Connect with us

Zadar

TURISTIČKA ZAJEDNICA ZADRA ZADOVOLJNA SEZONOM “Snažna promocija na važnim turističkim tržištima donosi rezultate u teškoj godini”

Objavljeno

-

Od početka srpnja grad Zadar bilježi 17.310 turističkih dolazaka uz 96.000 noćenja ili 51% u odnosu na prošlu rekordnu turističku godinu. Ukupno je grad od početka godine posjetilo 60.000 gostiju sa 247.000 noćenja. Najbrojniji su gosti iz Njemačke, Hrvatske, Austrije, Slovenije, Poljske i Češke.

Evo što iz TZ grada Zadra kažu o tome:

“Osjetno je kako uz goste koji odsjedaju u hotelima, apartmanima i kampovima nedostaju cruiserski gosti i prolazne autobusne grupe, koje su činile velik dio svakodnevnog ljetnog šušura uz veliki udio u prometu, trgovini, ugostiteljstvu i ostalim komplementarnim djelatnostima, prijevozu i agencijskim uslugama. Zračni promet je također u osjetljivoj fazi oporavka sa svim znakovima da bi do početka posezone mogao jače zaživjeti.

Sve mediteranske, ali i svjetske turističke zemlje su se nakon relativnog popuštanja epidemioloških mjera maksimalno otvorile prema turističkom businessu, prvenstveno putem promocije na najvažnijim kanalima i tržištima, stvorivši tako izrazito kompetitivno okruženje. Posljedično su se značajno uvećale i same cijene oglašavanja. Takav trend prati, a u nekim segmentima i nameće Glavni ured Hrvatske turističke zajednice sa snažnim kampanjama.

U koordinaciji s nacionalnom kampanjom pravodobno je reagirao županijski ured TZ-a, odradivši snažnu online kampanju na pet nama najvažnijih srednjoeuropskih tržišta od početka lipnja.

Na regionalnu kampanju sad se nastavljaju aktivnosti Turističke zajednice grada Zadra, koja će u sljedećih mjesec dana promovirati grad u Austriji, Sloveniji i Poljskoj, nama u ovom trenutku tri najzanimljivija emitivna tržišta.

Aktivirana su dva glavna kanala koji imaju veliku vidljivost i doseg na važnim tržištima. Takozvani „native oglasi“ ili članci i vizuali o Zadru na premium portalima dodatno su optimizirani tako da se prikazuju skupinama i osobama koje pokazuju interes za skorim bookingom ili putovanjem na odmor. Drugi važan kanal su društvene mreže Facebook i Instagram, na kojima se također intenzivno „gađaju“ ciljane skupine koje iskazuju zanimanje za skora putovanja, godišnje odmore, Hrvatsku, sunce i more ili koje su izrazile zanimanje za prethodne kampanje HTZ-a i TZ Županije. Na ovaj način se sadržajno i vremenski konkretiziraju nacionalne i regionalne kampanje kako bi dodatno zainteresirale korisnike s odabranih tržišta i potaknule ih na odluku o rezervaciji smještaja.

Shodno delikatnoj situaciji, kreativno-komunikacijska strategija promovira Zadar kao poželjnu city destinaciju koja gostu nudi mogućnost odmora u mirnom okruženju i bez gužvi. Uza sve infrastrukturne pogodnosti koje naš grad pruža, gosti zaista imaju mogućnost iskusiti jedinstvene prirodne ljepote i povijesno naslijeđe nadohvat ruke. Koriste se fotografije, video uradci i članci koji jasnim porukama daju uvid u aktivnosti i iskustva koja gosta čekaju jednom kad posjeti odredište.”

 

 

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Zadar

Radionica u Zadru – Kako unaprijediti kvalitetu obiteljskog smještaja

Objavljeno

-

By

“KAKO UNAPRIJEDITI KVALITETU OBITELJSKOG SMJEŠTAJA? ” – Poziv na radionicu
14.11. 2025. / 10:00h – 13:30h
Hotel Kolovare, Zadar — Ul. Bože Peričića 14
Prijavite se putem obrasca:
[Kako unaprijediti kvalitetu obiteljskog smještaja – https://forms.gle/jyYmqMVrzFbFrzYz8 ]
Turistička zajednica Zadarske županije, u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA), organizira edukativnu radionicu „Kako unaprijediti kvalitetu obiteljskog smještaja?“ namijenjenu pružateljima usluga u obiteljskom smještaju i svima koji žele unaprijediti svoje poslovanje u turizmu.
Radionica ima za cilj upoznati polaznike s kvalitetom usluge u obiteljskom smještaju s naglaskom na aktivnosti za unapređenje kvalitete u cilju većeg zadovoljstva gosta.
Predavačica
Prof. dr. sc. Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
Prodekanica za nastavu Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci. Renomirana je stručnjakinja u području upravljanja kvalitetom u turizmu i ugostiteljstvu.
Nositeljica je niza kolegija i edukacijskih programa, a stručno se usavršavala kroz međunarodne seminare za interne i vodeće auditore, kao i Travelife auditore za hotele i putničke agencije.
Kao članica tima internih auditora UHPA-e, povezuje teorijsko znanje s bogatim praktičnim iskustvom u unapređenju kvalitete i održivosti turističkih usluga.
Sudjelovanje na radionici je besplatno, uz obaveznu prijavu putem online obrasca.
Broj mjesta je ograničen.

Izvor: BNM portal

 
Nastavi čitati

Zadar

Međunarodni simpozij „Čovjek je čovjeku lijek“ uz osnivanje Europskog edukacijskog centra u Zadru

Objavljeno

-

By

U povodu obilježavanja Svjetskog dana mentalnog zdravlja i Svjetskog dana palijativne skrbi u petak, 10. listopada 2025. godine u crkvi Svetog Nikole u Zadru od 11 do 15 sati održat će se međunarodni simpozij pod nazivom „Čovjek je čovjeku lijek” u organizaciji Europskog instituta medicine usmjerene prema osobi (EIMO), Odjela za zdravstvene studije Sveučilišta u Zadru i Hrvatske lige za hipertenziju.
U sklopu simpozija „Čovjek je čovjeku lijek” ujedno će biti osnovan Europski edukacijski centar usmjeren prema osobi koji će nositi naziv „Čovjek je čovjeku lijek” a djelovat će pri Odjelu za zdravstvene studije Sveučilišta u Zadru.
Europski edukacijski centar bit će dio svjetske i europske mreže medicine usmjerene prema osobi, što je veliko priznanje svim stručnjacima i volonterima u Hrvatskoj koji su zadnjih 15 godina surađivali na projektu.
Tijekom simpozija stručnjaci iz Hrvatske i svijeta govorit će o tome što obuhvaća pojam Medicine usmjerene prema osobi i što učiniti kako bi ovaj koncept koje su prihvatile sve vodeće svjetske medicinske institucije i organizacije zaživio u svakodnevnoj kliničkoj praksi.
Uz predavanja vrhunskih stručnjaka iz Velike Britanije i Švicarske, koji su suradnici Svjetske zdravstvene organizacije i pokretači velikih promjena u medicini tijekom zadnjih desetljeća, na simpoziju će se organizirati i tri okrugla stola posvećena medicini usmjerenoj prema osobi na području mentalnog zdravlja, palijativnoj medicini i kardio-reno-metaboličkom zdravlju.
Svečano otvaranje predviđeno je u 11 sati u crkvi sv. Nikole (Međunarodni centar za podvodnu arheologiju, Božidara Petranovića 3).

 
Nastavi čitati

Zadar

Hit predstava “Sve zbog jednog Marka” otvara sezonu u HNK Zadar

Objavljeno

-

By

Hrvatsko narodno kazalište Zadar otvara novu kazališnu sezonu u utorak, 14. listopada u 20 sati s hit predstavom Satiričkog kazališta Kerempuh , SVE ZBOG JEDNOG IMENA, nastalom prema tekstu Matthieua Delaportea i Alexandrea de la Patellièra. Režiju potpisuje Saša Broz. Igraju: Anita Matić Delić, Damir Poljičak, Domagoj Ivanković, Borko Perić i Mirela Videk Hranjec.

Hit predstava Satiričkog kazališta Kerempuh britka je francuska komedija originalnog naslova Le Prénom napisana 2010. godine. Od tada je izvedena gotovo 250 puta u Parizu te igrana u više od 45 zemalja diljem svijeta. Praizvedba u Parizu osvojila je šest nominacija za nagradu Molière, uključujući i onu za najbolju komediju i najbolju režiju. Godine 2012. je uspješno adaptirana u film koji je pogledalo tri milijuna gledatelja.

Ova satirična komedija, psihodrama o licemjernome građanskome sloju razotkriva i ismijava sve mane društva i pojedinaca, međusobnu netrpeljivost, poziciju žene, odnos prema djeci u zatvorenome i izoliranome prostoru ograničenome kućnim zidovima unutar kojih se mimetički saznaju djelići grubih pojedinačnih i obiteljskih istina zavijenih igrivo i zaigrano u komedijske situacije. Savjet: svakako pogledati.

(Vesna Muhoberac, KAZALIŠTE.hr )

Cijena ulaznice iznosi 13 eura , a u prodaji su na blagajni HNK Zadar i putem sustava Eventim https://www.eventim.hr/eventseries/predstava-sve-zbog-jednog-imena-3997574/

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu