Connect with us

ZADAR / ŽUPANIJA

(FOTOGALERIJA) PREMIUM TURISTIČKI AGENTI U NAŠEM GRADU: Zadar ima infrastrukturu za kongresni, poslovni, konferencijski ili izletnički turizam!

Objavljeno

-

U debeloj hladovini Perivoja kraljice Jelene prva od nekoliko većih skupina sudionika prestižnog turističkog lošinjskog B2B eventa osvježila se pićem i osladila bogatom zakuskom. U Zadru traje Tuna, Sushi & Wine Festival, pa je Ilirijin catering s obližnjeg Trga Petra Zoranića dočekao više stotina vrhunskih putničkih agenata i turoperatora te pružatelja turističkih usluga iz cijelog svijeta. Pogled na Zadar iz gotovo dvostoljetnog perivoja bio je jednako inspirativan kao i cijelo putovanje.

„Prvi put sam u Hrvatskoj i Zadru. Sve što sam dosad vidio zaista je lijepo, a posebno sam impresioniran poviješću i kulturnim naslijeđem Zadra. Nisam znao da Zadar ima tako drevnu prošlost, i to od vremena Rima, Bizanta i Venecije, pa sve do današnjih dana”, kaže Francuz Guillaume Simonin iz Pariza koji je strukom hotelijer, a radnim mjestom i životnom destinacijom iz Dubaija u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Živeći i radeći na relaciji od grada svjetlosti do svjetske metropole turizma i luksuza, Simonin je vidio i odradio gotovo sve. No pogled mu je zapeo na Kopnena vrata u Foši koja su kao dio fortifikacijskog sustava Zadra upisana na UNESCO-ov Popis svjetske baštine.

„Mislim kako ću sljedeće praznike provesti u Zadru”, dodaje mladi Francuz, „jer je tako neočekivano lijepo. Iz Zadra dalje mogu krenuti istraživati Hrvatsku koja je prepuna povijesti, a uzbudljiva je zbog prekrasnog mora, planina i lijepe prirode. Izgleda savršeno za provođenje praznika, a za mene koji dolazim iz Dubaija, ima više nego povoljne cijene”.

A dojam francuskog hotelskog stručnjaka dijele i svi drugi sudionici lošinjskog eventa koji su ovih dana gosti Zadra i Zadarske županije. Prestižna Loop Luxury Fair platforma, koja je uz lošinjske domaćine organizator spomenutog eventa u Malom Lošinju – kao Loop MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions), Loop Leisure i Loop CEE (centralna i istočna Europa) – jedna je od najvažnijih u svijetu za poslovno povezivanje te otkrivanje mogućnosti luksuznih putovanja i turističkih destinacija. Zato je od goleme važnosti bilo uključivanje Zadra i Zadarske županije u ovaj projekt, najveći ovakve vrste ikad održan u Hrvatskoj, jer je pred očima svjetskih turističkih agenata, turoperatora, raznih turističkih eksperta i medija predstavljena lokalna infrastruktura namijenjena putovanjima i događajima. Zračna luka Zadar i Putnička luka Zadar na Poluotoku s katamaranima tvrtke TP Line dio su te priče, no to je tek prvo poglavlje svježe napisane knjige.

„Kada smo dogovarali dovođenje ovakvih grupa, namjera je bila da Zadar pozicioniramo kod onih agencija koje se bave MICE segmentom turizma, odnosno s onima koji organiziraju kongrese, konferencije i druge oblike poslovnog turizma. To su manje i veće te svakako zahtjevnije grupe, a mislimo kako je Zadar danas zreo za takvu ponudu”, ističe direktorica Turističke zajednice Grada Zadra Iva Bencun. Mogućnosti zaista nisu skromne: Zadar ima sve bogatiju i kvalitetniju ponudu smještaja, dvorane za održavanje konferencija te reprezentativne objekte poput Kneževe i Providurove palače, svježe obnovljeni kompleks svetog Nikole ili ŠC Višnjik koji je već bio ugostio najveću developersku konferenciju na jugoistoku Europe.

„Ponuda je velika i raznovrsna za velike i za male grupe”, napominje direktorica Bencun, „ali dojam o Zadru još je ljepši. Svi su bili oduševljeni”.

To znači kako se Zadar kao MICE turistička destinacija već pomalo ucrtava na kartu Europe, dok je još od ranije prepoznat kao istinska leisure turistička destinacija. Turisti koji posjećuju destinacije Zadarske županije u svoje slobodno vrijeme posjećuju Zadar, pa osim uživanja u ljepotama plaža, hotela, kampova i odmarališta, vole kulturne, vjerske, sportske ili medicinske ture. Bogatstvo zadarske regije uvjetovalo je i da gosti iz Zadra s jednakom radoznalošću posjećuju obližnje destinacije nastojeći otkriti ljepote Zadarske županije.

„Ovim smo događajem dobili priliku kontaktirati veći broj ljudi koji nisu samo iz MICE segmenta turizma. Došli su nam ljudi koji predstavljaju leisure turizam, a uskoro dolaze i agenti koji predstavljaju centralnu i istočnu Europu”, kaže direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija. Zadar je svakako iskoristio priliku. Kako je među agentima bio veći broj onih koji nikad nisu bili u Hrvatskoj ili u Zadru, dolazak turističkih i poslovnih eksperata bio je jedinstvena prilika da se u kraćem vremenu upoznaju s novim tržištem i svim njegovim ključnim točkama. I to bilo da je riječ o infrastrukturi, bilo da se govori o domaćinstvu i ljepotama grada te cijele zadarske regije.

„Iskoristili smo mogućnost koju smo dobili uključivanjem u ovaj program. Možda je ovaj događaj u Zadru i dolazak turističkih stručnjaka i poslovnih ljudi mogao biti negdje drugdje, ali uspjeli smo se nametnuti kao ozbiljan izbor i dobri domaćini”, zaključuje direktorica Kadija.

Tri prestižna događaja u Malom Lošinju organiziraju Lošinj Hotels & Villas u suradnji s Loop Luxury Fair platformom, a posvećeni su predstavljaju najboljih lokacija i usluga prilagođenih poslovnim sastancima, konferencijama ili izložbama. Tako je od 7. do 10. travnja trajao Loop MICE segment događaja, od 10. travnja do 14. travnja bit će Loop Leisure koji će okupiti premium putničke agente i specijalizirane turoperatore s njemačkog govornog područja, dok će od 14. do 18. travnja Loop CEE okupiti najbolje dobavljače iz 16 zemalja srednje i istočne Europe.  

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

ZADAR / ŽUPANIJA

SVEUČILIŠTE: Prof. dr. sc. dr. h. c. Ante Uglešić dobitnik Nagrade HAZU za najviša znanstvena i umjetnička dostignuća

Objavljeno

-

By

Prof. dr. sc. dr. h. c. Ante Uglešić dobitnik je Nagrade Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti za najviša znanstvena i umjetnička dostignuća u Republici Hrvatskoj za 2023. godinu za područje društvenih znanosti.

Odluku je donijelo Predsjedništvo Hrvatske akademije znanosti i umjtnosti na svojoj redovitoj sjednici održanoj 27. ožujka 2024. godine, a Nagrada je dodijeljena na svečanoj sjednici Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u ponedjeljak, 29. travnja 2024. godine u dvorani Knjižnice Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Zagrebu.  

Prof. dr. sc. dr. h. c. stekao je zvanje diplomiranog arheologa i profesora povijesti1987. godine na Filozofskom fakultetu u Zadru. Na istom fakultetu je doktorirao 1997. godine. Danas je redoviti profesor u trajnom izboru na Odjelu za arheologiju. 

Svoju studiju U potrazi za Višeslavovom krstionicom napisao je metodološki znanstveno, jasno i koncizno bez uljepšavanja realnosti. Krsni zdenac simbol je hrvatskoga duhovnoga, kulturnoga i nacionalnoga identiteta. Više od 170 godina predmetom je znanstvenih rasprava, prijepora i kontroverza. Legitimna stručna rasprava u svezi s tim vrhunskim ranosrednjovjekovnim spomenikom zacijelo će dobiti novi zamah jer je simbol kršćnske vjere u Hrvata. Sa sintagmom Višeslavova krstionica vjernici i ini odrastali su generacijama i uspostavili su s njome emotivan kontakt, koji je danas, nakon više od 80 godina otkako je dopremljena u Hrvatsku, još prisniji. Rasprava Ante Uglešića o “Višeslavovu” krsnom zdencu velik je doprinos njegovu upoznavanju i bit će zasigurno poticaj za daljnja istraživanja.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

U ZGRADI POLIKLINIKE ZADAR / U četvrtak s radom počinje Farmakološka ambulanta. Donosimo sve detalje

Objavljeno

-

By

U četvrtak 02.05.2024. godine s radom počinje Farmakološka ambulantai to u sobi 335, na 3. katu u zgradi Poliklinike Opće bolnice Zadar, priopćeno je iz Opće bolnice.

U ambulanti će raditi Juraj Ban Jović, dr.med., specijalist kliničke farmakologije s toksikologijom.

Farmakološka će ambulanta raditi utorkom i četvrtkom od 8 do 12 sati.

Pregledavat će se 8 pacijenata po danu, a što se termina tiče dva se odnose na e-naručivanje, dva su prioritetna i četiri termina su dostupna za naručivanje preko Jedinice za centralno naručivanje.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

Zadarska nadbiskupija predstavila novi logotip – evo što predstavlja…

Objavljeno

-

By

Zadarska nadbiskupija kao institucija, za svoj prepoznatljivi vizualni znak, korespondenciju i predstavljanje u javnosti, dobila je novi logo uz koji uvijek stoji i natpis ‘Zadarska nadbiskupija’, s mogućim različitim varijantama, stoji u priopćenju iz Nadbiskupije.

Novi logo sastoji se od dva povezana dijela: kruga oblikovanog od zvijezde i križa te zadarske katedrale sv. Stošije. Prvi dio loga sadrži formu kruga koji je jedan od najstarijih i najraznovrsnijih simbola u kulturi i umjetnosti. U likovnoj umjetnosti, simbolika kruga je sveprisutna i označuje nepromjenjivost, jedinstvo i beskonačnost. Kršćanska zajednica, Crkva, često koristi oblik kruga u različitim varijantama, simbolizirajući jedinstvo vjernika i cjelovitost tijela Kristova.

Oblik kruga u novom logu postignut je pomoću zvijezde koja ide prema križu, time simbolizirajući život Isusa Krista u njegova dva najvažnija trenutka: otajstvo utjelovljenja i rođenja i otajstvo muke, smrti i uskrsnuća. Zvijezda koja je posebno važna u Svetom pismu sa svojih deset krakova predstavlja i svakog čovjeka (usp. Mt 25, 1-13, Prispodoba o deset djevica). Uz pomoć zvijezde čovjek može pronaći novorođenoga Boga u jaslicama (usp. Mt 2, 1-12) koji ga preko križa dovodi do uskrsnuća, oslikavajući tako istinu da “misterij čovjeka postaje doista jasan jedino u misteriju utjelovljene Riječi” (GS 22).

U duhovnoj simbolici zvijezde i križa krije se još jedno značenje, a to je život sv. Stošije koja je svojim životom na znakovit način povezala otajstva rođenja, muke, smrti i uskrsnuća Gospodinova. Prema pobožnoj legendi, sv. Stošija rođena je na Uskrs, što joj i samo ime na grčkom jeziku označava (grč. ἀνάστασις – uskrsnuće), a svoju vjeru u Krista zapečatila je smrću na Božić 304. godine.

Drugi dio loga čini suvremeno minimalistički prikaz pročelja katedrale sv. Stošije i njezinog dominantnog zvonika koji kao Spasiteljev prst pokazuje nebo, s vidljivim anđelom na vrhu. Zajednica vjernika okuplja se u crkvi nastavljajući pashalno otajstvo Isusa Krista. Katedrala, majka svih crkava (lat. ecclesia mater), vidljivi je znak jedinstva vjernika Zadarske nadbiskupije. U njoj se, kao i u drugim crkvama Nadbiskupije, sakramentom euharistijskog kruha posadašnjuje i ozbiljuje jedinstvo vjernika koji tvore jedno tijelo u Kristu, čime se vrši djelo našeg Otkupitelja (usp. LG 3).

Novi primarni logo Zadarske nadbiskupije je jednostavan i jezgrovit. Zahvaljujući tim obilježjima, uz svoj inovativni koncept, otvara široki spektar primjene i interpretacije. Logotip, kao i drugi elementi dizajna, moraju učiniti komunikaciju lako razumljivom i pamtljivom. Jednostavni dizajn upotrebnom linija, minimalizama i ravnoteže omogućili su ravnomjerno raspoređivanje sadržaja i stvaranje estetski ugodne kompozicije. Novi logo Zadarske nadbiskupije osmislili su Paško Ivanović, grafičar i web dizajner i don Mario Karadakić, vicekancelar Zadarske nadbiskupije.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu