Connect with us

magazin

(FOTOGALERIJA) METRO EXTRA Više od 700 malih i srednjih poduzetnika uz Petra Grašu obilježilo početak ljetne sezone 2023.

Objavljeno

-

METRO Hrvatska je u srijedu, 26. travnja, na METRO Extra događanju okupio više od 700 malih i srednjih poduzetnika iz Zadra i okolnih županija kako bi proslavili početak ljetne sezone 2023. U bajkovitom okruženju Zavoda za povijesne znanosti Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, METRO je uz degustaciju jedinstvenih specijaliteta koje su pripremili vrhunski chefovi, predstavio rješenja za unaprjeđenje poslovanje svojih kupaca. Predstavljene je i nova komercijalna politika cijena pod nazivom Profi cijene koja obuhvaća stabilne i niže cijene onih proizvoda koje profesionalni kupci trebaju u većim količinama ili pakiranjima.

Okupljeni su mogli degustirati specijalitete koje su pripremili vrhunski hrvatski chefovi Saša Began, chef restorana Foša i Vjeko Bašić, chef restorana Boba. Također, METRO je malim i srednjim poduzetnicima predstavio proizvode brojnih hrvatskih proizvođača, a na kraju je goste zabavio glazbenik Petar Grašo.

Iznimno nam je drago što smo uz ovako veliki broj svojih kupaca i partnera mogli obilježiti početak još jedne ljetne sezone. Također, htjeli smo poslati poruku o važnosti malog i srednjeg poduzetništva za turizam, ali i cjelokupno gospodarstvo. U skladu s našom misijom da budemo preferirani partner našim kupcima, neprestano razvijamo nove usluge i koncepte. Tako smo predstavili Profi cijene, novi koncept povoljnih i stabilnih cijena 365 dana u godini, kao i nova digitalna rješenja“,  izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska.

METRO je u Hrvatskoj  počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. Nakon više od dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao  kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje METRO trenutno opslužuje oko 95 %  kupaca u ugostiteljskom sektoru, što čini oko 30 posto potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

magazin

FOTOGALERIJA / Koncert Marka Škugora i sajam otočnih proizvoda u Kukljici  

Objavljeno

-

By

Sinoć, 25.07., trg u Kukljici je bio popunjen do posljednjeg mjesta zahvaljujući koncertu Marka Škugora. Talentirani glazbenik osvojio je srca publike svojim nastupom, a trg je bio ispunjen pjesmom i plesom.

Osim uživanja u glazbi, posjetitelji su imali priliku upoznati autentične otočne proizvode lokalnih OPG-ova, čime je dodatno obogaćena večer u Kukljici.

Zahvaljujemo se svima koji su prisustvovali i uživali s nama! Veselimo se budućim susretima i događanjima kojima ćemo i dalje promicati našu bogatu tradiciju.

 
Nastavi čitati

magazin

Ovo su pića koja konobari nikad ne bi naručili u kafićima

Objavljeno

-

By

pexels

Nemojte tražiti ni piće koje iziskuje kompliciranu pripremu ili koktel s više komponenta ako se nalazite u baru ispunjenom do zadnjeg mjesta.

Postoje pića koja profesionalni konobari nikad ne bi naručili na pojedinim mjestima, piše Punkufer.

Ako se bar nije specijalizirao za pripremu koktela, bolje ih nemojte naručiti.

Nemojte tražiti ni piće koje iziskuje kompliciranu pripremu ili koktel s više komponenta ako se nalazite u baru ispunjenom do zadnjeg mjesta.

“Nikad ne naručujem vino na čašu u kafiću koje služi jeftina pića,” otkrio je Daniel Yeom, glavni konobar u Esters Wine Shop & Baru u Santa Monici, u razgovoru s HuffPostom.

“Nikad ne znaš koliko je dugo vino bilo otvoreno, a i šanse da ću dobiti nešto dobro na takvom mjestu jednake su nuli. Okus vina počne propadati odmah nakon otvaranja boce te se može pokvariti u svega nekoliko dana osim ako kafić nije pedantan po pitanju čuvanja vina.”

Preskočite točeni Guinness

Mnogi vjeruju da je nemoguće pogriješiti s točenim pivom. Jack Tynan koji radi u pivnici Interboro Spirits & Ales u Brooklynu ne slaže se s tim.

Ako se nalazi u kafiću u kojem je gužva, neće naručiti točeni Guinness.

“Točeni Guinness naručit ću samo u lijepom i tihom pubu jer znam da će si konobari tamo uzeti vremena da ga natoče kako treba”, kaže Tynan.

Guinness se tradicionalno toči u dva koraka – s točenjem se staje nakon što ste napunili čašu tri četvrtine kako bi mjehurići stvorili prepoznatljivu baršunastu pjenu. Nakon što pivo odstoji, nastavlja se točiti do vrha čaše.

“Ne naručujte espresso martini u kafiću koji ima lošu kavu,” savjetuje Alejandro Echeverria iz bara njujorškog restorana Sushi by Bou.

Iako je ovaj koktel od kave i votke postao iznimno popularan u posljednjih nekoliko godina, ne radi ga svatko onako kako bi trebalo.

“Većina barova nije opremljena kvalitetnim aparatima za espresso, pa ni krajnji rezultat nije onakav kakav biste željeli,” objašnjava konobar.

 
Nastavi čitati

magazin

(FOTO) MOON FUN PARK / Nova zabava na 3 tisuće metara četvornih u ŠC-u Višnjik

Objavljeno

-

By

FOTO: Nenad Opačić

U subotu, 27. srpnja, u 16 sati u ŠC-u Višnjik otvara se novi Zabavni centar, MOON FUN PARK. Tim povodom, a uoči otvorenja, organiziran je “PRESS PLAY” event na koji su bili pozvani predstavnici medija te posjetitelji koji su imali priliku među prvima iskusiti sve atrakcije koje centar nudi.

Trampolini, napuhanci, trkaći simulatori i mini golf
MOON FUN PARK, smješten na površini iznad dvorane Krešimir Ćosić i zauzima površinu od 3 tisuće metara četvornih te nudi širok spektar aktivnosti za sve uzraste.
Tijekom eventa, posjetitelji su mogli uživati u raznovrsnim atrakcijama.
Prva stanica mnogih bila je Trampolin park, gdje su, posebno najmlađi, uživali skačući na trampolinima dizajniranim za sve uzraste.


Svijet mašte i adrenalina
Dok su se jedni zabavljali na trampolinima, drugi su se uputili u Bounce Park. Ovdje su pustili mašti na volju, igrajući se i uživajući u svakom trenutku. Zvukovi smijeha i veselja ispunili su prostor dok su posjetitelji otkrivali čarobni svijet ovog parka.
Vožnja izvan granica stvarnosti
Posebnu pozornost privukao je SIM racing. U trkaćim simulatorima, posjetitelji su osjetili uzbuđenje vožnje. Za one željne natjecanja, Mini golf bit će savršeno mjesto da testiraju svoje vještine. Također, u ponudi je i mogućnost proslave rođendana. Prisutni su imali priliku razgovarati s osobljem centra i dobiti sve potrebne informacije o MOON FUN PARK-u te uživati u pripremljenim sadržajima.


Nove zabavne aktivnosti za cijelu obitelj
Športski centar Višnjik nezaobilazno je mjesto i okupljalište brojnih Zadrana svih dobi, bilo da se bave sportom profesionalno ili rekreativno ili su jednostavno došli u šetnju. U ŠC-u Višnjik uvijek se nastoji, u skladu s mogućnostima, na svakoj slobodnoj površini centra osmisliti i ponuditi nove sadržaje za naše sugrađane, a MOON FUN PARK je najnoviji primjer posvećenosti pružanju kvalitetnih i zabavnih aktivnosti za cijelu obitelj. Cilj je stvoriti okruženje gdje djeca mogu uživati u igri i tjelesnoj aktivnosti, a roditelji mogu biti sigurni da su njihova djeca na sigurnom i poticajnom mjestu. MOON FUN PARK na Višnjiku zasigurno će postati još jedno omiljeno mjesto za sve generacije.

Atmosferu s događaja pogledajte u fotogaleriji.

Radno vrijeme MOON FUN PARKA je:
radnim danom od 16 do 23 sata;
vikendom od 16 do 24 sata.

Više informacija za posjetitelje na: info@moon.fun

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu