Magazin
Mladi korisnici napuštaju iPhone u korist ovog brenda
Motorola je nedavno napravila veliki iskorak u privlačenju novih korisnika, uključujući i bivše korisnike iPhonea. Uz lansiranje najnovijeg Motorola Razr Plus 2024 modela, tvrtka bilježi rekordnu prodaju i rast interesa korisnika kojima se sviđaju dizajn i funkcionalnost preklopnih mobitela.
Korisnicima iPhonea sviđa se dizajn Razr mobitela
Razr Plus 2024 ima veliki vanjski zaslon na kojem je moguće koristiti aplikacije i snimati selfije bez otvaranja telefona. Ovaj dizajn privlači i iPhone korisnike, kojima se ovaj mobitel sviđa i kao modni dodatak, piše Android Central.
“Primjećujemo, posebno kod modela Razr, velik interes. Puno novih korisnika bili su korisnici iOS-a”, rekla je Nicole Hagen, voditeljica globalnog marketinga u Motoroli. “Ne morate žrtvovati stil zbog tehnologije pa vidimo da se puno iOS korisnika prebacuje, posebno na Razr seriju.”
Kroz intervju na Lenovo Tech World konferenciji 2024., Hagen je objasnila kako se Motorola sve više fokusira na premium segment, ali tako da i dalje ostaje pristupačna širokom krugu korisnika. U usporedbi s modelom iz 2023., novi Razr Plus donosi poboljšanja poput boljeg trajanja baterije, unaprijeđene kamere i većeg vanjskog zaslona od četiri inča za lakše korištenje mobitela dok je preklopljen.
Najuspješniji kvartal u povijesti
Marketinška strategija Motorole primarno je fokusirana na izazivanje osjećaja nostalgije. Primjerice, u kampanji je sudjelovala Paris Hilton, što je privuklo generacije koje ju prepoznaju. Za još mlađe korisnike, uključili su više boja umjesto standardne crne ili bijele. Hagen napominje kako je partnerstvo s Pantoneom pomoglo u kreiranju vizualno privlačnih uređaja.
Uz ovakav pristup, Motorola je ostvarila najveću prodaju u povijesti u trećem kvartalu 2024., što pokazuje rastući interes za njihove sklopive telefone, unatoč konkurenciji. Točne brojke nisu objavili. Moto Edge serija također bilježi uspjehe, a očekuje se da će Motorola udvostručiti svoje poslovanje do 2026.
Magazin
Bivša direktorica Googlea: Postoje dvije stvari koje poslodavci u CV-ju obožavaju
Jenny Wood, bivša direktorica Googlea, izdvojila je dvije ključne stvari za životopis koje će se, tvrdi, svidjeti svakom poslodavcu.
Prvo, ističe da poslodavci preferiraju kratke opise ispod naziva radnih pozicija. “Sviđa mi se kada opis ne prelazi jednu liniju”, rekla je, prenosi CNBC.
“Lako je pasti u iskušenje da se stavi puno informacija pod opis posla, ali kratak opis pokazuje odlučnost i sposobnost rasuđivanja. To također pokazuje obzirnost prema osobi koja čita vaš životopis. Višerečenični opisi oduzimaju znatno više vremena za čitanje”, objasnila je.
Bitne su neke osobne stvari
Drugo, Jenny kaže da je dobro u životopis dodati i neke osobne stvari. Primjerice, ona u svom životopisu ima ikonice muffina i mikrofona u odjeljku s hobijima kako bi istaknula svoju ljubav prema slatkišima i glazbi. Također je, kaže, primijetila sjajne primjere kada kandidati spominju svoje hobije. Prisjetila se jedne svoje zaposlenice po imenu Carlye, koja je u životopisu napisala: “U stalnoj sam potrazi za savršenim receptom za zobene kekse s grožđicama.” Jenny kaže da joj je taj detalj pomogao razumjeti osobnost te osobe, njezinu spremnost na rizik, znatiželju i želju za učenjem. Među hrpom kvalificiranih kandidata, Carlye je tim detaljem privukla pažnju. Nakon što je s njom obavila intervju, Jenny je shvatila da je Carlye ne samo kvalificirana nego i zabavna te je na kraju dobila posao.
“Među kandidatima koji imaju slične vještine i obrazovanje, osobnost postaje ključna razlikovna točka”, zaključila je Jenny.
Jenny je za Google radila 18 godina, tijekom kojih je zaposlila mnoge ljude. Danas dijeli savjete za karijeru i priprema knjigu koja će biti objavljena u travnju 2025. godine.
Magazin
Pedijatrica otkrila kada bi djeca trebala prestati dijeliti krevet s roditeljima
Zajedničko spavanje s djetetom tema je koja često izaziva raspravu među roditeljima. Neki misle da bi dijete od malena trebalo spavati samo, dok drugi smatraju da dijeljenje kreveta s roditeljima ima brojne prednosti. Pedijatrica Tanzilya Gedieva podijelila je svoje mišljenje o ovoj temi. Prema njezinim riječima, provedena su brojna istraživanja, ali niti jedno nije dalo konačan odgovor.
“Prvo, vrijedi spomenuti prednosti spavanja vaše bebe u istom krevetu s roditeljima. U djetinjstvu je boravak s majkom noću pogodan za dojenje. Također, bliski kontakt bebe i majke potiče laktaciju i jača emocionalnu vezu majka-dijete. Uznemirenim majkama, koje noću stalno nadziru bebu, zajednički krevet olakšava život i smanjuje tjeskobu,” rekla je liječnica.
Neka djeca brže zaspu i duže spavaju kada su pored roditelja
Dodala je i kako neka istraživanja pokazuju da zajedničko spavanje može pomoći djetetu da postane neovisnije tijekom dana jer blizina roditelja noću jača osjećaj sigurnosti. Također, neka djeca brže zaspu i duže spavaju kada su pored roditelja. Prema stručnjakinji, djeca koja spavaju s roditeljima imaju manje šanse za noćne more ili probleme poput noćnog mokrenja.
“Postoje dokazi da odrasli, koji su kao djeca dijelili krevet s roditeljima, imaju bolju emocionalnu stabilnost, niže razine anksioznosti i više samopouzdanja”, istaknula je.
No, Gedieva upozorava i na moguće negativne strane zajedničkog spavanja.
“U djetinjstvu, nepravilna organizacija djetetovog mjesta za spavanje, pušenje ili zarazne bolesti roditelja mogu negativno utjecati na zdravlje djeteta. Također, ako roditelji ne štite djetetov san, primjerice, paljenjem svjetla, korištenjem telefona u krevetu ili razgovorima, dijete se može često buditi i imati problema s ponovnim uspavljivanjem. Nekim roditeljima, zajedničko spavanje također može uzrokovati nesanicu i stres, osobito u prvoj godini djetetova života”, objasnila je.
“Svako dijete je jedinstveno”
Napomenula je i kako djeca, koja od početka spavaju u vlastitom krevetu, često brže zaspu i razvijaju vlastitu rutinu. Ipak, uspoređujući djecu koja su uvijek spavala odvojeno i onu koja su u ranom djetinjstvu dijelila krevet s roditeljima, pokazalo se da su potonji dublje spavali i lakše zaspali.
“Većina dobrobiti zajedničkog spavanja nestaje u dobi između šest i osam godina, no kod djece s emocionalnim poteškoćama zajedničko spavanje, čak i u školskoj dobi, može pomoći u smanjenju tjeskobe”, dodala je Gedieva.
Zaključila je da ne postoji univerzalan odgovor na pitanje kada bi dijete trebalo početi spavati odvojeno. “Svako dijete je jedinstveno i zahtijeva individualan pristup. Osim samog kreveta, važno je obratiti pozornost na sanitarne i higijenske uvjete, kao i na odnose među roditeljima i prema djetetu. Umjesto slijepog pridržavanja općih preporuka, roditelji bi se trebali konzultirati s pedijatrom kako bi donijeli najbolju odluku za svoje dijete”, naglasila je.
Magazin
Mogu li bebe otkriti tko je dobar, a tko loš? Odgovor bi vas mogao iznenaditi
Često se kaže da bebe i psi prepoznaju ljude koji možda nemaju najbolje namjere. Pas može neprestano lajati, dok beba može postati nemirna i tražiti sigurnu osobu. Smatra se da je to neka vrsta urođene osobine. Iako je intuiciju teško izmjeriti, istraživači su pokušali utvrditi mogu li bebe razlikovati dobro od zla.
Prije više od 14 godina, istraživači su se zapitali mogu li bebe prepoznati dobrog lika, odnosno, mogu li razlikovati dobro od lošeg. Naravno, budući da se radilo o bebama, nije bilo moguće pitati ih zašto su odabrale ono što jesu, ali podaci su pokazali da bebe zapravo preferiraju dobre ljude, a ne loše, piše Upworthy.
U eksperimentu su bebe gledale lutkarsku predstavu s likovima koji su u osnovi samo geometrijski oblici s pričvršćenim očima. Crveni krug pokušava se popeti na brdo, ali stalno pada. Tada se pojavljuje plavi kvadrat koji pomaže krugu tako da ga gura s leđa, osiguravajući mu dolazak na vrh brda. U sljedećem pokušaju, crveni krug nailazi na žuti trokut koji vidi kako se krug pokušava popeti, ali umjesto da mu pomogne, trokut ga gura natrag dolje.
Bebe, neke stare samo šest mjeseci, bile su okrenute od svojih roditelja kako ne bi vidjele njihove reakcije. Istraživači su potom iznijeli replike likova i zamolili bebe da izaberu jednog. Prije nego što su bebe vidjele oblike, roditeljima je rečeno da zatvore oči kako ne bi slučajno utjecali na izbor bebe. U gotovo svakom slučaju, bebe su odabrale lika koji je bio pomagač, dokazujući da mogu razlikovati dobro društveno ponašanje od lošeg.
Više istraživanja potvrdilo je rezultat
Eksperiment je više puta ponavljao, a iako dva puta nije bilo moguće postići iste visoke rezultate, bebe su i dalje češće birale pomagača nego ometača. Druge replikacije eksperimenata bile su uspješnije, potvrđujući da bebe doista preferiraju dobrog lika u odnosu na lošeg. Nedavno se na društvenim mrežama pojavio video jednog od eksperimenata koji pokazuje preferenciju prema pomagaču. No, u ovom videu pomagač je bio žuti trokut, a ometač plavi kvadrat. To je dovelo do nagađanja da bebe jednostavno biraju lik koji je uočljivijih boja, sugerirajući da bi, da su uloge obrnute, i dalje izabrale žuti lik. Mnogi ne shvaćaju da je eksperiment već proveden s alternativnim scenarijem, pokazujući iste rezultate – bebe preferiraju dobrog lika. Velika replikacija u više laboratorija potvrdila je isto, a istraživači su s tromjesečnim bebama ponovno utvrdili da dulje gledaju dobrog lika.
-
ZADAR / ŽUPANIJA4 dana prije
POČELO JE ZAPOŠLJAVANJE ZA NOVI LUKSUZNI HOTEL / Dogus grupa i Hyatt Regency Zadar pozivaju na Dan karijera u Kneževoj palači
-
magazin4 dana prije
FOTOGALERIJA / Sala za evente “Rukola”, Punta Skala: Mjesto za proslavu vaših najposebnijih trenutka!
-
ZADAR / ŽUPANIJA3 dana prije
ZA NEPOVJEROVATI! / Luka Demo iz Raštana Donjih, najmlađi hrvatski dreser svinja
-
ZADAR / ŽUPANIJA5 dana prije
SNIJEG, ORKANSKA BURA… Otežan promet autocestama; u Turnju prometna nesreća!