Connect with us

Hrvatska

BAZE U ZAGREBU I ZADRU / Ryanair u Hrvatskoj traži 40 radnika za kabinsko osoblje, evo kakve uvjete nude

Objavljeno

-

Wikipedia

Irska niskobudžetna aviokompanija zapošljava i dogodine uvodi nove linije

Najveći europski niskobudžetni avioprijevoznik Ryanair najavio natječaj za zapošljavanje 40 novih članova kabinskog osoblja u svojim bazama u Zagrebu i Zadru.

Naime, traže nove djelatnike koji bi se pridružili Ryanairovoj tvrtki kćeri Laudi, zrakoplovnoj tvrtki koju su Irci kupili od Nikija Laude, prenosi Novi list.

Ryanairova Lauda će tako u utorak, 12. prosinca u 10 sati, organizirati dan otvorenih vrata za zapošljavanje kabinskog osoblja u Hilton Conference & Event Center u Zagrebu, gdje će, kažu, zainteresirani imati priliku upoznati brend i “uzbudljiv način života člana kabinskog osoblja Laude”.

“Kao dio najveće zrakoplovne grupe u Europi Ryanaira, zrakoplovna kompanija Lauda sa zadovoljstvom objavljuje da zapošljavamo 40 novih članova kabinskog osoblja koje će se pridružiti našim bazama u Zagrebu i Zadru kao odgovor na veliki broj rezervacija i izvrstan rast diljem Europe.”

“Naše kabinsko osoblje dobiva odlične uvjete i plaću, kao i snižene cijene letova i pogodnosti za putovanja u mreži Ryanair grupe od 230+ odredišta”, kazao je Andreas Gruber iz Laude.

Što se tiče uvjeta koje kandidati moraju zadovoljavati, prema onome što navode na mrežnim stranicama, primjerice, valja znati plivati, traži se visina između 157 i 188 centimetara, znanje engleskog, važeća putovnica i spremnost na rad u timu.”

Ryanair je već ovog ljeta u Zagrebu imao natječaj za zapošljavanje 30 djelatnika na poslovima kabinskog osoblja.

Novi red letenja

A osim što zapošljavaju, irska niskobudžetna aviokompanija, najavila je niz novosti u Hrvatskoj u kojoj je već nekoliko godina prisutna i kroz svoje baze.

Osim Zagreba koji je od 2021. Ryanairova cjelogodišnja baza, te Zadra koji im je dugogodišnja ljetna baza, Ryanair je objavio da će za 2024. otvoriti još jednu ljetnu bazu u Hrvatskoj, i to Dubrovnik.

Kompanija je, naime, nedavno najavila svoju novu bazu u Zračnoj luci “Ruđer Bošković” od travnja iduće godine paralelno s čime povećavaju broj linija iz ove hrvatske destinacije.

Uz već postojeće linije prema Beču i Dublinu, Dubrovnik će linijama Ryanaira tako dogodine biti povezan s ukupno 18 odredišta. ZL “Ruđer Bošković” linijama ovog avioprijevoznika bit će povezana s čak 16 novih destinacija, i to Londonom, Krakowom, Berlinom, Milanom, Parizom, Poznanom, Rimom, Manchesterom, Stockholmom, Helsinkijem, Memmingemom, Wroclawom, Oslom, Düsseldorfom, Bruxellesom i Baden-Badenom.

Dubrovnik će u ljetnoj sezoni letenja 2024. postati treća Ryanairova baza u Hrvatskoj, gdje će Ryanair bazirati dva zrakoplova Boeing 8-200, odnosno takozvana Gamechangera, s niskim ugljičnim otiskom, a riječ je, najavili su, o ulaganju od 200 milijuna dolara. U prvih godinu dana s novim redom letenja očekuju da će na ovoj destinaciji imati oko 600.000 putnika.

Više rotacija

Ryanair od sljedeće godine dodatno povećava svoju prisutnost u Zagrebu. Planira se uvođenje novih destinacija i povećanje frekvencija na postojećim linijama te tako za 2024. najavljuju više od 30 linija iz hrvatskog glavnog grada.

Najavljeno je pet novih linija, i to tri za gradove u Španjolskoj Alicante, Girona i Palma de Mallorca, potom za Pisu u Italiji te francuski Marseille. Linije počinju 31. ožujka, odnosno 2. travnja i ići će dva puta tjedno.

Iduće godine povećat će se i broj letova prema Malagi, dok će također nedavno uvedena linija za Lanzarote postati cjelogodišnja.

U redu letenja za iduću godinu ponovo su i Podgorica, Sofija i Manchester. Na postojećim linijama se planiraju povećanja rotacija pa tako u irskoj niskobudžetnoj aviokompaniji navode da u 2024. očekuju rast broja putnika.

Lani su na linijama za Zagreb mali oko 900.000 putnika, a ove godine očekuju njih oko 1,2 milijuna što znači iduće godine i više od toga uz nove linije i povećanje broja rotacija. Ovog ljeta, naime, iz Zagreba su imali 27 aviolinija.

Kako piše portal Croatian Aviation, Ryanair uvodi nove linije i prema Zadru. Tako će iz svoje sezonske baze u Zadru Ryanair idućeg ljeta letjeti prema šest novih destinacija, i to Košicama, Bremenu, Kaunasu, Barceloni, Corku i Kopenhagenu.

Sve nove linije iz Zadra najavljene su dvaput tjedno, linija za Košice kreće sa zadnjim danom ožujka, linija za Bremen od sredine svibnja, dok ostale linije kreću od početka lipnja.

Portal navodi i da Ryanair uvodi i novu liniju Pula – Memmingen, od 1. lipnja, dva puta tjedno, utorkom i subotom do kraja rujna, te novu liniju Split – Beč, koja kreće već od 1. travnja, i ići će četiri puta tjedno, ponedjeljkom, četvrtkom, subotom i nedjeljom, sve do kraja listopada.

Ryanair je ovim dodatkom povećao broj svojih linija u Puli na 7, u Rijeci na 5, a u Splitu na ukupno 3, a samo na novim linijama iz Rijeke, Splita i Pule dostupno je više od 63 tisuće novih sjedala.

Od lipnja do kraja rujna linija Rijeka – Beč

I iz Zračna luke Rijeka najavili su novu Ryanovu liniju Rijeka – Beč koja kreće od lipnja i prema sadašnjim najavama ići će dvaput tjedno, ponedjeljkom i petkom sve do kraja rujna.

Tako će ZL Rijeka dogodine imati pet linija ovog avioprijevoznika. O osim nove linije za Beč, tu su i linija za Bruxelles – Charleroi, Milano – Bergamo koja je uvedena lani, Stocholm – Arlanda te ponovo londonski Stanstead.

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Hrvatska

Slovenci uputili neobičan zahtjev zbog brojnih turista koji će ići prema Hrvatskoj

Objavljeno

-

By

Slovenska državna tvrtka za upravljanje autocestama upozorila je tamošnje Ministarstvo uprave da će s prvosvibanjskim praznicima početi gužve na slovenskim cestama. Predlaže da zaposlenici u javnoj upravi najprometnije dane rade od kuće.

DARS, slovenska državna tvrtka za upravljanje autocestama, u dopisu je predložila tamošnjem Ministarstvu uprave da zaposlenici u javnoj upravi najprometnije dane u svibnju rade od kuće.

Na taj način pokušali bi rasteretiti promet tijekom najkritičnijih dana kad je riječ o gužvama na cestama. Prvi je to takav DARS-ov apel.

DARS je upozorio Ministarstvo da će s prvosvibanjskim praznicima početi gužve na slovenskim cestama. Navode da će se dnevnim putnicima do radnih mjesta pridružiti i turisti, a upravo je to razlog apela.

Istaknuli su da je prometno najkritičnije područje Ljubljane. Na temelju dosadašnjih iskustava, uvjereni su da bi rad od kuće u javnoj upravi doprinio boljoj protočnosti prometa u glavnom gradu.

Ministarstvo je dobilo niz datuma kada će stanje na cestama biti najgore. Slovenski N1 navodi da prema neslužbenim informacijama Ministarstvo ne planira poslušati DARS te da bi takvu odluku trebala donijeti Vlada.

“Tijekom prvosvibanjskih praznika očekujemo pojačan promet iz unutrašnjosti Slovenije prema turističkim središtima u slovenskoj Istri kao i dalje prema Hrvatskoj. Isti, ali u suprotnom smjeru, pojačan promet, uključujući i gužve, možemo očekivati ​​na kraju prvosvibanjskih praznika prema unutrašnjosti Slovenije”, kažu u PU Koper.

Prema iskustvu, već sada se mogu očekivati ​​gužve na autocesti, posebice na područjima gdje se izvode građevinski radovi.

Dakako, gužve se mogu očekivati ​​i na područjima gdje su redovite gužve zbog prometne infrastrukture, odnosno na dionici između Izole i Lucije, na Šmarskoj cesti te ispred bivših graničnih prijelaza s Hrvatskom, dodaju.

Odmah nakon praznika rada na ljubljanskoj obilaznici doći će do velikih prometnih gužvi zbog vjerskih blagdana, slobodnih dana i godišnjih odmora u Austriji, Njemačkoj, Švicarskoj, Belgiji, Nizozemskoj i Hrvatskoj.

Stoga očekuje se kako će se velik broj turista iz zapadne Europe uputiti u Hrvatsku.

 
Nastavi čitati

Hrvatska

Ovo je zemlja u koju bi Hrvati najradije selili. Analitičar: “To ne čudi. Više je razloga”

Objavljeno

-

By

foto: Pixabay

Otkako je 2013. godine primljena u Europsku uniju, iz Hrvatske je iselilo više od 400 tisuća ljudi. Velika većina njih iselila je iz ekonomskih razloga, zbog kvalitentijih i bolje plaćenih poslova te uvjeta rada.

Uz Njemačku i Austriju, zemlje u koje su Hrvati najviše iseljavali i prije ulaska u EU i na europsko tržište rada, privlačnom zemljom za život i rad postala je i Irska.

Trend iseljavanja iz Hrvatske vjerojatno neće jenjavati još neko vrijeme. U međuvremenu je otpočeo i trend useljavanja u Hrvatsku s masovnijim dolaskom ekonomskih migranata iz azijskih zemalja poput Indije, Nepala, Bangladeša, Filipina… Godina 2022. bila je prva u kojoj je zabilježen pozitivan migracijski saldo jer je u Hrvatsku uselilo više ljudi, nego što je iselilo.

Hrvati bi najradije u Austriju

Američki poslovni portal Remitly svojedobno je objavio kartu najpopularnijih zemalja za Europljane koji žele seliti u inozemstvo, a na temelju Googleovih podataka o najčešće unošenim pojmovima prilikom pretraživanja vezanih uz posao i preseljenje.

Prema tim podacima, Hrvati ne bi išli daleko trbuhom za kruhom – najradije bi u Austriju. Austrija je najpoželjnija i Slovencima. Za Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Sjevernu Makedoniju nema podataka.

Remitly.com

“Tamo možemo i u dnevne migracije”

Komentirajući nam taj podatak, ekonomski analitičar Damir Novotny kaže da pri tom odabiru važnu ulogu igra geografski faktor.

“Austrija, posebno Beč, ali i drugi gradovi, tradicionalno su proglašavani najboljim mjestima za život. U gradovima poput Beča, Salzburga, Klagenfurta i Graza nudi se puno radnih mjesta, a blizu su nam. Austrija omogućava i dnevne migracije jer iz sjevernih dijelova Hrvatske do Austrije treba tek sat-dva vožnje. Osim toga, Austrija je u smislu konkurentnosti i kvalitete života jedna od vodećih zemalja u svijetu, en samo u Europi. Privlačnost Austrije Hrvatima ima, osim geografskih i ekonomskih i svoje kulturološke i povijesne razloge”, smatra Novotny.

Njemačka najpopularnija, sjevernjaci bi na jug

Inače, Njemačka je očekivano najpopularnija zemlja za preseljenje, kao što je i očekivano da je njena popularnost najveća u zemljama istočne Europe i Balkana – Poljskoj, Češkoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Grčkoj, Albaniji i Turskoj. Doduše, Njemačka je prvi izbor i Švicarcima koji bi, ako baš moraju sići stepenicu niže sa svog životnog standarda, odabrali zemlju koja im je po tome najsličnija. Također, Nijemcima, Austrijancima i Talijanima prvi izbor je Švicarska.

Francuzima, Belgijancima, Ircima i Britancima prvi izbor za preseljenje je bogata prekomorska Kanada. S druge strane, stanovnicima bogatih zemalja hladnog sjevera – Nizozemske, Švedske i Finske prvi izbor je na toplom jugu – Španjolska.

“Kod njih je standard visok pa je njihov izbor uvjetovan klimatskim razlozima”, napominje Novotny.

Velika Britanija nije omiljeno mjesto

Zanimljivo je da niti u jednoj europskoj zemlji prvi izbor za preseljenje nije Ujedinjeno Kraljevstvo, iako ono tradicionalno “usisava” mnogo useljenika. Razlog tomu Novotny dijelom vidi u britanskim posebnostima poput vožnje lijevom stranom i drugačijeg stila života, ali i u klimi koja mnogima ne odgovara.

“Troškovi života vrlo su visoki i čitav je niz razloga zašto Velika Britanija nije baš omiljeno mjesto za život. Mislim da je brexit tek manjim dijelom razlog tomu”, kazao je Novotny.

 
Nastavi čitati

Hrvatska

KLIMATSKE PROMJENE / Temperatura u Hrvatskoj toliko će porasti da ćemo “gubiti” 22 dana godišnje

Objavljeno

-

By

foto: Saša Čuka

S obzirom na to da za većinu ljudi nije lako dešifrirati utjecaj porasta temperature na njihov svakodnevni život, a teško je zamisliti globalno zagrijavanje od prosječno 1,5 ili 2 stupnja, stručnjaci s američkog MIT-a osmislili su inovativan novi način mjerenja ove promjene u stvarnom životu i predviđanja njezinih dugoročnih učinaka.

Koristeći podatke iz 50 različitih klimatskih modela, stručnjaci s Massachusetts Institute of Technology (MIT) zacrtali su kako će broj “dana na otvorenom” u raznim destinacijama diljem svijeta rasti ili padati do 2100. Ovi ‘dani na otvorenom’ odnose se na razdoblja od 24 sata kada su temperature dovoljno ugodne za većinu ljudi da se bave aktivnostima na otvorenom, bilo zbog posla ili u slobodno vrijeme, prenosi Euronews. To su dani kada nije ni prevruće ni prehladno, što znanstvenici smatraju otprilike između 10 i 25 stupnjeva Celzija, te da u njima ekstremnih vremenskih nepogoda, piše tportal.

Internetski alat koji su razvili istraživači s MIT-a također omogućuje ljudima da postave vlastiti raspon temperature kada provjeravaju podatke iz svoje zemlje na temelju onoga što misle da je ugodno vrijeme. Studija MIT-a pokazala je da će tropska odredišta doživjeti najveće promjene u danima na otvorenom. Najveći udar pretrpjet će Dominikanska Republika koja će do kraja stoljeća izgubiti 124 dana ugodnog vremena godišnje. Meksiko, Indija, Tajland i Egipat izgubit će polovicu dana na otvorenom. Istraživači također ističu podjelu između globalnog sjevera, koji će dobiti više dana ugodnog vremena, i globalnog juga, koji će izgubiti više unatoč tome što je emitirao manje stakleničkih plinova. Razlike u mjestima poput Bangladeša ili Sudana su zapanjujuće, kažu.

U Europi također postoji podjela sjever-jug kada su u pitanju dani na otvorenom. Na sjeveru će biti više dana s ugodnim vremenom jer su zime tople, na jugu će ekstremne vrućine tijekom ljetnih mjeseci uzrokovati pad broja dana na otvorenom. Prema podacima MIT-a, Balkan će vjerojatno biti jedna od najteže pogođenih regija u Europi. Albanija će izgubiti 30 dana, Srbija 26 dana, Hrvatska 22 dana, Sjeverna Makedonija 21 dan, Bugarska 17 dana, Kosovo 19 dana, a Rumunjska 12 dana. Malo južnije, Grčka bi do 2100. mogla izgubiti 37 dana na otvorenom godišnje zbog ekstremnih vrućina između svibnja i rujna, kaže studija MIT-a.

Pirenejski poluotok također će doživjeti promjene, pa će tako Portugal imati 33 dana manje na otvorenom, a Španjolska 13. Istraživači kažu da se razlika u Europi već osjeća i da ljudi biraju kamo će putovati na temelju sve ekstremnijih vrućina na prethodno popularnim odredištima. Iako će zemlje u sjevernoj Europi vjerojatno dobiti više dana na otvorenom zbog klimatskih promjena, ni to nisu sve dobre vijesti. Francuska, Njemačka i Austrija dobit će između 18 i 52 dana ugodnog vremena do 2100. – uglavnom zbog toplijih zima. Ovo bi mogao biti fatalan udarac za europsku skijašku industriju koja je već neko vrijeme u problemima.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu