Connect with us

Zadar

“DALMATINSKA METROPOLA I CENTAR JADRANA” Novi brand identitet i promotivne brošure Turističke zajednice grada Zadra

Objavljeno

-

U nastavku donosimo priopćenje za javnost iz zadarske Turističke zajednice:

“Tijekom neizvjesne 2020. godine, Turistička zajednica grada Zadra ustanovila je novi brand identitet koji zacrtava smjer promidžbe grada u nadolazećem razdoblju. Slijedeći novo vizualno i komunikacijsko rješenje, preoblikovana je i optimizirana web stranica www.zadar.travel na pet jezika, ažurirane su popularne mobilne aplikacije Zadar Travel i Secret Zadar, a po prvi put je formirana i posebna mrežna stranica na hrvatskom jeziku za poslovne subjekte i iznajmljivače www.business.zadar.travel.

Pored navedenih digitalnih kanala, kreirani su i novi tiskani materijali koji uključuju redizajniran plan grada i četiri atraktivne promotivne brošure. Svaka od četiriju brošura je namijenjena drugačijoj ciljanoj skupini i opisuje različite turističke proizvode karakteristične za naš grad i okolicu.

U osnovnoj i najobimnijoj image-brošuri koja je namijenjena promociji na turističkim sajmovima i drugim manifestacijama u inozemstvu i Hrvatskoj, Zadar je predstavljen kao “dalmatinska metropola i centar Jadrana”. Obiluje atraktivnim fotografijama prvenstveno zadarskih fotografa, najvećim dijelom Stipe Suraća, potom produciranim fotografijama Filipa Brale te motivima autora Ive Perinčić, Fabia Šimičeva, Davora Strenje, Velida Jakupovića Gricka, Mladena Radolovića Mrlje i drugih. Djeluje poput turističke mini-monografije, a stilom, dizajnom i sadržajem korelira s novom web stranicom i općim dizajnom imagea TZ grada Zadra.

Tri manje brošure namijenjene su distribuciji na lokalnom nivou u Turističko informativnim centrima u gradu i okolici, u turističkim agencijama, Zračnoj luci i cruising luci Gaženica te u hotelima i privatnom smještaju. Svaka od tri brošure obuhvaća jedan od tri prepoznatljiva i karakteristična turistička proizvoda grada Zadra; kulturu i naslijeđe, gastronomiju te okruženje s predivnim otocima, Petrčanima, Parkovima prirode i Nacionalnim parkovima.

Uz veliku pomoć od strane Centra za odgoj i obrazovanje iz Zagreba i nekoliko udruga osoba s invaliditetom iz Zadra, TZ je u suradnji s Upravnim odjelom za EU fondove Grada Zadra pristupila EU projektu pod nazivom Tourism4All. Cilj tog projekta jest razvoj i promocija prekogranične mreže turističkih destinacija pristupačnog turizma. U sklopu ove suradnje je osnovna promotivna mrežna stranica www.zadar.travel prilagođena za osobe s invaliditetom, a za tiskan je i poseban “Priručnik za rad s gostima s invaliditetom”, koji je tijekom božićno-novogodišnjih praznika 2020. godine poštom dostavljen na adrese svih registriranih privatnih iznajmljivača u Zadru.

Kreativno rješenje i dizajn svih tiskanih izdanja napravila je tvrtka Hoba dizajn studio Zadar.”

no images were found

 

 

 
Nastavi čitati
Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Zadar

Radionica u Zadru – Kako unaprijediti kvalitetu obiteljskog smještaja

Objavljeno

-

By

“KAKO UNAPRIJEDITI KVALITETU OBITELJSKOG SMJEŠTAJA? ” – Poziv na radionicu
14.11. 2025. / 10:00h – 13:30h
Hotel Kolovare, Zadar — Ul. Bože Peričića 14
Prijavite se putem obrasca:
[Kako unaprijediti kvalitetu obiteljskog smještaja – https://forms.gle/jyYmqMVrzFbFrzYz8 ]
Turistička zajednica Zadarske županije, u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA), organizira edukativnu radionicu „Kako unaprijediti kvalitetu obiteljskog smještaja?“ namijenjenu pružateljima usluga u obiteljskom smještaju i svima koji žele unaprijediti svoje poslovanje u turizmu.
Radionica ima za cilj upoznati polaznike s kvalitetom usluge u obiteljskom smještaju s naglaskom na aktivnosti za unapređenje kvalitete u cilju većeg zadovoljstva gosta.
Predavačica
Prof. dr. sc. Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
Prodekanica za nastavu Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci. Renomirana je stručnjakinja u području upravljanja kvalitetom u turizmu i ugostiteljstvu.
Nositeljica je niza kolegija i edukacijskih programa, a stručno se usavršavala kroz međunarodne seminare za interne i vodeće auditore, kao i Travelife auditore za hotele i putničke agencije.
Kao članica tima internih auditora UHPA-e, povezuje teorijsko znanje s bogatim praktičnim iskustvom u unapređenju kvalitete i održivosti turističkih usluga.
Sudjelovanje na radionici je besplatno, uz obaveznu prijavu putem online obrasca.
Broj mjesta je ograničen.

Izvor: BNM portal

 
Nastavi čitati

Zadar

Međunarodni simpozij „Čovjek je čovjeku lijek“ uz osnivanje Europskog edukacijskog centra u Zadru

Objavljeno

-

By

U povodu obilježavanja Svjetskog dana mentalnog zdravlja i Svjetskog dana palijativne skrbi u petak, 10. listopada 2025. godine u crkvi Svetog Nikole u Zadru od 11 do 15 sati održat će se međunarodni simpozij pod nazivom „Čovjek je čovjeku lijek” u organizaciji Europskog instituta medicine usmjerene prema osobi (EIMO), Odjela za zdravstvene studije Sveučilišta u Zadru i Hrvatske lige za hipertenziju.
U sklopu simpozija „Čovjek je čovjeku lijek” ujedno će biti osnovan Europski edukacijski centar usmjeren prema osobi koji će nositi naziv „Čovjek je čovjeku lijek” a djelovat će pri Odjelu za zdravstvene studije Sveučilišta u Zadru.
Europski edukacijski centar bit će dio svjetske i europske mreže medicine usmjerene prema osobi, što je veliko priznanje svim stručnjacima i volonterima u Hrvatskoj koji su zadnjih 15 godina surađivali na projektu.
Tijekom simpozija stručnjaci iz Hrvatske i svijeta govorit će o tome što obuhvaća pojam Medicine usmjerene prema osobi i što učiniti kako bi ovaj koncept koje su prihvatile sve vodeće svjetske medicinske institucije i organizacije zaživio u svakodnevnoj kliničkoj praksi.
Uz predavanja vrhunskih stručnjaka iz Velike Britanije i Švicarske, koji su suradnici Svjetske zdravstvene organizacije i pokretači velikih promjena u medicini tijekom zadnjih desetljeća, na simpoziju će se organizirati i tri okrugla stola posvećena medicini usmjerenoj prema osobi na području mentalnog zdravlja, palijativnoj medicini i kardio-reno-metaboličkom zdravlju.
Svečano otvaranje predviđeno je u 11 sati u crkvi sv. Nikole (Međunarodni centar za podvodnu arheologiju, Božidara Petranovića 3).

 
Nastavi čitati

Zadar

Hit predstava “Sve zbog jednog Marka” otvara sezonu u HNK Zadar

Objavljeno

-

By

Hrvatsko narodno kazalište Zadar otvara novu kazališnu sezonu u utorak, 14. listopada u 20 sati s hit predstavom Satiričkog kazališta Kerempuh , SVE ZBOG JEDNOG IMENA, nastalom prema tekstu Matthieua Delaportea i Alexandrea de la Patellièra. Režiju potpisuje Saša Broz. Igraju: Anita Matić Delić, Damir Poljičak, Domagoj Ivanković, Borko Perić i Mirela Videk Hranjec.

Hit predstava Satiričkog kazališta Kerempuh britka je francuska komedija originalnog naslova Le Prénom napisana 2010. godine. Od tada je izvedena gotovo 250 puta u Parizu te igrana u više od 45 zemalja diljem svijeta. Praizvedba u Parizu osvojila je šest nominacija za nagradu Molière, uključujući i onu za najbolju komediju i najbolju režiju. Godine 2012. je uspješno adaptirana u film koji je pogledalo tri milijuna gledatelja.

Ova satirična komedija, psihodrama o licemjernome građanskome sloju razotkriva i ismijava sve mane društva i pojedinaca, međusobnu netrpeljivost, poziciju žene, odnos prema djeci u zatvorenome i izoliranome prostoru ograničenome kućnim zidovima unutar kojih se mimetički saznaju djelići grubih pojedinačnih i obiteljskih istina zavijenih igrivo i zaigrano u komedijske situacije. Savjet: svakako pogledati.

(Vesna Muhoberac, KAZALIŠTE.hr )

Cijena ulaznice iznosi 13 eura , a u prodaji su na blagajni HNK Zadar i putem sustava Eventim https://www.eventim.hr/eventseries/predstava-sve-zbog-jednog-imena-3997574/

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu