ZADAR / ŽUPANIJA
ČISTOĆA ZADAR: PRIJAVA I ODJAVA KORIŠTENJA USLUGE ODVOZA OTPADA, ZAMJENA SPREMNIKA…
Tijekom ljetnih mjeseci, zbog dolaska sezonaca, povratnika i rada ugostiteljskih objekata, značajno je povećan obujam poslova koje obavlja zadarska Čistoća, ali i broj upita o uslugama, pravima i obvezama korisnika. O načinu na koji funkcioniraju prijava i odjava korisnika, zaduženje spremnika, obračun sezonskim korisnicima i drugim aktualnostima, objasnit ćemo u daljnjem tekstu.
PRIJAVA KORISNIKA
Prijava korisnika funkcionira na jednostavan način. Temelj za prijavu je vlasništvo nad objektom i dovoljno je predočiti dokument koji to dokazuje: vlasnički list, ZK izvadak, rješenje o nasljeđivanju, kupoprodajni ugovor, bilo koji dokument s kojima se može dokazati da je netko vlasnik tog objekta, nakon čega ga se evidentira kao korisnika. Temelj za promjenu može biti prodaja objekta, smrt korisnika, nasljeđivanje, darovanje, odnosno neki službeni dokument koji se uzima kao mjerodavan za promjenu korisnika. Bitno je napomenuti da smrću korisnika ne prestaje obveza plaćanja usluge. Trajno nekorištenje objekta može se ostvariti ako se objekt nije koristio duže vrijeme, odnosno ako je godinu dana potrošnja struje bila 0 kilovata, što je dokaz da se kuća nije koristila. Ostali načini odjave su da se sasvim isključila struja iz objekta ili je objekt devastiran, neuvjetan za stanovanje. Za taj dio terenska služba Čistoće izlazi na teren da se uvjeri u stanje objekta, što ne traje duže od pet minuta.
U višestambenim zgradama predstavnik stanara može ažurirati podatke neograničen broj puta u godini. Ukoliko nema predstavnika stanara, potrebno je u Čistoću dostaviti potpise od 50 posto sustanara na obrascu koji se zatraži u Odjelu prodaje.
ZAMJENA OŠTEĆENIH ILI DOTRAJALIH SPREMNIKA
Spremnici koji su stariji od 7 godina mogu se bez navođenja razloga mijenjati osobnim dolaskom u Čistoću sa starim spremnikom ili ga Čistoćina dostavna služba može zamijeniti na adresi objekta, pri čemu se naplaćuje usluga dostave. Na isti način funkcionira zamjena za oštećeni spremnik. Svaka prva dostava spremnika je besplatna, a dostava se naplaćuje samo za zamjene.
SPREMNICI ZA RECIKLAŽNI OTPAD
Spremnike za reciklabilni otpad je nabavljala svaka jedinica lokalne samouprave za sebe, jer su one bile dijelom financirane iz sredstava europskih fondova. Te spremnike dijele općine (osim za područje gradova Zadar i Nin), a Čistoća ih prazni. Zaduživanje i pražnjenje spremnika za reciklabilni otpad obavlja se bez naknade. Preporuka je da se spremnik uzme, jer će to korisniku umanjiti troškove kada na snagu stupi obračun prema broju pražnjenja.
CIJENA MINIMALNE USLUGE ODVOZA OTPADA ZA SEZONSKE KORISNIKE PLAĆA SE TIJEKOM CIJELE GODINE
Sezonac je korisnik koji plaća porez na kuću ili stan za odmor. Takvim korisnicima se devet mjeseci obračunava umanjena cijena minimalne javne usluge, ovisno u kojoj su prostornoj kategoriji, a puna cijena tijekom tri ljetna mjeseca.
ZADAR / ŽUPANIJA
Erlić na konferenciji u Solinu: “Osjećaj sigurnosti u gradu je najvažnija pretpostavka kvalitetnog života”
Uz Erlića, konferenciji su prisustvovali gradonačelnici Splita, Šibenika i Dubrovnika
U Solinu je danas otvorena dvodnevna 8. međunarodna konferencija “Sigurnost povijesnih gradova 2025.” koja okuplja stručnjake i predstavnike lokalnih vlasti s ciljem razmjene iskustava te jačanja sigurnosnih standarda u povijesnim urbanim cjelinama.
Prvog dana konferencije održan je uvodni panel na kojem su sudjelovali gradonačelnici četiri dalmatinska grada – Tomislav Šuta, gradonačelnik Splita, Mato Franković, gradonačelnik Dubrovnika, Željko Burić, gradonačelnik Šibenika i Šime Erlić, gradonačelnik Zadra. Panel je bio posvećen razmjeni iskustava i modela upravljanja sigurnošću u povijesnim jezgrama te mogućnostima međugradskog povezivanja i kreiranja zajedničkih rješenja za izazove koje donosi turizam.
– Osjećaj sigurnosti u gradu je najvažnija pretpostavka kvalitetnog života u svakom pojedinom gradu, i za lokalno stanovništvo i za turiste. Kako bi naši gradovi ostali sigurni, razgovarali smo o svim segmentima unaprjeđenja sustava sigurnosti grada, od prometa koji u sezoni guši grad i staru jezgru, preko suzbijanja kriminaliteta u suradnji s policijom, do nepoštivanja javnog reda i mira. Zato pripremamo novu prometnu regulaciju za sljedeću turističku sezonu, izmjene odluka o komunalnom redu, ulažemo u kupnju i postavljanje kamera i scan vozila za sankcioniranje prometnih prekršaja, te uvodimo bolju regulaciju ugostiteljske zone na Poluotoku – kazao je Erlić te dodao kako svi zajedno moramo raditi na sigurnosti, u suradnji s nadležnim institucijama, ali i građanima.
Na 8. međunarodnoj konferenciji “Sigurnost povijesnih gradova 2025.” sudjelovali su predstavnici institucija i tvrtki iz Hrvatske i BiH. Konferencija se održava u organizaciji IPA-e Splitsko-dalmatinske, uz podršku suorganizatora iz Hrvatske udruge povijesnih gradova, Fakulteta forenzičkih znanosti, Turističke zajednice SDŽ i Partnerstva za sigurniju svakodnevnicu.
ZADAR / ŽUPANIJA
VELIKO SRCE ZADARSKOG SPORTA – MLADEN MALIK BARBA / Sportaši jedanaesti put za Socijalnu samoposlugu
Pred nama je 11. humanitarna akcija za Socijalnu samoposlugu Zadar u organizaciji zadarske sekcije Hrvatskog zbora sportskih novinara. Tradicija je to koja, evo, ulazi već u svoje drugo desetljeće, ali ove je godine za nas sve drugačije, emotivnije, tužnije.
Početkom godine napustio nas je naš dragi član i prije svega prijatelj Mladen Malik, čovjek koji je ostavio neizbrisiv trag u zadarskom sportu, novinarstvu i društvu općenito. Stoga je najmanje što smo mogli učiniti da se od ove godine akcija, koju je od prvoga dana i on s nama stvarao, nazove: Veliko srce zadarskog sporta – Mladen Malik Barba.
Prošlogodišnja, jubilarna 10. akcija, bila je po mnogočemu posebna i rekordna, a vjerujemo kako će i ovogodišnja naići na velik odaziv zadarskih sportaša, klubova, saveza, udruga, rekreativaca, navijača i svih onih koji žele u nadolazeće blagdansko vrijeme napraviti jedno dobro i humano djelo.
Akcija će se održati u srijedu, 17. prosinca 2025. s početkom u 9:00 sati na adresi: Branimirova obala 18 – Zadar.
Najpotrebnije su stvari koje se najčešće koriste: ulje, brašno, sol, šećer, pašta, riža, mlijeko, konzerve, dječja hrana, higijenske potrepštine, pelene, prašak za rublje, deterdžent za suđe, sapun, pasta za zube, kava…
ZADAR / ŽUPANIJA
JESTE LI SE VEĆ ULOGIRALI? / Online usluga „Moja čistoća“ za lakše upravljanje računima i obvezama
Tvrtka Čistoća d.o.o. razvila je personaliziranu online uslugu pod nazivom „Moja čistoća“ koju već šest godina mogu koristiti svi korisnici usluga iz skupine kućanstava. Registracijom na ovu uslugu, omogućen je uvid u račune, stanje duga, raspored odvoza različitih vrsta otpada (komunalni otpad, reciklabilni otpad) u određenom naselju te mogućnost odabira načina primanja računa (elektronički ili papirnati oblik).
Također, usluga pruža korisne informacije o povijesti uplata i omogućuje jednostavno plaćanje računa.
JEDNOSTAVNA NAVIGACIJA ZA SVAKOGA
Korisničko iskustvo korištenja ove online usluge osmišljeno je na način koji štedi vrijeme i smanjuje administrativne napore. Usluga je dostupna na računalima i mobilnim uređajima, omogućujući korisnicima da uživaju u svim njenim prednostima bez obzira na svoju lokaciju.
Proces prijave u sustav izuzetno je jednostavan. Korisniku je potreban samo OIB i šifra kupca, koja je lako dostupna na ranijim računima. Nakon što korisnik unese te podatke, sustav traži odabir e-mail adrese koja će služiti kao korisničko ime. Nakon potvrde putem automatske poruke, korisniku se omogućuje pristup i završava proces izrade korisničkog računa.
ODABERITE ODRŽIVOST I EKONOMIČNOST
Glavna ideja iza ove aplikacije i projekta je omogućiti korisnicima lakši pristup informacijama o stanju njihovih osobnih računa, rasporedu odvoza otpada te plaćanju njihovih obveza. Također, opcija elektroničke dostave računa omogućuje smanjenje troškova i ekološki održivije poslovanje.
Primarni cilj je olakšati korisnicima uvid u njihove obveze, ali i mogućnost elektroničke dostave računa. Korisnici jednim klikom mogu odabrati digitalnu dostavu računa, čime se u sustavu odmah zabilježi da se više ne izdaju papirnati računi i ne šalju na adresu stanovanja korisnika. Na taj se način štedi vrijeme, novac i papir, te ostvaruje cilj – učinkovitije i ekološki održivo poslovanje.
UPRAVLJANJE OBVEZAMA NADOHVAT RUKE
Korisnici aplikacije „Moja čistoća“ mogu jednostavno pratiti stanje svojih računa, preuzeti svoj račun, provjeriti uplate te biti sigurni da su one zaprimljene na pravo mjesto. Ova moderna i user friendly platforma omogućuje korisnicima da imaju kontrolu nad svojim obvezama u svakom trenutku.
Olakšajte si svakodnevicu te postanite korisnik ove jedinstvene usluge već danas! Za više informacija i registraciju na uslugu „Moja čistoća“, posjetite web stranicu tvrtke Čistoća Zadar na www.cistoca-zadar.hr.
https://moja.cistoca-zadar.hr/login
-
magazin3 dana prijeFOTOGALERIJA / Gastro turneja po adventskim kućicama u Zadru, 4. dio – đir po Božićnom gramofonu na Pijaci
-
magazin4 dana prijeMJESEČNI HOROSKOP ZA PROSINAC: Jarac ubire plodove svog truda, Vodenjak upoznaje posebnu osobu!
-
ZADAR / ŽUPANIJA2 dana prijeFOTOGALERIJA / Svečani domjenak u OB Zadar za djelatnike koji su otišli u mirovinu
-
Hrvatska4 dana prijeVUKOSAV, PEDIĆ, FRANCIŠKOVIĆ, VUČAK-LONČAR… / Objavljen je godišnji popis: Ovo su najbolji doktori i doktorice u Zadru i u Hrvatskoj…






