Connect with us

Nekategorizirano

Sva lica Dove Fashion.hr-a

Objavljeno

-

Završio je još jedan DOVE FASHION.HR koji se ove godine održavao u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu. Sve smo pomno pratili, skupljali i sad Vam donosimo u kratko sve. Tko stoji iza cijelog ovog modnog spektakla? Tko je izbačen? Tko nije pozvan, a smatrao se pozvanim? Što nose naši trendseteri i smatramo li ih uopće trendseterima? Koji modni dizajneri su predstavljali svoj rad? I još mnogo zanimljivih stvari…
Tim stručnjaka prevođen izdavačem F.HR-a Vinkom Filipićem i pod kreativnim vodstvom Grge Zečića preuzeli su snimanje kampanje. Nagrađivani fotografi i art direktori Decker & Kutić pobrinuli su za osmišljavanje scenografije kampanje za što je posebno izabran adaptiran stakleni kubus unutar kojeg su smjestili model u haljini kako bi ispred fotoaparata ali i kamere izveli kampanju koja se ujedno transformira u performans. Za modnu fotografiju Romano Decker i Dejan Kutić, koji su preuzeli fotografsku palicu nove kampanje te ujedno i art direkciju dodatno su elaborirali prvotnu ideju Grge Zečića kroz igru s kubusom gdje je uspješno postignuta dinamika više vrsta umjetnosti, odnosno stvorena je uspješna fuzija više razina umjetničke svijesti.  Jedna od baznih ideja kampanje svakako je make-up kojeg je na model prenijela poznata hrvatska vizažistica Ana Rajić.
Na ovom modnom poligonu proljetnu kolekciju predstavili su: Branka Donassy, kuća I-gle, Robert Sever, Ivica Klarić, Igor Galaša, eNVy room, Ivica Skoko, Aleksandra Dojčinović te Ana Maria Ricov. Nova sezona donijela je i nova pojačanja u vidu tri dizajnera: Martine Felje, Damjana Jacića i Alduka. Kao zvijezda-muza kampanje ovog puta to je bila jedna od dvanaest finalistica reality projekta RTL-a Top Model by Vanja Rupena,  Nikolina Jurković.
Simona Šajn uredno se došetala na modnu atrakciju, nakon čega su je organizatori zamolili da ode, jer nije bila ničiji uzvanik.  Na Dove Fashion.hr-u pozvano je oko 450 uzvanika koji su svi odabrani od organizatora ili od dizajnera i nitko mimo toga nije bio unutra.
– Mi ne želimo poznate osobe koje samo žele doći promovirati sebe. Svi uzvanici su tu jer ih je netko pozvao. Više hrvatskih i srpskih celebova koji nisu bili pozvani htjelo je doći na Fashion.hr, ali ovo je modna revija, a ne cirkus i dopustiti nekome da dođe samo da se naslikava zaista nema smisla. Nama su prioritet naši dizajneri te njihovi gosti i klijenti – objasnio je Grgo Zečić.

Ovogodišnji Dove Fashion.hr obilježen je dolaskom mnogih poznatih lica, među kojima su se svakako istakle Petra Nižetić, Jelena Popović Volarić, Lana Jurčević i Nevena Rendeli.
DOVE MEN kolekcija s potpisom Ivice Klarić bila je puni pogodak – poznati muškarci (Goran Bogdan, Gordan Kožulj, Amar Bukvić, Dubravko Šimenc…) nosili su odijela IK STUDIJA kojima se Klarić dokazao kao istinski kvalitetan dizajner. Prvu večee zvijezda j bila lijepa Tatjana Jurić, na sebi je imala jednostavnu haljinicu koja je isticala sve adute. Jelena Popović Volarić odnijela je titulu najbolje odjevene osobe druge večeri, kožna pripijena haljina bila pun pogodak!

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nekategorizirano

Nostalgični ste za Alan Fordom? Uskoro dolazi u kazalište! Evo tko igra Grunfa, Bob Rocka…

Objavljeno

-

By

Satiričko kazalište Kerempuh svoju novu sezonu otvara praizvedbom predstave “Alan Ford” Milana Fošnera, prema stripu Maxa Bunkera (L. Secchi) i Magnusa (R. Raviola), u režiji Marija Kovača, koja će premijerno biti izvedena u petak, 19. rujna.

Deveta umjetnost

Kultni talijanski strip “Alan Ford” već više od pola stoljeća zabavlja i oduševljava ljubitelje devete umjetnosti u Hrvatskoj i svijetu, a crnohumorni i satiričan prikaz djelovanja grupice siromašnih tajnih agenata koji rješavaju bizarne kriminalističke slučajeve idealna je podloga za predstavu koja bi se bavila nelogičnostima i apsurdima suvremenog hrvatskog društva, priopćio je Kerempuhu.

Iako se radnja stripa odvija uglavnom u New Yorku, teme koje obuhvaća su univerzalno prepoznatljive i uvijek aktualne.

Kerempuhova dramatizacija stripa kao centralnu negativnu ličnost smjestila je lik Superhika, karizmatičnog lopova koji ironično otima siromašnima da bi dao bogatima. 

Teške teme kroz “lake” doskočice

Kroz odabir super-antiheroja kao direktnog suparnika junacima iz Grupe TNT, predstava obrađuje inače teške teme, poput socijalne nepravde, siromaštva i zakulisnih političkih igara, ali na mladima prihvatljiv način uz zdravu dozu humornog odmaka.

U predstavi nastupaju Luka Petrušić (Alan Ford), Matija Šakoronja (Bob Rock), Tomislav Štriga (Broj 1), Domagoj Ivanković (Grunf), Tarik Filipović (Sir Oliver), Hrvoje Kečkeš (Debeli šef), Filip Detelić (Superhik), Borko Perić (Jeremija), Ana Maras Harmander (Bepa), Ines Bojanić (Margot), Josip Brakus (policajac/Čaruga), Ozren Opačić (inpektor Brock), Karlo Mlinar (Samoubojica), Tomislav Dunđer (bogataš /tamburaš).

Dramaturg predstave je Vid Lež, scenograf Davor Prah, kostimografkinja Nikolina Miletić, autor glazbe Tomislav Babić, autorica maski Marija Bingula, koreograf Branko Banković, a oblikovatelj svjetla Alen Marin.

 
Nastavi čitati

Nekategorizirano

Župan Bilaver: Uređenje Draženice prioritetni projekt Županije

Objavljeno

-

By

Župan Zadarske županije Josip Bilaver i njegov zamjenik Robertino Dujela održali su radni sastanak s voditeljem područne konzervatorske službe u Zadru Igorom Miletićem i ravnateljem Županijske lučke uprave Zadar Davorom Škibolom na temu uređenja uvale Draženica i Maestral.

Riječ je o jednom od najvažnijih infrastrukturnih projekata Županije koji uključuje izgradnju novih komunalnih vezova, uređenje plaže, proširenje prometnice te pješačko-biciklističke staze i zelene površine.

Na sastanku je dogovorena daljnja suradnja Konzervatorskog odjela i Županijske lučke uprave u svim fazama pripreme i realizacije projekta, kako bi uređenje uvale Draženica bilo provedeno u skladu s relevantnim smjernicama i standardima.

Župan Bilaver istaknuo je kako projekt Draženica predstavlja prioritet Županije i da će donijeti značajnu dugoročnu korist građanima i razvoju zadarske obale.

 
Nastavi čitati

magazin

(FOTO) “I JA PUTUJEM” / Zadarska županija i Zadar ponovno uz ljetne radosti potrebitih obitelji

Objavljeno

-

By

Foto: Iva Perinčić

I ovog ljeta more nije ostalo samo san! U sklopu emotivnog i društveno važnog projekta „I ja putujem“, Zaklada „Hrvatska za djecu“ osmu godinu zaredom omogućuje potrebitim obiteljima iz cijele Hrvatske zajedničko ljetovanje, darujući im ono što se često uzima zdravo za gotovo, bezbrižno zajedničko vrijeme, sunce, more i uspomene koje ostaju zauvijek.

Ove godine, korisnici projekta su dvije udomiteljske obitelji, pet velikih šesteročlanih obitelji, kao i obitelji s djecom s teškoćama u rastu i razvoju. Dvije samohrane majke, svaka s troje djece ljetovale su na otoku Murteru, u kampu Rehut i u Golden Haven Campingu. Posebno mjesto među ovogodišnjim korisnicima zauzima obitelj Belančić iz Zagreba, koja po prvi put sudjeluje u projektu. Ova topla obitelj sa četvero djece ljetuje u prekrasnom Falkensteiner Premium Camping Zadar. Hotelski lanac i Zaklada „Hrvatska za djecu“ omogućili su im toliko željeno zajedničko vrijeme, daleko od svakodnevnih izazova, u okruženju gdje je ljubav najjača valuta.

„Mnogo ljudi prolazi kroz naše živote. Puno njih uzme od nas što im je potrebno, a manji dio daje i dijeli nesebično. “Zaklada” je taj jedan mali, ali najveći dio. Ovakve akcije su nešto posebno, nešto što pokazuje kako mi ljudi na kraju najviše brinemo jedni o drugima, dokazuje da je empatija ljubav, a ljubav se nesebično daje i nema definicije ni cijene. Teško je riječima opisati koliko ovako nešto znači djeci, obiteljima. Meni kao roditelju znači SVE jer znam koliko vrijedi, znam koliko se trudim i pokušavam cijelu godinu privrediti svima da im ništa ne fali, ali da nije bilo “Zaklade” i fantastičnih donatora Falkensteinera moja djeca ne bi bila u mogućnosti ovakvo ljetovanje doživjeti. Mir, priroda, luksuz, toplo more, predivni ljudi oko nas koji brinu o svakoj stavci, divno je kad netko brine o vama. Hvala svima na ovolikoj dozi uzbuđenosti i veselja od moje male velike obitelji, zaslužili ste sve pozitivno, pa i moje suze radosnice.“ – istaknula je Jasmina Belančić.

Za obitelj Belančić, ovo je prvo pravo obiteljsko ljetovanje. Dani ispunjeni smijehom, igrom na plaži, šetnjama uz zalazak sunca i što je najvažnije, istinskim povezivanjem. U trenucima kada su Mateo učio sestru Leonu plivati, dok je Elena čitala bajke maloj Emili pod borovima, jasno je da je svaka minuta ovog ljetovanja dragocjena.

Od prve godine kada me je gospođa Ozrenka kontaktirala i upoznala sa zakladom hrvatska za djecu, bez razmišljanja sam u ime tvrtke prihvatio ovu ideju i potvrdio sudjelovanje našeg kampa u istoj. U ova današnja vremena visokih cijena, luksuza i medijskog pritiska, više nego drago nam je da možemo sudjelovati i osigurati makar jednoj obitelji godišnje boravak u našem kampu koji u razgovoru s njima, svima znači najviše na svijetu. U svakom slučaju stavljamo se na raspolaganje i u budućnosti za sudjelovanje i ovaj mali doprinos zakladi i dajemo punu podršku nastavku akcije.” – istaknuo je Ante Lacić, voditelj Falkensteiner Premium Camping Zadar dok je upraviteljica Zaklade „Hrvatska za djecu“  Renata Gubić zaključila: “Svako dijete ima pravo na bezbrižne uspomene iz djetinjstva i ovim projektom želimo osnažiti obitelji, dati im podršku i osjećaj dostojanstva. Misija Zaklade „Hrvatska za djecu“ kao zaklade Vlade Republike Hrvatske ostaje jasna – biti uz djecu u potrebi i stvoriti uvjete da svako dijete osjeti da je važno i voljeno.“

Projekt „I ja putujem“ ovim je ljudima prilika za stvaranje osjećaja pripadnosti, sigurnosti i prihvaćenosti. U proteklih osam godina, od početka projekta do danas, više od 100 obitelji s ukupno 350 djece osjetilo je radost putovanja zahvaljujući ovoj plemenitoj inicijativi Zaklade koja i ovog ljeta pokazuje svima nama da iza svakog osmijeha stoji priča, borba, ali i nada. Bez velike pompe, ali s puno srca, ova priča vraća vjeru u dobrotu i važnost zajedništva.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu