Connect with us

FOTOGALERIJA Plivački klub Jadera ponovno u bazenu

Objavljeno

Od ponedjeljka 01.02.2021.. nakon prisilne dvomjesečne pauze, članovi PK JADERE su uskočili u bazen.

Uz natjecatelje, sa treninzima su počele i sve grupe škole plivanja te sinkronizirano plivanje.

Radni režim definiran je u skladu sa svim epidemiološkim mjerama, odlukama i preporukama Stožera Civilne zaštite Republike Hrvatske i Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo, tako da trenutno nije dopušten ulazak roditeljima ni korištenje svlačionica. Stariji i samostalniji plivači se sami presvlače na tribinama, dok naše najmlađe članove kod recepcije dočekaju treneri te im pomognu u presvlačenju prije i nakon treninga.

Jaderinim ribicama na raspolaganju su trener Danijel i trenerica Dora.

“Svi članovi veliki i mali oduševljeni su povratkom u bazen, a ujedno pozivamo i sve zainteresirane na upis najsigurnijeg sporta u ovoj pandemijskoj situaciji jer se bazenska voda smatra okruženjem u kojem se korona virus ne prenosi. Da pojasnimo količina klora od 0.5 mg/l sigurno uništava humani koronavirus u vodi dok je korištena koncentracija klora u bazenima 1-1.2 mg/l, uz to vlažnost zraka u prostorima oko bazena u kombinaciji s ClO₂ znatno umanjuje infekcije koje nastale respiratornim patogenima. Kada se uzme u obzir sve navedeno ukoliko i dođe do bliskog kontakta među djecom tijekom treninga, uvjeti koji vladaju u našoj radnoj okolini sprječavaju širenje virusa”, stoji u objavi iz PK Jadere.

Nakon ovog dugog perioda stagnacije i nepovoljnih vanjskih uvjeta za šetnje i igru u prirodi plivanje je idealna tjelesna aktivnost tijekom koje se aktiviraju svi mišići tijela. Osim što blagotvorno utječe na cjelokupni razvoj djeteta, plivanjem se naročito jačaju pluća i srce te razvija osjećaj koordinacije pokreta i samokontrole. Voda je za djecu idealan medij jer ostvaruje slobodu pokreta i osjećaj lakoće. Plivanje potiče rast i razvoj mišićnog sustava i pravilno držanje tijela. Uz to, pozitivno utječe i na spavanje, sposobnost termoregulacije i imunitet.

Sve informacije o upisu možete dobiti na info@pk-jadera.hr ili pozivom na brojeve: 098/976 35 23 – glavni trener Marijan Čulina, prof., ured kluba – 092/351 11 15

Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Sport

PAKOŠTANE, 1. SVIBNJA / Tradicionalni rekreativni MTB Maraton Vransko Jezero 2024.

By

I ove godine u organizaciji Brdsko biciklističkog kluba Pakoštane i TZ Općine Pakoštane održati će se rekreativni MTB „Maraton Vransko jezero 2024″ i to tradicionalno 1. svibnja.

Što je Maraton Vransko jezero?

To je kultna brdsko-biciklistička utrka oko Vranskog jezera koja je za veliku većinu rekreativnih biciklista bila prva utrka u svijetu natjecanja i samim time ostala im je u posebnom sjećanju. Za one druge kategorije biciklista, onih ozbiljnijih bila je odskočna daska i priznanje njihove ljubavi koje gaje prema biciklizmu.

“Veseli nas što ćemo ponovo i ove godine organizirati rekreativni MTB Maraton “Vransko jezero” 1.5. 2024 na Praznik rada. Približavajući se drugom desetljeću postojanja maratona možemo zaključiti da se svake godine priključuje sve veći broj domaćih i stranih natjecatelja što nam daje dodatni poticaj ali i potvrdu da Maraton Vransko jezero postaje prepoznatljivi brend u brdskom biciklizmu kao takav i da nas obavezuje da takav brend zadržimo kao vrijednost naše mikrolokacije. Ova godina nam je posebna zbog 10.rođendana našeg kluba tako da se nadamo da će odaziv biti što veći. “- naglasio je Ivan Kurtov, predsjednik BBK Pakoštane

Planirani start utrke je u 12.00 sati uz centra Pakoštana. Sama staza smještena je oko Vranskog jezera s prekrasnim panoramskim pogledom na tirkizno zeleno Vransko jezero.

„Ovaj maraton za nas je poseban ne samo zbog duge tradicije koja se proteže kroz njega nego i zbog svih uključenih sudionika u organizaciju. Velika podrška su nam članovi DVD Pakoštane-Vrana-Vrgada koji nam pomažu svaku našu utrku. Naravno moramo napomenuti sve članove BBK Pakoštane i njihove obitelji koji godinama volonterski pripremaju, organiziraju sami maraton ali i sve ostale utrke. Ovim putem se zahvaljujemo i TZ Općine Pakoštane i direktorici Danijeli Vulin, na podršci koju nam daju od samih početaka osnivanja kluba ali i kroz pomoć oko organizaciju ovakvih utrka.”- izjavili su iz BBK Pakoštane

Utrka se održava u više kategorija:

Kategorija Rekreacija Žene (33km/350m ukupno uspona)

Kategorija Sport Žene (33km/350m ukupno uspona)

Kategorija Rekreacija Muškarci (33km/350m ukupno uspona)

Kategorija Sport Muškarci (33km/350m ukupno uspona)

E-bike žene: jedinstvena kategorija (33km/350m ukupno uspona)

E-bike muškarci: jedinstvena kategorija (33km/350m ukupno uspona)

„Ovim putem pozivamo sve bicikliste rekreativce i one malo ozbiljnije da se prijave na utrku. Nadamo se da ćemo ove godine ponovo vidjeti stara već prijateljska lica, ali i one koji će se tek krenuti natjecati. Veseli nas i najava stranih natjecatelja iz Slovenije,Poljske, BiH koji se svake godine vraćaju na naš Maraton.”- BBK Pakoštane

Prijave su otvorene na stranici: stoperica.live, a sve dodatne informacije o samom događaju možete pronaći na društvenim mrežama i na web stranici BBK Pakoštane.

Sport

ZADAR BIKE MAGIC NASTAVLJA DOMINACIJU / Završena je druga etapa brdsko biciklističke utrke 4 Islands MTB stage race na otoku Cresu

Fotografije: 4 Islands

Jučerašnja etapa, koja je najduža od svih, započela je u trajektnom pristaništu u Meragu, a završila u Cresu. Ova impresivna dionica proteže se na čak 83 kilometara, obiluje usponima od 1880 metara te pruža nezaboravno iskustvo vožnje kroz netaknutu prirodu i slikovite krajolike. Sunčano vrijeme dodatno je obogatilo vožnju, omogućavajući biciklistima da uživaju u pogledima na more, Vransko jezero,  šume i livade koje su ih okruživale.

U kategoriji “UCI Men”, tim Metallurgica Veneta Mtb, u sastavu Nicola Taffarel i Massimo Rosa, prvi je stigao na cilj u Cresu s impresivnim vremenom od 3:16:37. Na drugom mjestu plasirao se tim Klimatiza Toteemi Cabberty 2, čiji su članovi Miguel Munoz i Luis Martinez ostvarili vrijeme od 3:18:04. Treće mjesto zauzeli su Hans Becking i Jose Dias iz tima BUFF MEGAMO 2 s vremenom od 3:20:19.

U “UCI Women” kategoriji, nije bilo promjena u poretku od jučerašnje etape, te su na prvom mjestu ostale Janina Wust i Rosa Van Doorn iz tima BUFF MEGAMO Women s izvrsnim vremenom od 4:06:18. Na drugom mjestu stigao je tim CANNONDALE ISB SPORT, čiji su članovi Monica Calderon i Txell Figueras postigli vrijeme od 4:08:10. Treće mjesto osvojile su Janka Keseg Stevkova i Martina Krahulcova iz tima 8capital s vremenom od 4:11:36.

Zadar Bike Magic tim, u „Mixed“ kategoriji, povećao je svoju prednost i utvrdio prvu poziciju. Karmen Skiljic i Tonko Čičin Šain stigli su u cilj s izvrsnim vremenom od 4:05:37, ostavivši drugoplasirani Squirt Efort tim,  Elrika Harmzen Pretorius i Alexander Lawrance,  19 minuta iza sebe. Treće mjesto zauzeli su još jedni Hrvati, Maja Bonačić i Tomislav Katalenić iz tima Rab Mtb Paradise Team I  s vremenom 4:30:04.

Karmen je podijelila svoje dojmove: „Nisam očekivala da ćemo ostvariti ovakvu prednost, ali nam je to puno olakšalo, posebno psihički. Danas smo se osjećali opuštenije i s više sigurnosti spuštali. Pratiti razliku koju smo stvorili nakon svake kontrolne točke zaista nam je dalo dodatnu motivaciju. Iako je bilo zahtjevno, mislim da je jučer bilo puno stresnije. Pronašli smo svoj ritam.“

Tonko i Karmen su bili brži od ženske UCI kategorije, a Karmen je istaknula: „Ova etapa s najviše uspona i 80 kilometara je zaista izazovna. Ti usponi od 1900 metara nadmorske visine protežu se kroz tu kilometražu, ali Tonko je bio tu da me gura kad god sam bila blizu svojih granica. Ne bih postigla ovo vrijeme bez Tonkove podrške, pomogao mi je u ključnim trenucima i to je bilo presudno za ovakav uspjeh.“

Hrvatski tim Husqvarna team, Ivica Mesaric i Roko Fržop, ponovili su jučerašnji uspjeh i ponovno se našli na prvom mjestu u kategoriji „Amateurs Men“ s vremenom 3:47:08.

Uživamo u pobjedama, ali smo se jako namučili. Ovi otoci su specifični; mi smo Dalmatinci iz Vodica, navikli smo na kamenjar, ali ovdje je kamenje ipak posebno i ima ga više nego kod nas. Danas smo odlično odradili posao i mislim da smo taktički dobro reagirali na početne napade drugih te na kraju stekli prednost koju smo uspjeli zadržati do kraja. Stvarno smo zadovoljni današnjom etapom, Cres nas je odlično ugostio. Nadamo se da nas takva atmosfera čeka i na preostala dva otoka.“ – izjavio je Roko Fržop

Nije bilo promjena ni u kategoriji „Grand Masters Men“, Marin Deković i Peter Vesel iz tima Team VISIT KVARNER, potvrdili su prvo mjesto s vremenom 4:00:59.

Sa Cresa su biciklisti otišli na Lošinj gdje ih sutra očekuje kraća etapa, dugačka 39 kilometara uz 900 metara uspona. Ruta počinje i završava u Malom Lošinju, a start je predviđen u 10:40 h.

Deveto izdanje 4Islands MTB race događaja, koji se razvio u pravi dragulj brdskog biciklizma, predstavlja Ironman grupa kao dio svojih Epic serija uz ostalih sedam utrka. Riječ je o petodnevnoj etapnoj brdskoj biciklističkoj utrci čiji je osnovni cilj promocija brdskog biciklizma kao rekreacije, hobija, sporta i stila života.Zahvaljujući izvanrednoj inicijativi domaćina, njihovom srdačnom gostoprimstvu, predanom radu organizacijskog tima te izvrsnoj suradnji s partnerima, ostvaruje se sinergija između sporta i izvansezonskog turizma, što doživljava svoj vrhunac u Hrvatskoj. Natjecatelji koji se vraćaju već nekoliko godina su to i prepoznali.

Za sve detalje i vremena posjetite stranicu: https://www.4islandsmtb.com/ .

Sport

FOTO / Zadar Bike Magic pobjednik prve etape 4Islands MTB Stage race na Kvarnerskim otocima

Fotografije: 4Islands

Prva etapa, koja ističe raznolikost otoka Krka uključuje dionicu dugačku 72 kilometra  i 1530 metara uspona krenula je i završila u Baškoj na Krku. Kvarnerski otoci zrače spektakularnom ljepotom u svim vremenskim prilikama, od gotovo lunarnih krajolika Mjesečevog Platoa, preko pašnjaka i livada sredinom staze, do staze duž kanjona s impresivnim stijenama.

U kategoriji “UCI Men” Nicola Taffarel i Massimo Rosaiz tima Metallurgica Veneta Mtb Pro team 1, ušli su u cilj s najbržim vremenom 2:46:50 , dok je drugo mjesto zauzeo tim ORBEA x Leatt x Speed Company, a treći su bili tim  Klimatiza Toteemi Cabberty 2.

U utrci “UCI Women” kategorije prve su stigle Janina Wust i Rosa Van Doorn iz tima BUFF MEGAMO Women s vremenom 3:26:32druge su stigle tim CANNONDALE ISB SPORT, a treće tim 8capital.

„Bili smo okruženi prekrasnim krajolikom, stvarno sam uživala u ovoj etapi; bila je jako brdovita i nije bilo lako pronaći dobar ritam na ovom terenu. Ali da, bilo je zaista prekrasno!” – rekla je Van Doorn.

U kategoriji “Mixed”, prvo mjesto osvojio je tim Zadar Bike Magic,  Karmen Skiljic i Tonko Čičin-Šain s vremenom 3:26:10. Oboje su mladi studenti kineziologije – Tonko studira u Zagrebu, dok Karmen studira u Švicarskoj. Drugo mjesto zauzeo je tim Squirt Efort dok su treće i četvrto mjesto zauzeli hrvatski timovi Rab Mtb Paradise Team I CRES No Stress Island- Team 2.

Karmen je iznijela svoje prve dojmove: “Ovo je bio prvi put da sam sudjelovala na ovoj utrci, i bilo je zaista drugačije iskustvo za mene. Inače vozim cross utrke, koje su kraće, traju sat do sat i pol. Vožnja u paru, pogotovo kad se osjećaš iscrpljeno, a partner te gura naprijed, potpuno mijenja doživljaj.”

Tonko, također student kineziologije, dodaje: “Iako često vozim maratone, ovo mi je bio prvi put da sudjelujem u etapnoj utrci. To je posebno iskustvo jer nema odmora; ili vozimo jako samostalno, ili se potičemo međusobno. Pokušavamo što više surađivati, dijelimo hranu i piće, i to je zaista zanimljivo iskustvo. Vremenski uvjeti su idealni, svježe na početku, a postajalo je sve toplije tijekom dana. Budući da smo domaći, preferirali bismo izazovnije vremenske uvjete, jer smo na njih navikli, a to bi onda bilo stresnije i za druge natjecatelje. Kao najmlađi tim, osjećamo da nam je to također bila prednost!”

Još jedan hrvatski tim je dominirao utrkom u kategoriji “Amateurs Men”, Ivica Mesaric i Roko Fržop, Husqvarna team, zauzeli su prvo mjesto s vremenom 3:16:24.  A treba spomenuti i Marina Dekovića i Peter Vesela iz Team VISIT  KVARNER koji su također osvojili prvo mjesto u kategoriji “Grand Masters Men”.

Timovi su bili očarani gotovo savršenim vremenskim uvjetima tijekom Prve etape. Staza duga 72 kilometra, koja otkriva ljepote otoka Krka, bila je apsolutni pogodak za izvanredan početak 4Islands MTB Hrvatska utrke. Sutrašnja, druga etapa seli na otok Cres, a ističe se spektakularnim početkom na trajektnom pristaništu u Meragu. Start je predviđen u 10:45 sati.

Deveto izdanje 4Islands MTB race događaja, koji se razvio u pravi dragulj brdskog biciklizma, predstavlja Ironman grupa kao dio svojih Epic serija uz ostalih sedam utrka. Riječ je o petodnevnoj etapnoj brdskoj biciklističkoj utrci čiji je osnovni cilj promocija brdskog biciklizma kao rekreacije, hobija, sporta i stila života. Zahvaljujući izvanrednoj inicijativi domaćina, njihovom srdačnom gostoprimstvu, predanom radu organizacijskog tima te izvrsnoj suradnji s partnerima, ostvaruje se sinergija između sporta i izvansezonskog turizma, što doživljava svoj vrhunac u Hrvatskoj. Natjecatelji koji se vraćaju već nekoliko godina su to i prepoznali.

Za sve detalje i vremena posjetite stranicu: https://www.4islandsmtb.com/ .