Connect with us

ODRŽANA SKUPŠTINA ABA LIGE Otkazan Superkup, doigravanja počinju 23. rujna

Objavljeno

Skupština ABA lige održana je jučer putem video veze, kao i nedavno održani sastanak klubova sudionika regionalnog natjecanja.

Zaključke Skupštine i priopćenje ABA lige prenosimo u cijelosti:

“Skupština ABA liga j.t.d., koja je održana 29. lipnja 2020., donijela je niz odluka s ciljem daljnjeg jačanja i razvoja natjecanja.

Skupština ABA liga j.t.d. odlučila je kako će ABA ligu i ABA ligu 2 do sezone 2024/25 činiti 14 klubova.

Prema odluci Skupštine, ABA liga započet će 19. rujna 2020. u sezoni 2020/21. Regularni dio sezone trajat će do 28. ožujka 2021. godine, dok doigravanja počinju 4. travnja 2021. godine.

U skladu s potvrđenim sustavom natjecanja, posljednje plasirana momčad ABA lige neće imati pravo sudjelovati na ovom nivou natjecanja u sljedećoj sezoni, dok će se 13-plasirana ekipa ABA lige i finalist ABA lige 2 međusobno suočiti u kvalifikacijama za ABA ligu.

S obzirom kako nam prisutnost i razvoj virusa COVID-19 i dalje donosi nekoliko restriktivnih faktora, Skupština ABA liga j.t.d. odlučila je otkazati Superkup ABA 2020/21.

Na temelju rezultata na državnim prvenstvima, članovi ABA lige 2 u sezoni 2020/21 bit će Gorica, Helios Suns, Lovćen 1947, MZT Skopje Aerodrom, Rabotnički, Sloboda Užice, Spars Realway, Sutjeska, Široki i Zlatibor.

U isto vrijeme, Skupština ABA liga j.t.d. je usvojila kriterije za popunjavanje dodatnih mjesta u ABA ligi 2 i na osnovu njih Mladost Zemun, Studentski centar, Sloboda Tuzla i Podgorica dobili su ‘wild card’.

Sezona ABA lige 2 2020/21 započet će 23. rujna 2020. Regularni dio sezone trajat će do 7. travnja 2021., dok doigravanja počinju 14. travnja 2021. godine.

ABA liga i njeni klubovi nastavit će pratiti razvoj situacije u vezi s Covid-19 i ostat će u stalnom kontaktu s državom i zdravstvenim organizacijama kako bi koordinirali svoje daljnje korake u skladu s mogućim ograničenjima.”

Kliknite za komentar

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Sport

SPORTSKI VIKEND / Na Višnjiku košarka, mažoretkinje, vaterpolo…

Petak, 19. travnja 2024.
KOŠARKA – ABA liga, doigravanje: Zadar – Budućnost, Dvorana Krešimira Ćosića u 19 sati.
ODBOJKA – Hrvatsko prvenstvo u maloj i u mini odbojci, pomoćne dvorane 1 i 4 od 10 sati.

Subota, 20. travnja 2024.
MAŽORET – 42. državni turnir, Dvorana Krešimira Ćosića od 9 sati.
NOGOMET – Mlađi pioniri i pioniri: Arbanasi – Neretva u 13, 30 i u 14, 45; pionirke i kadetkinje: Donat – Međimurje u 16 i u 17, 30 sati.
VATERPOLO – Prvenstvo ml. juniora: Zadar 1952 – Jug u 18 sati.
Napomena: U vremenu održavanja utakmice bazen neće biti dostupan građanima.
KOŠARKA – Prva ženska liga: Zadar – Vodice, pom. dvorana 3 u 15 sati.

Nedjelja, 21. travnja 2024.
NOGOMET – Mlađi pioniri: Zara – Zadar II u 8; pioniri: Zara III – Abeceda u 9, 15; papaline: Zara II – Sv. Mihovil u 10, 40; kadeti i juniori: Arbanasi – Velebit u 11, 45 i u 13, 45; papaline: Zadarnova – Arbanasi u 16; seniori: Abeceda – Zlatna luka u 17 sati.
VATERPOLO – Prvenstvo ml. juniora: Zadar 1952 – Jadran u 11 sati.
Napomena: U vremenu održavanja utakmice bazen neće biti dostupan građanima.
KOŠARKA – LIKAR: Veterani Puntamike – Jadera u 11 i Voštarnica – Sabunjar u 12, 30; U 17: Diadora – Alkar u 14 sati, sve u pom. dvorani 3.

Sport

PAKOŠTANE, 1. SVIBNJA / Tradicionalni rekreativni MTB Maraton Vransko Jezero 2024.

By

I ove godine u organizaciji Brdsko biciklističkog kluba Pakoštane i TZ Općine Pakoštane održati će se rekreativni MTB „Maraton Vransko jezero 2024″ i to tradicionalno 1. svibnja.

Što je Maraton Vransko jezero?

To je kultna brdsko-biciklistička utrka oko Vranskog jezera koja je za veliku većinu rekreativnih biciklista bila prva utrka u svijetu natjecanja i samim time ostala im je u posebnom sjećanju. Za one druge kategorije biciklista, onih ozbiljnijih bila je odskočna daska i priznanje njihove ljubavi koje gaje prema biciklizmu.

“Veseli nas što ćemo ponovo i ove godine organizirati rekreativni MTB Maraton “Vransko jezero” 1.5. 2024 na Praznik rada. Približavajući se drugom desetljeću postojanja maratona možemo zaključiti da se svake godine priključuje sve veći broj domaćih i stranih natjecatelja što nam daje dodatni poticaj ali i potvrdu da Maraton Vransko jezero postaje prepoznatljivi brend u brdskom biciklizmu kao takav i da nas obavezuje da takav brend zadržimo kao vrijednost naše mikrolokacije. Ova godina nam je posebna zbog 10.rođendana našeg kluba tako da se nadamo da će odaziv biti što veći. “- naglasio je Ivan Kurtov, predsjednik BBK Pakoštane

Planirani start utrke je u 12.00 sati uz centra Pakoštana. Sama staza smještena je oko Vranskog jezera s prekrasnim panoramskim pogledom na tirkizno zeleno Vransko jezero.

„Ovaj maraton za nas je poseban ne samo zbog duge tradicije koja se proteže kroz njega nego i zbog svih uključenih sudionika u organizaciju. Velika podrška su nam članovi DVD Pakoštane-Vrana-Vrgada koji nam pomažu svaku našu utrku. Naravno moramo napomenuti sve članove BBK Pakoštane i njihove obitelji koji godinama volonterski pripremaju, organiziraju sami maraton ali i sve ostale utrke. Ovim putem se zahvaljujemo i TZ Općine Pakoštane i direktorici Danijeli Vulin, na podršci koju nam daju od samih početaka osnivanja kluba ali i kroz pomoć oko organizaciju ovakvih utrka.”- izjavili su iz BBK Pakoštane

Utrka se održava u više kategorija:

Kategorija Rekreacija Žene (33km/350m ukupno uspona)

Kategorija Sport Žene (33km/350m ukupno uspona)

Kategorija Rekreacija Muškarci (33km/350m ukupno uspona)

Kategorija Sport Muškarci (33km/350m ukupno uspona)

E-bike žene: jedinstvena kategorija (33km/350m ukupno uspona)

E-bike muškarci: jedinstvena kategorija (33km/350m ukupno uspona)

„Ovim putem pozivamo sve bicikliste rekreativce i one malo ozbiljnije da se prijave na utrku. Nadamo se da ćemo ove godine ponovo vidjeti stara već prijateljska lica, ali i one koji će se tek krenuti natjecati. Veseli nas i najava stranih natjecatelja iz Slovenije,Poljske, BiH koji se svake godine vraćaju na naš Maraton.”- BBK Pakoštane

Prijave su otvorene na stranici: stoperica.live, a sve dodatne informacije o samom događaju možete pronaći na društvenim mrežama i na web stranici BBK Pakoštane.

Sport

ZADAR BIKE MAGIC NASTAVLJA DOMINACIJU / Završena je druga etapa brdsko biciklističke utrke 4 Islands MTB stage race na otoku Cresu

Fotografije: 4 Islands

Jučerašnja etapa, koja je najduža od svih, započela je u trajektnom pristaništu u Meragu, a završila u Cresu. Ova impresivna dionica proteže se na čak 83 kilometara, obiluje usponima od 1880 metara te pruža nezaboravno iskustvo vožnje kroz netaknutu prirodu i slikovite krajolike. Sunčano vrijeme dodatno je obogatilo vožnju, omogućavajući biciklistima da uživaju u pogledima na more, Vransko jezero,  šume i livade koje su ih okruživale.

U kategoriji “UCI Men”, tim Metallurgica Veneta Mtb, u sastavu Nicola Taffarel i Massimo Rosa, prvi je stigao na cilj u Cresu s impresivnim vremenom od 3:16:37. Na drugom mjestu plasirao se tim Klimatiza Toteemi Cabberty 2, čiji su članovi Miguel Munoz i Luis Martinez ostvarili vrijeme od 3:18:04. Treće mjesto zauzeli su Hans Becking i Jose Dias iz tima BUFF MEGAMO 2 s vremenom od 3:20:19.

U “UCI Women” kategoriji, nije bilo promjena u poretku od jučerašnje etape, te su na prvom mjestu ostale Janina Wust i Rosa Van Doorn iz tima BUFF MEGAMO Women s izvrsnim vremenom od 4:06:18. Na drugom mjestu stigao je tim CANNONDALE ISB SPORT, čiji su članovi Monica Calderon i Txell Figueras postigli vrijeme od 4:08:10. Treće mjesto osvojile su Janka Keseg Stevkova i Martina Krahulcova iz tima 8capital s vremenom od 4:11:36.

Zadar Bike Magic tim, u „Mixed“ kategoriji, povećao je svoju prednost i utvrdio prvu poziciju. Karmen Skiljic i Tonko Čičin Šain stigli su u cilj s izvrsnim vremenom od 4:05:37, ostavivši drugoplasirani Squirt Efort tim,  Elrika Harmzen Pretorius i Alexander Lawrance,  19 minuta iza sebe. Treće mjesto zauzeli su još jedni Hrvati, Maja Bonačić i Tomislav Katalenić iz tima Rab Mtb Paradise Team I  s vremenom 4:30:04.

Karmen je podijelila svoje dojmove: „Nisam očekivala da ćemo ostvariti ovakvu prednost, ali nam je to puno olakšalo, posebno psihički. Danas smo se osjećali opuštenije i s više sigurnosti spuštali. Pratiti razliku koju smo stvorili nakon svake kontrolne točke zaista nam je dalo dodatnu motivaciju. Iako je bilo zahtjevno, mislim da je jučer bilo puno stresnije. Pronašli smo svoj ritam.“

Tonko i Karmen su bili brži od ženske UCI kategorije, a Karmen je istaknula: „Ova etapa s najviše uspona i 80 kilometara je zaista izazovna. Ti usponi od 1900 metara nadmorske visine protežu se kroz tu kilometražu, ali Tonko je bio tu da me gura kad god sam bila blizu svojih granica. Ne bih postigla ovo vrijeme bez Tonkove podrške, pomogao mi je u ključnim trenucima i to je bilo presudno za ovakav uspjeh.“

Hrvatski tim Husqvarna team, Ivica Mesaric i Roko Fržop, ponovili su jučerašnji uspjeh i ponovno se našli na prvom mjestu u kategoriji „Amateurs Men“ s vremenom 3:47:08.

Uživamo u pobjedama, ali smo se jako namučili. Ovi otoci su specifični; mi smo Dalmatinci iz Vodica, navikli smo na kamenjar, ali ovdje je kamenje ipak posebno i ima ga više nego kod nas. Danas smo odlično odradili posao i mislim da smo taktički dobro reagirali na početne napade drugih te na kraju stekli prednost koju smo uspjeli zadržati do kraja. Stvarno smo zadovoljni današnjom etapom, Cres nas je odlično ugostio. Nadamo se da nas takva atmosfera čeka i na preostala dva otoka.“ – izjavio je Roko Fržop

Nije bilo promjena ni u kategoriji „Grand Masters Men“, Marin Deković i Peter Vesel iz tima Team VISIT KVARNER, potvrdili su prvo mjesto s vremenom 4:00:59.

Sa Cresa su biciklisti otišli na Lošinj gdje ih sutra očekuje kraća etapa, dugačka 39 kilometara uz 900 metara uspona. Ruta počinje i završava u Malom Lošinju, a start je predviđen u 10:40 h.

Deveto izdanje 4Islands MTB race događaja, koji se razvio u pravi dragulj brdskog biciklizma, predstavlja Ironman grupa kao dio svojih Epic serija uz ostalih sedam utrka. Riječ je o petodnevnoj etapnoj brdskoj biciklističkoj utrci čiji je osnovni cilj promocija brdskog biciklizma kao rekreacije, hobija, sporta i stila života.Zahvaljujući izvanrednoj inicijativi domaćina, njihovom srdačnom gostoprimstvu, predanom radu organizacijskog tima te izvrsnoj suradnji s partnerima, ostvaruje se sinergija između sporta i izvansezonskog turizma, što doživljava svoj vrhunac u Hrvatskoj. Natjecatelji koji se vraćaju već nekoliko godina su to i prepoznali.

Za sve detalje i vremena posjetite stranicu: https://www.4islandsmtb.com/ .