Connect with us

ZADAR / ŽUPANIJA

“ŽUTA TOČKA” / Počinje treći ciklus natječaja za udruge u Republici Hrvatskoj! Evo detalja…

Objavljeno

-

Cilj natječaja je odabrati neprofitne organizacije koje žele jačati svoje filantropske i fundraising aktivnosti te uspješnije upravljati svojim organizacijama.

U novi ciklus natječaja mogu se prijaviti i organizacije koje su sudjelovale i ranijih godina, uz uvjet da nisu osvojile novčanu nagradu na završnom predstavljanju donatorima. Za prijavu na natječaj organizacije moraju poslati video u trajanju od 90 sekundi u kojem predstavljaju svoju misiju potencijalnim donatorima (građanima i tvrtkama).

Kroz natječaj u organizaciji Zaklade Žuta točka, a u partnerstvu s Hrvatskom zajednicom županija, Udrugom gradova,  Zakladom Konrad Adenauer i Uredom za udruge Vlade Republike Hrvatske, birat će se neprofitne organizacije koje žele jačati svoje filantropske i fundraising aktivnosti te uspješnije upravljati svojim organizacijama.

Akademija „Žuta točka“ do sada je okupila 38 neprofitnih organizacija iz čitave Hrvatske, koje su, uz priliku za osvajanje sredstava za konkretnu kampanju, dobile besplatnu edukaciju kroz šest modula te mentorsku podršku u izradi prijedloga za doniranje i fundraising plana za prezentaciju za donatore. Na završnim događanjima – fundraising pitch-evima 2022. i 2023 godine dodijeljene su financijske podrške najboljim organizacijama za provedbu fundraising aktivnosti koje su osigurale tvrtke – partneri, sponzori i donatori Zaklade Žuta točka.

Dobitnici  podrške za fundraising aktivnosti u 2022. godini bile su udruge LISINA AVANTURA MATULJI I DEBRA HRVATSKA, a u 2023. godini udruge PUŽ i KRIJESNICA.

NATJEČAJ – pravila, uvjeti i kriteriji odabira  

Predviđeno trajanje natječaja je do 20. prosinca 2023. Prijaviti se mogu neprofitne organizacije koje su registrirane i djeluju na području Hrvatske najmanje dvije godine. Određeno razdoblje trajanja organizacije je polazna točka za planiranje fundraising aktivnosti koje su u odnosu s prepoznatljivošću organizacije u javnosti i razini socijalnog kapitala, kojeg je organizacija stvorila ili za koji postoji potencijal.

U novi ciklus natječaja mogu se prijaviti i organizacije koje su prošle godine sudjelovale, uz uvjet da nisu osvojile financijsku podršku na završnom predstavljanju donatorima.

Za prijavu na natječaj organizacije moraju poslati video u trajanju od 90 sekundi u kojem predstavljaju svoju misiju potencijalnim donatorima (građanima i tvrtkama).

Video uradci se šalju na hrvatskom jeziku i ne smiju biti duži od 90 sekundi. Moraju biti autentični, originalni, kreativni i kvalitetni te dostupni u obliku poveznice na YouTube ili sličnim servisima za dijeljenje sadržaja.  Mogu biti snimani i mobitelom.

Video bi trebao dati odgovor na neka od sljedećih pitanja:

Zašto organizacija postoji i po čemu je prepoznatljiva?

Koji je san organizacije, čemu teži i kako mijenja svijet na bolje?

Koje su vrijednosti organizacije i kako ih demonstrira kroz svoje aktivnosti, komunikaciju i odnose?

Navedena pitanja služe kao putokaz, a u videu nije potrebno doslovno odgovarati na navedena pitanja niti će se video ocjenjivati po količini sadržaja, već po kvaliteti poruke i kreativnosti sadržaja.

Svoj video uradak možete prijaviti putem obrasca: NATJEČAJ.

Organizacija koja se prijavljuje daje dopuštenje Zakladi Žuta točka da javno objavi videa na svojim komunikacijskim kanalima. Video ne smije sadržavati neprimjerene, uvredljive ni diskriminirajuće sadržaje.

Stručni žiri će po završetku natječaja odabrati najviše 21 organizaciju (s područja svake županije i Grada Zagreba) koje će osvojiti besplatno sudjelovanje na trećem ciklusu Akademije Žuta točka, koja će se održati tijekom prvog kvartala 2024. godine. Žiri se sastoji od predstavnika Zaklade Žuta točka, Hrvatske zajednice županija, Zaklade Konrad Adenauer i Udruge gradova.

Kriteriji za odabir videa su jasnoća vizije i misije organizacije, kvaliteta komunikacijske poruke, kreativnost i originalnost videa te usmjerenost na ciljanu publiku (donatore – građane i tvrtke) i snaga društvenog utjecaja organizacije u lokalnoj zajednici ili potencijal za isti. Najbolja videa bit će odabrana prema ukupnom broju dobivenih bodova u skladu s navedenim kriterijima.

Nagrađene organizacije bit će objavljene na službenoj internetskoj stranici i FB profilu Zaklade Žuta točka, a pobjednici obaviješteni putem e-maila. Dobitnike planiramo objaviti u siječnju 2024 godine.

Edukacija je planirana kroz 6 modula i održat će se on-line u prvom kvartalu 2024. uz završni susret uživo svih sudionika edukacije. Sudjelovanje za dobitnike natječaja je besplatno i svaki sudionik će dobiti potvrdu o završenoj edukaciji.

Dodatna vrijednost edukacije je mogućnost dobivanja financijskih i drugih vrsta podrški za najbolje donacijske kampanje koje će sudionici natječaja pripremiti i predstaviti na završnom susretu, koji je planiran uživo u proljeće 2024. godine.

Ne propustite priliku dobiti edukacije koje vam mogu pomoći u uspješnijem upravljanju vašim organizacijama, proširiti mrežu vaših kontakata i dobiti vrijednu financijsku podršku za vaš rad!

O Zakladi Žuta točka

Zaklada Žuta točka, osnovana je sa svrhom izgradnje filantropske i fundraising kulture u Hrvatskoj kroz međusektorsku suradnju civilnog, javnog i poslovnog sektora te aktivnu ulogu građana-donatora. Cilj Zaklade poticanje neprofitnih organizacija na pokretanje filantropskih i fundraising aktivnosti kako bi postale financijski održive, povećale svoj društveni utjecaj i socijalni kapital, poboljšale svoju komunikaciju u javnosti, postigle veću razinu transparentnosti u financijskom upravljanju te imale visoku razinu etičkih standarda u prikupljanju donacija od građana i tvrtki.

Kontakt: info@zuta-tocka.hr

Mladenka Majerić 091 125 0512 Maja Glavaš Vodopija 098 9827 390

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

ZADAR / ŽUPANIJA

(FOTO) TRADICIONALNO / Barkajoli kod gradonačelnika Erlića

Objavljeno

-

By

U Maloj vijećnici gradonačelnik Šime Erlić danas je ugostio zadarske barkajole Dina Gajića, Šimu i Berta Gregova

Tradicionalno, uoči Božića, u Gradskoj upravi priređeno je primanje za zadarske barkajole. 

– Svjesni smo koliko barkajoli znače Zadru i hvala vam što njegujete našu tradiciju. Nadam se da će uskoro, i to pozitivno i za vas i za nas, biti završena priča oko upisa barkajola na listu nematerijalne kulturne baštine RH što će nam biti dodatni zamah u promociji i vas i našega Zadra, kazao je gradonačelnik Erlić barkajolima uručivši im prigodne darove.

Gradonačelnik Erlić zahvalio im se za njihov rad, trud i trajan doprinos turističkoj promociji grada. 

U neformalnom razgovoru uz prepričavanje anegdota koje svakodnevno doživljavaju kroz svoj posao, barkajoli su gradonačelniku iznijeli potencijalne probleme u radu, svoja zapažanja, primjedbe i prijedloge o svemu što bi se još moglo učiniti kako bi ovaj vid turističke ponude, ali i tradicionalnog načina prijevoza građana, bio još dostupniji, sigurniji i ugodniji.

– Na usluzi smo turistima, ali i našim građanima koji čine 20 posto putnika koji biraju barku za prijevozno sredstvo do Poluotoka, i obrnuto. Kod korekcije cijena, bili smo oprezni, vožnju turistima naplaćujemo dva eura, dok je ona za lokalno stanovništvo jedan euro, kazao je Berto Gregov, jedan od zadarskih barkajola.

Danas plove ukupno tri barke, sve u vlasništvu aktivnih barkajola. Aktivni su Zvonko Gregov, njegovi sinovi Berto i Šime GregovŠime Begonja te najmlađi trenutno aktivni barkajol Dino Gajić. Među aktivnim barkajolima četvorica su vlasnici obrta koji su registrirani za prijevoz putnika. Iz gradske blagajne, kao i svake, i ove godine bit će im plaćeni doprinosi poput mirovinskog i zdravstvenog osiguranja. 

Uz gradonačelnika Erlića, na prijemu za barkajole bili su Ante Ćurković, zamjenik gradonačelnika, Dolores Kalmeta, pročelnica Upravnog odjela gradsku samoupravu i opće poslove i Dina Bušić, pročelnica Upravnog odjela za kulturu i sport. Upravo zahvaljujući tom gradskom Odjelu, u srpnju 2025. godine Ministarstvu kulture i medija poslan je elaborat s prijedlogom da barkajoli budu prepoznati kao nematerijalna kulturna baština i budu upisani u Registar kulturnih dobara. Poseban doprinos kao inicijatorica te priče dala je Zrinka Brkan Klarin, povjesničarka umjetnosti i arheologinja, zaposlena u Upravnom odjelu za kulturu i sport, koja je prikupila brojne materijale o ovom tradicijskom obrtu.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

“MAJČINA RIJEČ” / U ponedjeljak predstavljanje knjige fra Andrije Bilokapića

Objavljeno

-

By

Predstavljanje knjige ‘Majčina riječ’ fra Andrije Bilokapića održava se u ponedjeljak, 8. prosinca, u samostanu sv. Frane u Zadru, s početkom u 20 sati.

Predstavljači su Stjepan Lice, fra Jozo Grbeš i mons. Želimir Puljić. 

Zahvalu će uputiti autor Bilokapić i Vedran Vidović.

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

ZAŠTITNIK DJECE, POMORACA, PUTNIKA… / Sutra je blagdan sv. Nikole. Svečano u katedrali, te u Crnom i Kistanjama

Objavljeno

-

By

Župa sv. Nikole u Crnom slavi 310. obljetnicu posvete župne crkve sv. Nikole i dobiva relikviju sv. Nikole. Tim povodom, na blagdan sv. Nikole, u subotu, 6. prosinca, svečano misno slavlje u 10,30 sati i procesiju predvodi zadarski nadbiskup Milan Zgrablić.

Na blagdan sv. Nikole biskupa, zaštitnika pomoraca i ribara, u subotu, 6. prosinca, u katedrali sv. Stošije u Zadru, svečano misno slavlje za pomorce i ribare s početkom u 18 sati predvodi zadarski nadbiskup Milan Zgrablić.

Nakon mise, na gatu zadarske rive u more će se baciti vijenac i nadbiskup će predvoditi molitvu za pokojne pomorce i ribare.

Na blagdan sv. Nikole u župi Kistanje, u subotu, 6. prosinca, svečano misno slavlje u 11 sati u župnoj crkvi sv. Nikole biskupa predvodi gospićko – senjski biskup Marko Medo.

Sv. Nikola je na osobiti način zaštitnik Janjevaca koji nastanjuju Kistanje.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu