Connect with us

Hrvatska

Vladin avion vozio Petru Sanader u školu glume?!

Objavljeno

-


Jeste li ikad putovali na Maltu preko Londona. Ne? E pa Ivo Sander navodno jest. I to sa cijelom svojom obitelji. K tome je usput koristeći Vladin zrakoplov zastao u Veneciji i ‘pokupio’ obitelj Miomira Žužula. Sve to na naš račun zbog čega je istragu pokrenuo i USKOK.
Kada je Ivo Sanader 2004. putovao u službeni posjet Malti, zrakoplov Vlade imao je poprilično neobičnu rutu. Naime, prije Malte je navodno ‘skoknuo do Londona kako bi premijerovu kćer Petru odvezao u školu glume.
Informacija je to koju, neslužbeno se doznaje, istražuje USKOK, a koju su im potvrdili svjedoci. Challenger 612 poletio je iz Zagreba, ali prvo je sletio u London, gdje se iskrcala jedna od putnica – kćer danas bivšeg premijera Ive Sanadera, Petra Sanader. U zrakoplovu su još letjeli premijerova supruga Mirjana i mlađa kći Bruna, te premijerovi suradnici iz Vlade, koji su bili dio službenog izaslanstva koje posjećuje Maltu.
Po iskrcaju Sanaderove kćeri, društvo je ondje objedovalo, a tek onda nastavilo putovanje. I to opet ne u smjeru gdje je trebalo ići.
Iduća stanica bila je Venecija gdje su se ukrcali novi putnici: ministar vanjskih poslova Miomir Žužul sa svojom obitelji. Nakon toga je zrakoplov konačno odletio za Maltu.
Jutarnji list piše kako sat letenja u državnom zrakoplovu stoji 4.320 američkih dolara, a kako je ruta trajala četiri sata, ne računajući troškove stajanja u londonskoj zračnoj luci, potrošeno je minimalno 17.280 dolara nepotrebnog troška.
Ukrcavanja u zrakoplov na Maltu Žužul se teško prisjećao.
– Ne mogu se sjetiti konkretnog slučaja. Ali znam da sam se više puta ukrcavao izvan Zagreba ukoliko sam službeno boravio drugdje u Europi ili Hrvatskoj, kazao je Žužul kojem se “žaruljica” uključila tek kad su mu rekli da je taj put njegov sin slavio rođendan na Malti.
– Sad ste me podsjetili…Da, uistinu je moj sin slavio rođendan na Malti. I jako se dobro sjećam da smo sve troškove članova obitelji snosili mi sami, pravdao se Žužul.
 

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

0 Comments

  1. zadar 1959

    1. travnja 2011. at 12:33

    jebo ja ovakvu demokraciju u kojoj vladaju lopovi i luđaci

     

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Hrvatska

PROGNOZA / Ljeto se ne predaje: Vraćaju se vrući dani, evo kad je moguća promjena

Objavljeno

-

By

foto: Saša Čuka

U nastavku četvrtka prevladavat će sunčano diljem Hrvatske, bura će na moru oslabjeti i okrenuti na sjeverozapadnjak.

Pretežno vedro je diljem Hrvatske, temperature su niske, 6.8 stupnjeva izmjereno je jutros u Gospiću i Otočcu. Mjestimice ima i magle, vidljivost je smanjena na cestama u unutrašnjosti, vozače se poziva na oprez.

U nastavku četvrtka prevladavat će sunčano diljem Hrvatske, bura će na moru oslabjeti i okrenuti na sjeverozapadnjak.

Petak također donosi stabilne prilike, prevladavat će sunčano, s tim da ujutro treba računati na maglu u unutrašnjosti. Danju će biti toplo i vrlo toplo, mjestimice i vruće, do 31.

Stabilno vrijeme nastavit će se i za vikend. Sunca će biti u izobilju i u subotu i u nedjelju. Ujutro će na kopnu mjestimice biti magle.

Danju iznadprosječno toplo, mjestimice i vruće, lokalno i do 31,32.

Sunčano će biti i na početku novog radnog tjedna, no čini se da u nastavku stiže nestabilnije i manje toplo vrijeme.

 
Nastavi čitati

Hrvatska

NOVA PRAVILA / HAC objavio kako će se plaćati cestarina

Objavljeno

-

By

foto: Wikimedia

Hrvatska uskoro uvodi potpuno novi elektronički sustav naplate cestarine koji će omogućiti slobodan protok vozila bez zaustavljanja na naplatnim kućicama. Umjesto dosadašnjeg sustava gotovinskog plaćanja pri izlasku s autoceste, građani će birati između ENC uređaja ili automatskog očitanja registarskih oznaka vozila.

Stiže novi Zakon o naplati cestarine

Za razliku od sadašnjeg sustava naplate cestarine koji zahtjeva zaustavljanje korisnika na ulasku na autocestu radi evidentiranja početka korištenja i na izlasku s autoceste radi plaćanja cestarine, novi sustav naplate temeljit će se na slobodnom protoku bez zaustavljanja na ulasku i izlasku s autoceste, a cestarina će se plaćati putem ili ENC-a ili automatskog sustava očitanja registarskih oznaka vozila, izvijestili su u srijedu iz Hrvatskih autocesta (HAC).

 Potaknuti napisima vezanim uz skorašnji novi Zakon o naplati cestarine i što on donosi građanima, iz HAC-a su pojasnili ključne postavke plaćanja cestarine u novom u potpunosti elektroničkom sustavu. 

“Imajući u vidu da u novom sustavu naplate neće biti naplatnih kućica, cestarina će se plaćati ili putem uređaja ugrađenog u vozilo (ENC) ili putem automatskog sustava očitanja registarskih oznaka vozila, ovisno o tome za što se sami korisnici odluče”, napominju iz HAC-a.

Prema tome, na prolasku kroz autocestu, obzirom na tehnologiju, neće biti moguće plaćanje gotovinom, ali će se gotovinom kao i dosad moći nadoplatiti jedan od odabranih načina – ENC ili registarske oznake, na prodajnim uredima HAC-a i koncesionara, kao i na drugim prodajnim mjestima, primjerice benzinskim postajama, pojašnjavaju.

Gotovinsko plaćanje i dalje moguće

 Dodaju i da neće biti isključeno gotovinsko plaćanje, ali ono neće tehnički biti moguće na samoj autocesti, odnosno po izlasku s autoceste jer na njima neće biti naplatnih kućica, već će se gotovinom moći nadoplatiti račun putem kojeg se korisnik odluči koristiti autocestu. 

U priopćenju HAC-a ističe se da će najveća promjena za građane biti prolazak bez zaustavljanja na naplatnim kućicama, ali uz obaveznu prethodnu prijavu u sustav na jedan od načina koji će na vrijeme biti iskomuniciran.

Nadalje, uz prethodnu prijavu u sustav i valjano sredstvo plaćanja cestarina će se plaćati putem ENC uređaja ili očitavanjem registarske oznake vozila. Isto tako, više neće postojati mogućnost da korisnik na izlazu s autoceste blagajniku plati cestarinu gotovinom. Dakle, gotovina ne nestaje u potpunosti – svaki će korisnik moći sam odabrati način plaćanja i prijave u sustav, uključujući i gotovinsku uplatu u prodajnim uredima HAC-a i koncesionara, kao i na drugim prodajnim mjestima, primjerice benzinskim postajama.

ENC obvezan za teška vozila

ENC će biti obavezan za teška vozila budući da elektronički sustavi naplate cestarine u EU moraju omogućiti uslugu europske elektroničke naplate cestarine, a kojoj je cilj da se jednim uređajem na teškom vozilu omogući korištenje autoceste diljem Europe. Navodi se i kako sve zemlje u europskom okruženju za teška vozila imaju obvezno korištenje uređaja u vozilu.

U utorak je objavljeno kako  Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture namjerava predložiti novi Zakon o naplati cestarina, kojim će se isključiti mogućnost plaćanja cestarine u gotovini, a za sva teretna vozila i motocikle uvela obveza korištenja uređaja u vozilu za plaćanje cestarine. 

Vlada je, navodi se u obrascu iskaza o procjeni učinaka propisa za nacrt prijedloga Zakona o naplati cestarine, Nacionalnim planom za oporavak i otpornost predvidjela uvođenje elektroničkog sustava naplate cestarine.

Potrebno urediti pitanje nadzora plaćanja

“Navedeni elektronički sustav naplate cestarine temelji se na odabranim tehnologijama (a ne na svim tehnologijama koje su Direktivom 2019/520 i Zakonom o cestama dozvoljene), isključuje mogućnost plaćanja cestarine u gotovini i za sva teretna vozila i motocikle uvodi obvezu korištenja uređaja u vozilu za plaćanje cestarine, a što će omogućiti slobodan prometni tok, bez zaustavljanja vozila zbog naplate cestarine. Zbog slobodnog prometnog toka nužno je urediti pitanje nadzora plaćanja cestarine”, stoji u tom obrascu koji je u javnom savjetovanju do 15. listopada.

Mikrovalna tehnologija na frekvenciji 5,8 GHz

Kako se između ostalog ističe, novim zakonom o naplati cestarine po prvi put će se uspostaviti jedinstveni sustav elektroničke naplate cestarine na cjelokupnoj mreži autocesta u RH.

“Promjena koja se postiže je novi elektronički sustav naplate cestarine u Republici Hrvatskoj, temeljen na slobodnom prometnom toku, s mikrovalnom tehnologijom na frekvenciji 5,8 GHz i tehnologijom automatskog prepoznavanja registarskih pločica.

Zakonom će se isključiti mogućnost da se korištenje autoceste plati u gotovini, što će posljedično smanjiti operativne troškove naplate cestarine. Sva teretna vozila i motocikli imat će obvezu korištenja uređaja u vozilu za plaćanje cestarine.  

 
Nastavi čitati

Hrvatska

Opasni insekt vratio se u Hrvatsku nakon više od 50 godina. Posebno je opasan u ovo doba godine

Objavljeno

-

By

Pixabay

Vratio se Orijentalni stršljen. Nakon više od 50 godina viđen je u okolici Splita. Osim po boji ne razlikuje se od stršljena na kakve smo naviknuli. Posebno su aktivni i opasni u ovo doba godine.

Iako su emigracije popularne, zabilježen je i slučaj imigracije. Nakon više od 50 godina u Hrvatsku se vratio Orijentalni stršljen.

“Za njega se zna da je on bio prisutan i prije, međutim literaturnih podataka nema još od 70-tih godina prošlog stoljeća tako da se povukao i sad se ponovno vraća na svoje staro stanište. Na područjui Splita ga je zabilježio oko Kaštela u jednom kamenolomu”,rekao je Nediljko Landeka iz Zavoda za javno zdravstvo za NovuTV.

Prije nekoliko godina viđen je u Trstu. Tamo je stigao brodom. Nakon toga prešao je granicu sa Slovenijom.

Riječ o stršljenu koji je veličinom gotovo isti kao europski stršljen, ali se potpuno razlikuje po boji. Posebno je opasan u ovo doba godine. Nakon uboda izazviva brojne alergijske reakcije, čak i smrt.

“U prvom trenutku treba isprati to mjesto sapunom i vodom, ako imamo staviti neko antiseptičko sredstvo i nakon toga hladni oblog – kazala je Ljupka Hitrova iz Zavoda za hitnu medicinu. Preporuka je da se ljudi odmah javeliječniku jer su ove situacije mogu biti opasne za život.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu