Connect with us

ZADAR / ŽUPANIJA

EUROPSKI TJEDAN 2022.: Gradskoj knjižnici Zadar donirano 710 primjeraka europskih publikacija

Objavljeno

-

Doniranjem 710 primjeraka europskih publikacija Gradskoj knjižnici Zadar, Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA i EUROPE DIRECT Zadar nastavili su s obilježavanjem Europskog tjedna. Europski tjedan obilježava se svake godine u svibnju, a povod mu je Dan Europe 9. svibnja.

„Agencija ZADRA NOVA provodi projekt EUROPE DIRECT Zadar, kojem je jedna od aktivnosti informiranje građana i podjela publikacija Europske unije. Ova donacija nastavak je ranije uspostavljene suradnje s Gradskom knjižnicom Zadar koja je nezaobilazno mjesto koje okuplja stanovnike naše županije svih uzrasta.“ – istaknula je Marina Dujmović Vuković, ravnateljica Agencije ZADRA NOVA i dodala kako su Agencija i EUROPE DIRECT Zadar otvoreni za nove suradnje i s drugim knjižnicama.

„Danas smo Gradskoj Knjižnici Zadar donijeli 12 vrsta europskih publikacija, tj. 710 primjeraka kako bi svi zainteresirani lakše mogli saznati što je Europske unija, kako funkcionira, koja prava im se pružaju i koje mogućnosti im se nude“ – zaključila je ravnateljica Dujmović Vuković.

“Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, posredstvom Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu, opremilo je 2018. godine veće narodne knjižnice širom RH brendiranim policama sa službenim publikacijama Europske unije. Tako je u ulaznom dijelu Središnje knjižnice korisnicima i posjetiteljima na raspolaganju veći broj publikacija koje govore o institucijama Europske komisije i politikama te obrađuju razne aktualne teme.“ – objasnila je ravnateljica GKZD Doroteja Kamber-Kontić.

„Kako je jedna od zadaća Gradske knjižnice Zadar informiranje korisnika o različitim temama, mjesto na kojem mogu dobiti  provjerene i pouzdane izvore i informacije, tako je ova prigoda popunjavanja EU info-police prilika ponuditi korisnicima najnovije i različite materijale. Posebno je zanimljiv i sada vrlo aktualan „Kratki vodič za euro“ kako bi svi zainteresirani dobili točne i informacije o promjeni valute u Republici Hrvatskoj.” – dodala je.

Letci, informativne publikacije i mape dostupne su djeci svih uzrasta, ali i odraslima. Na samom ulazu u knjižnicu mogu pronaći sljedeće publikacije: Kratki vodič o EU-u, EU u Hrvatskoj, Oznaka autentičnosti: EU-ovi sustavi kvalitete kojima se štite autentični poljoprivredni proizvodi, Činjenice i brojke o zajedničkoj ribarstvenoj politici, Kratki vodič za euro, Istražimo Europu!, Jedna valuta za jednu Europu, EU&JA, Europa više zajedno!, Predvodnici koji su pomogli stvoriti današnju Europu, te karte Europodručja.

 

ZADAR / ŽUPANIJA

FOTOGALERIJA Subotnja špica (by Saša Čuka)

Objavljeno

-

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

FOTOGALERIJA Prva ovogodišnja akcija darivanja krvi u Policijskoj upravi zadarskoj

Objavljeno

-

By

Foto: PU zadarska/Gradsko društva Crvenog križa Zadar

Ovom humanitarnom akcijom prikupljene su 22 doze krvi, a darivateljima su uručene zahvalnice za prvo i druga jubilarna darivanja

U organizaciji Policijske uprave zadarske i Gradskog društva Crvenog križa Zadar, uspješno je provedena prva ovogodišnja akcija dobrovoljnog darivanja krvi u prostorijama policijske uprave. Humanitarna akcija u kojoj su ukupno prikupljene 22 doze krvi, trajala je od 10 do 12 sati.

“Policijski službenici i zaposlenici Policijske uprave zadarske iznova su na djelu pokazali humanost i plemenitost darivajući dragocjenu tekućinu. Za troje djelatnika danas je to bilo prvo darivanje krvi za koja su im djelatnici Gradskog društva Crvenog križa uručili zahvalnice. Zahvalnice su uručene i drugim zaposlenicima i policijskim službenicima Policijske uprave zadarske za 5,10, 20, 25, 30 i 40 darivanje krvi.

Posebno možemo istaknuti kako se policijski službenici i tijekom cijele godine odazivaju na zaprimljene pozive Gradskog društva Crvenog križa za izvanrednim potrebitim dozama dragocjene tekućine.

Zahvaljujemo svim sudionicima što su se pridružili ovoj hvalevrijednoj akciji darivanja krvi”, stoji u objavi iz PU Zadarske.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

COIN BUSINESS CAFE Održano predstavljanje novog zanimanja – virtualni asistent

Objavljeno

-

By

Ceh intelektualnih usluga pri Udruženju obrtnika Zadar pokrenuo je inicijativu za održavanje COIN business cafea, panel događanja kojemu je cilj povezivanje poduzetnika kroz neformalno druženje a ujedno i predstavljanje raznih vrsta i načina poslovanja, te približavanje istih potencijalnim poduzetnicima kao i široj javnosti.

Prvi COIN business cafe održan je u četvrtak, 2. veljače s početkom u 18,00 sati, u prostorijama COIN coworkinga, s temom predstavljanja novog zanimanja Virtualni asistent.

Na samom početku predstavljanja okupljenih 30-ak sudionika pozdravio je Hrvoje Grandov, predsjednik Ceha intelektualnih usluga pri Udruženju obrtnika Zadar. Istaknuo je kako je ovo prvo događanje COIN business cafea u organizaciji Udruženja obrtnika Zadar, a planirano je da se kontinuirano kroz godinu nastavi održavati sa raznim temama predstavljanja različitih vrta i načina poslovanja. Zahvalio je prisutnima na interesu za sudjelovanje, te ih pozvao da se odazovu i na sljedeći.

Kroz panel raspravu predstavile su se dvije zadarske poduzetnice, koje se bave virtualnom asistencijom, Dražena Radov ispred tvrtke Dražena consulting i Emila Ražov ispred tvrtke Fiera Zadar. Ove dvije zadarske poduzetnice okupljenima su predstavili ovo moderno zanimanje, koje podrazumijeva samozaposlene osobe registrirane kroz obrt ili tvrtku, koje pružaju razne usluge na daljinu mikro, malim i srednjim poduzetnicima, kojima su desna ruka u organizaciji poslovanja.

Specifičnosti virtualnog asistenta su što posluju na daljinu (pružaju svoje usluge na daljinu iz vlastitog ureda ili doma putem računala i telefona), ne morate ih zaposliti jer su samozaposlene osobe, rade sa svojom opremom, rad naplaćuju po satu, po obavljenom poslu, po stavkama ili paušalno, a paleta usluga je raznovrsna te ovisi o vještinama i potrebama, od administracije, financija, preko vođenja projekata, marketinga, prodaje, logistike i ljudskih resursa, fleksibilni su i prilagođavaju se potrebama klijenta.

Virtualna asistentica Dražena Radov po zanimanju je knjigovođa, a virtualnom asistencijom počela se baviti kako bi objedinila i unaprijedila administrativni posao za klijente. Iskustvo i znanje su joj pogon u poslovnom životu. Kao virtualni asistent nudi razne administrativne usluge povezane većinom uz financije, poput izdavanja i slanje računa, ponuda, te izrade putnih naloga, vođenja blagajne, platnog prometa, sastavljanje i izrada jednostavnih dopisa, poslovne korespondencije i dr. Po pitanju ljudskih resursa daje usluge poput planiranja i budžetiranje radnih mjesta i broja zaposlenih, sastavljanje oglasa za natječaj, zaprimanje mailova sa životopisima i molbama, odgovaranje te dogovaranje prijemnih razgovora, prijava i odjave na HZZO i HZMO, unapređenje djelatnika i dr. Svoje vrijeme rada mjeri u minutama u aplikaciji predviđenoj za to, te zajedno sa računom dostavlja klijentu kako bi vidjeli da naplaćuje efektivni rad.

Iskustva do sad su joj pozitivna i sa njene strane kao pružatelja usluge a ujedno i od strane klijenata sa kojima je radila. Istaknula je kako smatra da će vrijeme pokazati kako virtualni asistent kao novo zanimanje u poslovnom svijetu velikim korakom osvaja mnoge poduzetnike i stvara im sigurnost u poslovanju i organizaciji vremena.

Virtualna asistentica Emila Ražov s iskustvom i znanjem u administracijskim poslovima kao tajnica i voditeljica ureda iz privatnog sektora, te bavljenja marketingom u turističke svrhe, kao i educiranjem i osposobljavanjem za poslove internet marketinga, odlučila je krenuti u poduzetničke vode. Usluge virtualnog asistenta koje ona nudi unutar svoje tvrtke su obrada administracije, internet marketing, promocija i oglašavanje za poduzetnike. Istakla je kako za sada posao virtualnog asistenta još nije dovoljno prepoznat kod nas ali se polako podiže svijest oko istog. Poduzetnicima nudi uslugu svega onoga što oni ne stignu ili ne znaju, bilo da je riječ o osnovnoj poslovnoj administraciji ili o nekoj vrsti promocije i oglašavanja na društvenim mrežama. Ona ovo zanimanje naziva zanimanjem budućnosti jer olakšava poslovanje poduzetnicima.

Zaključak panela je kako angažmanom virtualnog asistenta poduzetnici oslobađaju veliki dio vlastitog radnog vremena, koji onda mogu preusmjeriti na daljnji razvoj tvrtke ili dobiti više slobodnog vremena za obitelj i prijatelje.

Sudionici panela aktivno su sudjelovali na panelu sa pitanjima veznim uz organizaciju poslovanja, registraciju navedene djelatnosti i dr., a razmjena iskustava nastavila se nakon službenog dijela i kroz ležerno druženje.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi

U trendu