Connect with us

ZADAR / ŽUPANIJA

Wine VIP Event – Pet hrvatskih gradova, vrhunski turističko-ugostiteljski stručnjaci i besplatan ulaz za sve sudionike

Objavljeno

-

Nakon osam uspješnih godina, Dantes Begić, glavni organizator Wine ViP Eventa i vlasnik agencije Ricerca Mercato, najavljuje novu seriju omiljenih evenata turističko-ugostiteljskog sektora.
“Wine ViP Eventi održat će se u veljači u pet hrvatskih gradova: Zagrebu, Rijeci, Puli, Zadru i Splitu. Sudionike očekuje bogata enogastronomska ponuda, predavanja stručnjaka iz relevantnih sektora i jedinstvena atmosfera. Kao i svake godine, naši eventi ispunjeni su iskrenom emocijom, vrhunskim govornicima i edukacijama, a sve to uz fantastično druženje. Sudionici će učiti o tehnikama degustacije vina, vinskim sortama i kulturi pijenja vina, ali i o ključnim ugostiteljskim i turističkim vještinama koje stvaraju dodanu vrijednost za goste. Osim toga, sudionici će moći sudjelovati u radionicama o vinskim čašama tvrtke Alexander Commerce, poznatom likeru Cannella te vrhunskim vinima Prelac, Ščurek, Matić i Iuris. Posebnu pažnju privući će radionica ‘Everything in your life happens for a Riesling’ poznatog europskog sommeliera Suwada Zlatića Suwija”, ističe Begić.
Vrhunski sadržaj i bogata tradicija
Zahvaljujući jedinstvenom spoju visokokvalitetnog sadržaja, prijateljske atmosfere i pozitivne energije, Wine ViP Event prerastao je klasično umrežavanje te postao nezaobilazno događanje u HoReCa sektoru.
Kvalitetu ovog događaja prepoznali su Ministarstvo turizma i sporta te Ministarstvo poljoprivrede, a ključnu potporu pružaju Hrvatska turistička zajednica, gradovi domaćini te njihove turističke zajednice. Uz institucionalne partnere, događaj podupiru brojni komercijalni i medijski partneri koji zajedno oblikuju priču Wine VIP Eventa kroz umrežavanje, promociju kvalitete kao i promociju vrhunskih proizvoda i usluga te edukaciju.
Wine ViP Event godišnje okuplja preko 2500 sudionika iz sektora turizma, ugostiteljstva, trgovine i srodnih djelatnosti, a dosad je kroz njegove platforme prošlo više od 200 izlagača. Ključni fokus eventa je promocija kvalitete – bilo da je riječ o usluzi, ponudi ili proizvodima.
“Od samih početaka, posvećeni smo partnerima koji teže kvaliteti. Upravo zato smo odlučili da ulaz na event bude besplatan, kao i radionice i degustacije, čime omogućujemo da kvaliteta bude dostupna svima. Na svakom događanju održat će se devet vrhunskih radionica, a sve je prožeto promocijom lokalne enogastronomije”, dodaje Begić.
Glavni partner događaja je tvrtka Alexander Commerce, koja je osigurala visokokvalitetne vinske čaše za degustacije. Posjetitelji će moći dobiti svoju čašu uz donaciju za humanitarne svrhe i zadržati je nakon događaja. Sva sredstva prikupljena donacijama bit će uplaćena udruzi Liga protiv raka Zagreb, Rijek – PGŽ, Pula i Zadar, te udruzi SANUS u Splitu.
Za vrhunski gastronomski doživljaj pobrinut će se neka od najpoznatijih lica hrvatske gastronomske scene. Luka Veić, Doris Vlah, Sanja Cukon, Sead Bojić, Vehid Šaldić i Antonia Mikac, prepoznatljivi javnosti kroz kulinarske emisije Nove TV i RTL-a, svojim će kulinarskim umijećem dodatno obogatiti događaj.
Humanitarna dimenzija događaja
Posebno važan dio Wine ViP Eventa su humanitarne donacijske večere, koje se organiziraju uz podršku izlagača i partnera. Prošle godine prikupljeno je preko 15.000 eura, a organizatori se nadaju nadmašiti taj iznos u 2025. godini. Ove godine donacijske večere održat će se u svim gradovima domaćinima:
 Zagreb – Restoran Maksimir, 4. veljače
 Rijeka – Restoran EL RIO, 11. veljače
 Pula – Resort Ribarska koliba, 13. veljače
 Zadar – Restoran 2 Ribara, 18. veljače
 Split – Hotel Amphora, 20. veljače
Kako se prijaviti?
Svi koji žele postati izlagači ili partneri Wine ViP Eventa mogu poslati upit na erol.vip.event@gmail.com, uz naznaku “Želim biti partner” i kratak opis tvrtke i proizvoda. Također, svi zainteresirani gosti mogu zatražiti pozivnicu za događaje ili humanitarne večere uz naznaku “Želim biti gost” i navođenje svojih podataka te tvrtke u kojoj rade.
Detalji o programu događaja dostupni su na www.dantes.biz

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

ZADAR / ŽUPANIJA

Erlić na konferenciji u Solinu: “Osjećaj sigurnosti u gradu je najvažnija pretpostavka kvalitetnog života”

Objavljeno

-

By

foto: Grad Zadar

Uz Erlića, konferenciji su prisustvovali gradonačelnici Splita, Šibenika i Dubrovnika

U Solinu je danas otvorena dvodnevna 8. međunarodna konferencija “Sigurnost povijesnih gradova 2025.” koja okuplja stručnjake i predstavnike lokalnih vlasti s ciljem razmjene iskustava te jačanja sigurnosnih standarda u povijesnim urbanim cjelinama. 

Prvog dana konferencije održan je uvodni panel na kojem su sudjelovali gradonačelnici četiri dalmatinska grada – Tomislav Šuta, gradonačelnik Splita, Mato Franković, gradonačelnik Dubrovnika, Željko Burić, gradonačelnik Šibenika i Šime Erlić, gradonačelnik Zadra. Panel je bio posvećen razmjeni iskustava i modela upravljanja sigurnošću u povijesnim jezgrama te mogućnostima međugradskog povezivanja i kreiranja zajedničkih rješenja za izazove koje donosi turizam. 

– Osjećaj sigurnosti u gradu je najvažnija pretpostavka kvalitetnog života u svakom pojedinom gradu, i za lokalno stanovništvo i za turiste. Kako bi naši gradovi ostali sigurni, razgovarali smo o svim segmentima unaprjeđenja sustava sigurnosti grada, od prometa koji u sezoni guši grad i staru jezgru, preko suzbijanja kriminaliteta u suradnji s policijom, do nepoštivanja javnog reda i mira. Zato pripremamo novu prometnu regulaciju za sljedeću turističku sezonu, izmjene odluka o komunalnom redu, ulažemo u kupnju i postavljanje kamera i scan vozila za sankcioniranje prometnih prekršaja, te uvodimo bolju regulaciju ugostiteljske zone na Poluotoku – kazao je Erlić te dodao kako svi zajedno moramo raditi na sigurnosti, u suradnji s nadležnim institucijama, ali i građanima. 

Na 8. međunarodnoj konferenciji “Sigurnost povijesnih gradova 2025.” sudjelovali su predstavnici institucija i tvrtki iz Hrvatske i BiH. Konferencija se održava u organizaciji IPA-e Splitsko-dalmatinske, uz podršku suorganizatora iz Hrvatske udruge povijesnih gradova, Fakulteta forenzičkih znanosti, Turističke zajednice SDŽ i Partnerstva za sigurniju svakodnevnicu. 

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

VELIKO SRCE ZADARSKOG SPORTA – MLADEN MALIK BARBA / Sportaši jedanaesti put za Socijalnu samoposlugu 

Objavljeno

-

By

Pred nama je 11. humanitarna akcija za Socijalnu samoposlugu Zadar u organizaciji zadarske sekcije Hrvatskog zbora sportskih novinara. Tradicija je to koja, evo, ulazi već u svoje drugo desetljeće, ali ove je godine za nas sve drugačije, emotivnije, tužnije.

Početkom godine napustio nas je naš dragi član i prije svega prijatelj Mladen Malik, čovjek koji je ostavio neizbrisiv trag u zadarskom sportu, novinarstvu i društvu općenito. Stoga je najmanje što smo mogli učiniti da se od ove godine akcija, koju je od prvoga dana i on s nama stvarao, nazove: Veliko srce zadarskog sporta – Mladen Malik Barba.

Prošlogodišnja, jubilarna 10. akcija, bila je po mnogočemu posebna i rekordna, a vjerujemo kako će i ovogodišnja naići na velik odaziv zadarskih sportaša, klubova, saveza, udruga, rekreativaca, navijača i svih onih koji žele u nadolazeće blagdansko vrijeme napraviti jedno dobro i humano djelo.

Akcija će se održati u srijedu, 17. prosinca 2025. s početkom u 9:00 sati na adresi: Branimirova obala 18 – Zadar.

Najpotrebnije su stvari koje se najčešće koriste: ulje, brašno, sol, šećer, pašta, riža, mlijeko, konzerve, dječja hrana, higijenske potrepštine, pelene, prašak za rublje, deterdžent za suđe, sapun, pasta za zube, kava…

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

JESTE LI SE VEĆ ULOGIRALI? / Online usluga „Moja čistoća“ za lakše upravljanje računima i obvezama

Objavljeno

-

Tvrtka Čistoća d.o.o. razvila je personaliziranu online uslugu pod nazivom „Moja čistoća“ koju već šest godina mogu koristiti svi korisnici usluga iz skupine kućanstava. Registracijom na ovu uslugu, omogućen je uvid u račune, stanje duga, raspored odvoza različitih vrsta otpada (komunalni otpad, reciklabilni otpad) u određenom naselju te mogućnost odabira načina primanja računa (elektronički ili papirnati oblik).

Također, usluga pruža korisne informacije o povijesti uplata i omogućuje jednostavno plaćanje računa.

JEDNOSTAVNA NAVIGACIJA ZA SVAKOGA

Korisničko iskustvo korištenja ove online usluge osmišljeno je na način koji štedi vrijeme i smanjuje administrativne napore. Usluga je dostupna na računalima i mobilnim uređajima, omogućujući korisnicima da uživaju u svim njenim prednostima bez obzira na svoju lokaciju.

Proces prijave u sustav izuzetno je jednostavan. Korisniku je potreban samo OIB i šifra kupca, koja je lako dostupna na ranijim računima. Nakon što korisnik unese te podatke, sustav traži odabir e-mail adrese koja će služiti kao korisničko ime. Nakon potvrde putem automatske poruke, korisniku se omogućuje pristup i završava proces izrade korisničkog računa.

ODABERITE ODRŽIVOST I EKONOMIČNOST

Glavna ideja iza ove aplikacije i projekta je omogućiti korisnicima lakši pristup informacijama o stanju njihovih osobnih računa, rasporedu odvoza otpada te plaćanju njihovih obveza. Također, opcija elektroničke dostave računa omogućuje smanjenje troškova i ekološki održivije poslovanje.

Primarni cilj je olakšati korisnicima uvid u njihove obveze, ali i mogućnost elektroničke dostave računa. Korisnici jednim klikom mogu odabrati digitalnu dostavu računa, čime se u sustavu odmah zabilježi da se više ne izdaju papirnati računi i ne šalju na adresu stanovanja korisnika. Na taj se način štedi vrijeme, novac i papir, te ostvaruje cilj – učinkovitije i ekološki održivo poslovanje.

UPRAVLJANJE OBVEZAMA NADOHVAT RUKE

Korisnici aplikacije „Moja čistoća“ mogu jednostavno pratiti stanje svojih računa, preuzeti svoj račun, provjeriti uplate te biti sigurni da su one zaprimljene na pravo mjesto. Ova moderna i user friendly platforma omogućuje korisnicima da imaju kontrolu nad svojim obvezama u svakom trenutku.

Olakšajte si svakodnevicu te postanite korisnik ove jedinstvene usluge već danas! Za više informacija i registraciju na uslugu „Moja čistoća“, posjetite web stranicu tvrtke Čistoća Zadar na www.cistoca-zadar.hr.

https://moja.cistoca-zadar.hr/login

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu