Connect with us

Hrvatska

Jesu li oni hrvatski rekorderi? Evo koliku božićnicu daje dm

Objavljeno

-

foto: dm Hrvatska

Već godinama su među najpoželjnijim poslodavcima, a osim prvog povećanja plaća u siječnju, plaće su rasle i u lipnju tako da je danas prosječna neto plaća u njihovim prodavaonicama nešto viša od 11.000 kuna.

Od svih do sada objavljenih iznosa božićnica, dm-ova je daleko najizdašnija. Kao i dosadašnjih godina, božićnicu isplaćuju u iznosu prosječne plaće.

“Povodom nadolazećih blagdana dm će djelatnice i djelatnike nagraditi za njihov trud i doprinos uspješnom poslovanju dm-a stimulacijom u visini prosječne mjesečne plaće svakog pojedinog djelatnika. dm uvijek nastoji pružati potporu djelatnicima i u obiteljskom životu stoga smo za djecu djelatnika mlađu od 15 godina pripremili dar u iznosu od 1000 kuna, a dodatno ove godine za sve djelatnike i djelatnice i dar u iznosu od 400 kuna”, kaže Ana Fostač-Krilčić, prokuristica i voditeljica resora Ljudskih resursa u dm-u.

Inače, na predstavljanju poslovnih rezultata ove kompanije održanom u studenom istaknuto je i kako su već godinama među najpoželjnijim poslodavcima, a osim prvog povećanja plaća u siječnju, plaće su rasle i u lipnju tako da je danas prosječna neto plaća u njihovim prodavaonicama nešto viša od 11.000 kuna. Osim povećanja plaća i brige o zaposlenicima, u njih ulažu i kroz edukacije.

“Ove poslovne godine organizirali smo 188 dana edukacije i na njima je sudjelovalo 62 posto djelatnika. Imamo 58 educiranih drogerista, a i regiju smo u to uključili i sada kreće 6. generacija drogerista, a do sada ih je više od 250 s tom titulom”, kazala je tada Fostač- Krilčić, prenosi Poslovni dnevnik.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Hrvatska

ZABA poslala upozorenje klijentima: Oprez, ne dijelite ove podatke!

Objavljeno

-

By

foto: Pixabay

Zagrebačka banka poslala je upozorenje svojim korisnicima zbog sve češćih pokušaja phishing-prijevara putem e-mailova, SMS-ova ili aplikacija poput WhatsAppa i Vibera.

“Pošiljatelji se predstavljaju kao banka, financijska ili državna institucija, dostavljačka služba i sl. te će Vas pokušati navesti da otvorite poveznicu i unesete svoje:

• kartične podatke (broj kartice, rok valjanosti, CVV/CVC)
• broj tokena i kodove koje generira token (OTP, MAC)

• aktivacijske ključeve za m-zabu /m-token

uz lažnu svrhu, primjerice ažuriranje m-zabe, povrat poreza, primitak uplate, aktivaciju kartice i slično”, navodi ZABA u obavijesti upućenoj klijentima.

Napominju da banke, kao niti bilo koje druge financijske ili državne institucije ili dostavljačke službe, nikad neće tražiti unos navedenih podataka na poveznicama dostavljenim u e-mailu ili poruci.

“Prije davanja bilo kakvih podataka provjerite pošiljatelja i, po mogućnosti, obratite mu se putem telefona i provjerite je li on uistinu pošiljatelj navedene poruke. On-line bankarstvo otvarajte putem stranice www.zaba.hr, a ne putem poveznica dostavljenih e-mailom ili porukama. Ako želite primiti uplatu, uplatitelju je dovoljan Vaš IBAN (Vaš broj računa) te Vaše ime i prezime. Primitak uplate Vi ne autorizirate ni na koji način (ni push-porukom ni tokenom)”, upozoravaju iz ZABA-e.

 
Nastavi čitati

Hrvatska

Oprez: Povlačenje salame iz Konzuma!

Objavljeno

-

By

Državni inspektorat Republike Hrvatske povukao je proizvod K Plus pileća/pureća posebna 500g zbog moguće prisutnosti stranog tijela u proizvodu (komadići najlona ili plastike).

Riječ je o proizvodu pod oznakama LOT broj: 02214475, rok trajanja: 08.07.2023.

Proizvod nije u skladu s europskom uredbom o utvrđivanju općih načela i uvjeta zakona o hrani te utvrđivanju postupaka u područjima sigurnosti hrane, a obavijest o povlačenju odnosi se isključivo na spomenuti proizvod.

Proizvođač je talijanska tvrtka Aia Agriocola Italiana Alimentare Sp, a na hrvatsko tržište proizvod stavlja Konzum plus d.o.o.

 
Nastavi čitati

Hrvatska

Počela potražnja za sezonskim radnicima. Ovo su najtraženija zanimanja

Objavljeno

-

By

foto: Pixabay

OVI indeks za siječanj 2023. pokazuje da je potražnja za radom bila 10,1 posto veća no u siječnju lani, pri čemu je broj oglasa zabilježio povećanje u svim regijama, a najviše na sjevernom Jadranu, što upućuje na raniji početak potražnje za sezonskim radom, objavio je EIZ u utorak.

Kako je navedeno u objavi na internetskoj stranici Ekonomskog instituta, Zagreb (EIZ), prema desezoniranim podacima, OVI indeks je u siječnju zabilježio povećanje od 5,4 posto u odnosu na prethodni mjesec, što je poboljšanje u odnosu na prosinac kada je indeks pao za 2,5 posto na mjesečnoj razini.

Rast je još izraženiji na godišnjoj razini jer je 10,1 posto ostvarenih u odnosu na siječanj prošle godine, značajno veća stopa rasta od one zabilježene u posljednjem mjesecu prošle godine kada je iznosila tri posto.

“Nakon što je u posljednjem tromjesečju prošle godine indeks porastao za 4,7 posto u odnosu na prethodno tromjesečje, sudeći prema desezoniranim podacima za siječanj ove godine, rast na kvartalnoj razini izvjestan je u prvom tromjesečju ove godine iako bi za veću razinu pouzdanosti trebalo pričekati barem još podatke za veljaču”, napomenuli su iz EIZ-a.

Najtraženija zanimanja prodavač, kuhar i knjigovođa

Prodavač, kuhar i knjigovođa su najtraženija zanimanja, dok su konobari ovoga puta pali na četvrto mjesto, a skladištar je zauzeo petu poziciju.

Najveće apsolutno smanjenje broja oglasa na godišnjoj razini u siječnju zabilježeno je za zanimanja programer i građevinski radnik, dok je najveće povećanje opaženo kod prodavača, knjigovođa i medicinskih sestara, istaknuli su iz EIZ-a.

U odnosu na siječanj 2022. godine, značajnije se povećao udio oglasa u kojima se tražila srednja stručna sprema, s 31,4 na 35,2 posto, kao i niskokvalificirani rad, čiji je udio porastao sa 6,8 na 9,6 posto.

U skladu s trenutnim uvjetima na hrvatskom tržištu rada, udio oglasa u kojima se nudi ugovor na neodređeno porastao je s 45,3 na 46 posto, dok se udio oglasa u kojima se nudio ugovor na određeno u godinu dana također blago povećao, s 46,3 na 46,8 posto.

Što se geografske raspodjele poslova tiče, broj oglasa zabilježio je povećanje u svim hrvatskim regijama, najviše na sjevernom Jadranu, i to za čak 44,2 posto, što najvjerojatnije upućuje na to da je ove godine potražnja za sezonskim radom započela nešto ranije nego inače, zamijetili su EIZ-ovi analitičari.

I kontinentalni dio zabilježio povećanje broja oglasa

Kontinentalni dio Hrvatske zabilježio je povećanje broja oglasa, pri čemu je iznenađujuće prednjačila istočna Hrvatska s godišnjom stopom rasta od 17,4 posto. Najveći pozitivan doprinos rastu broja oglasa u istočnoj Hrvatskoj dali su oglasi za kuhare, prodavače i konobare, navedeno je u EIZ-ovoj objavi.

OVI – Online Vacancy Indeks, mjesečni je indeks online oglasa slobodnih radnih mjesta razvijen na Ekonomskom institutu u suradnji s portalom MojPosao, a svrha mu je pružanje pravovremenih informacija o trenutnom stanju potražnje za radom.

OVI indeks izrađuje se jednostavnim prebrojavanjem broja jedinstvenih novih oglasa čiji rokovi prijave završavaju u mjesecu za koji se indeks izračunava. S obzirom na to da se uzimaju oglasi objavljeni putem samo jednog portala, broj oglasa izražava se kao indeks (bazna godina je 2015.).

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi

U trendu