Connect with us

ZADAR / ŽUPANIJA

ZASJEDALO OPĆINSKO VIJEĆE U STARIGRADU Evo koje su odluke donesene…

Objavljeno

-

Na 11. sjednici Općinskog vijeća Općine Starigrad, održanoj 31. ožujka 2023. godine, donesene su slijedeće odluke, o kojima Općina izvješćuje javnost:

  1. Polugodišnje izvješće o radu načelnika za razdoblje od 01.07. do 31.12.2017.

Temeljem članka 35 b. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj: 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13 i 137/15) te članka 48. Statuta Općine Starigrad („Službeni glasnik Zadarske županije“, broj: 04/13, 07/13 i 11/13), Općinski načelnik Općine Starigrad je dužan dva puta godišnje podnositi polugodišnje Izvješće o svom radu Općinskom vijeću Općine Starigrad. Općinski načelnik Općine Starigrad, sukladno naprijed navedenim obvezama, podnio je na 11. sjednici Općinskog vijeća Općine Starigrad održanoj 31. ožujka 2023. godine predmetno Izvješće te je isto kao takvo i prihvaćeno.

  • Odluka o usvajanju godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Općine Starigrad za 2022. godinu

Na temelju članka 89. i 168. Zakona o proračunu („Narodne novine“ br. 144/21), članka 16. Pravilnika o polugodišnjem i godišnjem izvještaju o izvršenju proračuna („Narodne novine“ br. 24/13, 102/17, 1/20 i 147/20), te članka 30. Statuta Općine Starigrad (“Službeni glasnik Zadarske županije“ br. 3/18, 8/18, 3/20 i 3/21) Općinsko vijeće Općine Starigrad je donijelo Odluku o usvajanju Godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Općine Starigrad za 2022. godinu.

U Proračun Općine Starigrad uključeni su vlastiti i namjenski prihodi i primici proračunskog korisnika Dječji vrtić „Osmjeh“ koji se uplaćuju na njihove žiro račune, te rashodi i izdaci proračunskih korisnika koje financiraju iz tih prihoda koji moraju biti uključeni u polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju proračuna.

Ukupni prihodi i primici u razdoblju od 01. siječnja do 31. prosinca 2022. godine ostvareni su u iznosu od 19.498.558,76 kn. Prihodi poslovanja ostvareni su u iznosu od 18.651.032,77 kn, a odnose se na prihode od poreza ostvarene u iznosu 10.814.463,73 kn, prihode od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada koji su ostvareni u iznosu od 4.343.996,40 kn, prihode od imovine ostvarene u iznosu od 2.033.697,54 kn, pomoći iz inozemstva (darovnice) i od subjekata unutar općeg proračuna ostvarene u iznosu od 1.300.950,20 kn, te prihode od prodaje prozivoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija ostvarene u iznosu od 87.376,84 kn. Proračunski korisnik DV Osmjeh ostvario je vlastite prihode i primitke u iznosu od 163.107,61 kn. Prihodi od prodaje nefinancijske imovine ostvareni su u iznosu od 847.525,99 kn, a odnose se na prihode od prodaje zemljišta ostvarene u iznosu od 382.624,48 kn i prihode od ustupanja na korištenje grobnih mjesta u iznosu od 464.901,51 kn.

Ukupni rashodi i izdaci u izvještajnom razdoblju ostvareni su u iznosu od 14.414.274,56 kn i od toga se na rashode poslovanja odnosi 9.146.472,68 kn, a na rashode za nabavu nefinancijske imovine 5.267.801,88 kn. Rashodi poslovanja ostvareni su u iznosu od 9.146.472,68 kn, a odnose se na: rashode za zaposlene koji iznose 1.647.574,44 kn, a u njih su uključeni i rashodi za zaposlene u proračunskom korisniku Dječji vrtić “Osmjeh” u dijelu koji se financira iz proračuna Općine, materijalne rashode ostvarene u iznosu od 6.040.727,27 kn, financijske rashode ostvarene u iznosu od 124.133,09 kn, pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna ostvarene u iznosu od 5.000,00 kn, ostale rashode u iznosu od 939.339,47 kn, te naknade građanima i kućanstvu na temelju osiguranje i druge naknade ostvarene u iznosu od 389.698,41 kn. Rashodi za nabavu nefinancijske imovineostvareni su u iznosu od 5.267.801,88 kn i odnose se na: rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine u iznosu od 4.579.176,88 kn, te rashode za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine u iznosu 688.625,00 kn.

  • Odluka o usvajanju Izvještaja o izvršenju: Programa izgradnje komunalne infrastrukture za 2022.g, Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2022.g., Programa javnih potreba u sportu za 2022.g., Programa javnih potreba u kulturi za 2022.g., Programa javnih potreba u školstvu, predškolskom odgoju i naobrazbi u 2022.g., Programa socijalne skrbi za 2022.g., Program korištenja naknade za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada

Obveza donošenja godišnjeg izvještaja o izvršenju proračuna te godišnjih izvješća o izvršenju Planova i Programa za svaku kalendarsku godinu, propisani su posebnim zakonima: Zakon o komunalnom gospodarstvu, Zakon o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama, Zakon o sportu, Zakon o financiranju javnih potreba u kulturi, Zakon o socijalnoj skrbi, Zakon o predškolskom odgoju i naobrazbi, Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.

– Izvještajem o izvršenju Programa izgradnje komunalne infrastrukture za 2022. godinu utvrđeno je da je Programom predviđeno ukupno 2.250.000,00 kuna a I. izmjenama izmijenjeno na 4.025.000,00 kuna, II. izmjenama izmijenjeno na 3.925.000,00 kn od toga izvršeno 2.498.142,76 kuna.

–  Izvještajem o izvršenju Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2022. godinu utvrđeno je da je predviđeno ukupno 4.330.000,00 kuna a I. izmjenama izmijenjeno na 5.240.000,00 kuna, II. izmjenama izmijenjeno na 5.820.000,00 a od toga izvršeno 4.334.827,10 kuna.

– Izvještajem o izvršenju Programa javnih potreba u sportu za 2022. godinu utvrđeno je da je planirano 135.000,00 kuna od toga izvršeno 52.500,00 kuna.

– Izvještajem o izvršenju Programa javnih potreba u kulturi za 2022. godinu utvrđeno je da je planirano 105.000,00, I. izmjenama izmijenjeno na 165.000,00 kn a izvršeno 106.957,47 kuna. Iznos od 26.500,00 raspoređen korisnicima temeljem javnog natječaja.

– Izvještajem o izvršenju Programa javnih potreba u školstvu, predškolskom odgoju i naobrazbi Općine Starigrad u 2022. godini utvrđeno je da je planirano 1.600.950,00 kuna a I. izmjenama izmijenjeno na 1.458.792,00 kuna a izvršeno 1.270.395,87 kuna.

– Izvještajem o izvršenju Programa socijalne skrbi Općine Starigrad za 2022. godinu utvrđeno je da je planirano 275.000,00 kuna, I. izmjenama izmijenjeno na 305.000,00 kuna a izvršeno 243.646,90 kuna.

– Izvještajem o izvršenju Programa korištenja naknade za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru za 2022. godine utvrđeno je da prihod za 2022. godinu od naknada za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru, a kao 30% ukupnog iznosa naknade, planiran je u iznosu od 50.000,00 kuna, a ostvaren u iznosu od 23.818,44 kuna.

  • Suglasnost na godišnji izvještaj o izvršenju Financijskog plana Dječjeg vrtića “Osmjeh” za 2022. godinu

Temeljem  Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/87, 107/07, 94/13, 98/19, 57/22) i Statuta dječjeg vrtića „Osmjeh“, Upravno vijeće je donijelo Odluku o usvajanju izvršenja financijskog plana Dječjeg vrtića „Osmjeh“ za 2022. godinu na koju Općinsko vijeće u skladu sa zakonskim ovlastima daje suglasnost.

  • Odluka o načinu ostvarivanja prednosti pri upisu djece u Dječji vrtić „Osmjeh“

Ovom odlukom utvrđen je način ostvarivanja prednosti pri upisu djece u dječji vrtić, pa se tako u vrtić mogu upisati sva djeca od navršene tri godine do polaska u školu. Prednost pri upisu u vrtić za iduću predškolsku godinu imaju djeca koja do 1. travnja tekuće godine navrše četiri godine života, nakon ostvarenja te prednosti upis djece se ostvaruje prema propisanim kriterijima bodovanja.

  • Izvješće o stanju zaštite od požara i provedbe godišnjeg provedbenog plana unapređenja zaštite od požara na području Općine Starigrad za 2022. godine

Sukladno obvezama propisanim Zakonom o zaštiti od požara (NN br. 92/10 i 114/22) podneseno je predmetno izvješće.

  • Odluka o donošenju Plana djelovanja u području prirodnih nepogoda za 2023. godinu

Sukladno obvezama propisanim Zakonom o ublažavanju i uklanjanju posljedica prirodnih nepogoda (NN br. 16/19) donesen je Plan djelovanja za 2023. godinu.

  • Ugostiteljsko-turistička zona Pod Bucića Podi

Izrađena je prostorno planska dokumentacija za dio predmetne zone u površini od 35 ha sa morskim dijelom. Temeljem iskazanog interesa i pozitivnog očitovanja Mjesnog odbora Seline da se ide u realizaciju zone, donesena je odluka da se napravi sveobuhvatna analiza koja će rezultirati mogućim modelom raspolaganja ugostiteljsko-turističkom zonom Pod Bucića Podi.

 

ZADAR / ŽUPANIJA

ŽUPANIJA: Objavljen JAVNI POZIV za podnošenje zahtjeva za dodjelu sredstava potpora iz područja marikulture za 2024. godinu

Objavljeno

-

By

Upravni odjel za poljoprivredu, ribarstvo i EU fondove Zadarske županije objavio je Javni poziv za podnošenje zahtjeva za dodjelu sredstava potpora iz područja marikulture za 2024. godinu (u daljnjem tekstu: Javni poziv). Ukupna planirana vrijednost Javnog poziva je 20.000,00 EUR-a, a prijave se podnose do 28. kolovoza 2024. godine. Ovim Javnim pozivom želi se nastaviti poticati razvoj marikulturne djelatnosti na području Zadarske županije. Potpora se može dodijeliti fizičkim i pravnim osobama iz ranga mikro poduzeća (manje od 10 zaposlenika, čiji je godišnji promet manji od 2.000.000,00 EUR-a) koje su nositelji dozvole za akvakulturu na području Zadarske županije.

Predmet dodjele potpore mora se obavljati na području Zadarske županije.

Sufinanciraju se troškovi nastali i plaćeni od 26. studenog 2023. godine do dana zatvaranja Javnog poziva.

Potpore male vrijednosti, Zadarska županija će dodijeliti za mjere:

  • MJERA 1: Potpore za pripremu projektne dokumentacije u marikulturi
  • MJERA 2: Potpore za razvoj marikulture
  • MJERA 3: Potpore za ulazak u sustave zaštite naziva prehrambenih proizvoda

Za mjeru 1. i 2. prihvatljivo je financiranje do 50% ukupnih dokumentiranih troškova. Najveći pojedinačni iznos može iznositi do 4.000,00 EUR-a po pojedinačnoj mjeri.

Financiranje u Mjeri 3. je 100% i ograničeno na 700,00 EUR-a po korisniku.

Tražitelj potpore može se prijaviti na sve tri mjere, a za koje je ukupan maksimalan iznos koji se može odobriti 4.000,00 EUR-a.

Tražitelj potpore može se prijaviti na dvije mjere za koje je maksimalan iznos koji se može odobriti 5.000,00 EUR-a uključujući i iznos bonusa u slučaju da ostvaruje pravo.

Zahtjev se podnosi isključivo u elektronskom obliku, odnosno putem SOM sustava.

Javni poziv i sva potrebna dokumentacija u vezi istog, objavljena je na web stranici Zadarske županije www.zadarska-zupanija.hr

(poveznica Natječaji, Aktivni natječaji), ali je dostupna i u SOM sustavu.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

FOTO / Obilježena 32. obljetnica osnutka 7. Domobranske pukovnije

Objavljeno

-

By

Odavanjem počasti poginulim hrvatskim braniteljima na Gradskom groblju u Zadru i svetom misom je obilježena 32. obljetnica osnutka 7. Domobranske pukovnije Zadar.

Kroz postrojbu je prošlo više od 5000 branitelja, 35 ih je poginulo i preminulo u Domovinskom ratu, a više stotina ih je ranjeno.

Uz  obitelji poginulih te predstavnike ratnih postrojbi, počast poginulima odalo je i izaslanstvo Zadarske županije i Grada Zadra koje su predvodili župan Božidar Longin I gradonačelnik Branko Dukić.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

PRIOPĆENJE / Opća bolnica Zadar: “Posjete bolesnicima neometane. Iznimka su odjeli s više oboljelih od COVID-19”

Objavljeno

-

By

U Općoj bolnici Zadar u zadnjih tjedan dana bilježi se nagli porast oboljelih pacijenata od COVID-19 te se trenutno na bolničkom liječenju ukupno nalazi 21 oboljeli pacijent od COVID-19. Svi su oni primarno hospitalizirani zbog svoje osnovne bolesti, a ne zbog COVID-19. Samo jedan pacijent hospitaliziran je poradi COVID-19 infekcije.

U zdravstvenim ustanovama kod oboljelih pacijenata od COVID -19 i dalje se provodi propisana mjera respiratorne izolacije u trajanju od 10 dana. Posjete bolesnicima se neometano odvijaju, osim na odjelima gdje je utvrđena povećana incidencija oboljelih od COVID-19. Tada se posjete zabrane i/ili ograniče na jednog člana obitelji uz obavezno korištenje maske. Naime, preporuke Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo za postupanje nakon proglašenja prekida epidemije COVID-19 nalažu da svaka specifična situacija zahtijeva individualnu epidemiološku procjenu i da se postupanje može razlikovati od preporuka ako za isto postoji medicinsko opravdanje. Stoga se u slučaju pogoršanja epidemiološke situacije mogu postrožiti epidemiološke mjere, ali samo dok se na odjelu ne razriješi epidemiološka situacija. Također, ovim putem ljubazno molimo i sve posjetitelje, pacijente, stručne suradnike da prilikom dolaska u bolnicu koriste masku. Ista preporuka naravno vrijedi i za djelatnike.

Nakon proglašenja prekida epidemije COVID-19 zasigurno je došlo do opuštanja među građanima te popuštanja mjera. Ne možemo sa sigurnošću reći zašto je trenutno došlo do porasta oboljelih od COVID-19, odnosno utječe li na to i povećan priljev turista, ali ono što možemo zaključiti je da se radi o blažim kliničkim slikama bolesti ili asimptomatskim pacijentima.

Općenito kod pojave respiratornih bolesti preporuka je da se svi građani pridržavaju takozvane “respiratorne higijene”. Navedene mjere propisuje i Hrvatski zavod za javno zdravstvo, a gdje preporučuju da sve zaražene osobe, bez obzira provode li izolaciju ili ne, u kontaktu s drugim osobama nose FFP2 maske u trajanju 10 dana od početka simptoma (simptomatski bolesnici). Uz nošenje maske u istom razdoblju treba provoditi pojačanu higijenu ruku (pranje i dezinfekcija ruku), a simptomatski bolesnici trebaju provoditi i respiratornu higijenu (koristiti jednokratne maramice i ispravno ih odlagati, ne kašljati u dlan već u podlakticu).

Naglasak je stavljen na zaštitu imunokompromitiranih, kroničnih bolesnika, pa je preporuka da oboljela osoba, koja tijekom infektivnog razdoblja može posebno ugroziti kronične bolesnike, starije osobe, trudnice i imunokompromitirane osobe, s njima treba izbjegavati kontakt. Naročito treba izbjegavati i odlazak u zdravstvene ustanove ako to nije nužno radi zdravstvene skrbi. Ako je odlazak ipak nužan, onda zaražena osoba treba odmah pri dolasku naglasiti da je zaražena virusom SARS-CoV-2 te joj se ne smije uskratiti nužna terapija i/ ili nužna zdravstvena skrb. Osoba s jasno izraženim simptomima koja je pozitivna na COVID-19 treba izbjegavati i bilo kakav kontakt s većim brojem ljudi u zatvorenom prostoru, uključujući i javni prijevoz. Ukoliko je nužno, potrebno je obavezno nositi masku.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu