magazin
SVJETSKA SPORTSKA ELITA STIŽE NA SUNSET SPORTS MEDIA FESTIVAL Prvi međunarodni festival na temu globalne sportske i medijske industrije u Zadru od 09. do 11. lipnja
Osim što je najvažnija sporedna stvar na svijetu, sport je najgledaniji TV spektakl i jedini preostali medijski događaj koji se mora pratiti uživo. Trend globalizacije sporta danas je jači nego ikad i upravo je zbog toga interes za svijet sporta velik.
SUNSET Sports Media Festival projekt je koji će postaviti nove standarde u organizaciji sportskih poslovnih događanja. Riječ je o spoju globalne sportske i medijske industrije I okuplja najveće profesionalce u svijetu sporta. FESTIVAL organizira agencija Pepermint koja stoji i iza Weekend Media Festivala, i broji više od 20 godina iskustva.
„Kao aktivni sudionici globalne sportske i medijske scene u prilici smo shvatiti glavne izazove industrije te prepoznati inovatore i ključne igrače na sceni, a pozicija i uloga koju Hrvatska ima u svijetu sporta daje nam mogućnost da postanemo predvodnik ovakvih događaja“ – rekao je Boris Kovaček, organizator prvog SUNSET Sports Media Festivala u Hrvatskoj.
U programu sudjeluju globalne svjetske zvijezde, pa ćemo tako imati jedinstvenu priliku slušati predavanja nogometne legende, bivšeg vratara, Peter Schmeichela, osvajača velikog broja trofeja, uključujući Kup prvaka s Manchester Unitedom i naslov europskog prvaka s reprezentacijom, ali i bivše igrače američkog nogometa, višestruke MVP Super Bowla, Juliana Edelmana koji je odigrao 12 sezona NFL-u za legendarne New England Patriotse i Ray Lewisa, igrača koji se smatra jednim od najvećih „linebackera“ u povijesti NFL-a.
Neke od najzanimljivijih tema koje će se obraditi i o kojima će se pričati na SUNSET Sports Media Festivalu su “Everybody wants to rule the world: Football vs.Football”, što stoji iza fenomena zvanog NFL i koji su ključni elementi koji razdvajaju dva nogometna svijeta dok se bore za globalnu dominaciju i pažnju gledatelja. Stephen Espinoza, predsjednik Showtime Sportsa, dijeli svoje uvide u povijesni uspjeh koji je ostvario u svijetu boksa, na predavanju “Inside the ring with Stephen Espinoza” , a saznat ćemo i sve o sportskom klađenju, izazovima digitalnog i tradicionalnog kao i mnogim drugim temama kroz objektiv čovjeka koji je revolucionirao Sky Sports, a trenutno predsjeda kao izvršni potpredsjednik IMG-a i voditelj globalne produkcije, Barneya Francisa, na predavanju „Production in the new era“.
U ulozi ambasadora i savjetnika, našao se i slavni Zadranin s američkom adresom, Pete Radovich, producent i redatelj, dobitnik više od 40 Emmy nagrada, izvršni producent u NFL-u, koordinacijski producent, UEFA Champions League, dopredsjednik produkcije i kreativni direktor medijske kuće CBS Sports. Pete će nam ujedno približiti i temu “Power of story” .
Očekuje nas još mnogo zanimljivih tema kao što su „Access is king“, „Underdogs“, „Production in the new era“, „Started from the bottom now we’re here“, „Women in sports“, „Future of Serie A“, „Politics in sport”/“it’s complicated” da nabrojimo samo neke od njih, a sve ih možete pronaći na www.sportsmediafestival.com.
„Sport je već tradicionalno jedan od najjačih aduta kada pričamo o promociji Hrvatske u svijetu, a vjerujem da će ovaj hvalevrijedan projekt Zadar pozicionirati na svjetskoj mapi na onaj način na koji to taj prelijepi grad iz kojeg su potekli neki od najboljih svjetskih sportaša, i zaslužuje“ izjavio je savjetnik ministrice Nikoline Brnjac u Ministarstvu turizma i sporta, Josip Pavić.
Martina Srnec, direktorica Sektora za promociju i oglašavanje HTZ-a uvjerena je da ovakvi projekti mogu doprinijeti stvaranju jedinstvenog doživljaja i predstavljanja naše prekrasne zemlje u najboljem mogućem svjetlu. „U Hrvatskoj turističkoj zajednici prepoznajemo značaj sporta u promociji naše zemlje, koja je u globalnim okvirima najprepoznatljivija upravo po sportu i turizmu. Sports Media Festival zasigurno će Hrvatskoj, a posebice Zadru, dati dodatnu vidljivost na međunarodnom tržištu. Program festivala je bogat, kvalitetan i pun renomiranih imena iz svijeta sporta, a sve će pratiti i brojni predstavnici svjetskih medija“.
SUNSET Sports Media Festival osnažuje dva područja u kojima je Hrvatska najbolja i po kojima je prepoznatljiva – sport i turizam! Hrvatska je na globalnom turističkom tržištu jedna od trenutno najpoželjnijih destinacija, baš kao i Zadar, grad domaćin SUNSET Sports Media Festivala. Zato je neupitno da će projekt, kao susret globalne sportske medijske industrije, ostvariti važan turistički značaj.
„Sretni smo i ponosni što je produkcija SUNSET Sports Media Festival odabrala Zadar kao mjesto događanja ovog važnog medijsko – sportskog događaja. Zadar je oduvijek grad sporta, a u spajanju pojmova sporta i turizma ima dugogodišnje uspješno iskustvo. Sportaši su najbolji promotori hrvatskog turizma, a mi vjerujemo da je ovo jedan lijep nastavak u prenošenju slave našeg grada diljem svijeta” rekao je Mario Paleka, direktor TZ grada Zadra.
“Više smo nego počašćeni što je grad Zadar domaćin ovakvom jednom projektu svjetskog kalibra, za koji vjerujemo da će uz sve kapacitete i klimu koju imamo, infrastrukturnu i prometnu povezanosti dodatno istaknuti Zadar kao jedno od središta sportskog turizma.“, izjavio je zadarski gradonačelnik Branko Dukić.
Osigurajte svoje ulaznice na vrijeme, saznajte najnovije trendove na temu sportske i medijske industrije, poslušajte vrhunske predavače i goste, zanimljive panel-diskusije i uživajte u najljepšem zalasku sunca na svijetu.
magazin
GLOBALNI SPEKTAKL / K-POP FOREVER! stiže u Zadar!
Globalni K-pop spektakl K-POP FOREVER!, inspiriran Netflixovim animiranim filmom K-POP Demon Hunters, dolazi u Zadar i Rijeku. Koncerti će se održati 22. ožujka 2026. u dvorani Zamet u Rijeci, te 29. ožujka 2026. u dvorani Višnjik u Zadru. Ulaznice za koncerte bit će u prodaji u četvrtak, 18. prosinca u 12 sati putem sustava Eventim.hr, a early bird cijene biti će dostupne isključivo tijekom prva 24 sata.
Najava novih datuma dolazi nakon iznimnog interesa publike u Zagrebu, gdje je prvi koncert u Areni Zagreb rasprodan u manje od 15 dana, što je dovelo do otvaranja dodatnog termina 21. ožujka 2026. Zbog velikog interesa turneja se proširuje na više hrvatskih gradova, potvrđujući kontinuirani interesa za K-pop sadržaje.
Projekt K-POP FOREVER! dio je velike europske turneje koja bilježi snažnu prodaju u gradovima poput Dublina, Corka i Belfasta. Show donosi više od 90 minuta scenske produkcije, uz live vokale, profesionalne plesače i suvremene vizualne efekte.
Projekt je nadahnut planetarnim uspjehom Netflixova animiranog filma K-POP Demon Hunters. Program uključuje izvedbe inspirirane izvođačima BTS, BLACKPINK, TWICE i MELOMANCE, kao i hitove izvođača HUNTR/X i SAJA BOYS, čiji je soundtrack dosegnuo vrh Billboard 200 ljestvice. Publika će čuti i pjesme „Soda Pop” i „Golden”.
Publiku u Areni očekuje jedna od najspektakularnijih europskih produkcija posvećenih K-popu: monumentalna scenografija, LED ekrani visoke rezolucije, specijalni efekti, dinamičan light-show te tim profesionalnih plesača i izvođača koji oživljavaju estetiku i koreografsku snagu korejskih superzvijezda.
Ulaznice za koncerte u Rijeci i Zadru bit će dostupne putem sustava Eventim.hr.
magazin
LOŠE VRIJEME / Odgođen dio adventskih događanja u Zadru!
Iz TZ sljedeća obavijest:
“Obavještavamo Vas kako se današnja dva adventska događanja odgađaju uslijed nepovoljne vremenske prognoze, i to koncert grupe Zaratino, koji je bio predviđen za 19:30 sati na pozornici na Trgu Petra Zoranića te humanitarni kviz općeg znanja Udruge Memorijal Mirko Miočić, najavljen za večeras na prostoru ispred crkve sv. Krševan. Isti kviz će se održati 29. prosinca.
Bez obzira na kišu, večerašnje dinamično plesno natjecanje uz DJ-a i studentske animatore pod nazivom Student Advent će se ipak održati u šatoru na lokaciji Božićni gramofon s početkom u 20 sati. Svi su pozvani!“
magazin
SVI DETALJI DOČEKA U ZADRU / Na Zoraniću Rockatansky Band i The Rockstar Show; na tržnici Zadar SLR Showcase
Najluđa noć na zadarskoj pijaci krenut će od 21 sat pod svjetlima lasera uz hipnotički electro beat najboljih zadarskih elektronskih kolektiva, dok će Silvestrovo na Trgu Petra Zoranića od 21 sat započeti sa starim zadarskim znalcima i glazbenim virtuozima Rockatansky Bandom. Od 23 sata slušat ćemo pak i gledati najvjernije izvedbe The Queen, Kiss, Tine Turner, Bon Jovi, Europe, Ozzy Osbourna, AC/DC, Guns N’ Roses i drugih rock velikana iz 1980-ih i 1990-ih. Vjerne pjevačke, kostimografske i scenske inačice najpopularnijih bendova i pjevača zovu se The Rockstar Show. Riječ je o talijanskoj supergrupi i eventu koji diljem Italije i Europe izvode glazbenici nadahnuti najvećim imenima svjetskog rocka. Zadar je njihova novogodišnja destinacija.
„Ova vrsta glazbenog showa prilično je popularna u Italiji, gdje su izvođači prave zvijezde. The Rockstar show je multitribute s tri pjevača koji se kostimiraju kako bi doživljaj bendova i pjevača koje oponašaju, bio potpun i pravi”, govori Dragan Balaban, menadžer The Rockstar showa. Pored multitribute izvođača iz večernjeg programa, već u prijepodnevnom novogodišnjem terminu od 11 sati na adventskoj pozornici nastupit će Art Pop kao Tribute to Lady Gaga. Bolje pozivnice za druženje nema.
„Djevojka će u pravim kostimima utjeloviti Lady Gagu. Dojam je zaista originalan, kao na autentičnom koncertu Lady Gage”, objašnjava Balaban. A kada se pogledaju neke od brojnih snimki Tribute to Lady Gaga ili The Rockstar show na YouTube kanalu, publika je uvijek ushićena.
„Zaista je riječ o spektaklu koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Svi koji vole pop-rock iz osamdesetih i devedesetih bit će oduševljeni”, dodaje menadžer talijanske tribute grupe koja će Zadrane i goste Zadra uvesti u Novu 2026. A dan ranije, 30. prosinca, također na adventskoj pozornici od 21 sat te pod nazivom eventa „Sarà perché ti amo”, nastupit će talijanski pjevači koji će izvoditi talijanske pop hitove.
Istovremeno, Božićni gramofon s druge strane zadarskog Poluotoka, na gradskoj tržnici, nudi pulsirajući “Zadar SLR Showcase”, kojeg za Silvestrovo organiziraju ujedinjeni zadarski elektronski kolektivi Selected, Loveroom i Ritmika residents. Program počinje na Staru godinu u 21 sat, a za sretni završetak trenutačno ne postoji satnica.
„Nemamo plan. Znamo kada počinjemo, a vidjet ćemo kada će program završiti”, kaže Roko Rančić koji s Luigijem Kotlarom čini Selected koji je ovog ljeta u zadarski Đil smjestio festival elektronske glazbe na otvorenom.
„Još nismo definirali program, ali svi koji dođu mogu očekivati top zabavu. Loveroom i Ritmika su jako dobri brendovi, tako da nema straha. Bit će sigurno puno ljudi, a sam događaj je nešto čega u Zadru još nije bilo”, dodaje zadarski DJ.
Energija, produkcija, vibra, urbanost i modernost, termini su koji tijekom ovogodišnjeg „Adventa u Zadru” najbolje opisuju povijesni prostor gradske pijace podno Bedema, a na koncu 2025. i kao uvod u 2026. prostor će biti u znaku i zvuku electro beata.
„Posebno me veseli što ću svirati pred mojim Zadranima u samom centru grada”, kaže otac Kristijan Kotlar, otac i osnivač Ritmike, zadarskog glazbenog događaja koji okuplja publiku koja nije ni trap, ni techno, ni trash, ni underground, a nije niti mainstream. Ritmika residents – sažeto u dvije riječi.
„To znači da su u điru DJ-evi koji su standardna postava Ritmike. Ja sam, eto, neizbježan, a tu je još Kruno Matošević, odnosno Mr. Cab Driver. Mi smo dva stara magarca, ali smo mladi duhom”, poručuje zadarski DJ. Interes za ovaj jedinstveni novogodišnji događaj je veliki, pa se užurbano traže rezervacije za stolove. Zadarska Tržnica, zgodno je primijetiti, bit će puna k’o šipak.
„Napravit ćemo događaj koji Zadar još nije vidio ni doživio”, još poručuje Kotlar. S Ritmikom je Zadar dobio duh kulturnog otpora i nadu za sve one kojima u venama teče polivinilni klorid, dok nešto mlađi Loveroom promovira house glazbu kroz prepoznatljive vokalne dionice i remikse regionalnih producenata. Događaj dočeka na dvije lokacije organiziraju Grad Zadar i zadarska Turistička zajednica, a ulaz je slobodan.







