Connect with us

Tech

MADE IN ZADAR / Izašla je nova verzija mobilne aplikacije Košarica za Android uređaje. Donosimo detalje…

Objavljeno

-

Nakon nešto više od godinu dana, predstavljamo vam novu verziju mobilne aplikacije Košarica. Od objave na Google Play trgovini, aplikacija je preuzeta više od 50.000 puta te ima preko 10.000 aktivnih korisnika. Dok ovih dana čekamo objavu na App Store trgovini, izašla je nova verzija za Android mobilne uređaje koja donosi puno noviteta, kazao nam je Stipe Stagličić, vlasnik zadarskog obrta za računalno programiranje Smart Solutions. U nastavku donosimo detalje:

“Aplikacija Košarica zamišljena je kao jedinstveni alat za planiranje kupovine i ostvarivanje ušteda. Ne morate više pregledavati papirnate kataloge niti surfati raznim web stranicama jer sve što vam treba je u jednoj aplikaciji. Uz već poznate funkcionalnosti kao što su pregled trenutnih i budućih ponuda u gotovo 20 trgovina, kreiranje liste za kupovinu (Košarice) po trgovinama, praćenje cijena omiljenih artikala, dvojni prikaz cijena i konverter valute, dodali smo i neke nove koje će zasigurno koristiti svima.

Aplikacija Košarica omogućuje pregled trgovina koje su otvorene predstojeće nedjelje u vašoj blizini. Jednostavno filtrirajte popis po nazivu trgovine ili gradu te u par klikova saznajte koje su trgovine otvorene. Tu je i pregled različitih posebnih ponuda u većim shopping centrima kako vam niti jedna ne bi promaknula.

Za sve koji vole imati sve na jednom mjestu dodali smo i mogućnost skeniranja i spremanja različitih kartica vjernosti svih trgovina. Možete odabrati iz postojeće liste te jednostavno skenirati vlastitu karticu te će vam ona biti spremna unutar aplikacije za buduće korištenje.

Većina novih opcija dostupna je kroz izbornik Više unutar aplikacije. Tu je i brza poveznica za različite aplikacije vjernosti da im možete jednostavno pristupiti. Kako bi i dalje mogli raditi intenzivno na novim funkcionalnostima, aplikacija se financira od oglašavanja. Od početka nam je ideja bila da ne izdvajamo određene trgovine pa ne postoji mogućnost dobivanja određene pozicije za artikle kroz oglašavanje. Iz tog razloga u aplikaciji se prikazuju drugi različiti oglasi koji se mogu jednostavno ukloniti kupovinom mjesečne ili godišnje pretplate. Za cijenu manju od jedne kave možete se riješiti oglasa unutar aplikacije na mjesec dana i pomoći u daljnjem razvoju aplikacije Košarica.

Kako bi nagradili pretplatnike uvedena je i dodatna funkcionalnost samo za njih. Unutar aplikacije svi korisnici mogu pregledavati kataloge svih trgovina, čak i onih za koje ne postoje unesene pojedinačne akcijske ponude u aplikaciji. Pretplatnici imaju i mogućnost dodavanja pojedinog artikla iz kataloga na listu za kupovinu jednostavnim označavanjem proizvoda na stranici kataloga.

Jedna od zanimljivijih funkcionalnosti je kreiranje PDF kataloga na temelju proizvoda u Košarici. Opcija je dostupna za sve korisnike te je moguće kreirati katalog za sve proizvode ili pojedinačno po trgovini. Isti je kasnije moguće dijeliti s prijateljima.

Možete pratiti naše službene profile na društvenim mrežama Facebook, Instagram i TikTok gdje ćemo vas obavijestiti o svim novim opcijama aplikacije čim budu dostupne. Ne čekajte više, preuzmite aplikaciju Košarica već danas na Google Play trgovini i planirajte uštede prilikom iduće kupovine. Link za preuzimanje aplikacije putem Google Play trgovine je bit.ly/_kosarica_.

Trenutno u aplikaciji možete vidjeti ponude iz sljedećih trgovina: Bauhaus, Bima, Boso, Chipoteka, DM, Eurospin, Interspar, Kik, Kaufland, Konzum, Lesnina XXXL, Lidl, Mikronis, NTL, PPK Bjelovar, Pevex, Plodine, Prima namještaj, Roto svijet pića, Smit Commerce, Spar, Studenac, Tommy i ZooCity. Ponude svih ostalih trgovina mogu se potražiti unutar katalogu u aplikaciji. Cijene možete vidjeti izražene u eurima kao i u kunama kako bi se lakše prilagodili na novo iskazivanje istih.”

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Tech

FOTO / Ovaj automobil je proglašen najboljim u 2024. godini

Objavljeno

-

By

Renault

Europski žiri proglasio je Scenic E-Tech electric Automobilom godine za 2024. godinu.

Rezultati su objavljeni u ponedjeljak 26. veljače na svečanosti Međunarodnog salona automobila u Ženevi u Švicarskoj.

Nakon prvog kruga glasovanja u studenome prošle godine, Scenic se našao među sedam finalista: BMW serije 5, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot E-3008/3008, Renault Scenic, Toyota C-HR i Volvo EX30.

Renault

Pobjednika natjecanja birao je žiri sastavljen od 59 automobilističkih novinara iz 22 zemlje. Scenic je osvojio prvo mjesto s 329 bodova te je nakon Renaulta 16 (1966.), Renaulta 9 (1982.), Clija (1991.), Scenica (1997.), Meganea (2003.) i Clija (2006.) postao sedmo vozilo marke Renault kojemu je dodijeljen prestižni naslov „Automobila godine”.

Renault

BMW serije 5, koji je završio na drugom mjestu, bio je blizu Scenicu, s ukupno 308 glasova, a slijedi ga novi Peugeot 3008 sa 197 glasa. Ostali finalisti bili su ispod 200 bodova – Kia EV9 (190 bodova), Volvo EX30 (168), BYD Seal (131) i Toyota C-HR (127). Četiri od sedam modela u finalu bila su potpuno električna, uključujući pobjednika, a ostala tri su imala potpuno električne i/ili plug-in verzije.

Renault

“To nam priznanje potvrđuje da smo donijeli prave odluke: rekordan doseg, prostrana i primamljiva unutrašnjost i pomno reguliran ekološki otisak. Kad se tomu doda i užitak u vožnji te oprema dostojna jednog „vozila za život”, kao što je novi panoramski krov ili najnovija generacija multimedijskog sustava s ugrađenim Google uslugama, možemo sa sigurnošću reći da Scenic ima sve što je potrebno da osigura svoj položaj na europskom tržištu električnih vozila”, rekao je Fabrice Cambolive, direktor marke Renault.

Renault

E-Tech electric je električni automobil male mase (1890 kg) za tu klasu vozila i kompaktnih dimenzija (duljina od 4,47 m), a zbog velikog dosega od obećanih 625 kilometara je prikladan i za dulja putovanja.

Prvi naručeni primjerci u europske salone stižu uskoro, a to uključuje i dolazak na hrvatsko tržište.

 
Nastavi čitati

Tech

Marke automobila s najvećom kilometražom u Hrvatskoj: Je li i vaš auto na popisu?

Objavljeno

-

By

foto: Pixabay

Različiti automobili služe u različite svrhe pa se njihova kilometraža nakon nekoliko godina može značajno razlikovati. Međutim, mali oglasnici puni su vozila s malom kilometražom po sumnjivo pristupačnim cijenama, što postavlja pitanje o ispravnosti njihovog brojača kilometara.

Tvrtka za obradu podataka o automobilima carVertical provela je istraživanje u Hrvatskoj kako si saznala prosječnu kilometražu određenih marki automobila u državi i kako bi vozači mogli usporediti rezultate s kilometražom automobila koje voze.

Automobili s velikom kilometražom obično koštaju manje pa su mnogi kupci u iskušenju da kupe takva vozila i uštede novac. No, ova je odluka rizična jer mnogi dijelovi mogu biti istrošeni i automobil je skloniji kvarovima. Iako brojač kilometara vozila pokazuje njegovo stanje i moguću cijenu, njime se može lako manipulirati. Prevaranti smanjuju kilometražu kako bi prodali automobil za veću cijenu nego što zapravo vrijedi, prenosi Večernji.

“Posjedovanje vozila sa znatno većom kilometražom od tržišnog prosjeka može biti manje predvidljivo u smislu troškova jer je veća šansa da će se dijelovi automobila pokvariti. Međutim, automobil s originalnom kilometražom uvijek će koštati više od automobila s vraćenim brojačem kilometara”, sugerira Matas Buzelis, stručnjak za automobile i voditelj komunikacija u carVerticalu.

Među automobilima proizvedenim 2008. godine koji su provjereni na carVerticalu u Hrvatskoj, Audi (204.915 km), Mercedes-Benz (196.068 km) i Škoda (189.739 km) imaju najveću prosječnu kilometražu. Kada govorimo o automobilima starim deset godina, proizvedenim 2013. godine, najveću kilometražu ima Škoda (162.165 km), a slijede je Mercedes-Benz (160.648 km) i BMW (155.851 km). Među automobilima starim pet godina, proizvedenim 2018. godine, Škoda također zauzima prvo mjesto (116.531 km), a slijede ju Opel (108.612 km) i Peugeot (98.798 km).

Luksuzni automobili popularni su u državama s dobro razvijenom cestovnom infrastrukturom. Vozači koji prelaze velike udaljenosti često se odlučuju za vrhunska vozila jer ih je lakše voziti na dužim putovanjima, dok će u gradskim sredinama čak i automobili ekonomske klase izvrsno odraditi svoj posao.

Među automobilima proizvedenim 2008. godine, Peugeot ima najmanju kilometražu (127.111 km), a odmah iza su Nissan (145.786 km) i Mazda (145.904 km). Situacija se mijenja kod novijih automobila proizvedenih 2013. godine, gdje Nissan preuzima vodstvo sa 109.398 km nakon prvih deset godina korištenja. Peugeot u prosjeku ima 123.448 km na brojaču kilometara, a Toyota 127.566 km. Mazda ima najmanju kilometražu među automobilima koji su izašli iz tvornice 2018. – 37.200 km. Slijede je Toyota (48.561 km) i Nissan (77.030 km).

Ako je kilometraža vozila znatno veća od prosječne kilometraže tipične za njegovu marku, vlasnik bi trebao razmisliti o prodaji takvog vozila. Očitanje brojača kilometara povezano je s pouzdanošću – istrošeni dijelovi zahtijevaju više održavanja, što dovodi do skupih popravaka. Istraživanje carVerticala temelji se na stvarnim izvješćima o povijesti automobila koja su zatražili korisnici platforme između siječnja i listopada 2023., piše Večernji.

 
Nastavi čitati

Tech

Tajni kod: Znate li što znači ako na WhatsApp dobijete poruku – 14643?

Objavljeno

-

By

Na TikToku i WhatsAppu već se neko vrijeme dijeli broj 14643. Šalje se prijateljima, bližnjima, a malo njih zapravo zna što znači.

Važno je naglasiti da se ne radi o ničemu lošem, naprotiv, ima vrlo pozitivnu poruku. Kao što je objašnjeno u brojnim videima na TikToku, iza toga stoji poruka ljubavi.

Naime, iza ovih brojeva krije se lijepa poruka: “Uvijek ću te voljeti”, ili:

1 = I
4 = will
6 = always
4 = love

3 = you

Pomoću različitih numeričkih kodova mladi u posljednje vrijeme pojednostavljuju komunikaciju na društvenim mrežama.

Korisnici često vole koristiti zagonetne kombinacije brojeva za slanje poruka. Kodovi se pojavljuju izravno u videozapisima ili kao komentar. To se također odnosi na niz brojeva 14643, prenosi Fenix magazin.

Ako dobijete poruku s nizom brojeva 14643, sada barem znate da vas netko voli.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu