Connect with us

magazin

Hrvati počeli rezervirati aranžmane za skijanje: Susjedi objavili cijene na popularnom skijalištu

Objavljeno

-

Cijene su visoke, no ovisi bira li se apartmanski ili hotelski smještaj.

Iako se dio Hrvata još uvijek kupa na Jadranu, a bablje ljeto, kako se čini, nastavit će se, mnogi ljubitelji zimskih radosti, već razmišljaju kamo će na skijanje. Kako nema školskih praznika u veljači, vjerojatno će ići na skijanje drugi tjedan u siječnju. Taj tjedan ulazi u visoku sezonu, a to znači i skuplje aranžmane. Aranžmani za skijanje, kažu u agencijama, itekako se bukiraju. Cijene su visoke, no ovisi bira li se apartmanski ili hotelski smještaj, piše Dnevnik.hr.

A koliko bi otprilike sve koštalo obitelj s dvoje djece od 10 godina? Šestodnevna ski karta po osobi je otprilike 380 eura, odnosno 190 po djetetu. Škola skijanja oko 380 eura po djetetu za tjedan dana. Apartman,otprilike 1200 eura. Za ono osnovno četveročlana obitelj treba izdvojiti najmanje 3100 eura. Bez hrane i pića. Od zemalja koje se najčešće biraju izdvajaju se Francuska, Italija, Slovenija i Austrija, a povremeno je u jednom dijelu Hrvatske popularna i Bosna i Hercegovina.

Kako javlja Klix.ba, Olimpijski centar Jahorina službeno je otvorio pretprodaju skijaških karata, koja traje od 15. rujna do 15. listopada. U ponudi je paket od 10 dana ili večeri skijanja po cijeni od 520 KM (oko 265 EUR), što znači da jedan dan skijanja stoji samo 52 KM i može se iskoristiti u bilo kojem razdoblju sezone. Uz to, sezonska karta za dnevno skijanje sada uključuje i noćno skijanje, a cijena joj je 1500 KM (oko 767 EUR), umjesto dosadašnjih 2150 KM. Posebna opcija je i sezonska karta za dnevno skijanje radnim danima, koja stoji 975 KM (oko 499 EUR) i uz koju također dolazi besplatno noćno skijanje.

Novost je i pomaknuta dobna granica. Dječja karta vrijedi za sve do navršenih 14 godina. Besplatno je skijanje za djecu do 6 godina.

“Dječja karta za 10 dana skijanja (dnevno ili noćno) – umjesto 450 KM, u pretprodaji stoji 360 KM (oko 184 EUR). Sezonska karta za djecu radnim danima dostupna je za 533 KM i uključuje besplatno noćno skijanje, dok sezonska dječja karta s uključenim vikendom (dnevno i noćno skijanje) iznosi 820 KM“, priopćeno je iz Olimpijskog centra Jahorina. Sve karte sa sniženim pretprodajnim cijenama moguće je kupiti online putem web shopa OC Jahorina ili izravno na blagajnama na Poljicama, radnim danom od 8 do 16 sati.

“Ni to nije sve – posebnu vrijednost pretprodajnim kartama daje i činjenica da će se odabrane moći koristiti i na skijalištu Igrišta, što znači da ljubitelje zimskih sportova očekuju čak dva skijaška centra i bezbroj pogodnosti u jednoj sezoni. Zimska sezona na olimpijskoj planini nije samo sportski doživljaj, već i prilika za druženje, stvaranje uspomena i uživanje u čaroliji planine. Upravo zato, pretprodaja je najbolji način da se osigura ulaznica za nezaboravne trenutke i da svi ljubitelji skijanja dočekaju zimu spremni, prvi zauzimajući svoje mjesto na stazi“, stoji u priopćenju.

Kako javlja Klix.ba, Olimpijski centar Jahorina službeno je otvorio pretprodaju skijaških karata, koja traje od 15. rujna do 15. listopada. U ponudi je paket od 10 dana ili večeri skijanja po cijeni od 520 KM (oko 265 EUR), što znači da jedan dan skijanja stoji samo 52 KM i može se iskoristiti u bilo kojem razdoblju sezone. Uz to, sezonska karta za dnevno skijanje sada uključuje i noćno skijanje, a cijena joj je 1500 KM (oko 767 EUR), umjesto dosadašnjih 2150 KM. Posebna opcija je i sezonska karta za dnevno skijanje radnim danima, koja stoji 975 KM (oko 499 EUR) i uz koju također dolazi besplatno noćno skijanje.

Novost je i pomaknuta dobna granica. Dječja karta vrijedi za sve do navršenih 14 godina. Besplatno je skijanje za djecu do 6 godina.

“Dječja karta za 10 dana skijanja (dnevno ili noćno) – umjesto 450 KM, u pretprodaji stoji 360 KM (oko 184 EUR). Sezonska karta za djecu radnim danima dostupna je za 533 KM i uključuje besplatno noćno skijanje, dok sezonska dječja karta s uključenim vikendom (dnevno i noćno skijanje) iznosi 820 KM“, priopćeno je iz Olimpijskog centra Jahorina. Sve karte sa sniženim pretprodajnim cijenama moguće je kupiti online putem web shopa OC Jahorina ili izravno na blagajnama na Poljicama, radnim danom od 8 do 16 sati.

“Ni to nije sve – posebnu vrijednost pretprodajnim kartama daje i činjenica da će se odabrane moći koristiti i na skijalištu Igrišta, što znači da ljubitelje zimskih sportova očekuju čak dva skijaška centra i bezbroj pogodnosti u jednoj sezoni. Zimska sezona na olimpijskoj planini nije samo sportski doživljaj, već i prilika za druženje, stvaranje uspomena i uživanje u čaroliji planine. Upravo zato, pretprodaja je najbolji način da se osigura ulaznica za nezaboravne trenutke i da svi ljubitelji skijanja dočekaju zimu spremni, prvi zauzimajući svoje mjesto na stazi“, stoji u priopćenju.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

magazin

(FOTO/VIDEO) Zadarski band aid okupio se nakon 31 godinu i zapjevao pjesmu “Božić u Zadru”

Objavljeno

-

By

Zadarski glazbenici tu su pjesmu otpjevali davne 1994. godine

U vrijeme Božića pjesma grije dušu, a znaju to dobro i zadarski glazbenici koji su se okupili nakon više od tri desetljeća kako bi ponovno snimili pjesmu “Božić u Zadru”. Tekst za pjesmu koja je snimljena 10. prosinca 1994. godine napisao je Davor Žagar, a uglazbio ju je Nenad Nakić-Njake. Bila je to pjesma koja je bila odraz zadarske nade, mira i ljubavi iz vremena ratom namučenog Zadra. 

Inicijativa za okupljanje glazbenika krenula je iz Grada Zadra, a za sve je kriv jedan DVD u kojem žuti vlakić ’96. godine vozi po Polutuoku, a u podlozi svira upravo pjesma “Božić u Zadru”. Bila je to idealna prilika da se pozove zadarske glazbenike: Amendu, Gogu, Davora, Rikija, Simu, Tomu, Mladena, Jeru i Daria da se ponovno okupe i naprave “remake” zadarske božićne pjesme. 

– Nije bilo upitno kad su nas zvali. Prvo, prošlo je puno godina, a svi smo hvala Bogu na broju, i evo – da se podružimo i da osvježimo pjesmu. Divota. Božić je. – kazao je glazbenik Rikardo Perković. 

Iskusnijim kolegama, pridružila se i mlađa generacija zadarskih glazbenika i to na poziv Saše Miočića iz Koncertnog ureda Zadar koji je zadužen za novi aranžman pjesme. 

– Zvao me Sale da sudjelujem u projektu i nije ni završio rečenicu, a ja sam rekla: Može! – govori Matea Biloglav, voditeljica A.K.A. Crescenda koja je u vrijeme kad je pjesma nastala imala tri godine. 

Trideset i jednu godinu poslije zadarski glazbenici pokazali su zajedništvo, baš kao nekad, i bio je dovoljan jedan telefonski poziv kako bi se svi okupili i još jednom potaknuli duh zadarskog Badnjaka i Božića. U idućim danima bit će gotov i spot za što je zaslužan Igor Goić iz Kreathia studija. 

– Hvala svima što su se odazvali. Ovo budi posebnu emociju u svinma nama i sve nas podsjeća da su nam nada, ljubav, mir i vjera u životu itekako potrebni – kazao je gradonačelnik Šime Erlić te se posebno zahvalio obitelji Nenada Nakića – Njake i Davoru Žagaru koji su autori ove pjesme, na podršci i povjerenju. 

Podsjetimo se kako je to izgledalo 1994.:

 
Nastavi čitati

magazin

Koliko zarađuju hrvatski influenceri? Prihodi su im sve veći, ali ih brine jedna stvar

Objavljeno

-

By

Zagrebačka agencija Dialog komunikacije predstavila je rezultate istraživanja DIABLOG, najnovijeg i najopsežnijeg pregleda domaće industrije kreatora sadržaja. Kako funkcionira influencer marketing, kolika je zarada, koji su izazovi s kojima se influenseri susreću… za Novi dan govorila je Marina Čulić Fischer, direktorica Dialog komunikacija

“Posljednje istraživanje provedeno je 2020. godine. Scena se promijenila u tih pet godina. Sazrela je. Influenceri imaju i stalni posao, ali se infuencer marketingom bave dosta ozbiljno. Troše u prosjeku između osam i 10 sati tjedno. To im je dosta važan izvor prihoda”, kaže Čulić Fischer i dodaje da usporedba dvaju razdoblja jasno pokazuje kako je hrvatski influencer marketing u pet godina prošao kroz značajnu profesionalizaciju i rast prihoda, ali i da se suočava s novim izazovima kao što su negativan stav javnosti i regulacija, posebno u kontekstu suradnji s brendovima i korištenja AI alata.

Rezultati istraživanja

Prema rezultatima istraživanja, 47,6% kreatora u influencer marketingu je aktivno više od pet godina, što potvrđuje da se scena profilirala u stabilnu i profesionalnu industriju. Istodobno, čak 90,5% kreatora monetizira svoj sadržaj, a 38,1% influencer marketing navodi kao glavni izvor prihoda.

Koliko zarađuju?

Više od 46% kreatora zarađuje preko 1.000 eura mjesečno od svojih online aktivnosti, a 73,8% ih očekuje daljnji rast prihoda u sljedećoj godini.

“U Hrvatskoj ne postoje točni podaci ulaganja u influencer marketing, ali na svjetskoj razini taj broj doseže 33 milijarde dolara ulaganja”, kaže Čulić Fischer i dodaje da ispitanici kao najveću prepreku daljnjem poslovnom razvoju navode algoritme, odnosno pad organskog dosega.

Influencer marketingom upravljaju mlade žene

Industrija je i dalje izrazito ženska i urbana: 89,2% ispitanika su žene, a 69% ih živi u Zagrebu. I kreatori i njihova publika najdominantniji su u dobnoj skupini od 25 do 34 godine, što jasno pozicionira influencer marketing kao tržište kojim upravljaju mlađe odrasle žene.

Instagram i dalje prvi izbor

Čulić Fischer kaže da TikTok najviše raste u odnosu na druge platforme iako još ne zauzima broj jedan.

“Nama je Facebook dugo bio broj jedan, ali tu su se stvari malo promijenile. Instagram je apsolutno sada prvi. Svi kreatori koji su sudjelovali u istraživanju (100%) aktivni su na Instagramu. TikTok koristi 78,6% ispitanika, što ga čini drugom najvažnijom platformom”, otkrila je Čulić Fischer i dodala da je dominantni sadržajni trend kratki video. Najpopularnije teme i dalje su lifestyle, ljepota, moda i putovanja.

Korištenje AI-a mora biti označeno

Više od polovice kreatora (54,8%) pozdravlja regulaciju influencer marketinga.

“Postoji samoregulacija. Tu imamo dva važna faktora, a to su upotreba AI-a i suradnja s brendovima. Jedno i drugo je važno naznačiti”, kaže Čulić Fischer.

Istraživanje je pokazalo i da se većina slaže da je transparentnost nužna, kako u kontekstu suradnji s brendovima, tako i u kontekstu korištenja AI alata u kreiranju sadržaja. Kreatori smatraju da AI treba označiti onda kada čini bitan dio sponzoriranog sadržaja.

Autentičnost je valuta povjerenja

Autentičnost za ispitanike predstavlja ključnu osobnu vrijednost: 82,1% je smatra “jako važnom”, a većina navodi da povjerenje publike gradi prvenstveno birajući suradnje s brendovima u koje osobno vjeruju.

Čak 93% kreatora sadržaja barem jednom je odbilo suradnju s brendom zbog nesklada s vlastitim uvjerenjima.

Najveći problem – negativan stav javnosti

Velika većina ispitanika (74,7%) smatra da je negativan stav javnosti najveći problem domaće influencer scene. Kreatori ističu kako taj stav utječe na percepciju profesionalizma, kvalitetu sadržaja i poslovne prilike.

Gledajući unaprijed, kreatori svoj razvoj vide u kvalitetnijoj produkciji, većoj povezanosti s medijima i širenju na offline aktivnosti, što potvrđuje da domaća scena ulazi u novu fazu razvoja koja će oblikovati iduće razdoblje influencer marketinga u Hrvatskoj.

 
Nastavi čitati

magazin

ADVENT U ZADRU / Klapa Puntamika večeras predstavlja novi božićni hit!

Objavljeno

-

By

Klapa „Puntamika” s Denisom Maričićem nastupit će na „Adventu u Zadru” večeras, u utorak od 19:30 sati na Trgu Petra Zoranića, dok će pola sata kasnije na zadarskoj Tržnici u sklopu „Božićnog gramofona” DJ Antonio u Studio Advent programu puštati regionalnu alternativnu glazbu.

Dakle, alternativci će biti na „alternativnoj” lokaciji, dok će na adventskoj pozornici nastupiti popularna zadarska klapa, gotovo odmah nakon promocije nove pjesme na CMC-ju i zahuktalih priprema za treći album koji samo što nije ugledao svjetlo dana. „Croatia Records” spot za pjesmu „Božić je u svitu” već je pustila na svom YouTube kanalu.

– Na adventskom koncertu imat ćemo premijeru te božićne pjesme uživo, a to mi je posebno drago. Inače atmosfera je radna, savršena, letimo i stižemo na sve strane – kaže Denis Maričić iz Puntamike, Zadranima poznatiji kao Dendo. Maričić je autor glazbe i teksta za legendarnu pjesmu „Oči boje lavande”, kao što je uostalom i potpisnik pjesama klape Puntamika.

Uz stare, dobre, okušane i opjevane hitove, zadarska će klapa dio pjesama s novog albuma predstaviti na adventskoj pozornici. Iza Maričića su dva albuma bratskog dua „Denis & Pino”, dok je treći album Puntamike u pripremi.  
– Predstavit ćemo dio pjesama s albuma koji će se zvati „Dite Dalmacije”. Izaći će početkom sljedeće godine, ne znam točno kada, ali bit će vrlo skoro. Što se koncerta tiče, imamo dovoljno naših lijepih pjesma sa svih tih albuma – govori Maričić. Klapa Puntamika nastupila je nekoliko puta na „Adventu u Zadru” i kao svim izvođačima, pogled s pozornice na šušur Trga Petra Zoranića posebna je vrijednost koncertnog nastupa.

– Ugodno je, zaista je jako lijepo. Inače volim napraviti đir i doći do adventskog trga. Ne baš svaki dan, ali „Advent u Zadru” kao događaj nikad ne propuštam – poručuje zadarski glazbeni autor. Koncert klape Puntamika počinje u 19:30 sati, a ulaz je slobodan.  

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu