Connect with us

ZADAR / ŽUPANIJA

OB ZADAR / Na Hitnom pedijatrijskom prijamu u sezoni i do 100 pacijenata dnevno!

Objavljeno

-

3494 pacijenta obrađena su na Hitnom pedijatrijskom prijamu tijekom srpnja i kolovoza, u jeku turističke sezone. Na dane je bilo od četrdeset, pa do stotinu pacijenata što uvelike premašuje one realne mogućnosti Odjela za pedijatriju Opće bolnice Zadar. Znači to da je osoblje moralo izvući i zadnji atom snage. 

„Imamo isti problem kao i većina Općih bolnica u našoj državi. Broj pacijenata u pojedinim danima je troznamenkasti. Teško je tada izbjeći dulja čekanja, jer oni najhitniji slučajevi moraju se zbrinuti odmah“, kazala je Lucija Kolega Mrkić, dr.med.

Koji su to najhitniji slučajevi, odnosno kada dijete odmah odvesti na Hitni pedijatrijski prijam?

Na Hitni pedijatrijski prijam trebalo bi se doći kada dijete ima ozbiljne, životno ugrožavajuće simptome kao što su otežano disanje, dugotrajna vrućica koja ne prolazi na dani antipiretik, teške alergijske reakcije, izraženo povraćanje i proljev koji ne prolaze, kad je prisutna neuobičajena pospanost, febrilne konvulzije ili konvulzije općenito. Znači, neka stanja gdje bi odgađanje liječničke pomoći moglo životno ugroziti dijete ili dovesti do trajnih oštećenja. Mi danas, hvala Bogu, nemamo toliko puno tih pacijenata, više naš Hitni prijam zauzimaju pacijenti koji imaju stanja koja su se mogla riješiti kod primarnog pedijatra. Naime, kao i drugi Hitni prijami u ovoj državi imamo problem velikog broja pacijenata s kategorijama 4 i 5 koji nam cirkuliraju kroz Hitni prijam, uzimaju naše vrijeme, a i snagu u 24-satnom dežurstvu. Tada se dosta često čovjek ne može potpuno posvetiti svim tim pacijentima i dobro istrijažiranog pacijenta u potpunosti dovoljno brzo obraditi“, ističe dr.Kolega Mrkić.

„Ono što je najbitnije roditeljima jest da ostanu smireni. Ako smatraju da je djetetu potrebna hitna i neodgodiva medicinska pomoć dijete uvijek mogu i trebaju dovesti kod nas, ali treba biti i racionalan. Treba gledati i pratiti dijete, ne samo temperaturu, već kako se ono sveukupno ponaša, kako jede, pije… Često roditelji smatraju da smo mi zamjena za primarnu zdravstvenu skrb što nije istina. Mi smo ovdje prvenstveno za hitne i neodgodive slučajeve, njima se i posvećujemo kada je gužva. Najbitnije je da roditelji imaju strpljenja kada dođu kod nas. Sva djeca će biti pregledana, sve ćemo ih obraditi, ali uz jedno strpljenje i međusobno razumijevanje. Ja bi htjela zahvaliti na povjerenju i na dosadašnjoj suradnji svim našim roditeljima“, poručuje dr.Kolega Mrkić.

Podsjećamo kako je uslijed prve faze adaptacije zgrade Pedijatrije preseljen Hitni pedijatrijski prijam koji se sada nalazi u prizemlju zgrade Dnevnih bolnica.

Više pogledajte na instagram stranici: Hitni pedijatrijski prijam

(OB Zadar)

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

ZADAR / ŽUPANIJA

Erlić na konferenciji u Solinu: “Osjećaj sigurnosti u gradu je najvažnija pretpostavka kvalitetnog života”

Objavljeno

-

By

foto: Grad Zadar

Uz Erlića, konferenciji su prisustvovali gradonačelnici Splita, Šibenika i Dubrovnika

U Solinu je danas otvorena dvodnevna 8. međunarodna konferencija “Sigurnost povijesnih gradova 2025.” koja okuplja stručnjake i predstavnike lokalnih vlasti s ciljem razmjene iskustava te jačanja sigurnosnih standarda u povijesnim urbanim cjelinama. 

Prvog dana konferencije održan je uvodni panel na kojem su sudjelovali gradonačelnici četiri dalmatinska grada – Tomislav Šuta, gradonačelnik Splita, Mato Franković, gradonačelnik Dubrovnika, Željko Burić, gradonačelnik Šibenika i Šime Erlić, gradonačelnik Zadra. Panel je bio posvećen razmjeni iskustava i modela upravljanja sigurnošću u povijesnim jezgrama te mogućnostima međugradskog povezivanja i kreiranja zajedničkih rješenja za izazove koje donosi turizam. 

– Osjećaj sigurnosti u gradu je najvažnija pretpostavka kvalitetnog života u svakom pojedinom gradu, i za lokalno stanovništvo i za turiste. Kako bi naši gradovi ostali sigurni, razgovarali smo o svim segmentima unaprjeđenja sustava sigurnosti grada, od prometa koji u sezoni guši grad i staru jezgru, preko suzbijanja kriminaliteta u suradnji s policijom, do nepoštivanja javnog reda i mira. Zato pripremamo novu prometnu regulaciju za sljedeću turističku sezonu, izmjene odluka o komunalnom redu, ulažemo u kupnju i postavljanje kamera i scan vozila za sankcioniranje prometnih prekršaja, te uvodimo bolju regulaciju ugostiteljske zone na Poluotoku – kazao je Erlić te dodao kako svi zajedno moramo raditi na sigurnosti, u suradnji s nadležnim institucijama, ali i građanima. 

Na 8. međunarodnoj konferenciji “Sigurnost povijesnih gradova 2025.” sudjelovali su predstavnici institucija i tvrtki iz Hrvatske i BiH. Konferencija se održava u organizaciji IPA-e Splitsko-dalmatinske, uz podršku suorganizatora iz Hrvatske udruge povijesnih gradova, Fakulteta forenzičkih znanosti, Turističke zajednice SDŽ i Partnerstva za sigurniju svakodnevnicu. 

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

VELIKO SRCE ZADARSKOG SPORTA – MLADEN MALIK BARBA / Sportaši jedanaesti put za Socijalnu samoposlugu 

Objavljeno

-

By

Pred nama je 11. humanitarna akcija za Socijalnu samoposlugu Zadar u organizaciji zadarske sekcije Hrvatskog zbora sportskih novinara. Tradicija je to koja, evo, ulazi već u svoje drugo desetljeće, ali ove je godine za nas sve drugačije, emotivnije, tužnije.

Početkom godine napustio nas je naš dragi član i prije svega prijatelj Mladen Malik, čovjek koji je ostavio neizbrisiv trag u zadarskom sportu, novinarstvu i društvu općenito. Stoga je najmanje što smo mogli učiniti da se od ove godine akcija, koju je od prvoga dana i on s nama stvarao, nazove: Veliko srce zadarskog sporta – Mladen Malik Barba.

Prošlogodišnja, jubilarna 10. akcija, bila je po mnogočemu posebna i rekordna, a vjerujemo kako će i ovogodišnja naići na velik odaziv zadarskih sportaša, klubova, saveza, udruga, rekreativaca, navijača i svih onih koji žele u nadolazeće blagdansko vrijeme napraviti jedno dobro i humano djelo.

Akcija će se održati u srijedu, 17. prosinca 2025. s početkom u 9:00 sati na adresi: Branimirova obala 18 – Zadar.

Najpotrebnije su stvari koje se najčešće koriste: ulje, brašno, sol, šećer, pašta, riža, mlijeko, konzerve, dječja hrana, higijenske potrepštine, pelene, prašak za rublje, deterdžent za suđe, sapun, pasta za zube, kava…

 
Nastavi čitati

ZADAR / ŽUPANIJA

JESTE LI SE VEĆ ULOGIRALI? / Online usluga „Moja čistoća“ za lakše upravljanje računima i obvezama

Objavljeno

-

Tvrtka Čistoća d.o.o. razvila je personaliziranu online uslugu pod nazivom „Moja čistoća“ koju već šest godina mogu koristiti svi korisnici usluga iz skupine kućanstava. Registracijom na ovu uslugu, omogućen je uvid u račune, stanje duga, raspored odvoza različitih vrsta otpada (komunalni otpad, reciklabilni otpad) u određenom naselju te mogućnost odabira načina primanja računa (elektronički ili papirnati oblik).

Također, usluga pruža korisne informacije o povijesti uplata i omogućuje jednostavno plaćanje računa.

JEDNOSTAVNA NAVIGACIJA ZA SVAKOGA

Korisničko iskustvo korištenja ove online usluge osmišljeno je na način koji štedi vrijeme i smanjuje administrativne napore. Usluga je dostupna na računalima i mobilnim uređajima, omogućujući korisnicima da uživaju u svim njenim prednostima bez obzira na svoju lokaciju.

Proces prijave u sustav izuzetno je jednostavan. Korisniku je potreban samo OIB i šifra kupca, koja je lako dostupna na ranijim računima. Nakon što korisnik unese te podatke, sustav traži odabir e-mail adrese koja će služiti kao korisničko ime. Nakon potvrde putem automatske poruke, korisniku se omogućuje pristup i završava proces izrade korisničkog računa.

ODABERITE ODRŽIVOST I EKONOMIČNOST

Glavna ideja iza ove aplikacije i projekta je omogućiti korisnicima lakši pristup informacijama o stanju njihovih osobnih računa, rasporedu odvoza otpada te plaćanju njihovih obveza. Također, opcija elektroničke dostave računa omogućuje smanjenje troškova i ekološki održivije poslovanje.

Primarni cilj je olakšati korisnicima uvid u njihove obveze, ali i mogućnost elektroničke dostave računa. Korisnici jednim klikom mogu odabrati digitalnu dostavu računa, čime se u sustavu odmah zabilježi da se više ne izdaju papirnati računi i ne šalju na adresu stanovanja korisnika. Na taj se način štedi vrijeme, novac i papir, te ostvaruje cilj – učinkovitije i ekološki održivo poslovanje.

UPRAVLJANJE OBVEZAMA NADOHVAT RUKE

Korisnici aplikacije „Moja čistoća“ mogu jednostavno pratiti stanje svojih računa, preuzeti svoj račun, provjeriti uplate te biti sigurni da su one zaprimljene na pravo mjesto. Ova moderna i user friendly platforma omogućuje korisnicima da imaju kontrolu nad svojim obvezama u svakom trenutku.

Olakšajte si svakodnevicu te postanite korisnik ove jedinstvene usluge već danas! Za više informacija i registraciju na uslugu „Moja čistoća“, posjetite web stranicu tvrtke Čistoća Zadar na www.cistoca-zadar.hr.

https://moja.cistoca-zadar.hr/login

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu