Connect with us

ZADAR / ŽUPANIJA

WINE EnoGASTRO VIP EVENT Zadarski hotel Iadera domaćin enogastronomskog eventa u ožujku 2023.

Objavljeno

-

Tradicija koja traje bez prestanka već sedmu godinu (od 2017.-te) uz do sada organiziranih 27 eventa diljem Hrvatske se nastavlja. Organizator agencija RICERCA MERCATO odlučila je najaviti za iduću 2023. godinu vrlo kvalitetni i sadržajno iznimno bogati WINE EnoGASTRO VIP Event.

Događaj koji ima svoju autentičnost i posebnost, usmjeren na goste restoratere, hotelijere te općenito na HoReCa sektor i naš turizam.

Nakon iznimno dobro posjećenih evenata u 2022. i u narednoj godini tim agencije RICERCA MERCATO na čelu s Dantesom Begićem odlučio se na organizaciju 5 evenata u istim vrlo kvalitetnim enogastronomskim destinacijama domaćinima koje su to bile i ove godine.

Datumi, destinacije i domaćini su:
Rijeka Hotel Bonavia Plava Laguna 1. ožujka 2023.
Novigrad (Istra) Centar za manifestacije i kulturu CMIK 3. ožujka 2023.
Split Hotel Amphora 15. ožujka 2023.
Zadar Falkensteiner Hotel & Spa Iadera 17. ožujka 2023.
Zagreb Hotel Antunović 29. ožujaka 2023.

U 2022.godini WINE EnoGASTRO VIP Eventi bili su iznimno dobro posjećeni i na pet evenata bilo je ukupno više od 1800 gostiju iz ugostiteljsko-turističke struke, sudjelovalo je čak 25 govornika i edukatora s 21 različitom temom, a svoje kuharsko umijeće i specijalitete prezentiralo je ukupno 30 Chefova -kuharskih majstora. Gosti su se mogli educirati kroz degustaciju 50 različitih lokalnih specijaliteta koja su bila sljubljena s vrhunskim vinima vinara koji su bili partneri evenata.

U izlagačkom dijelu ograničen je broj izlagača i organizator vrlo veliki naglasak daje hrvatskim lokalnim proizvođačima i promociji lokalne enogastronomije, kao i na edukaciji svih aktera našeg turizma.

Posebnost događaja je i ta da je organizator i u idućoj 2023. godini u suradnji s brojnim partnerima i izlagačima svojim uzvanicima omogućio sve besplatno:
besplatan ulaz za uzvanike,
besplatno korištenje čaše (bez kaucije i bonova),
besplatne degustacije, predavanja, radionice i edukacije,
besplatne enogastronomske edukacije i prezentacije – Cooking show.

Dantesovi eventi imaju i humanitarnu notu stoga će organizirani edukativni Cooking Show biti i ove godine humanitaran, a sudjelovati će oni restorateri i hotelijeri koji žele pokazati humanost i žele pomoći onima kome je pomoć potrebna.

Glavni ciljevi eventa su EDUKACIJA HoReCa sektora tj. ugostiteljsko-turističke struke (djelatnika –Managera hrane i pića, konobara, sommeliera, kuhara, barista…) te proizvođača vina i raznih delicija te njihovo međusobno poslovno povezivanje, kao i podizanje razine znanja, kvalitete ponude i usluge.

U razgovoru s organizatorom Dantesom Begićem rekao nam je:

– U 2023.godini na našim eventima imati ćemo puno vrlo lijepih noviteta kao i svake godine jer smo nepresušni izvor ideja. Naši gosti nas prepoznaju kao jedinstven i drugačiji događaj, a takvi ćemo nastojati i ostati. Ciljano na evente pozivamo restoratere i hotelijere i općenito HoReCa struku jer nm je cilj njih educirati i povezati s kvalitetnim proizvođačima raznih delicija i proizvoda. Naš glavni posao su Mystery Guest projekti tj. Tajni gost projekti, koji nam ukazuju na mane, probleme i nedostatke našeg turizma. Tijekom i ove godine projekti su nam pokazali da moramo raditi na izražaju lokalne ponude, ali i da imamo sve veći problem s kvalitetom usluge na koji mi već godinama ukazujemo. Sezona je bila jako dobra, a kvalitetu usluge i odnosa prema gostu imali smo na osrednjem nivou. Takvom razinom kvalitete usluge ne smijemo biti zadovoljni već nešto poduzeti. Kroz naše projekte tajni gost ustanovili smo da u 85% ugostiteljskih objekata (restorana, konoba, bistroa i barova) djelatnici ne pozivaju na ponovni dolazak, a u čak 60% objekata nisu nam se zahvalili na dolasku niti su nas pozdravili na odlasku. To je naša zbilja! Zato našim eventima želimo potaknuti HORECA sektor na edukacije. Naša ćemo predavanja čim više usmjeriti na edukacije s ciljem podizanja razine kvalitete usluge.

Gosti će moći uživati u enogastronomskim radionicama i prezentacijama koje će voditi vrhunski međunarodni i hrvatski predavači, sommelieri, ugostitelji, barmeni, chefovi i baristi; dok će između predavanja i radionica, svi gosti imati priliku degustirati proizvode ili poslušati prezentacije brojnih vrlo kvalitetnih izlagača te se s njima poslovno povezati i dogovoriti suradnju.

Potporu projektima očekujemo i ove godine od Ministarstva turizma i Ministarstva poljoprivrede, a iznimno važno partnerstvo očekujemo od Hrvatske turističke zajednice, županija i gradova domaćina i njihovih turističkih zajednica, Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske obrtničke komore.

Od samoga početka organiziranja evenata još od 2017.godine vrlo velik je interes za eventima partnera izlagača i uzvanika/gostiju te iz godine u godinu dodatno raste.

Organizator poziva sve zainteresirane potencijalne partnere i izlagače kao i dosadašnje partnere i izlagače (vino, rakije, meso, pršuti, kobasice, sir, riba, ugostiteljska oprema i proizvođače raznih kvalitetnih proizvoda) koji žele biti dio ovih lijepih evenata mogu se obratiti iskazanim interesom i upitom za suradnju direktno na email: info@dantes.biz

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

ZADAR / ŽUPANIJA

RADOVI U PODRUMU POLIKLINIKE ZADAR / Uređuje se prostor za opremu za centralnu pripremu lijekova i terapija

Objavljeno

-

By

Ukupno osam odabranih hrvatskih bolnica potpisalo je sporazum s Ministarstvom zdravstva o zajedničkoj provedbi projekta „Centralna priprava parenteralnih pripravaka“. Opća bolnica Zadar jedna je od potpisnica, pa su u podrumu Poliklinike u tijeku radovi na uređenju prostora u koji će se postaviti oprema za centralnu pripravu parenteralnih pripravaka.

“Našoj je ustanovi, u sklopu projekta, odobrena nabava jednog izolatora s dva radna mjesta i jednog izolatora za jedno radno mjesto. Prostor koji služi za kompleksan i sofisticiran proces pripreme lijekova i terapija bit će uređen prema svim propisanim standardima koji jamče sigurnost kako za djelatnike tako i za same pripravke i pacijente”, priopćeno je iz OB.

Lijekovi koji se primjenjuju parenteralnim putem na tržište dolaze u jednoj dozi te se za individualne potrebe pacijenta izrađuje pripravak prije same aplikacije. Riječ je o izrazito skupim lijekovima koji se koriste u liječenju onkoloških, hematoloških i pacijenata s autoimunim bolestima. Pripravke sada najčešće rade medicinske sestre na odjelima što je za njih dodatno opterećenje i podiže razinu rizika zbog manipulacije izrazito opasnim tvarima u neadekvatnim prostorima. Zbog necentralizirane pripreme, nakon uzimanja propisane doze lijeka iz njegovog originalnog pakiranja, ostatak lijeka se baca u otpad. Ovakav proces rada za sobom nosi više nedostataka, pa je razvijen sustav centralne priprave parenteralnih lijekova koji nosi višestruke benefite.

“U prvom redu osigurava individualno praćenje svakog pacijenta i precizno doziranje lijeka koji mu je potreban. To znači bržu, bolju i kvalitetniju zdravstvenu skrb”; kazala nam je Katija Nikpalj, mag.pharm., voditeljica Odjela bolničke ljekarne. Uspostavom ovog sustava omogućit će se potpuna kontrola te pridonijeti učinkovitijoj provedbi „5 pravila“ za pravilnu primjenu lijekova, a to su: pravi pacijent, pravi lijek, prava doza, pravo vrijeme i pravi način.

Sada će se u prostoru centralne priprave lijekova pripremati svi pripravci u liječenju za sve odjele Opće bolnice Zadar, a precizno doziranje mogućnost pogrešaka dovodi na minimum. „Sve ovo ujedno podrazumijeva i značajnu financijsku uštedu. Jedno pakiranje lijeka može se koristiti za više pacijenata i tako se u potpunosti iskoristiti. Koristit će se veća pakiranja lijeka koja imaju značajno nižu jediničnu cijenu“; dodaje mag.pharm.Nikpalj. Važno je i da će na ovaj način zalihe citostatika biti na jednom mjestu, a smanjuje se i količina citostatskog otpada čije je zbrinjavanje također jako skupo i ekološki neprihvatljivo.

Projekt „Centralna priprava svih parenteralnih pripravaka“ financira se europskim sredstvima kroz Mehanizam za oporavak i otpornost dodijeljenih Ministarstvu zdravstva za provedbu Nacionalnog plana oporavka i otpornost 2021.-2026., dodaju iz OB Zadar.

Radovi na uređenju prostora centralne priprave u našoj ustanovi vrijedni su 621.313,59 eura te se izvode po smjernicama HALMED-a (Agencije za lijekove i medicinske proizvode). Podliježu najvišim standardima koji se odnose na prostore za proizvodnju lijekova koji se primjenjuju parenteralno. Prostor pripreme čini sklop od više prostorija obloženih zrako i paro nepropusnim panelima koji sprječavaju kontaminacije ostalih prostorija. Prostori su spojeni na specijalizirane klima komore koje reguliraju protoke zraka u prostor, a time i tlak zraka u svakoj pojedinačnoj prostoriji odvojeno i automatski. Navedena tehnologija čini sustav visokotehnoloških „Čistih soba“, a izvodi ih tvrtka Termorad d.o.o.. Vrijednost opreme koja će se postaviti u prostoru iznosi oko 265 tisuća eura.

Završetak radova planiran je za srpanj 2024.godine.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

WINGS FOR LIFE / 5. svibnja starta novo izdanje utrke – najavljena posebna regulacija prometa gradom…

Objavljeno

-

By

U nedjelju, 5. svibnja, s Liburnske obale u Zadru startat će novo izdanje utrke Wings for Life World Run. Ova tradicionalna međunarodna utrka  kojom se prikupljaju sredstva za istraživanje liječenja ozljeda leđne moždine od svog prvog izdanja održava se u Zadru, a ove godine i u još 6 europskih gradova kroz službene utrke na lokaciji: Beč (AUT), München (GER), Poznan (POL), Prag (CZE), Ljubljana (SLO), Zug (SUI). Naravno, utrke uz aplikaciju održavaju se na mnogim drugim lokacijama pa tako cijeli svijet kreće istovremeno s utrkom za one koji ne mogu.

U zadarskoj utrci popunjeno je svih 8000 raspoloživih startnih brojeva još prije tri tjedna, a sudionici dolaze iz ukupno 29 zemalja. Najstariji sudionik ovogodišnje Wings for Life World Run utrke u Zadru ima 91 godinu, a na startu će se pojaviti i mnoga poznata lica; Anita Gerhardter, direktorica zaklade Wings for Life, Niko Kovač, Juraj Šebalj i Ilija Ravlić kao vozači presretačkih automobila i još mnogi drugi. U organizaciju utrke uključeno je i tisuću volontera iz Zadra i čitave Hrvatske. Još jedna posebnost ovogodišnjeg izdanja je koncert Matije Cveka u subotu, 4. svibnja, s početkom u 20 sati na zadarskom Forumu. Koncert je besplatan za sve posjetitelje.

Zadarski dio utrke startat će s Liburnske obale točno u 13 sati te će tog dana, u nedjelju, 5. svibnja, vrijediti posebna regulacija prometa:

Na dan utrke, u nedjelju 05. svibnja 2024. godine za sav promet biti će zatvorena:

·       Liburnska obala i Obala kralja Tomislava od gradskog mosta do Ulice Narodnog lista od 09.30 do 14.00 sati

·       Obala kralja Tomislava, Ulica Zrinsko-Frankopanska, Put Murvice, Ulica dr. Franje Tuđmana, Ulica Ante Starčevića od 12.45 do 14.00 sati

·       Jadranska magistrala D – 8, pravac Biograd prema Šibensko-kninskoj županiji od 12.50 do 14.30 sati

            Zbog održavanja utrke očekuje se pojačan promet na cestama i pojačane gužve. Policija će provoditi posebnu privremenu regulaciju prometa na Poluotoku, a kasnije duž cijele trase utrke, stoga apeliramo na sve sudionike u prometu za strpljenje i da poštuju naredbe, upute i smjernice policijskih službenika na terenu, te upute redarske službe organizatora utrke, kako svojim ponašanjem ne bi ugrozili vlastitu, ali i sigurnost ostalih sudionika u prometu. Također, savjetujemo građane da u naznačena vremena koriste obilazne cestovne pravce. 

Obavještavamo građane da će policija na dan održavanja javnog okupljanja, sukladno članku 79. Zakona o policijskim poslovima i ovlastima, prije, za vrijeme i nakon završetka javnog okupljanja, snimati mjesto održavanja javnog okupljanja na području grada Zadra (Poluotok) kao i duž cijele trase kretanja trkača.

Za pripremu i samo održavanje utrke na snazi će biti i posebna regulacija prometa u mirovanju koja se odnosi na javna parkirališna mjesta na Liburnskoj obali:

·       Od četvrtka, 2. svibnja, u 22 sata, zatvara se dio parkirališnog prostora na prostoru bivšeg autobusnog kolodvora kod Lančanih vrata, kao i parkirališni prostor na prostoru bivše zgrade Zaraušek uz Morska vrata.

·       Od petka, 3. svibnja, u 8 sati, zatvara se parkirališni prostor uz Liburnsku obalu, priobalni dio.

·       Od subote, 4. svibnja, moguća preostala vozila na tom području bit će premještena na Ravnice u prostor koji koristi pauk služba.

Alternativna parkirališna mjesta su na prostoru Ravnica i bivše vojarne Franka Lisice.

Sva navedena parkirališna mjesta bit će slobodna od nedjelje, 5. svibnja, u večernjim satima.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

TRG PETRA ZORANIĆA / U subotu obilježavanje “Dana Čistoće”

Objavljeno

-

By

U subotu 27. travnja 2024. godine Čistoća d.o.o. obilježava „Dan Čistoće“.

Tim će se povodom na Trgu Petra Zoranića u razdoblju od 9:00 do 12:00 organizirati prigodna manifestacija koja uključuje eko-igre „Čovječe ne ljuti se“ i „Trlju“, a bit će postavljen i info pult s promidžbeno-edukativnim materijalima.

U isto vrijeme, u zajedničkoj suradnji Čistoće d.o.o. i Ronilačkog kluba „Sv. Roko“ iz Bibinja, bit će organizirana eko akcija čišćenja podmorja na području Marine Tankerkomerc.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu