Connect with us

Sport

(FOTO) AUSTRIA TRIATHLON Ivan Gobin postigao najbolji zadarski ironman rezultat

Objavljeno

-

Protekli vikend održana je jedna od najstarijih triatlon utrka u Europi 34. Austria triathlon Podersdorf 2021. Organizatori su pripremili vikend triatlona s preko 2000 natjecatelja, petak aquatlon za djecu, subota dugi triatlon discipline ironman i half ironman, nedjelja sprint i olimpijski triatlon.

Među brojnim Europskim triatloncima nastupio je zadarski triatlonac Ivan Gobin kojemu je ovo četvrti završeni ironman, zauzeo je 26 mjesto u ukupnom poretku odnosno 7. mj. u najbrojnijoj kategoriji M-40 s osobnim rekordom 9:45h.

IRONMAN: 3,8km plivanja / 180km bicikle / 42,2km trčanja.

Ivan Gobin:

“S mislima i željom da završim trku dugog triatlona ispod 10h i tako popravim svoj osobni rekord, prezadovoljan sam rezultatom devet sati i četrdeset pet minuta koji je ujedno i najbolji zadarski rezultat u dugom triatlonu ironmanu. Plan je bio nastupiti 2020. godine ali zbog covid-a sam prebacio ironman utrku na 2021. godinu.

Na utrku sam krenuo sam, ukupno 1500km vožnje automobilom bez pratnje obitelji i kolege iz kluba zbog cijele situacije s covidom.

Par riječi o samom natjecanju, start utrke bio je u 7 ujutro u Podersdorf am see. Plivalo se u manjim grupama, odlično sam se osjećao te sam na izlasku vidio da sat pokazuje 3,8km i vrijeme 1:01 minuta, čime sam bio jako zadovoljan. Na biciklu su bili idealni uvjeti, staza se sastojala od šest krugova po 30km. U okolici Podersdorfa po cesti uz obrađena polja i vinograde. Ukupno 180km sam odradio s prosjekom 35km/h vrijeme segmenta 5:05:48h bicikla mi je inače najdraža disciplina te sam se od početka do kraja osjećao vrlo dobro, ali nisam htio ništa forsirati jer sam znao da me čeka maraton.

Trčanje se sastojalo od četiri kruga po 10,6 kilometra ukupno maraton 42,2km. Trčalo se uz jezero na ravnoj stazi, start maratona sam počeo u 13:13h znači vrijeme plivanja i bicikle sam odradio za šest sati i trinaest minuta što već umornim nogama nije godilo. Međutim, uspio sam odraditi maraton bez krize i pada u tempu od 5:10 te istrčati za 3:32:49 sati.

Tjedno i preko 20 sati treninga!

U pripremama za Ironman treniram od 15 do 20 sati tjedno. Triatlon od čovjeka zahtijeva svakodnevni trening, ali i više od toga, sustavan rad, posebnu prehranu i životni stil. Ponekad nije lako, no uz dobru volju i organizaciju sve je izvedivo. Najviše vremena provedem na bicikli, bicikliram od 300 do 400 kilometra tjedno. Jedan od velikih problema je što u vrijeme ljetne sezone ima puno prometa po cestama sva sreća u zadarskom zaleđu nema gužve. Plivam uglavnom rano ujutro u 06 sati, tjedno do 10 kilometra. Tjedno pretrčim od 50 do 60 kilometara. Što se tiče prehrane, najvažnije mi je da zadovoljim kalorijske vrijednosti jer je potrošnja velika, zadnja dva mjeseca u prosjeku 3500/4000kcal dnevno.. Velika svakodnevna pomoć i podrška mi je obitelj, djeca Mila i Vito i supruga Ivana.”

Triatlon zahtijeva enormne fizičke napore a o financijama.. Ivan sve troškove odlaska na natjecanje i bicikl, koji mora biti vrhunski, snosi sam.

 

Sport

SPORTSKI VIKEND NA VIŠNJIKU: Košarka, odbojka, vaterpolo, mažoretkinje…

Objavljeno

-

By

U predstojećim danima u Športskom centru Višnjik održat će se niz zanimljivih sportskih događanja.

Petak, 22. listopada 2021.
ABA liga, 5. kolo, Zadar – Borac, Dvorana Krešimira Ćosića u 20 sati.

Subota, 23. listopada 2021.
Nogometna liga papalina, Zadarnova – Debeljak u 9; Zadarnova 3 – Novalja u 10 sati.
Pionirke, 1. liga, Donat – Gorica u 12, 30; kadetkinje Donat – Gorica u 14 sati.

A 2 liga košarkaša, Pet bunara – Mislav, Dvorana Krešimira Ćosića, pomoćna dvorana 3 u 14, 30 sati.
Prva košarkaška B liga žene, Zadar – Jabuka, Dvorana Krešimira Ćosića, pomoćna dvorana 3 u 18 sati.

Superliga odbojkaša, Zadar – Kitro Varažin, Dvorana Krešimira Ćosića, pomoćna dvorana 4 u 17 sati.

Hrvatska vaterpolska liga seniora, Zadar 1952 – Jug, zatvoreni bazen u 19 sati.

Nedjelja, 24. listopada 2021.
Nogometno natjecanje tića, Zadar 2 – Zara u 9 sati.
Prva županijska nogometna liga, Arbanasi – Nova zora u 15, 30 sati.

Međužupanijska odbojkaška liga mlađih kadetkinja, Zadar – Novalja, Dvorana Krešimira Ćosića, pomoćna dvorana 1 u 10 sati.
Međužupanijska odbojkaška liga mlađih kadetkinja, Donat – Šibenik, Dvorana Krešimira Ćosića, pomoćna dvorana 4 u 12, 30 sati.
Prva B liga odbojkašica, Zadar 2 – Trogir, Dvorana Krešimira Ćosića, pomoćna dvorana 1 u 13 sati.
Treća seniorska liga odbojkašica, Donat – Šibenik, Dvorana Krešimira Ćosića, pomoćna dvorana 4 u 14, 30 sati.

Otvoreni svjetski kup mažoretkinja, Dvorana Krešimira Ćosića, središnja dvorana od 8 sati do 21 sat.

Prvo para taekwondo bodovno natjecanje Donat open, Dvorana Krešimira Ćosića, pomoćna dvorana 3 od 10 do 17 sati.

Izvor: visnjik.hr

 
Nastavi čitati

Sport

(KOLUMNA) Petra Perović: “Trening kao fizička aktivnost, ali i briga o mentalnom zdravlju”

Objavljeno

-

By

foto: Žeminea Čotrić

Piše: Petra Perović

Dolaskom hladnijih vremena i vraćanje u “normalan” ritam nakon ljetne pauze i odmora cilj mi je zainteresirati te motivirati vas na vraćanje ili početak sportske aktivnosti.

U današnjim vježbama naglasak stavljam na vježbe snage donjih i gornjih ekstremiteta.

Neophodan naglasak uvijek stavljam na disanje, kontrolu vježbe i maksimalnu osviještenost pokreta.

Iako mnogi vježbači preferiraju treninge provoditi u teretani ili dvorani, treninzi u prirodi ili kod kuće također mogu ostvariti željene rezultate. Najbitnije da trening ne shvaćate samo kao fizičku aktivnost već i kao brigu za mentalno zdravlje, koja je od velike važnosti naročito u ovo doba.

Vježba 1

Bugarski iskorak. Leđima okrenuti prema klupi oslonite jednu nogu stopalom na klupu dok drugom nogom ispruženom stojite čvrsto na podlozi. Napravite udah te na izdah se spuštate prednjom nogom pregibajući koljeno pokušavajući se sto vise osloniti upravo na tu nogu koja radi fleksiju .Trup je aktiviran, trbušni mišići lagano stisnuti i kukovi i zdjelica u poravnanju. Uspravite se do početne pozicije pa ponovite. Nakon 10 ponavljanja ponovite isto s drugom nogom.

Vježba 2

Stražnji sklek: Iz sjedeće pozicije oslonite se dlanovima na klupu, ispružite ruke, dignite stražnjicu odnosno probajte lagano stiskom mišića stražnjice zdjelicu podvuci pod sebe i dignuti je prema gore, izravnajte trup i oslonite se na pete. Za izvođenje vježbe spuštate se savijajući laktove do pravog kuta i opružate do početne pozicije. Napredniji vježbači će nastaviti u drugo ponavljanje, a ako vam je teško vratite se do sjedeće pozicije te nastavite nakon par sekundi odmora.

Vježba 3

Bočni iskorak: Jednu nogu stavite na povišenje u ispružen položaj. Gornji dio tijela mora biti uspravan, trbuh stisnut, zdjelica blago podvučena “pod sebe”. Spuštamo se prema dolje gurajući kukove lagano prema nazad te nogu koja je na podu stavljamo u blagu fleksiju odnosno savijamo. Naglasak stavljamo na ispruženu nogu gdje bi trebali osjetit aktivaciju unutarnjih mišića natkoljenice. Vraćamo se u početnu poziciju, opet smo uspravni, napravimo udah i na izdah krećemo u pokret! Vježbu ponoviti 10 do 15 ponavljanja na svakoj strani.

 
Nastavi čitati

Sport

HT PREMIJER LIGA Sonik Puntamika večeras protiv Splita

Objavljeno

-

By

Foto: Andrej Jančijev/KK Sonik Puntamika

Nakon što su prije samo dva dana poraženi na gostovanju kod Gorice, košarkaše Sonik Puntamike večeras očekuje novi težak izazov. Igrači Stipe Kuliša na Gripama će u susretu šestog kola HT Premijer lige odmjeriti snage s domaćim Splićanima.

Bit će to već treća utakmica za „Sonikse“ u manje od tjedan dana, a osim gustog rasporeda zadarskom sastavu probleme stvaraju i brojne ozljede koje su pogodile zelenu svlačionicu. Svoj ovosezonski debi još uvijek čekaju Luka Tomas i Filip Jošić, a odnedavno nema ni kapetana Dina Palčića niti visokog Marina Šarlije, čija su imena tijekom tjedna završila u medicinskom kartonu.

– I do sada smo imali limitirani fond igrača koji je u ovom trenutku još više načet, no iz unutrašnjih rezervi ćemo morati crpiti što je moguće više i nadati se skorašnjem oporavku igrača koji nam nedostaju kako bismo se što je moguće prije vratili u ritam kakav ova razina iziskuje – osvrnuo se na zdravstveno stanje svojih igrača trener Stipe Kuliš.

S druge strane parketa stajat će splitski „Žuti“ koji su prije nekoliko dana svladali Zadar u dalmatinskom derbiju te s četiri vezane pobjede u hrvatskom prvenstvu ulaze u večerašnji dvoboj koji će im poslužiti kao zagrijavanje pred regionalni okršaj sa Studentskim centrom. Bez četvorice igrača iz rotaciji, težak zadatak.

– Ozljede koje su nas pogodile su nedvojbeno otegotne okolnosti, no nema smisla previše žaliti. Radi se o činjenici koju moramo prihvatiti, a na nama je da nastavimo raditi i naporno trenirati te da iz unutrašnjih rezervi izvučemo što je moguće više. Tako ćemo pristupiti i dvoboju protiv Splita i pokušati se prezentirati na što je moguće kvalitetniji način. Tri utakmice u sedam dana nam stvaraju veliki problem, tim više znajući s kakvim fondom igrača raspolažemo i znajući kakvo nam je zdravstveno stanje, međutim na temelju karaktera koji posjedujemo i na temelju onoga što smo prezentirali u uvodnom dijelu sezone ćemo pokušati parirati. Očekuje nas težak susret, ali ući ćemo hrabro – kazao je Kuliš.

Utakmica se igra u dvorani Gripe s početkom u 18 sati, uz izravan prijenos na HKS TV-u.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi

U trendu