravljanje računima i obvezama
Tvrtka Čistoća d.o.o. razvila je personaliziranu online uslugu pod nazivom „Moja čistoća“ koju već šest godina mogu koristiti svi korisnici usluga iz skupine kućanstava. Registracijom na ovu uslugu, omogućen je uvid u račune, stanje duga, raspored odvoza različitih vrsta otpada (komunalni otpad, reciklabilni otpad) u određenom naselju te mogućnost odabira načina primanja računa (elektronički ili papirnati oblik).
Također, usluga pruža korisne informacije o povijesti uplata i omogućuje jednostavno plaćanje računa.
JEDNOSTAVNA NAVIGACIJA ZA SVAKOGA
Korisničko iskustvo korištenja ove online usluge osmišljeno je na način koji štedi vrijeme i smanjuje administrativne napore. Usluga je dostupna na računalima i mobilnim uređajima, omogućujući korisnicima da uživaju u svim njenim prednostima bez obzira na svoju lokaciju.
Proces prijave u sustav izuzetno je jednostavan. Korisniku je potreban samo OIB i šifra kupca, koja je lako dostupna na ranijim računima. Nakon što korisnik unese te podatke, sustav traži odabir e-mail adrese koja će služiti kao korisničko ime. Nakon potvrde putem automatske poruke, korisniku se omogućuje pristup i završava proces izrade korisničkog računa.
ODABERITE ODRŽIVOST I EKONOMIČNOST
Glavna ideja iza ove aplikacije i projekta je omogućiti korisnicima lakši pristup informacijama o stanju njihovih osobnih računa, rasporedu odvoza otpada te plaćanju njihovih obveza. Također, opcija elektroničke dostave računa omogućuje smanjenje troškova i ekološki održivije poslovanje.
Primarni cilj je olakšati korisnicima uvid u njihove obveze, ali i mogućnost elektroničke dostave računa. Korisnici jednim klikom mogu odabrati digitalnu dostavu računa, čime se u sustavu odmah zabilježi da se više ne izdaju papirnati računi i ne šalju na adresu stanovanja korisnika. Na taj se način štedi vrijeme, novac i papir, te ostvaruje cilj – učinkovitije i ekološki održivo poslovanje.
UPRAVLJANJE OBVEZAMA NADOHVAT RUKE
Korisnici aplikacije „Moja čistoća“ mogu jednostavno pratiti stanje svojih računa, preuzeti svoj račun, provjeriti uplate te biti sigurni da su one zaprimljene na pravo mjesto. Ova moderna i user friendly platforma omogućuje korisnicima da imaju kontrolu nad svojim obvezama u svakom trenutku.
Olakšajte si svakodnevicu te postanite korisnik ove jedinstvene usluge već danas! Za više informacija i registraciju na uslugu „Moja čistoća“, posjetite web stranicu tvrtke Čistoća Zadar na www.cistoca-zadar.hr.
https://moja.cistoca-zadar.hr/login
-
magazin3 dana prijeFOTOGALERIJA / Gastro turneja po adventskim kućicama u Zadru, 4. dio – đir po Božićnom gramofonu na Pijaci
-
magazin4 dana prijeMJESEČNI HOROSKOP ZA PROSINAC: Jarac ubire plodove svog truda, Vodenjak upoznaje posebnu osobu!
-
ZADAR / ŽUPANIJA2 dana prijeFOTOGALERIJA / Svečani domjenak u OB Zadar za djelatnike koji su otišli u mirovinu
-
Hrvatska4 dana prijeVUKOSAV, PEDIĆ, FRANCIŠKOVIĆ, VUČAK-LONČAR… / Objavljen je godišnji popis: Ovo su najbolji doktori i doktorice u Zadru i u Hrvatskoj…






