ZADAR / ŽUPANIJA
“SEE YOU SOON!” Turistička zajednica Zadarske županije pokrenula prvu marketinšku kampanju za 2023.
S ciljem što ranijeg poticanja potencijalnih posjetitelja na dolazak u destinaciju, Turistička zajednica Zadarske županije pokrenula je posljednju ovogodišnju, ili bolje reći prvu marketinšku kampanju za 2023. godinu, na ključnim emitivnim tržištima koja posebno dobro reagiraju na rani booking.
Kampanja krovnog naziva See You Soon! cilja postojeće i potencijalne goste Zadarske županije s tri ključna tržišta – Njemačke, Austrije i Nizozemske. Kampanja je ciljano planirana na kraju godine kada su na odabranim tržištima dani kratki, tamni i hladni. Vizualna strategija prati ideju kampanje kroz izuzetno plave, sunčane i morske motive kako bi se dobilo na dodatnoj vidljivosti te time istaknuli u odnosu na trenutne, uglavnom blagdanske, reklamne kampanje.
Kampanja se realizira u suradnji s najvećim medijskim kućama na svakom tržištu i to isključivo kroz vizualno snažne formate. Okosnicu čini digitalno vanjsko oglašavanje (DOOH) u središtima i najprometnijim lokacijama najvećih gradova (Beč, München, Stuttgart, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Amstelveen), a pojačano online video i veliki branding display oglasima na najposjećenijim portalima (AD.nl, t-online.de, Krone.at, WEB.de, GMX.net). Kampanja će trajati kroz cijeli prosinac i dio siječnja kako bi se potaknule rane rezervacije.
O uspješnosti digitalnih kampanja koje već godinama provodi Turistička zajednica Zadarske županije govori i podatak kako se digitalna kampanja Turističke zajednice Zadarske županije za 2022. godinu „Reconnect with yourself – Say YES! to Zadar Region“ našla u vrlo jakoj konkurenciju u izboru European Excellence Awards-a.
Ulazak u uži izbor u kategoriji Balkan predstavlja veliko priznanje za navedenu kampanju jer prestižna europska komunikacijska nagrada “European Excellence Awards” u organizaciji Quadrige, berlinskog centra izvrsnosti u obrazovanju, informacijama, umrežavanju i poslovnim IT rješenjima, daje jedan sveobuhvatan uvid u komunikacijska postignuća diljem Europe.
Kampanja TZ Zadarske županije imala je snažne konkurente gotovo u potpunosti usmjerene na podizanje svijest o inkluzivnosti i zdravlju – kampanju Blue Balloons lidera u pomagalima za dijabetes tipa 1 također iz Hrvatske, bugarsku kampanju posvećenu podizanju nacionalne svijesti o ljudima s rijetkim bolestima The 20th Hero, te dvije rumunjske kampanje – Carrefoura Rumunjska za poticanja lokalnih farmera i pobjedničku Regina Maria Rumunjska, kampanju na temu mentalnog zdravlja.
Osnovna ideja digitalne kampanje TZ Zadarske županije koju je provela renomirana agencija S.T.A.R. Digital bilo je povezivanje sa sobom, povratak sebi nakon dugog i teškog razdoblja izolacije i karantene. Najbolji način za to su mir, tišina, ukusna hrana i čarobne prirodne ljepote koje posjetiteljima nudi Zadarska županija kao turistička destinacija.
Sveobuhvatnu kampanju su pratili brojni vizuali s motivima najljepših dijelova Zadarske županije i duhovitim pozivima na dolazak u naše destinacije.
Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije je tom prigodom izjavila:
Iznimno smo zadovoljni i ponosni što je upravo naša kampanja ušla u uži izbor za “European Excellence Awards” što dokazuje njezinu kvalitetu i predstavlja veliki uspjeh posebno kada promotrimo druge konkurente kroz niz kategorija, a to su divovi oglašivačke industrije, poput farmaceutske, automobilske ili retail industrije. Pri tom je dodala kako je ova digitalna kampanja samo jedna u nizu komunikacijskih i promidžbenih aktivnosti koju provodi TZ Zadarske županije, a nagrada je poticaj i potvrda kako idemo u dobrome smjeru te radimo taj posao na razini europske oglašivačke konkurencije.
ZADAR / ŽUPANIJA
ZIMSKA BAJKA / Božićna čarolija u Cerovačkim špiljama!
Ho-ho-ho! Djed Mraz dolazi pod zemlju – ravno u čarobne Cerovačke špilje, ali treba pomoć, dođite i vi, roditelji s djecom, pomozite nam ukrasiti naš Centar, stoji u objavi iz Cerovačkih špilja!
13. prosinca 2025.
11:00 – Radionica izrade ukrasa i kićenje bora
12:30 – Obilazak špilje s Djedom Mrazom i slatki pokloni iznenađenja
“Čeka vas prava zimska bajka: kreativne radionice, ukrašeni bor, pokloni i nezaboravna podzemna avantura!
Djeca do 12 godina imaju besplatan ulaz u špilju!”
Obavezna prethodna najava do 12. 12. na: 099/814-4724
ZADAR / ŽUPANIJA
(FOTO) TRADICIONALNO / Barkajoli kod gradonačelnika Erlića
U Maloj vijećnici gradonačelnik Šime Erlić danas je ugostio zadarske barkajole Dina Gajića, Šimu i Berta Gregova
Tradicionalno, uoči Božića, u Gradskoj upravi priređeno je primanje za zadarske barkajole.
– Svjesni smo koliko barkajoli znače Zadru i hvala vam što njegujete našu tradiciju. Nadam se da će uskoro, i to pozitivno i za vas i za nas, biti završena priča oko upisa barkajola na listu nematerijalne kulturne baštine RH što će nam biti dodatni zamah u promociji i vas i našega Zadra, kazao je gradonačelnik Erlić barkajolima uručivši im prigodne darove.
Gradonačelnik Erlić zahvalio im se za njihov rad, trud i trajan doprinos turističkoj promociji grada.

U neformalnom razgovoru uz prepričavanje anegdota koje svakodnevno doživljavaju kroz svoj posao, barkajoli su gradonačelniku iznijeli potencijalne probleme u radu, svoja zapažanja, primjedbe i prijedloge o svemu što bi se još moglo učiniti kako bi ovaj vid turističke ponude, ali i tradicionalnog načina prijevoza građana, bio još dostupniji, sigurniji i ugodniji.
– Na usluzi smo turistima, ali i našim građanima koji čine 20 posto putnika koji biraju barku za prijevozno sredstvo do Poluotoka, i obrnuto. Kod korekcije cijena, bili smo oprezni, vožnju turistima naplaćujemo dva eura, dok je ona za lokalno stanovništvo jedan euro, kazao je Berto Gregov, jedan od zadarskih barkajola.

Danas plove ukupno tri barke, sve u vlasništvu aktivnih barkajola. Aktivni su Zvonko Gregov, njegovi sinovi Berto i Šime Gregov, Šime Begonja te najmlađi trenutno aktivni barkajol Dino Gajić. Među aktivnim barkajolima četvorica su vlasnici obrta koji su registrirani za prijevoz putnika. Iz gradske blagajne, kao i svake, i ove godine bit će im plaćeni doprinosi poput mirovinskog i zdravstvenog osiguranja.

Uz gradonačelnika Erlića, na prijemu za barkajole bili su Ante Ćurković, zamjenik gradonačelnika, Dolores Kalmeta, pročelnica Upravnog odjela gradsku samoupravu i opće poslove i Dina Bušić, pročelnica Upravnog odjela za kulturu i sport. Upravo zahvaljujući tom gradskom Odjelu, u srpnju 2025. godine Ministarstvu kulture i medija poslan je elaborat s prijedlogom da barkajoli budu prepoznati kao nematerijalna kulturna baština i budu upisani u Registar kulturnih dobara. Poseban doprinos kao inicijatorica te priče dala je Zrinka Brkan Klarin, povjesničarka umjetnosti i arheologinja, zaposlena u Upravnom odjelu za kulturu i sport, koja je prikupila brojne materijale o ovom tradicijskom obrtu.

ZADAR / ŽUPANIJA
“MAJČINA RIJEČ” / U ponedjeljak predstavljanje knjige fra Andrije Bilokapića
Predstavljanje knjige ‘Majčina riječ’ fra Andrije Bilokapića održava se u ponedjeljak, 8. prosinca, u samostanu sv. Frane u Zadru, s početkom u 20 sati.
Predstavljači su Stjepan Lice, fra Jozo Grbeš i mons. Želimir Puljić.
Zahvalu će uputiti autor Bilokapić i Vedran Vidović.
-
magazin3 dana prijeFOTOGALERIJA / Gastro turneja po adventskim kućicama u Zadru, 4. dio – đir po Božićnom gramofonu na Pijaci
-
magazin4 dana prijeMJESEČNI HOROSKOP ZA PROSINAC: Jarac ubire plodove svog truda, Vodenjak upoznaje posebnu osobu!
-
ZADAR / ŽUPANIJA2 dana prijeFOTOGALERIJA / Svečani domjenak u OB Zadar za djelatnike koji su otišli u mirovinu
-
Hrvatska4 dana prijeVUKOSAV, PEDIĆ, FRANCIŠKOVIĆ, VUČAK-LONČAR… / Objavljen je godišnji popis: Ovo su najbolji doktori i doktorice u Zadru i u Hrvatskoj…







