Connect with us

magazin

NP PAKLENICA / U subotu penjački maraton “From dawn to dusk 2024”. Još se stignete prijaviti…

Objavljeno

-

foto: NP Paklenica

Iz NP Paklenica podsjećaju da su prijave za penjački maraton otvorene do 25. travnja 2024.

Više informacija potražite na https://shorturl.at/uOQ18

“Radujemo se Vašem sudjelovanju, a nakon maratona i proglašenja pobjednika, jamčimo dobru zabavu na Trgu Marasovića uz svirku Cry Babies”, stoji u objavi iz NP.

UVJETI SUDJELOVANJA NA PENJAČKOM MARATONU „PAKLENICA FROM DAWN TO DUSK 2024“

Natjecati se mogu samo osobe s napunjenih 18 godina

Natjecatelji se prijavljuju u tri kategorije (muški parovi, ženski parovi i mješoviti parovi)

Natjecatelji su dužni poslati (ili donijeti sa sobom) Izjavu da u natjecanju sudjeluju na vlastitu odgovornost

Prijave se primaju do 25. travnja 2024.

Startnina za natjecanje iznosi 20 € po timu i plaća se u gotovini

Uplata startnine može se izvršiti u danima prije natjecanja u Upravi NP Paklenica u Starigrad – Paklenici (od 13:00 do 15:00 sati) ili 27. travnja (subota) od 6:30 do 7:00 sati na info pultu u kanjonu Velike Paklenice. Startnina (kotizacija) uključuje majicu i materijale za natjecanje.

PRAVILA NATJECANJA

Natjecanje će se održati u subotu 27. travnja 2024. od 7:00 do 19:00 sati

Cilj natjecanja je popeti što više smjerova u zadanom vremenskom razdoblju

Natjecanje će se odvijati u tri kategorije (muški parovi, ženski parovi i mješoviti parovi)

Obavezno je korištenje standardne certificirane penjačke opreme, uključujući i kacigu

Prije samog početka natjecanja natjecatelji se trebaju prijaviti u kojoj kategoriji će se natjecati

Parovi (timovi) moraju od početka do kraja natjecanja zajedno penjati (penjač/osiguravatelj)

Prilikom prijave podijelit će se liste u koje će natjecatelji upisivati rezultate

Za svaki smjer, penjač upisuje broj bodova prema bodovnoj tablici

Boduje se samo smjer ispenjan slobodno, u vodstvu (nije dozvoljeno penjanje na top rope)

U dugim smjerovima penjači se mogu izmjenjivati u vodstvu, a upisuju im se bodovi za svaku dužinu koju su ispenjali slobodno

Penjanje je dozvoljeno u svim sektorima

Svaki smjer se može penjati samo jednom (kod parova svaki član tima može ponoviti isti smjer kao i njegov partner, ali mora ga ponoviti slobodno)

Na natjecanju nema sudaca, zasnovano je na fair play-u

Organizatori će na kraju natjecanja prikupiti liste, obraditi podatke i proglasiti pobjednike

Liste parova (timova) koji su ispenjali manje od 10 smjerova/10 dužina u dugim smjerovima /ekvivalent kombinacije kratkih i dugih smjerova, se neće obrađivati.

Organizator zadržava pravo promjene ovih Pravila, a o tome će svi sudionici biti pravodobno obaviješteni objavom izmijenjenih Pravila.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Magazin

Dijetetičarka otkriva idealne zalogaje prije spavanja

Objavljeno

-

Ako imamo problema sa spavanjem, možda bi naši obroci prije spavanja mogli biti glavni krivci. Izbor hrane može imati značajan utjecaj na kvalitetu našeg sna. Iako je važno izbjegavati obroke s visokim udjelom masti prije spavanja, lagani međuobroci mogli bi nam pomoći da zaspimo.

Prema dijetetičarki Lauren Mahersi, odabir pravih zalogaja prije spavanja može pomoći u stabilizaciji razine šećera u krvi i poboljšati san. Otkrila je dvije idealne i ukusne opcije.

1. Jabuke s maslacem od kikirikija

“Brzo probavljivi ugljikohidrati iz jabuke pomiješani s omega-3 masnoćama iz maslaca od kikirikija odlična su kombinacija”, kaže Mahersi za SheFinds. Ovaj međuobrok idealan je jer ne sadrži puno kalorija, ali je dovoljan da nas drži sitima tijekom noći.

Zdrave masti u maslacu od kikirikija pomažu u održavanju stabilne razine šećera u krvi, sprječavajući ponoćne napade gladi koji mogu poremetiti san. Također, ovaj zalogaj odličan je za mršavljenje.

2. Jogurt i sušeno voće

Ako prije spavanja poželimo nešto slatko, jogurt i sušeno voće mogli bi biti savršeno rješenje. Mahersi opisuje ovu opciju kao “slatku poslasticu za kraj noći”. Jogurt je izvrstan izvor proteina koji pomaže u održavanju stabilne razine šećera u krvi dok spavamo. Odlična opcija je grčki jogurt.

“Osim toga, sušeno voće je odličan način da unesete neke hranjive tvari pred kraj dana”, dodaje ona. Ova kombinacija osigurava zadovoljenje želje za slatkim, a i daje našem tijelu hranjive tvari koje su mu potrebne za miran noćni san.

 
Nastavi čitati

Magazin

Mnogi ne znaju za ovu tajnu funkciju u vratima auta. Može biti jako važna

Objavljeno

-

Automobili imaju jako puno funkcija koje iz ovog ili onog razloga široj javnosti ostaju nepoznate. Neke su više ili manje smislene, ali neke mogu biti jako važne.

Primjerice, rupa s utorom za ključ u stražnjim vratima automobila koji imaju petora vrata. Velik broj ljudi ne zna, a funkcija se može pokazati jako bitnom, nekad i spasonosnom. 

Tamo se, anime, nalazi funkcija kojom se uz pomoć ključa mogu blokirati vrata vozila, odnosno njom se može onemogućiti djeci da na ikoji način otvore vrata. Za aktivaciju je potreban samo ključ. 

Mnogi ljudi ne znaju ovu funkciju. Većina ljudi koristi sustav središnjeg zaključavanja, ali nije riječ o istoj zaštiti. 

Ova opisana opcija u potpunosti sprečava otvaranje auta iznutra. Vrata se mogu otvoriti samo izvana. S druge strane, centralno zaključavanje zaista zaključava vrata. No, ona se mogu otvoriti povlačenjem ručke dva puta, a što je nešto što djeca mogu napraviti u igri. 

Također, neki automobili također imaju funkciju potpunog zaključavanja vrata, ali umjesto ključa to je moguće učiniti elektronički.

 
Nastavi čitati

Magazin

Korisnicima WhatsAppa nudi se još jedna značajna usluga

Objavljeno

-

By

Želite koristiti WhatsApp sa svog računala? Iako ne postoji samostalni WhatsApp klijent, možete koristiti aplikaciju WhatsApp web i desktop klijent za slanje poruka putem svog pametnog telefona.

Pa evo kako možete koristiti WhatsApp na Windows PC-u, Mac-u ili nekoj drugoj vrsti računala, piše Točka na i.

Aplikacije za desktop računalo i web sučelje vrlo su slične, ali postoji nekoliko bitnih razlika.

Najznačajnija je da vam web sučelje WhatsAppa ne dopušta audio ili video pozive. S obzirom na to ograničenje, preporuka je da koristite desktop klijent.

Kliknite ikonu telefona ili video kamere u gornjem desnom kutu kako biste započeli glasovni ili video poziv.

Kad ste u videopozivu, možete čak i podijeliti svoj zaslon ako želite. Samo kliknite gumb za dijeljenje zaslona na dnu, i odaberite prozor koji želite podijeliti.

Glavna prednost koju dobivate pristupom WhatsAppu putem preglednika je praktičnost. WhatsApp Web možete koristiti iz bilo kojeg preglednika za stolna računala (podržani su svi glavni preglednici kao što su Safari, Chrome, Firefox i Edge), na bilo kojem operativnom sustavu.

Možete uključiti i opciju obavijesti o novim porukama. Možete ga koristiti čak i na računalima na koja ne možete instalirati aplikacije (kao što je javno računalo), ali trebali biste biti oprezni ako to radite.

Koristite privatni prozor, svakako se odjavite i imajte na umu da bi softver na računalu mogao pratiti što šaljete i primate.

 
Nastavi čitati

U trendu