Connect with us

Hrvatska

BAZE U ZAGREBU I ZADRU / Ryanair u Hrvatskoj traži 40 radnika za kabinsko osoblje, evo kakve uvjete nude

Objavljeno

-

Wikipedia

Irska niskobudžetna aviokompanija zapošljava i dogodine uvodi nove linije

Najveći europski niskobudžetni avioprijevoznik Ryanair najavio natječaj za zapošljavanje 40 novih članova kabinskog osoblja u svojim bazama u Zagrebu i Zadru.

Naime, traže nove djelatnike koji bi se pridružili Ryanairovoj tvrtki kćeri Laudi, zrakoplovnoj tvrtki koju su Irci kupili od Nikija Laude, prenosi Novi list.

Ryanairova Lauda će tako u utorak, 12. prosinca u 10 sati, organizirati dan otvorenih vrata za zapošljavanje kabinskog osoblja u Hilton Conference & Event Center u Zagrebu, gdje će, kažu, zainteresirani imati priliku upoznati brend i “uzbudljiv način života člana kabinskog osoblja Laude”.

“Kao dio najveće zrakoplovne grupe u Europi Ryanaira, zrakoplovna kompanija Lauda sa zadovoljstvom objavljuje da zapošljavamo 40 novih članova kabinskog osoblja koje će se pridružiti našim bazama u Zagrebu i Zadru kao odgovor na veliki broj rezervacija i izvrstan rast diljem Europe.”

“Naše kabinsko osoblje dobiva odlične uvjete i plaću, kao i snižene cijene letova i pogodnosti za putovanja u mreži Ryanair grupe od 230+ odredišta”, kazao je Andreas Gruber iz Laude.

Što se tiče uvjeta koje kandidati moraju zadovoljavati, prema onome što navode na mrežnim stranicama, primjerice, valja znati plivati, traži se visina između 157 i 188 centimetara, znanje engleskog, važeća putovnica i spremnost na rad u timu.”

Ryanair je već ovog ljeta u Zagrebu imao natječaj za zapošljavanje 30 djelatnika na poslovima kabinskog osoblja.

Novi red letenja

A osim što zapošljavaju, irska niskobudžetna aviokompanija, najavila je niz novosti u Hrvatskoj u kojoj je već nekoliko godina prisutna i kroz svoje baze.

Osim Zagreba koji je od 2021. Ryanairova cjelogodišnja baza, te Zadra koji im je dugogodišnja ljetna baza, Ryanair je objavio da će za 2024. otvoriti još jednu ljetnu bazu u Hrvatskoj, i to Dubrovnik.

Kompanija je, naime, nedavno najavila svoju novu bazu u Zračnoj luci “Ruđer Bošković” od travnja iduće godine paralelno s čime povećavaju broj linija iz ove hrvatske destinacije.

Uz već postojeće linije prema Beču i Dublinu, Dubrovnik će linijama Ryanaira tako dogodine biti povezan s ukupno 18 odredišta. ZL “Ruđer Bošković” linijama ovog avioprijevoznika bit će povezana s čak 16 novih destinacija, i to Londonom, Krakowom, Berlinom, Milanom, Parizom, Poznanom, Rimom, Manchesterom, Stockholmom, Helsinkijem, Memmingemom, Wroclawom, Oslom, Düsseldorfom, Bruxellesom i Baden-Badenom.

Dubrovnik će u ljetnoj sezoni letenja 2024. postati treća Ryanairova baza u Hrvatskoj, gdje će Ryanair bazirati dva zrakoplova Boeing 8-200, odnosno takozvana Gamechangera, s niskim ugljičnim otiskom, a riječ je, najavili su, o ulaganju od 200 milijuna dolara. U prvih godinu dana s novim redom letenja očekuju da će na ovoj destinaciji imati oko 600.000 putnika.

Više rotacija

Ryanair od sljedeće godine dodatno povećava svoju prisutnost u Zagrebu. Planira se uvođenje novih destinacija i povećanje frekvencija na postojećim linijama te tako za 2024. najavljuju više od 30 linija iz hrvatskog glavnog grada.

Najavljeno je pet novih linija, i to tri za gradove u Španjolskoj Alicante, Girona i Palma de Mallorca, potom za Pisu u Italiji te francuski Marseille. Linije počinju 31. ožujka, odnosno 2. travnja i ići će dva puta tjedno.

Iduće godine povećat će se i broj letova prema Malagi, dok će također nedavno uvedena linija za Lanzarote postati cjelogodišnja.

U redu letenja za iduću godinu ponovo su i Podgorica, Sofija i Manchester. Na postojećim linijama se planiraju povećanja rotacija pa tako u irskoj niskobudžetnoj aviokompaniji navode da u 2024. očekuju rast broja putnika.

Lani su na linijama za Zagreb mali oko 900.000 putnika, a ove godine očekuju njih oko 1,2 milijuna što znači iduće godine i više od toga uz nove linije i povećanje broja rotacija. Ovog ljeta, naime, iz Zagreba su imali 27 aviolinija.

Kako piše portal Croatian Aviation, Ryanair uvodi nove linije i prema Zadru. Tako će iz svoje sezonske baze u Zadru Ryanair idućeg ljeta letjeti prema šest novih destinacija, i to Košicama, Bremenu, Kaunasu, Barceloni, Corku i Kopenhagenu.

Sve nove linije iz Zadra najavljene su dvaput tjedno, linija za Košice kreće sa zadnjim danom ožujka, linija za Bremen od sredine svibnja, dok ostale linije kreću od početka lipnja.

Portal navodi i da Ryanair uvodi i novu liniju Pula – Memmingen, od 1. lipnja, dva puta tjedno, utorkom i subotom do kraja rujna, te novu liniju Split – Beč, koja kreće već od 1. travnja, i ići će četiri puta tjedno, ponedjeljkom, četvrtkom, subotom i nedjeljom, sve do kraja listopada.

Ryanair je ovim dodatkom povećao broj svojih linija u Puli na 7, u Rijeci na 5, a u Splitu na ukupno 3, a samo na novim linijama iz Rijeke, Splita i Pule dostupno je više od 63 tisuće novih sjedala.

Od lipnja do kraja rujna linija Rijeka – Beč

I iz Zračna luke Rijeka najavili su novu Ryanovu liniju Rijeka – Beč koja kreće od lipnja i prema sadašnjim najavama ići će dvaput tjedno, ponedjeljkom i petkom sve do kraja rujna.

Tako će ZL Rijeka dogodine imati pet linija ovog avioprijevoznika. O osim nove linije za Beč, tu su i linija za Bruxelles – Charleroi, Milano – Bergamo koja je uvedena lani, Stocholm – Arlanda te ponovo londonski Stanstead.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Hrvatska

Sindikalist: Hrvatska uplatila 12 milijuna eura pa izgubila kontrolu nad Petrokemijom

Objavljeno

-

Predsjednik Saveza samostalnih sindikata Hrvatske (SSSH) Mladen Novosel uputio je danas zahtjev premijeru, resornim ministrima i ravnatelju CERP-a za utvrđivanjem odgovornosti i ispravljanjem propusta u procesu dokapitalizacije Petrokemije d.d. Postupak dokapitalizacije proveden je tako da će rezultirati s vlasničkim udjelom države od svega oko 20 posto i posljedično potpunim gubitkom kontrole nad daljnjom sudbinom Petrokemije, istaknuo je u priopćenju Novosel.

U procesu dokapitalizacije bilo je predviđeno povećanje temeljnog kapitala u rasponu od 70 do 140 milijuna eura, dok je država uoči dokapitalizacije kontrolirala oko 44 posto dionica.

Posljedično, da bi se provela Vladina odluka o zadržavanju kontrolnog paketa dionica, iznos ulaganja u povećanje temeljnog kapitala od strane RH trebalo je odrediti ovisno o iznosu ulaganja turske grupe Yildirim, najvećeg suvlasnika Petrokemije, tako da udio RH u vlasničkoj strukturi nakon dokapitalizacije ostane minimalno 25 posto plus jedna dionica, dodao je.

“Oboje predstavnika RH glasali protiv odluke o kapitalizaciji”

Iako je uobičajena poslovna praksa da uplatu prvi izvrši najveći vlasnik, da bi manjinski dioničari ovisno o visini njegovog uloga mogli prilagoditi uplate i tako zadržati ciljani vlasnički udio, kaže Novosel, “u ovom je slučaju RH, preko četiri pravne osobe putem kojih kontrolira dionice, uplatu izvršila prva”.

Time je, tvrdi predsjednik SSSH, omogućila većinskom dioničaru Yildirimu da uplatom, u okvirima planiranog raspona povećanja temeljnog kapitala, preuzme veći vlasnički udio no što je bilo planirano, odnosno da se vlasnički udio Republike Hrvatske smanji ispod kontrolne granice od 25 posto plus jedna dionica.

Novosel podsjeća da su oboje predstavnika RH u Nadzornom odboru kutinske Petrokemije u konačnici glasali protiv odluke o dokapitalizaciji, ali kad je već bilo prekasno i kad manjinskim udjelom glasova na odluku više nisu mogli utjecati.

“Zahtijevam da se utvrdi odgovornost za propust”

Rezultat tako provedene dokapitalizacije je da je RH uplatila nešto više od 12 milijuna eura da bi smanjila vlasnički udio s oko 44 na oko 20 posto i izgubila svaku kontrolu nad sudbinom Petrokemije, ustvrdio je.

Smanjenje vlasničkog udjela s 44 na oko 20 posto moglo se ostvariti i prodajom 24 posto dionica većinskom vlasniku pa bi RH zaradila znatna sredstva, umjesto potrošila više od 12 milijuna eura, kaže Novosel.

“S obzirom na iznimnu važnost Petrokemije, ne samo kao najvećeg poslodavca u Kutini i Sisačko-moslavačkoj županiji nego i jedinog proizvođača mineralnih gnojiva u Hrvatskoj i regiji, kao član Upravnog vijeća CERP-a zahtijevam da se utvrdi odgovornost za ovaj propust, ali i da se poduzmu žurne mjere za njegovo ispravljanje”, ističe Novosel.

“Neovisno o tome je li razlog ovog propusta bio nemar, nesposobnost ili nečija namjera (a što je sve podjednako nedopustivo), smatram da RH i dalje mora i može pronaći način za dogovor s većinskim vlasnikom kojim bi se ispoštovale prethodno donesene odluke i ranije postignuti dogovor o dokapitalizaciji, odnosno zadržao kontrolni paket od najmanje 25 posto plus jedna dionica”, istaknuo je Novosel.

 
Nastavi čitati

Hrvatska

Zračne luke u Hrvatskoj zabilježile porast prometa u ožujku

Objavljeno

-

U svim hrvatskim zračnim lukama u ožujku je bilo 397 tisuća putnika ili 6.3 posto više nego u istom mjesecu prošle godine, dok je na razini prva tri mjeseca s 985 tisuća putnika ostvaren porast od 9.6 posto, podaci su Državnog zavoda za statistiku (DZS), koji pokazuju i da je tereta u tim lukama u ožujku bilo više nego lani.

Uz ukupan porast broja putnika, u ožujku 2024. na zračnim lukama je bilo i 1 posto više operacija zrakoplova (slijetanja i polijetanja) nego u ožujku 2023. ili nešto više od 5.600.

Među zračnim lukama u ožujku 2024. najviše putnika bilo je na zračnoj luci Zagreb, 299 tisuća, što je gotovo 14 posto više nego u ožujku 2023., a druga je zračna luka Split s 48 tisuća putnika ili 2.3 posto manje.

Neke luke u minusu

Kako ljetni red letenja, kada je na hrvatskim zračnim lukama znatno veći promet, počinje tek od kraj ožujka, i u drugim je lukama na Jadranu bio manji promet u ožujku, pa je tako i zračna luka Dubrovnik imala minus u prometu putnika, od 15 posto, s njih 42.500.

Zračna luka Zadar s oko 4100 putnika u minusu je od gotovo 50 posto u odnosu na ožujak 2023., a pad broja putnika imala je i zračna luka Pula, od 25.7 posto, s njih oko 1700, dok je zračna luka Osijek s 1200 putnika u plusu od 25,7 posto.

Veliki porast na razini ožujka zabilježila je zračna luka Rijeka od 237 posto, s 529 putnika, kao i zračna luka Brač od 33.3 posto, ali na maloj bazi, s 12 putnika.

Zračno pristanište Mali Lošinj s 8 putnika u minusu je od 75 posto u odnosu na lanjski ožujak.

Teretni promet u zračnim lukama u ožujku bio je, kao i putnički, ukupno veći nego u istom lanjskom mjesecu, za 31 posto, s 1.057 tona.

 
Nastavi čitati

Hrvatska

Puljkovi bili na izletu, on se poskliznuo i ozlijedio nogu. Operirali su ga

Objavljeno

-

Marijana Puljak objavila je na Facebooku kako se njezin suprug Ivica Puljak ozlijedio prilikom izleta u prirodi te da je zadobio rupturu mišića, nakon čega je operiran u splitskoj bolnici.

“Nije šetnja u prirodi uvijek bezopasna. Jučer smo bili na izletu u prirodi, Ivica se nezgodno poskliznuo i ozlijedio nogu. Na hitnoj u Splitu su mu dijagnosticirali rupturu mišića i odmah ga operirali kasno sinoć. Operacija je prošla dobro, nadam se da će uskoro doma.Hvala dežurnoj ekipi hitnog prijema, medicinskom osoblju i liječnicima KBC-a Split na predanosti i brizi”, napisala je Puljak.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu