Connect with us

magazin

(GALERIJA) UPOZNAJTE ČARI JADRANSKOG MORA KROZ DJEČJE OČI Ponovo otvoren novi Falkensteiner Family Hotel Diadora s pet zvjezdica

Objavljeno

-

Novi Family Hotel Diadora u Falkensteiner Resortu Punta Skala pokraj Zadra sada ima pet zvjezdica i hotel je od kojeg dječja srca kucaju brže. S fokusom na okoliš, ekologiju i biologiju mora, hotel nudi prilagođene obrazovne programe i beskrajnu zabavu za svoje mlade goste.

Koncept ‘Morske biologije’ u kojem možete sudjelovati

30 educiranih i obučenih supervizora brine se o svim dječjim potrebama s “eko-edukacijom” kao fokusom. Zajedno s popularnom maskotom Falkensteinera – Falkyjem i njegovim prijateljima, djeca u uzbudljivim znanstvenim projektima razigrano uče važne činjenice o solarnoj energiji i energiji vjetra, otkrivaju koliko je morski ekosustav složen te postaju svjesni kako ga se može očuvati i zaštititi. Posvećeni “edutainment concierge” ovdje je da za malene goste sastavlja posebne programe. Primjerice, mladi morski biolozi kroz svaku igru prikupljaju naljepnice, rješavaju zadatke i sakupljaju nagrade.

I našim malim  zaljubljenicima u akciju, nijedna želja neće ostati neispunjena. Uz brojne sportske terene i aktivnosti, Falkensteiner Resort Punta Skala organizira i 10 vrhunskih akademija i tečajeva za goste Family Hotela Diadora – od stručno vođenih nogometnih treninga s njemačkim Bundesligašem Hannover 96 i austrijskim klubom FK Austria Wien, do akademija tenisa, plivanja ili jedrenja, do akademija jahanja, kuhanja, znanosti i e-akademija.

Ali i mimo sportskih aktivnosti, Falkensteiner Family Hotel Diadora nudi raznolik program: ples, kino, kazalište lutaka, pomorske aktivnosti i još mnogo toga. U vlastitom znanstvenom laboratoriju svi budući znanstvenici kroz uzbudljive eksperimente učit će kako koristiti sunčevu energiju i snagu vjetra, kako funkcionira desalinizacija i mnoge druge uzbudljive procese.

Dodir, osjet i miris

A o najmlađim gostima posebno će se brinuti u Falkensteiner Hotelu Diadora. Za njih fokus je na osjetilima. Osjećat će se i istraživati morske spužve, školjke i drugi zanimljivi oblici iz Jadranskog mora. Bebe će slušati nježne zvukove valova, dupina i galebova te se opuštati uz miris eteričnih ulja lavande iz Dalmacije. Njihovo drijemanje pratit će zvuci morskih orgulja u Zadru i zvučni prizori podmorja.

Budući da je dobro poznata činjenica da se dječji trbuščići ne drže radnog vremena restorana, Family Hotel Diadora nudi i vlastitu čajnu kuhinju Biberonia. Ovdje roditelji mogu pripremiti dječje obroke sa svježim voćem i povrćem u bilo koje doba dana i noći. Naravno, pri ruci će im uvijek biti i kuhalo na paru, blender, mikrovalna pećnica, kuhalo za vodu, mlijeko i čaj 24 sata dnevno. Koncept hrane u restoranu Artigiani također uključuje isključivo organsku hranu domaćih proizvođača sa zadarskog područja. Različite stanice hrane nude ponešto za svačiji ukus. Produljeno radno vrijeme restorana osmišljeno je kako bi odgovaralo svakom članu obitelji.

A dok djeca istražuju more…

Dok su djeca zaokupljena uzbudljivim podvodnim avanturama, roditelji se mogu opustiti uz masažu ili tretmane u novom Acquapura SPA u Falkensteiner Family Hotelu Diadora. No, gostima obiteljskog hotela na raspolaganju su i sadržaji obližnjeg Fortis Cluba s fitness centrom, osobnim trenerom, restoranom i sportskim barom. Za one koji više vole uživati u koktelu uz bazen, dobro će se brinuti u baru Oaza. Gostima su na raspolaganju i svi ostali restorani Falkensteiner Resorta Punta Skala. Na plaži Laze, u blizini restorana Planika, na primjer, postoje i opuštajuće kabane za dvoje za iznajmljivanje, koje uključuju svježe voće i šampanjac.

Mjesto za cijelu obitelj

Od 15. lipnja, Falkensteiner Family Hotel Diadora dočekuje svoje goste s 232 novouređene sobe i prostranim apartmanima površine od 43 do 56 m², dječjim igralištem na više od 1250 m², novim igraonicama, Valo Jump zonom, kinom i zabavnim Playmobil kutkom. Uz to, svoje velike i male goste čeka novi wellness svijet Falky Spa, brojni sportski tereni, vanjski zid za penjanje, bazen s toboganom te lijepo uređen prostor za zabavne igre i bowling u klubu Fortis.

Za proslavu otvorenja postoji posebna “Diadora ponuda otvaranja” s 25 % popusta na noćenja u odabranoj kategoriji soba. Ponuda vrijedi za minimalni boravak od dvije noći u periodu 15.6. – 31.7.

O Falkensteiner grupi:

FMTG – Falkensteiner Michaeler Tourism Group AG jedna je od vodećih turističkih tvrtki u privatnom vlasništvu u sedam europskih zemalja. Objedinjuje divizije Falkensteiner Hotels & Residences s trenutno 27 hotela s četiri i pet zvjezdica, 3 apartmanska naselja i premium kamp, FMTG Development i turističkog konzultanta Michaeler & Partner.

 

magazin

[KOLUMNA] #ajteća

Objavljeno

-

By

More, sunce, povjetarac, barka, šum valova, koktelčić u ruci, lubenica na tanjuru….idila ljetnog dana…

Ali realnost zna biti malkice drugačije jer uz nas u ljetnim ljepotama „pokušavaju“ uživati i naši dragi turisti, koji se prepoznaju po sljedećem:

  1. Izgledaju izgubljeno, hodaju ko muhe bez glave
  2. Imaju svoja prometna pravila, tako redovito voze slalome u krivom smjeru
  3. Smrduckaju
  4. Obilaze znamenitosti u podne po najvećoj žegi
  5. Piju iz iste boce
  6. Jedu u pekari
  7. Imaju robu iz 91.
  8. Kampiraju gdje uspiju
  9. Nemaju para ne kupuju, samo njuškaju i pipaju
  10. Zadnje i ne manje važno došli su rayanerom

Mislim da sam u kratkim crtama izvrsno opisala profil turista koji nam ovih dana popunjavaju statistiku, ali ne i proračun.

Uistinu se radi o „žalosnim“ gostima. Gledam ih svakodnevno i ne mogu se načudi više na što su sve spremi. Pod time mislim koliko skromno raspolažu svojim budžetima preživljavanja za vrijeme odmora u Zadru.

Ove sezone susrećem i leve pro survior ekipu koja u ruksacima nosi i rasklopne stolce, stoliće tako kad obave kupnju namirnica za ručak (u pekari logično) krenu sastavljati svoje interije u
prvom hladu kojeg uhvate.

Zamišljam sebe kako bauljam po Parizu, Budimpešti, Krakovu i tražim prvi hlad za svoju mobilnu kuhinju, evo idem se odmah trisnuti da to više ne spomenem niti u najluđim snovima?

Realnost je da nam je grad krcat sirotinje, koja je skupila nekako za kartu i smještaj i to je to, to je domet potrošnje. Kuha se po apartmanima, jede se po pekarama i fast foodovima, spava se na balkonima ako treba, a djeci se sladoled i kokice kupe jednom u par dana.

Tuga, čemer i jad.

Naši gosti izgledaju moćno i tužno istodobno, ne znam kao da da to bolje opišem, ukratko kvantiteta im je na nivou, s kvalitetom već imamo problem.

Sve to što sleti s Ryanairom doleti na Kalelargu s ruksakom u kojem možda i mater spakirana u kanutnu , bocom vode iz zemlje polijetanja, 10 eura po danu, a pod pazuhom im je kolonija bakterija koju također transportiraju od domeka.

Čast i naklon onima koji se operu u dva dana jedan put. Naklon.

Tako ti mnogobrojni podosta otužni gosti bavuljaju po gradu najčešće od podne do 17, valjda im prijaju ugrijane rimske ploče koje reflekriraju svjetlost na njihove jeftine sunčane naočale od 2 eura.

Očito je da je kod nas je sletilo i doletilo sve ono što zaobilazi Milano, Pariz, Atenu, Maldive….

Tako se i ponuda na glavnoj zadarskoj ulici prilagodila profilu gostiju koji nas posjećuju, pa od vam od lipnja do negdje kraja listopada cijela Kalelarga daje po prženom ulju. Možda da preimenujemo Kalelargu u Krumpirolargu, bilo bi logičnije barem za vrijeme sezone.

Na glavnoj zadarskoj ulici nećete vidjet ručno rezani pršut, ili možda degustaciju vrhunskog extra djevičanskog maslinovog ulja, vina našeg podneblja….jer to ovaj profil turista ne vjerujem da može sebi priuštiti.

Pizza, burek, krafne lokalna autohtona jela jedno do drugo, to ide i na to se naši turisti pale kao požari ovih dana.

Prolazim neki dan u večernjim satima gradom, i ne mogu se kretati od gužve, pomislim pa dobro evo ih stigli su moraju i nešto potrošiti valjda (BIO BI I RED ZAR NE).

Vlasnik butika stoji nasred ulice, puši, hoda gore-dolje, vidno uznemiren.

Pitam ga kao ide barba, kupuju ili?

„Gopođa draga, loše, ništa, to samo šeta….samo gleda“

„Znate kad je dobra sezona, onda cela ulica radi, svi sve prodaju, da na kamenu napišeš Zadar sve ide, sve, ali ovo je loše, nema to para žena draga“, tužno zaključuje čovjek.

Mislim da je barba dao najbolju analizu turističke sezone 2022.- loše, loše!

Baš ih je nekako i tužno promatrati, gledati tu napaćenu djecu koja bi ubila za to da malo sjednu, odmoru, pojedu nešto na žlicu toplo.

Pa ja kad vidim tu sirotinju čisto mi dođe da im svakome turnem 100 kuna u džep da sjednu s djecom ko ljudi na sladoled, da ne ispadaju iz krošnja, klupa, da se ne valjaju ko tuljani na suhom po travi ispred Donata.

Milo mi dođe te dice, onako rumeni, gladni, žedni svi dijele istu bocu vode, gledaju sladolede u vitrinama kao ja stanje na računu prvi dan plaće, ushićeno i sretno, ali ih brzo relanost lupne po napećenom licu.

Mi Hrvati možemo biti ne znam kakvi, i ne putujemo često ali kad putujemo onda jedemo, pijemo i spavamo kao ljudi.

Ja ne idem negdje ako nemam dovoljan budžet za putovanje. Nisam čarobnjak da od brze i jeftine hrane stvorim pristojno jelo.

Ne vučem djecu po suncu ili hladnoći po gradovima, ne jedem samo u pekarama, kupim suvenir koji nije magnet. Rado degustiram lokalnu hranu i piće, peciva i vode imam i doma. Tako bi to trebalo izgledati zar ne?

Stručnjaci godinama u javnom prostoru govore o važnosti brendiranja, o važnosti prezentacije lokalnih običaja i hrane.

Ja ne znam kome oni to govore, jer kako stvari stoje naš najpopularniji autohtoni proizvod je pomfrit iz vrećice i zaleđeno pecivo iz Mlinara.

Ne znam da li je tužno ili pohvalno da će se naši gosti bolje provesti u Benkovcu nego Zadru. Njihovo kulturno ljeto se ne srami nikoga ni ničega. Gosti se mogu povezati s običajima i gastronomijom podneblja Ravnih kotara, doživjeti autentično iskustvo, i to su gosti veće platežne moći koji borave u vilama za odmor i žele probati, okusiti i doživjeti nešto
drugačije.

U iščekivanju boljih ponuda i gostiju s većom platežnom moći ostavljam jedan pjesmuljak svima da ne zaboravimo što imamo ovih dana u gradu…

Djelujte tužno,
pomalo i ružno,
pekare volite,
bogu se za popuste molite,

iz iste boce pijete,
i na podu se smijete
dok pizzu na suncu grijete.

Za vas je kafić luksuz teži,
Zato bježi, bježi.

#pomfrisezona2022

 
Nastavi čitati

magazin

SV. FILIP I JAKOV: U petak u parku projekcija filma “Ghostbusters”

Objavljeno

-

By

Ghostbusters – 19.08. – 21:30h – Parkić – Sv. Filip i Jakov

👻 Jašemo dalje na nezaustavljivom tsunamiju nostalgije.

👻 Nakon Gooniesa, koji su u vama probudili sjećanja na bolja vremena, udruga Super 8 i Platforma za Kino ovaj put vas pitaju: Who you gonna call? Odgovor je naravno Ghostbusters.

Neponovljiva i nezaboravna komedija s elementima nadnaravnog u kojoj vas nasmijavaju legendarna imena struke Bill Murray i Dan Aykroyd, naš je sljedeći put u prošlost.

👻 Demonski psi iz pakla, polubog Zuul, preslatki Slimer i gigantski čovjek od sljeza, vrhunac specijalnih efekata u to doba, garancija su da vam neće biti dosadno.

👻 I dok u glavi pjevušite glavnu glazbenu temu ovog filma, ostavite mjesta za ove informacije. Parkić na rivi, 19. kolovoza, s početkom u 21:30.

Dekice, sjedalice, piće i grickalice iz bilo koje dimenzije dobrodošli.

Program sufinancira Tourist Board Sv.Filip i Jakov

 
Nastavi čitati

magazin

(VIDEO) Ane Paška objavila spot za pjesmu “Sanjam cajke”

Objavljeno

-

By

Na svom YouTube kanalu, Ane Paška objavila je pjesmu “Sanjam cajke”.

“Ova je pjesma izašla iz dubine duše ili je možda preciznije reći-podsvijesti. Iako se trudim fokusirati na sadržaje koji dušu smiruju, hrane, ohrabruju, jednostavno je nemoguće ponekad ne osjetiti tugu i frustraciju zbog većine, odnosno plićine u kojoj se ta većina brčka, mentalnog stanja kolektiva koji pokazuje itekakvu krizu duha, nedostatka poezije, kako muzičke tako i tekstualne.

Namjera je bila oplemeniti vlastitu frustraciju pjesmom, žanrovski se zafrkavati, progovoriti tonom cajke o cajki, razumjeti noćnu moru, uglazbiti je, na kraju krajeva, javno kapitulirati, jer “A šta sad, kad tisuće su jačeee?” – kazala je umjetnica.

Za glazbu je korišten BOSS VE-20 vocal processor i Zoom H6 snimač.

Video je radio Kaja Zulin.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi

U trendu