Connect with us

ZADAR / ŽUPANIJA

POZIV IZ INOVAcije: Prijavite se na edukaciju za location managere

Objavljeno

-

Ustanova za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija organizira program edukacije pod nazivom „Osnove location managementa“. Location manager, odnosno Voditelj lokacije, ključna je uloga pri realizaciji snimanja i produkcije na setu. Voditelj lokacije je osoba odgovorna za pronalazak, organizaciju i upravljanje lokacijama snimanja tijekom produkcije filma, serije, reklame ili glazbenog videa. Njihov rad počinje već u predprodukciji, a završava tek kad je posljednji kadar snimljen i lokacija vraćena u prvobitno stanje. Vještine upravljanja lokacijom snimanja bit će uskoro moguće unaprijediti kroz program edukacije „Osnove location managementa“.

Program je certificiran te uključuje radionicu i webinar podijeljen u četiri modula, od kojih se svaki fokusira na ključne aspekte upravljanja lokacijom. Program je namijenjen osobama koje su aktivne u audiovizualnom stvaralaštvu, produkcijama i snimanjima na terenu te koje se žele dalje razvijati u kontekstu filmskih , televizijskih i drugih produkcija. Sudjelovanje je besplatno za sve polaznike.

Program „Osnove location managementa“ sufinancira se sredstvima Hrvatskog audiovizualnog centra temeljem Javnog poziva za poticanje komplementarnih djelatnosti.

Program će se održati u Centru za kreativne industrije (Put Murvice 3a), Zadar, u petak, 16. svibnja od 9:00 sati.

Prijaviti se možete slanjem motivacijskog pisma najkasnije do 12. svibnja 2025., putem e-mail adrese:

sanja.jerak@inovacija-zadar.hr .

Broj sudionika je ograničen.

     
    Nastavi čitati
    Kliknite za komentar

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

    ZADAR / ŽUPANIJA

    PRIJAVE DO 12. PROSINCA / Dječji vrtić Radost raspisao javne natječaje za sedam radnih mjesta

    Objavljeno

    -

    By

    foto: DV Radost

    Javni natječaji otvoreni su do 12. prosinca 2025. godine

    Dječji vrtić radost traži odgojitelja/icu, psihologa/inju, stručnjaka za zaštitu na radu, tajnika/icu, spremačicu, pralju i pomoćnog kuhara/icu u kuhinji pri vrtiću. 

    Provedbu javnih natječaja nadzirat će promatrači koje će Dječjem vrtiću Radost dodijeliti Grad na zahtjev Povjerenstva za provedbu natječaja. 

    Više o uvjetima natječaja – na poveznici

     
    Nastavi čitati

    ZADAR / ŽUPANIJA

    Erlić na konferenciji u Solinu: “Osjećaj sigurnosti u gradu je najvažnija pretpostavka kvalitetnog života”

    Objavljeno

    -

    By

    foto: Grad Zadar

    Uz Erlića, konferenciji su prisustvovali gradonačelnici Splita, Šibenika i Dubrovnika

    U Solinu je danas otvorena dvodnevna 8. međunarodna konferencija “Sigurnost povijesnih gradova 2025.” koja okuplja stručnjake i predstavnike lokalnih vlasti s ciljem razmjene iskustava te jačanja sigurnosnih standarda u povijesnim urbanim cjelinama. 

    Prvog dana konferencije održan je uvodni panel na kojem su sudjelovali gradonačelnici četiri dalmatinska grada – Tomislav Šuta, gradonačelnik Splita, Mato Franković, gradonačelnik Dubrovnika, Željko Burić, gradonačelnik Šibenika i Šime Erlić, gradonačelnik Zadra. Panel je bio posvećen razmjeni iskustava i modela upravljanja sigurnošću u povijesnim jezgrama te mogućnostima međugradskog povezivanja i kreiranja zajedničkih rješenja za izazove koje donosi turizam. 

    – Osjećaj sigurnosti u gradu je najvažnija pretpostavka kvalitetnog života u svakom pojedinom gradu, i za lokalno stanovništvo i za turiste. Kako bi naši gradovi ostali sigurni, razgovarali smo o svim segmentima unaprjeđenja sustava sigurnosti grada, od prometa koji u sezoni guši grad i staru jezgru, preko suzbijanja kriminaliteta u suradnji s policijom, do nepoštivanja javnog reda i mira. Zato pripremamo novu prometnu regulaciju za sljedeću turističku sezonu, izmjene odluka o komunalnom redu, ulažemo u kupnju i postavljanje kamera i scan vozila za sankcioniranje prometnih prekršaja, te uvodimo bolju regulaciju ugostiteljske zone na Poluotoku – kazao je Erlić te dodao kako svi zajedno moramo raditi na sigurnosti, u suradnji s nadležnim institucijama, ali i građanima. 

    Na 8. međunarodnoj konferenciji “Sigurnost povijesnih gradova 2025.” sudjelovali su predstavnici institucija i tvrtki iz Hrvatske i BiH. Konferencija se održava u organizaciji IPA-e Splitsko-dalmatinske, uz podršku suorganizatora iz Hrvatske udruge povijesnih gradova, Fakulteta forenzičkih znanosti, Turističke zajednice SDŽ i Partnerstva za sigurniju svakodnevnicu. 

     
    Nastavi čitati

    ZADAR / ŽUPANIJA

    VELIKO SRCE ZADARSKOG SPORTA – MLADEN MALIK BARBA / Sportaši jedanaesti put za Socijalnu samoposlugu 

    Objavljeno

    -

    By

    Pred nama je 11. humanitarna akcija za Socijalnu samoposlugu Zadar u organizaciji zadarske sekcije Hrvatskog zbora sportskih novinara. Tradicija je to koja, evo, ulazi već u svoje drugo desetljeće, ali ove je godine za nas sve drugačije, emotivnije, tužnije.

    Početkom godine napustio nas je naš dragi član i prije svega prijatelj Mladen Malik, čovjek koji je ostavio neizbrisiv trag u zadarskom sportu, novinarstvu i društvu općenito. Stoga je najmanje što smo mogli učiniti da se od ove godine akcija, koju je od prvoga dana i on s nama stvarao, nazove: Veliko srce zadarskog sporta – Mladen Malik Barba.

    Prošlogodišnja, jubilarna 10. akcija, bila je po mnogočemu posebna i rekordna, a vjerujemo kako će i ovogodišnja naići na velik odaziv zadarskih sportaša, klubova, saveza, udruga, rekreativaca, navijača i svih onih koji žele u nadolazeće blagdansko vrijeme napraviti jedno dobro i humano djelo.

    Akcija će se održati u srijedu, 17. prosinca 2025. s početkom u 9:00 sati na adresi: Branimirova obala 18 – Zadar.

    Najpotrebnije su stvari koje se najčešće koriste: ulje, brašno, sol, šećer, pašta, riža, mlijeko, konzerve, dječja hrana, higijenske potrepštine, pelene, prašak za rublje, deterdžent za suđe, sapun, pasta za zube, kava…

     
    Nastavi čitati
    Oglasi
    Oglasi
    Oglasi
    Oglasi
    Oglasi

    U trendu