Connect with us

magazin

Horoskop za 18. veljače 2021.

Objavljeno

-

OVAN (21.03.-20.04.) – DNEVNI HOROSKOP ZA 18.02.2021.
LJUBAV: Veselit ćete se mogućnosti jednog putovanja na koje biste mogli poći zajedno. Planirat ćete rutu i detalje.
KARIJERA: Ići ćete uzdignute glave i pucati na visoku poziciju. Prilika je tu. Oko vas ima i nekih zavidnika.
ZDRAVLJE&SAVJET: Zanemarite brige.

BIK (21.04.-20.05.) – DNEVNI HOROSKOP ZA 18.02.2021.
LJUBAV: Bit ćete otvoreni i spremni na svaku vrstu druženja. Oni koji još traže srodnu dušu neka izađu van, bez obzira što je radni dan.
KARIJERA: Ne želite da vas uspoređuju s drugima, ali za takvu unikatnu poziciju treba se i potruditi.
ZDRAVLJE&SAVJET: Duh je iznad materije.

BLIZANCI (21.05.-20.06.) – DNEVNI HOROSKOP ZA 18.02.2021.
LJUBAV: U inače solidnoj vezi vi danas pokušavate nametnuti svoj stav. Bolje bi bilo surađivati.
KARIJERA: Vaši nadređeni dat će vam novu priliku, a vi ćete je prigrabiti jedva čekajući da se dokažete.
ZDRAVLJE&SAVJET: Poboljšanje.

RAK (21.06.-20.07.) – DNEVNI HOROSKOP ZA 18.02.2021.
LJUBAV: Humor ćete kombinirati sa strastima. Voljenu osobu rado ćete odvući u spavaću sobu, ali uz peripetije i šale.
KARIJERA: Lakoća s kojom radite neće biti proporcionalna vašim rezultatima. Stoga će netko pitati da li radite dobro.
ZDRAVLJE&SAVJET: Male nervoze.

LAV (21.07.-21.08.) – DNEVNI HOROSKOP ZA 18.02.2021.
LJUBAV: Zanimljivi susreti, ugodni razgovori uz ponešto vaše samokontrole, humor i dobre vibracije – sve to možete doživjeti danas.
KARIJERA: Oni koji rade u laboratorijima ili institucijama zatvorenog tipa danas dobivaju određene privilegije.
ZDRAVLJE&SAVJET: Duboko dišite.

DJEVICA (22.08.-22.09.) – DNEVNI HOROSKOP ZA 18.02.2021.
LJUBAV: Pred vama je dan kad ćete morati biti malo pažljiviji s voljenom osobom. Poklonite joj neki mali dar.
KARIJERA: Moguće je da ćete se na poslu osjećati kao da ste razapeti na križ. Svatko će vući na svoju stranu, a vi ćete biti u sredini.
ZDRAVLJE&SAVJET: Družit ćete se s mladima.

VAGA (23.09.-22.10.) – DNEVNI HOROSKOP ZA 18.02.2021.
LJUBAV: Nemojte žuriti s udvaranjima. Neka stvari teku postepeno, jer će tako biti čvršće i stabilnije.
KARIJERA: Bez obzira što se ne slažete u potpunosti s nekim od poslovnih partnera, pred vama je pozitivan i stabilan poslovni dan.
ZDRAVLJE&SAVJET: Idite tamo gdje vam je dobro.

ŠKORPION (23.10.-22.11.) – DNEVNI HOROSKOP ZA 18.02.2021.
LJUBAV: Male ljubavne frustracije protegnut će se i na današnji dan. Uz takt i strpljenje sve ćete uspjeti riješiti.
KARIJERA: U nekima od vas čuči konzervativac koji ne da onoj drugoj naprednijoj strani da se razvije.
ZDRAVLJE&SAVJET: Ne tugujte za prošlošću.

STRIJELAC (23.11.-21.12.) – DNEVNI HOROSKOP ZA 18.02.2021.
LJUBAV: Bez obzira na sve male zagonetke, danas ćete biti puni vjere i optimizma, pa tako i u svoju ljubav.
KARIJERA: Ono što radite ide u pravcu dugoročnog posla. Ne štedite se, nego potegnite još više jer će se isplatiti.
ZDRAVLJE&SAVJET: Terapije daju rezultate.

JARAC (22.12.-20.01.) – DNEVNI HOROSKOP ZA 18.02.2021.
LJUBAV: Opet ste jednako važni u svojoj vezi kao i vaš partner. Sad možete dijeliti sve i to na ravnopravan način.
KARIJERA: Nije da vam se ne radi, ali ako zadaci nisu zanimljivi, vi ćete ih promijeniti da takvi postanu. To se zove kreativnost.
ZDRAVLJE&SAVJET: Pokušajte pomiriti zaraćene strane.

VODENJAK (21.01.-19.02.) – DNEVNI HOROSKOP ZA 18.02.2021.
LJUBAV: Vaša društvenost raste i danas ste opet potpuno otvoreni za ljude, druženja i nova poznanstva. Izađite.
KARIJERA: Financijski rezultati neće biti upitni, ali novi troškovi već su na vidiku. Kad zarađenom oduzmete, bit ćete gotovo na istom.
ZDRAVLJE&SAVJET: Oslobodite se predrasuda.

RIBE (20.02.-20.03.) – DNEVNI HOROSKOP ZA 18.02.2021.
LJUBAV: Osjećaji će vas obuzimati poput plime. Bit ćete skloni predati se ljubavi bez ikakve rezerve. Bit će vam uzvraćeno.
KARIJERA: Odlično ćete se povezati s drugima, a primijetit ćete da ste danas i popularni. O vama se priča.
ZDRAVLJE&SAVJET: Vjerujte u sebe.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

magazin

Još jedan razlog da odmah prestanete uzimati fast food

Objavljeno

-

By

Američki časopis za kliničku prehranu istražio je povezanost gojaznosti i ovisnosti o hrani. Rezultati istraživanja navode da određene vrste hrane, kao što je to industrijski prerađena hrana, mogu izazvati ovisnost.

Više od polovine svih kalorija koje prosječna osoba unosi dolazi od ultra-prerađene hrane, hrane koja kombinira velike količine šećera, soli, ulja, masti i drugih aditiva, pokazalo je novo istraživanje koje prenosi The New York Times.

Pored pristupačnosti, u smislu cijene ove vrste hrane, sve veći broj znanstvenika potvrđuje da je još jedan razlog zbog kojeg se ova hrana toliko konzumira je taj što za mnoge ljude nije samo primamljiva, već izaziva zavisnost.

Američki časopis za kliničku prehranu nedavno je istražio što stoji iza ovisnosti o hrani i može li ultra prerađena hrana pridonijeti prejedanju i gojaznosti.

U okviru istraživanja doktorka Ashley Gearhardt, izvanredna profesorica na odsjeku za psihologiju na Sveučilištu u Michiganu, pomogla je u razvoju ljestvice ovisnosti o hrani. Ova ljestvica određuje je li osoba pokazivala znakove ovisničkog ponašanja prema hrani.

Rezultati istraživanja u kojem je sudjelovalo više od 500 ljudi pokazali su da određena brza hrana može izazvati ponašanje koje nalikuje ovisnosti, odnosno može da izazivati stvaranje intenzivne želje, gubitka kontrole i nemogućnosti smanjenja unosa, usprkos snažnoj želji da prestanemo jesti.

 
Nastavi čitati

magazin

Osobe s krvnom grupom A podložnije su zarazi koronavirusom

Objavljeno

-

By

Novo istraživanje sugerira da krvna grupa također može odrediti tko je podložniji virusu SARS-CoV-2 koji uzrokuje covid-19. Naime, istraživanje navodi da su osobe koje imaju krvnu grupu A podložnije zarazi koronavirusom.

Istraživači su analizirali protein koji se naziva RBD koji se veže na stanice domaćina. U ovom istraživanju tim je istraživao kako je SARS-CoV-2 RBD reagirao s respiratornim i crvenim krvnim stanicama u krvnim grupama A, B i O.

Rezultati su pokazali da se SARS-CoV-2 RBD lakše veže za krvnu grupu A koja se nalazi na respiratornim stanicama, ali nema sklonost prema vezivanju s drugim krvnim grupama. Studija je objavljena 3. ožujka u časopisu Blood Advances, a u istraživanju je sudjelovalo 473.654 osoba.

“Zanimljivo je da virusni RBD doista preferira samo vrstu antigena iz krvne grupe A koji se nalaze u respiratornim stanicama, a koji su vjerojatno način na koji virus ulazi u većinu pacijenata i zaražava ih”, kazao je autor studije dr. Sean Stowell.

Stowell kaže da njihovi nalazi ukazuju na novi izazov povezan s koronavirusom jer je krvna grupa nešto što nasljeđujemo, a ne nešto što možemo promijeniti.

“Međutim, ako budemo bolje razumjeli vezu između virusa i krvnih grupa, možda ćemo biti u mogućnosti pronaći nove lijekove ili metode prevencije”, dodao je.

Istraživači navode da još uvijek nije u potpunosti moguće predvidjeti kako će koronavirus utjecati na pacijente drugih krvnih grupa, no ističu da bi njihovo istraživanje moglo pomoći da se shvati veza između krvne grupe A i virusa.

 
Nastavi čitati

magazin

SVI NAM TREBAJU 7 načina da se doista odmorite

Objavljeno

-

Loš san kriv je za povećani stres, debljanje, smanjenje naše kreativnosti i sposobnost rješavanja problema. Ljudi koji dobivaju preporučenu količinu sna, a opet se osjećaju umorno, moguće je da tijelo i um ne odmaraju kako trebaju.

Doktorica Saundra Dalton-Smith, certificirana liječnica i autorica knjige ‘Sveti mir: Obnovite svoj život, energiju i povratite zdrav razum’ otkrila je sedam vrsta odmora koje trebaju svakome za CNN.

Tjelesni odmor je prva vrsta odmora koji nam treba. Takav odmor može biti pasivan ili aktivan. Svi imamo početnu količinu sna zbog koje se osjećamo osvježeno, to je pasivni fizički odmor. Statistički se preporučuje negdje između šest i osam sati. Koliko vam treba stvarno ovisi o tome što se događa u vašem životu. Ako trenirate za maraton, možda će vam trebati više sna. Mnogi ljudi su pod pretjeranim stresom sada što može dovesti do potrebe za pasivnijim fizičkim odmorom – rekla je Saundra.

Što se tiče aktivnog fizičkog odmora kod takve vrste odmora pomaže vam joga, istezanje, vježbanje, meditacija, lagana šetnja i slično.

Što se tiče mentalnog zdravlja, nikada ne smijete zaboraviti na mentalni odmor koji je svima potreban s vremena na vrijeme.

Naša nas kultura osposobljava za multitasking. Posao nas tjera na razmišljanje, rad, obradu informacija i još mnoge druge radnje. Zbog svega toga, koristimo puno mentalne energije. Pogledajte svoje računalo – imate li u jednom trenutku otvorenih 10 kartica? Naš um neprestano skače s jedne misli na drugu. Pokušajte se usredotočiti na jednu stvar i vratite joj se. To je kao kad tražite od djeteta da mirno sjedi na stolici. To je za njega teško jer će u minuti promijeniti zasigurno više pozicija. Kada vaš mozak odluta, vratite ga na jednu određenu stvar, na primjer zamislite mirnu stolicu. Tako ćete se mentalno manje umarati – kaže Saundra.

Što je s odmorom od zaslona? Mnogi od nas nisu ni svjesni koliko zasloni ekrana utječu na zdravlje. Stvari poput pozadinske buke – čak i samo ljudi koji razgovaraju, mogu vam također stvarati opterećenje. Od toga nam je potreban odmor. Smanjivanje vremena upotrebe zaslona je dobar početak. Budite svjesni kako to utječe na vas.Još jedna stvar koju možete kontrolirati je nepotrebna buka. Smanjite broj obavijesti na svojim uređajima ili isključite ton za obavijesti. Isključite televizor kad nitko ne gleda. Osjećat ćete se bolje – savjetuje Saundra.

Četvrta vrsta odmora koja je potrebna ljudima prema Saundri je kreativni odmor.

Svima je potreban kreativan odmor. To je za svakoga tko mora riješiti probleme i pronaći rješenja. To ne znači pohađati tečaj slikanja ili keramike – to je kreativan posao. Kreativni odmor dopušta si da cijenite ljepotu, bilo da je to prirodna ljepota, poput planina ili oceana, ili kreativna ljepota, poput umjetničkih djela, glazbe ili kazališta. Kad iskusite kreativnost drugih, to može probuditi nešto u vama i nadahnuti vas. Iskusite ljepotu u svim oblicima koji vas nadahnjuju za kreativan odmor – kaže Saundra.

Osim svih ovih navedenih odmora, uvelike je bitan i emocionalni odmor, a tu je od velikog značaja razgovor s voljenom osobom ili sa članovima obitelji.

Važno je imati nekoga s kime zaista možete biti ono što jeste, tada se emocionalno odmorite. To može biti pouzdani član obitelji ili prijatelj, ali to može biti i netko koga plaćate, poput terapeuta ili trenera.

Uz emocionalni odmor, možete imati i društveni odmor. Prvi dio procjene vaše potrebe za tim je promatranje različitih ljudi u vašem životu i kako oni utječu na vašu socijalnu energiju. Izbacite na neko vrijeme ljude koji vas ispunjavaju negativnom energijom.

Zadnji odmor koji doktorica naglašava je duhovni odmor.

  • Prihvatite stvari onakve kakve jesu i zahvalite se na svakom trenutku. Potražite mjesta na kojima se osjećate kao da blagoslivljate i pomažete drugim ljudima, gdje se ne radi samo o vama. Kad se u svijet vraćate s osjećajem da pridonosite nečemu većem, to je oblik duhovnog odmora – kaže Saundra.
 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi

U trendu