Connect with us

Tech

MADE IN ZADAR / Izašla je nova verzija mobilne aplikacije Košarica za Android uređaje. Donosimo detalje…

Objavljeno

-

Nakon nešto više od godinu dana, predstavljamo vam novu verziju mobilne aplikacije Košarica. Od objave na Google Play trgovini, aplikacija je preuzeta više od 50.000 puta te ima preko 10.000 aktivnih korisnika. Dok ovih dana čekamo objavu na App Store trgovini, izašla je nova verzija za Android mobilne uređaje koja donosi puno noviteta, kazao nam je Stipe Stagličić, vlasnik zadarskog obrta za računalno programiranje Smart Solutions. U nastavku donosimo detalje:

“Aplikacija Košarica zamišljena je kao jedinstveni alat za planiranje kupovine i ostvarivanje ušteda. Ne morate više pregledavati papirnate kataloge niti surfati raznim web stranicama jer sve što vam treba je u jednoj aplikaciji. Uz već poznate funkcionalnosti kao što su pregled trenutnih i budućih ponuda u gotovo 20 trgovina, kreiranje liste za kupovinu (Košarice) po trgovinama, praćenje cijena omiljenih artikala, dvojni prikaz cijena i konverter valute, dodali smo i neke nove koje će zasigurno koristiti svima.

Aplikacija Košarica omogućuje pregled trgovina koje su otvorene predstojeće nedjelje u vašoj blizini. Jednostavno filtrirajte popis po nazivu trgovine ili gradu te u par klikova saznajte koje su trgovine otvorene. Tu je i pregled različitih posebnih ponuda u većim shopping centrima kako vam niti jedna ne bi promaknula.

Za sve koji vole imati sve na jednom mjestu dodali smo i mogućnost skeniranja i spremanja različitih kartica vjernosti svih trgovina. Možete odabrati iz postojeće liste te jednostavno skenirati vlastitu karticu te će vam ona biti spremna unutar aplikacije za buduće korištenje.

Većina novih opcija dostupna je kroz izbornik Više unutar aplikacije. Tu je i brza poveznica za različite aplikacije vjernosti da im možete jednostavno pristupiti. Kako bi i dalje mogli raditi intenzivno na novim funkcionalnostima, aplikacija se financira od oglašavanja. Od početka nam je ideja bila da ne izdvajamo određene trgovine pa ne postoji mogućnost dobivanja određene pozicije za artikle kroz oglašavanje. Iz tog razloga u aplikaciji se prikazuju drugi različiti oglasi koji se mogu jednostavno ukloniti kupovinom mjesečne ili godišnje pretplate. Za cijenu manju od jedne kave možete se riješiti oglasa unutar aplikacije na mjesec dana i pomoći u daljnjem razvoju aplikacije Košarica.

Kako bi nagradili pretplatnike uvedena je i dodatna funkcionalnost samo za njih. Unutar aplikacije svi korisnici mogu pregledavati kataloge svih trgovina, čak i onih za koje ne postoje unesene pojedinačne akcijske ponude u aplikaciji. Pretplatnici imaju i mogućnost dodavanja pojedinog artikla iz kataloga na listu za kupovinu jednostavnim označavanjem proizvoda na stranici kataloga.

Jedna od zanimljivijih funkcionalnosti je kreiranje PDF kataloga na temelju proizvoda u Košarici. Opcija je dostupna za sve korisnike te je moguće kreirati katalog za sve proizvode ili pojedinačno po trgovini. Isti je kasnije moguće dijeliti s prijateljima.

Možete pratiti naše službene profile na društvenim mrežama Facebook, Instagram i TikTok gdje ćemo vas obavijestiti o svim novim opcijama aplikacije čim budu dostupne. Ne čekajte više, preuzmite aplikaciju Košarica već danas na Google Play trgovini i planirajte uštede prilikom iduće kupovine. Link za preuzimanje aplikacije putem Google Play trgovine je bit.ly/_kosarica_.

Trenutno u aplikaciji možete vidjeti ponude iz sljedećih trgovina: Bauhaus, Bima, Boso, Chipoteka, DM, Eurospin, Interspar, Kik, Kaufland, Konzum, Lesnina XXXL, Lidl, Mikronis, NTL, PPK Bjelovar, Pevex, Plodine, Prima namještaj, Roto svijet pića, Smit Commerce, Spar, Studenac, Tommy i ZooCity. Ponude svih ostalih trgovina mogu se potražiti unutar katalogu u aplikaciji. Cijene možete vidjeti izražene u eurima kao i u kunama kako bi se lakše prilagodili na novo iskazivanje istih.”

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Tech

Tri znaka da s vama komunicira AI, a ne čovjek: Treći je najočitiji

Objavljeno

-

By

Prevaranti AI koriste za razne vrste prijevara, uključujući i romantične prijevare, ali i za krađu identiteta. Chatbotovi vam mogu poslati bilo kakvu poruku kao i stvarna osoba, što omogućuje kriminalcima da automatiziraju svoje prijevare, a zahvaljujući tome mogu brže ciljati više ljudi.

Zahvaljujući napretku umjetne inteligencije, chatbotovi su sada iznimno uvjerljivi, piše Sun. Stručnjak za kibernetičku sigurnost Paul Bischoff navodi da postaje sve teže razlikovati stvarne ljude od AI chatbota.

“To je posebno vidljivo kad su u pitanju razgovori vezani uz korisničku službu u kojima su i stvarni ljudi često ograničeni na unaprijed pripremljene odgovore”, dodao je Paul.

Znakovi koji će vam pomoći

Iako su chatobotovi postali prilično sofisticirani, tri su jasna znaka na koja biste trebali pripaziti, pri čemu je ovaj treći najočitiji i jasan pokazatelj prijevare.

“Pazite na odgovore koji se ponavljaju u kojima nedostaje humora i empatije”, savjetuje Paul.

“Botovi obično imaju besprijekoran pravopis i gramatiku, ali su im fraze nespretne i drvene”, dodaje ovaj stručnjak.

Treći znak je konstantno brzo vrijeme odgovaranja. Ako vam brzo dolaze poruke pune detalja, iako se čini da pošiljatelj nema dovoljno vremena za razmišljanje i odgovor, velika je vjerojatnost da razgovarate s chatbotom.

Budite oprezni ako primijetite bilo koji od ovih znakova dok šaljete poruke na Facebooku, Instagramu ili TikToku – ili u aplikacijama za chat kao što su WhatsApp ili iMessage. Prevaranti koji koriste AI mogu napasti na gotovo svakoj platformi.

Postoji nekoliko savjeta kojih se treba pridržavati kako ne biste nasjeli na prevaru. Nikada nemojte olako dijeliti osobne ili financijske podatke, osobito ako ne znate točno s kim pričate. Primjerice, ako vam se netko predstavi kao da zastupa vašu banki, znajte da vas nikada telefonskim putem iz banke neće tražiti osjetljive podatke.

Još jedan znak za uzbunu jest ako netko traži uplatu u nekoj neobičnoj metodi, primjerice uplatu u kriptovalutama ili putem poklon bonovima. To je najčešće znak prijevare.

 
Nastavi čitati

Tech

Obavijest vozačima: Uočeni problemi s ovim autima. Kod nekih može buknuti vatra ispod haube

Objavljeno

-

By

foto: Pixabay

Državni inspektorat (DIRH) objavio je važne obavijesti za vozače jer su kod nekih automobila uočeni problemi pa bi se vlasnici trebali javiti trgovcima.

Honda CR-V

Jedan od spornih modela je Honda CR-V (vozila proizvedena od 1. svibnja 2018. do 1. srpnja 2022.).

Na ugroženim vozilima, u slučaju sudara s prednjim lijevim dijelom automobila, može doći do oštećenja kabela akumulatora. Budući da u kabelu akumulatora nije ugrađen osigurač, u oštećenom kabelu može doći do kratkog spoja što će uzrokovati pregrijavanje žica posljedica čega može biti pojava vatre ispod haube.

Više detalja pogledajte OVDJE.

Dacia Duster II

Vladnici Dacie Duster II (vozila proizvedena 21. srpnja 2022.) trebali bi se obratiti trgovcu kod kojeg su kupili vozila.

Jedno od pogođenih vozila možda je bilo opremljeno nesukladnim lijevim zračnim zavjesama, što povećava rizik od ozljeda vozača ili suvozača.

Više detalja pogledajte OVDJE.

Mercedes-Benz

Obavijest DIRH-a odnosi se na nekoliko modela: AMG GT, C-Klasse, E-Klasse, S-Klasse, SL, CLE, GLC, EQE SUV, EQE, EQS SUV, EQS (vozila proizvedena od 25. siječnja do 17.studenog 2023.).

Navojni spoj uzemljenja od 48 V ispod suvozačkog sjedala je možda zategnut s premalim zakretnim momentom. U tom slučaju, kabelska stopica uzemljenja možda neće biti pravilno pričvršćena i na ovom spoju može porasti električni prijelazni otpor, a kao rezultat, može doći do povećanja temperature na tom dijelu, a time se ne može u potpunosti isključiti i opasnost od požara.

Vlasnici vozila trebaju se obratiti trgovcu kod kojeg su kupili vozila.

Više detalja pogledajte OVDJE.

 
Nastavi čitati

Tech

Znate li da Google potiho snima sve što vi govorite? Evo kako možete isključiti tu opciju

Objavljeno

-

By

Pexels

“Kada je ova postavka glasovne i audioaktivnosti isključena, audiosnimke glasovnih interakcija s Google pretraživanjem, Asistentom i Kartama neće se spremati na vaš Google račun na Googleovim poslužiteljima, čak i ako ste prijavljeni”, objašnjava Google.

Google, tehnološki div čije usluge koristi milijarde ljudi širom svijeta, ima značajku koja mu omogućuje tiho snimanje glasova korisnika koje pohranjuje za druge svrhe.

Google pohranjuje audiozapise aktivnosti korisnika na webu i u aplikacijama, uključujući verbalne interakcije s Pretraživanjem, Asistentom i Kartama, kako bi unaprijedio tehnologije prepoznavanja zvuka.

Nedavno je, međutim, tehnički stručnjak otkrio “cheat code”, za koji tvrdi da može spriječiti Google u bilježenju aktivnosti pametnih telefona korisnika.

Korisnici trebaju prilagoditi svoj Google račun tako što će odabrati odgovarajuće postavke u “Podacima i privatnosti”, kako bi blokirali pristup mikrofonu i kameri tehnološkoj tvrtki, prenosi Večernji list.

Tehnički poduzetnik Jeffrey Castillo podijelio je korisnicima savjet putem videa na Instagramu, objašnjavajući kako mogu isključiti ovu funkciju.

Naime, potrebno je otvoriti aplikaciju Google i kliknuti na “Manage your Google account” (Upravljaj svojim Google računom). Odaberite potom “Podaci i privatnost” i pomaknite se prema dolje do “Postavke povijesti” i odaberite odjeljak “Aktivnost na webu i u aplikacijama”.

Nakon što kliknete na to i pomaknete se prema dolje, trebali biste primijetiti da pored odjeljka “Uključi glasovne i audioaktivnosti” stoji plava kvačica.

Kako biste zaustavili Googleovo “slušanje”, potrebno je poništiti tu oznaku, odnosno maknuti kvačicu. “Kada je ova postavka glasovne i audioaktivnosti isključena, audiosnimke glasovnih interakcija s Google pretraživanjem, Asistentom i Kartama neće se spremati na vaš Google račun na Googleovim poslužiteljima, čak i ako ste prijavljeni”, objasnio je ranije Google.

“Ako isključite ovu postavku glasovne i audioaktivnosti, prethodno spremljeni audiozapis se ne briše. Svoje audiosnimke možete izbrisati u bilo kojem trenutku.”

Google tvrdi da snima samo kratke dijelove razgovora kako bi identificirao koje koristi za prepoznavanje glasovnih naredbi i pružanje odgovora.

Unatoč tvrdnjama Googlea, kao i drugih tehnoloških tvrtki poput Amazona i Applea, da njihovi asistenti poput Alexe i Sirija samo slušaju naredbe, i dalje je velika zabrinutost za sigurnost korisnika.

Postoji ozbiljan rizik od kibernetičkih napada ako kriminalci pristupe računima korisnika ili njihovim pametnim uređajima.

Oni bi mogli preslušati telefonske razgovore i ukrasti osjetljive informacije iz pohranjenih podataka. Kako bi se zaštitili, korisnici se potiču da provjere aplikacije pri preuzimanju kako bi bili sigurni da dolaze iz pouzdanih izvora te da pregledaju dopuštenja aplikacija kako bi ograničili pristup mikrofonu njihovih telefona.

Norton, aplikacija za kibernetičku sigurnost, predlaže korake poput brisanja povijesti glasovnih zahtjeva kako bi se izbrisale informacije o razgovorima, korištenja VPN-a za šifriranje podataka kako treće strane ne bi mogle pristupiti tim informacijama, te redovitog ažuriranja softvera kako bi se održala sigurnost uređaja.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu