Connect with us

magazin

Dvije najopasnije namirnice: Mogu povećati rizik od srčanog i moždanog udara!

Objavljeno

-

Pixabay

Prerađeno meso i superslatka pića dvije su najopasnije ultraprerađene namirnice, upozorava nova studija.

Istraživači su otkrili da su oba proizvoda povezana s povećanim rizikom od bolesti srca ili kardiovaskularnih bolesti.

No, znanstvenici su također otkrili da su neke ultraprerađene namirnice (UPF), poput jogurta i kruha, povezane s manjim izgledima za moždani udar, piše The Sun.

Tim je proučavao podatke prikupljene iz upitnika koje je ispunilo gotovo 207.000 medicinskih sestara i drugih zdravstvenih djelatnika.

Hrana su kategorizirali u četiri skupine – neprerađena/minimalno prerađena, prerađeni kulinarski sastojci, prerađena hrana i UPF.

Ultraprerađenu, koja je često bogata šećerom, masnoćama, kalorijama i soli, a siromašni vlaknima, zatim su dalje podijeljeni u 10 skupina na temelju nutritivnog sastava. Istraživači su zaključili da je ultraprerađena hrana povezana s većim rizikom od kardiovaskularnih bolesti i bolesti srca.

To može uključivati ​​mesne delikatese, slaninu ili kobasice, kao i gazirana pića.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

magazin

Zašto je Temu tako jeftin, odakle nabavljaju stvari i na što trebate pripaziti

Objavljeno

-

By

Kineska digitalna trgovina agresivno se nastoji izboriti za što veći dio tržišnog kolača. Iako su cijene primamljive, preporučljiva je zdrava doza opreza.

Na svojoj web stranici Temu tvrdi kako je osnovan u Bostonu, u američkoj saveznoj državi Massachusetts. To je točno, no riječ je o tvrtci u vlasništvu kineskog PDD Holdingsa, koji je kasnije svoje sjedište preselio u Irsku, piše Make Use Of.

Stoga se može pretpostaviti kako roba stiže uglavnom iz Kine i drugih proizvodnih sjedišta u Aziji. Temu po tome nije jedinstven – brojne poznate tvrtke nabavljaju proizvode ili ih proizvode u inozemstvu jer je to isplativije.

Promjena strategija

Ako ste kupili proizvode na Temuu u prvim danima nakon lansiranja, možda se sjećate koliko je vremena paketima trebalo da stignu. Vrijeme isporuke u rasponu od nekoliko dana do nekoliko tjedana bilo je normalno. Međutim, u posljednje vrijeme došlo je do promjene u Temuovoj prodajnoj strategiji, prenosi tportal.

I dalje je riječ o robi iz inozemstva, samo je Temu pronašao način kako stvarati i održavati zalihe na više tržišta. Kvaliteta robe značajno varira, ovisno o marki. Dok neki brendovi mogu ponuditi kvalitetne proizvode po izvrsnoj vrijednosti, drugi bi vas mogli razočarati.

Zato je posebno važno provjeriti ocjene i pročitati recenzije za različite proizvode. To se posebno odnosi na tehničku robu, koja je u pravilu skuplja od manjih kućnih potrepština ili odjeće.

Provjerite trgovce

Pojedini trgovci su označeni kao ovlašteni dobavljači (Authorized Provider). To znači kako je prodavač prošao kroz određenu razinu provjere. Iako ova oznaka pruža određenu sigurnost, osobito ako kupujete proizvod s cijenom višom od prosječne, nemojte ju u potpunosti uzeti zdravo za gotovo.

Primite li oštećeni proizvod ili ga uopće ne primite, Temuov program Purchase Protection nudi povrat novca. Dakle, nemojte zaboraviti provjeriti je li proizvod u ispravnom stanju nakon što ga primite.

Bez obzira na vrstu prodavača s kojim imate posla, odvojite malo vremena kako biste se upoznali s prijevarama na Temuu kako ne biste postali žrtva jedne od njih.

Rezanje troškova

Mnogi tehnološki proizvodi na platformi proizvedeni su u državama s nižim troškovima proizvodnje. Uz to, Temu uklanja posrednike između proizvođača i kupaca, što eliminira dodatne troškove kao što su maloprodajni režijski troškovi i distribucijske naknade.

Na pojedinim tržištima koriste i propise koji omogućavaju uvoz robe do određene vrijednosti bez carine i poreza, a pomaže i to što ne nude skupe marke poput Applea ili Microsofta.

 
Nastavi čitati

magazin

MEGA FOTOGALERIJA / Biograd na Moru ugostio najveći modni spektakl! Bure centar bio je premalen za sve koji su željeli uživati u ovoj modnoj poslastici

Objavljeno

-

By

FOTO: Zvonimir Ferina

Sinoć je u prepunom ambijentu Bure centra u Biogradu na Moru održana druga po redu modna platforma ModernA EclectiC. Sudeći po odazivu posjetitelja, poznatih lica i medija ModernA EclectiC je napravila spektakl neviđen na ovim prostorima. Mjesto više tražilo se u garaži poznatog trgovačkog centra Bure kojeg su organizatori Alen Ljubić i Anita Maričić pomno transformirali u eklektičnom stilu što je publici dalo potpuno novo iskustvo mode. 

Modnu večer otvorio je poznati modni brand ALDUK, koji je jedan od stupova hrvatske mode već petnaest godina, a predstavio nam je uvid u svoju novu kolekciju za jesen/zimu 2024. naziva “Elpida”. Moćna, vizualna moderna silueta nove kolekcije glam-rock prizvuka dolazi u tamnom tonu, mistične crne s pokojim akcentom u vidu sjajnih tkanina, a cijelokupna kolekcija osim tamnog dijela ima i modele u boji mesa i ružičastoj. “Kolekcija “Elpida” ili u prijevodu s grčkog “nada” bazirana je na ljudskoj svijesti gdje stvari često vidimo crnima, pesimističnima, ali uvijek je tu negdje iza ugla ELPIDA koja nam vrlo lagano odjene “ružičaste naočale” tj. stvori nam optimističan pogled na zbivanja oko nas. Upravo taj psihološki trenutak postalo je netipična inspiracija za ovu kolekciju. ALDUK uvijek svoj dizajn bazira na funkcionalnosti, ali i dodatnoj vrijednosti gdje se u odjeći s njegovim potpisom osjećate poput modernog superheroja. Poznati dizajner kojeg rijetko viđamo na modnim pistama, ali redovito predstavlja svoje projekte putem modnih kampanja je oduševio mnogobrojnu publiku u Bure centru.

DeLight je predstavio zimsku kolekciju koja je pažljivo osmišljena do posljednjeg detalja, a predstavlja savršen spoj elegancije i ženstvenosti s pomakom ka modernom. Klijentice koje svoje povjerenje poklone ovom hrvatskom brandu bit će oduševljene odijelima u bojama izrađenih od vrhunskih prirodnih tkanina. Dominantne boje sezone u skladu sa svjetskim trendovima jesu bordo i plavičaste nijanse koji svaki komad čine još upečatljivijim. Kolekciju koju nam je DeLight predstavio nudi čitav spektar odjevnih komada – od odijela, svilenih košulja, viskoznih i vunenih haljina. Naglasak same kolekcije bio je na kaputima istkanim od najfinijih niti, a posebna pažnja se pridala konstrukciji i izradi koje su baza brenda koji se s ponosom diči svojom kvalitetom. Svi navedeni detalji ne samo da pridonose vizualnom identitetu kolekcije i brenda već garantiraju dugotrajnost i kvalitetu čineći svaki komad najboljim izborom u jesensko/zimskoj garderobi.

JET LAG by Jasmina Arnautović inspiraciju je za novu kolekciju jesen/zima 2024. pronašla u Arizoni nazvavši ju “Grand Canyon 024.”  Dizajnerica je kroz kolekciju provukla zemljane tonove od bež, smeđe, boje tople čokolade, bordo pa sve do svijetlo pink, svjetlucavih tirkiznih komada namijenjenu muškarcima i ženama s velikim naglasnom na detalje i siluetu.

Atelier Igor Todorović predstavili su modnu kolekciju “Bambola Spring Summer 2025.” koja pobuđuje duh 60. godina prošlog stoljeća, slaveći emancipaciju i snagu žene. Centralni motiv kolekcije je žena koja vlada vlastitim odlukama i identitetom, prikazana kao “lutka” koja je samosvjesna i autentična. Fokus kolekcije je na savršenom kroju i promišljenom dizajnu koji ističe ženstvenost, a istovremeno zadržava eleganciju i suptilnu zavodljivost. Posebna pažnja posvećena je tkaninama i ručnoj izradi, koristeći češke kristale i inovativne materijale. Kolekcija spaja tradicionalno modno nasljeđe sa modernim izrazom, stvarajući suvremen i bezvremenski izgled. Paleta boja temelji se na klasičnoj crno-bijeloj, sa upečatljivim detaljima u burgundi crvenoj, što dodatno ističe stav žene koja sigurno korača kroz život i modu. Modni dodaci su nadopunjavali kolekciju, naglašavajući estetiku i konceptualni pravac Ateljea, te pružaju cjelovitu viziju modernog, snažnog ženskog stila.  

Natalija Smogor predstavila je svoju kolekciju na ovogodišnjoj Moderni kroz viziju sofisticirane, ženstvene, seksi i razigrane “Blacky” žene. Ova žena je uvijek spremna za izlazak, sa prepoznatljivim stilom koji balansira između elegancije i zavodljivosti. Smogor dizajn prikazuje ženu koja voli da se dotjera, bilo da je u pitanju lepršava svilena haljina za opušteno ispijanje kave, ili glamurozna mini suknja i top za večernji izlazak. Kolekcija sadrži širok spektar komada, od elegantnih hlača i majica sa volanima do dugih lepršavih haljina izrađenih od luksuznih materijala poput čipke, svile, satena i muslina. Posebni detalji poput zlatnih gumbića daju dodatnu notu glamura i čine svaku kombinaciju jedinstvenom. “Blacky” žena je oličenje modernog stila, slobode i ženstvenosti, a njen izgled uvijek odiše samopouzdanjem i zavodljivošću.    

Charm&S iza kojeg stoje Maja Živković i Sandi Babić predstavile su svoju novu modnu priču “FEARLESS”.Modna kolekcija predstavila je ženstvenu, profinjenu i neustrašivu ženu, a posebnu dimenziju njihovoj modnoj priči daju razigrani krojevi i zanimljivi detalji koji stvaraju posve novi doživljaj odjevnog predmeta. Haljine su čišćih formi, s tek decentnim intervencijama u kroju što ih čini savršenim stilskim suputnikom za brojne svečane prigode, a koje će, bez obzira na hirovite trendove, baš uvijek izgledati sjajno. Kompleti i haljine izrađeni su od viskoze, trapera, vune ili lame svjetlucavih materijala, a kaputi od čiste vune te kombinacije alpake i vune . 

BiteMyStyle by Zoran Aragović premijerno je predstavio novu kolekciju “Glitz”, a svoje eklektične kombinacije boja, printeva i tekstura Zoran je upotpunio blještavim tkaninama i šljokicama koje su u prvom planu kolekcije. Od kolorita uz nezaobilazne crne i srebrne kombinacije Zoran je koristio rozu, kraljevsko plavu, ali i pastelne nijanse žute i narančaste. Predimenzionirani kaputi, maksi haljine i odijela samo su dio onoga što dizajner predlaže za nadolazeću sezonu. Midi suknje koje prate liniju tijela Aragović upotpunjuje sportskim majicama BITE ME natpisom izrađenim od ugodne pamučne felpe jer važno mu je da u svakoj novoj kolekciji zadrži svoj prepoznatljivi rukopis ali isto tako i da osvježi svoj dizajn sa zanimljivim detaljima. Hologramski efekti na zimskim kaputima i kratkim jaknama ili pak “poderani” traper od kojeg su izrađene lepršave haljine glavni su aduti BiteMyStyle modne priče.

Optika Visus iz Biograda na Moru također je predstavila kolekciju sunčanih naočala za jesen/zimu 2024/25. koja se odlično upotpunila na modni izlaz BiteMyStyle by Zoran Aragović te sve posjetitelje upoznala sa “must have” sunčanim naočalama u nadolazećoj sezoni.

Za besprijekoran make up pobrinuli su se vizažisti Chix Threading bara koji su koristili savršene make up proizvode branda Collistar te napravili moderan wet i glam look koji je popratio sve kolekcije dizajnera. Svi posjetitelji sinoć u ambijentu Bure centra mogli su osjetiti i mirisne note Aqua Allegoria Flora Bloom parfema koji je oduševio sve prisutne, a kojeg se ekskluzivno može pronaći u svim Muller parfumerijama koje su također bile beauty partner projekta ModernA. Za lijepu i njegovanu kožu svih modela pobrinuli su se skin care eksperti Dermalogice koji su koristili serum BioLumin-C Night restore koji poboljšava blistavost i tonus kože, obnavlja barijeru kože te popravlja kožu od oštećenja. Na ModernA projektu se ekskluzivno mogao vidjeti i automobil Renault Rafale E-Tech full hibrid kojeg je predstavila autokuća RB Auto. 

Za odličnu glazbenu atmosferu pobrinuo se DJ Meshi, Hrvoje Čirjak na kongama te plesa skupina Heelicious ,a nakon revije svi uzvanici uživali su u bogatim delicijama cateringa Angelus iz Draga.

ModernA EclectiC tim zahvaljuje se svim partnerima na podršci koji su pomogli da se spektakl održi: Bure centar, Zadarska županija, Dermalogica, Muller, Redken, Felce Azzurra, RB Auto, Maraska, Aperol Spiritz, Čazmatrans, Collistar Milano, Guerlain, Chix Threading bar, Maxbet, poliklinika Mešter, Orbit, optika Visus, catering Angelus, ra Design, hotel Falkensteiner club funimation Borik, hotel Adria Biograd na Moru, hotel Crvena Luka Biograd na Moru, Vina Vinketa, Storija o slatkom ,restoran Kornat, Dalmaland,, Printshop, Sunsetinaglass, Bonus club te PPD GLOBAL.

FOTO: Zvonimir Ferina

 
Nastavi čitati

magazin

MISLITE DA STE SIGURNI? Ovo je deset mjesta u kući na kojima provalnici traže vrijedne stvari…

Objavljeno

-

By

Možda mislite da je vaše skrovište sigurno, ali provalnici znaju sve trikove.

Ispod madraca

Sakrivanje stvari ispod madraca jedan je od najstarijih trikova u knjizi pa će lopov vjerojatno tamo odmah krenuti tražiti skriveno blago, piše Reader’s Digest.

Ormar u spavaćoj sobi

Ako ipak odlučite pohraniti dragocjenosti u svoj ormar, ostavite ih u kutiji koja je namjerno pogrešno označena dosadnim imenom (udžbenici za školu ili odjeća za bebe).

Komoda

Lopov će vjerojatno tražiti po ladicama komode kutiju za cipele ili drugu jedinstvenu kutiju koja bi se mogla napuniti satovima, draguljima i drugim dragocjenostima.

Prijenosni sef

Vjerojatno želite zadržati svoje dragocjene predmete zaključane, ali to neće imati puno smisla ako sef nije pričvršćen za pod ili zid.

Ormarić za lijekove

Lopovi žele brzo zaraditi na vašim stvarima pa će sigurno pretražiti vaš ormarić s lijekovima u potrazi za tabletama na recept koje mogu prodati.

Zamrzivač

Ako ste zamrzivač smatrali dobrim mjestom za skrivanje, velike su šanse da je i provalnik tako razmišljao.

Provalnik neće pretraživati cijeli paket smrznutog graška i ribljih štapića, ali ako ostavite svoje blago u nečemu što ne odgovara zamrzivaču, lopov će primijetiti.

Uredske ladice

Dvaput razmislite prije nego što u ladice svog ureda spremite važne papire poput rodnih listova ili putovnica.

Vaza

Prazna vaza mogla bi poslužiti kao mjesto za skrivanje dragocjenosti, ali prevaranti su svjesni vaših trikova.

Vjerojatno će je prevrnuti ili čak razbiti, nadajući se da će pronaći stvari unutra.

Ormarić za piće

Možda nećete biti shrvani ako vaš viski nestane, ali ne želite izgubiti nasljedstvo zajedno s njim.

Kofer

Koferi su uobičajene stvari koje ljudi koriste kao sef.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu