Connect with us

Zadar

SLUŽBENO JE: Zadar (više) ni blizu najpoželjnijim destinacijama u Hrvatskoj!

Objavljeno

-

Ministarstvo turizma objavilo je danas najnovije podatke sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru (sustav eCrew). Prema istima, u Hrvatskoj je u 2019. godini ostvareno 20,7 milijuna dolazaka (+5 posto) i 108,6 milijuna noćenja (+2 posto). Od toga su strani turisti ostvarili 18,3 milijuna dolazaka (+4 posto) i 94,8 milijuna noćenja (+2 posto), a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za 9 posto te u noćenjima za 8 posto.

„Iza nas je još jedna rekordna turistička godina po broju turističkih dolazaka i noćenja, ali što je još važnije, bilježimo porast turističkih prihoda i povećanu potrošnju turista. Prema preliminarnim rezultatima istraživanja TOMAS Hrvatska 2019. prosječna dnevna potrošnja turista porasla za 20 posto u odnosu na 2017. te iznosi 97 eura po danu. Odraz je to kontinuiranog povećanja kvalitete turističke ponude, ulaganja u smještajne kapacitete i nove motive dolaska turista. Ova godina svojevrsna je prekretnica u smislu početka primjene novih turističkih zakona i završetka aktualne Strategije razvoja turizma te početka izrade nove Strategije koja će imati uporište u održivom i odgovornom turizmu temeljenom na kvaliteti i većoj dodanoj vrijednosti uz stavljanje fokusa na povezivanje turizma s popratnim djelatnostima kroz različite selektivne oblike turizma. Za održivost i odgovornost u upravljanju turističkih sektorom zalagati ćemo se i u sklopu predsjedanja Hrvatske Vijećem EU, a u cilju bolje prepoznatljivosti na dalekim tržištima predložiti ćemo uspostavu europskog turističkog brenda za zajedničku promociju država članica“, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli.

„S ciljem promocije hrvatskog turizma tijekom 2020. godine provest ćemo četiri velike promotivne kampanje koje će za cilj imati daljnje jačanje nacionalnog turističkog brenda, ali i promociju turističke ponude u razdobljima pred i posezone. Fokus će nam biti i na promociji posebnih proizvoda kao što su nautički ili poslovni turizam, a posebnu kampanju pripremamo i za promociju turizma na domaćem tržištu koja će za cilj imati poticanje domaćeg turističkog prometa. Tijekom ove godine hrvatski turizam ćemo u suradnji s našim predstavništvima predstaviti i na više od 40 svjetskih sajmova, kao i na više od 100 posebnih prezentacija i radionica koje ćemo organizirati na ključnim tržištima“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako će se i brojna međunarodna događanja, kao što su Europsko nogometno prvenstvo, Olimpijske igre u Tokiju, Rijeka EPK ili EXPO Dubai, iskoristiti za dodatnu promociju Hrvatske.

Tijekom 2019. godine najviše noćenja ostvareno je u Istri (28,7 milijuna), u Splitsko-dalmatinskoj županiji ostvareno je 20,5 milijuna noćenja, dok je na Kvarneru ostvareno 19,3 milijuna noćenja.

Slijede Zadarska županija sa 15,1 milijun noćenja, Dubrovačko-neretvanska županija sa 9,2 milijuna noćenja i Šibensko-kninska županija s 7,3 milijuna noćenja. U Ličko-senjskoj županiji ostvareno je 3,4 milijuna noćenja, a u Zagrebu 2,7 milijuna noćenja. Na kontinentu je, ne uključujući Zagreb, ostvareno 1,2 milijuna dolazaka (+7 posto) i 2,4 milijuna noćenja (+7 posto), a gledajući po županijama najviše je noćenja ostvareno u Karlovačkoj (638.000), Krapinsko-zagorskoj (373.000), Osječko-baranjskoj (234.000), Zagrebačkoj (230.000) i Međimurskoj županiji (201.000).

Na nacionalnoj je razini najviše noćenja ostvareno s tržišta Njemačke (21,2 milijuna), Slovenije (10,9 milijuna), Austrije (7,8 milijuna), Poljske (6,1 milijun) i Italije (5,5 milijuna), a gledajući po segmentu smještaja najviše je noćenja ostvareno u objektima u domaćinstvu (39,3 milijuna) te u hotelima (25,8 milijuna) i kampovima (18,8 milijuna). Top destinacije u 2019. godini po kriteriju ostvarenih noćenja su Dubrovnik, Rovinj, Poreč, Split i Medulin.

Ministarstvo turizma objavilo je i detaljnu analizu turističkog prometa u zemlji, odnosno u gradovima Hrvatske. Nekad “najpoželjnije turističke destinacije” danas nema nigdje:

Uz sajamske nastupe i posebne prezentacije te provedbu promotivnih kampanji i aktivnosti povezanih uz velika međunarodna događanja, hrvatski turizam će se tijekom 2020. godine, između ostalog, promovirati i kroz suradnju Hrvatske turističke zajednice s internetskom kompanijom Google, kao i kroz suradnju s poznatim globalnim travel platformama kao što su Expedia, Lonely Planet i Trip Advisor te medijima kao što su National Geographic, eDreams, Skyscanner i dr. Među ključnim projektima i aktivnostima koje će također obilježiti 2020. godinu su projekt Hrvatski digitalni turizam, izrada novog Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma, a ključni će biti i procesi prilagodbe turističkog sektora na nove zakonske okvire koji su stupili na snagu s početkom ove godine.

 

 
Nastavi čitati
7 komentara

7 Comments

  1. Kacijola

    14. siječnja 2020. at 13:47

    Ahahaahaa ,
    Tko je dignuo kredite hebao je ježića
    Turistički kolač će se pojesti i što ćemo onda živjeti od uhljeba

     
  2. Kacijola

    14. siječnja 2020. at 15:15

  3. Kacijola

    15. siječnja 2020. at 5:47

    Kmeeee kmeeee molim admina da ukloni@kacijolu

     
  4. Haha

    15. siječnja 2020. at 10:57

    Bit će da su vrata bolnice na Ugljanu ostala otvorena pa kojekakvi psihići divljaju portalima. @Kut, za svoje dobro, vrati se! Čeka te lijepa košulja!

     
  5. Kacijola

    15. siječnja 2020. at 11:37

    Ne razumi to on
    Uzalud sve. I admini i cili sistem

    Visok!

     
  6. Četiri kantuna

    15. siječnja 2020. at 16:22

    Sad če to Paljeka vratiti Zadar na prvo mksto .

     
  7. Kacijola

    16. siječnja 2020. at 0:38

    Haha i@kacijola isti budalaši drugi nick

     

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Zadar

HNK Zadar: Otkazana večerašnja izvedba komedije Puni pansion

Objavljeno

-

By

Večerašnja izvedba komedije “Puni pansion” u HNK Zadar odgađa se zbog bolesti glumice. O novom terminu posjetitelji će biti naknadno obaviješteni.

Povrat za online kupljene ulaznice izvršit će se automatski u narednim danima, a za ulaznice kupljene na prodajnim mjestima potrebno je poslati zahtjev za povrat novca putem  https://www.entrio.hr/refund web forme najkasnije u roku od mjesec dana.

 
Nastavi čitati

Grad

JOŠ PET DANA! / Sedmo izdanje Street Food Festivala: Kulinarski i glazbeni spektakl na Puntamici

Objavljeno

-

By

Zadarski Street Food Festival ponovno oduševljava posjetitelje kombinacijom vrhunske hrane i živih izvedbi domaćih glazbenih zvijezda

Najpoznatiji gastronomski i glazbeni događaj u Zadru – Street Food Festival –  vraća se po sedmi put na omiljeno mjesto okupljanja ljubitelja dobre hrane i glazbe – na Puntamiku! Od 26. travnja do 5. svibnja ova će destinacija postati vaše omiljeno odredište.

Ovaj festival postao je nezaobilazna destinacija za sve posjetitelje, bilo domaće i strane, koji žele uživati u jedinstvenom spoju okusa i ritmova uz predivan pogled na more.

Street Food Festival poznat je po svojoj raznovrsnoj ponudi hrane koja seže od tradicionalnih lokalnih specijaliteta do egzotičnih internacionalnih delicija koju s entuzijazmom spremaju najbolji zadarski ugostitelji. Posjetitelji će u čak deset dana imati priliku kušati sve – od sočnih burgera i tacosa do egzotičnih azijskih jela i slatkih poslastica, dok će se istovremeno zabavljati uz izvrsnu glazbu domaćih izvođača.

Na najljepšu pozornici u Dalmaciji stiže Sandi Cenov, genijalna ekipa iz TBF-a,  Petar Dragojević i energična Indira!

Atmosfera na festivalu bit će nezaboravna, kao i uvijek, uz odlične nastupe koji će posjetitelje držati na nogama do kasno u noć.

Sedmo izdanje Street Food Festivala na Puntamici očekuje se kao najveće do sada, s više izlagača hrane i još raznovrsnijim glazbenim programom

Organizatori pozivaju sve ljubitelje dobre hrane, odlične glazbe i vrhunske zabave da se pridruže ovoj gastronomsko-glazbenoj manifestaciji i stvore nezaboravne uspomene u prekrasnom ambijentu uz more.

Vidimo se od 26. travnja sve do 5. svibnja.

Street food festival otvoren je svakim radim danom od 16 do 24 sata, dok vikendom te 01.05. već možete uživati  u finoj spizi i osvježavajućim pićima od  12 do 24 sata.

Sve informacije potražite na www.zadarfoodfestival.com

 
Nastavi čitati

Grad

”Plavi kaftan” i ”Priscilla” u Kino Zoni

Objavljeno

-

By

Ovog četvrtka u Kino Zoni vas ponovno očekuje dvostruki program i svi oni koji to nisu ranije stigli, imat će tako priliku pogledati na Canneskom festivalu nagradom ovjenčan ”Plavi kaftan”, a zatim je na rasporedu kinoteke i premijera biografske glazbene drame Sofije Coppole ”Priscilla” koja prati ljubavni odnos naslovne protagonistice i kralja R’N’R’-a, Elvisa Presleya!

Halim i Mina vode trgovinu tradicionalnih kaftana u jednoj od najstarijih medina u Maroku. Da bi mogli držati korak sa zahtjevima izbirljivih kupaca, angažiraju Youssefa. Talentirani šegrt pokazuje zavidnu predanost u učenju umijeća vezenja i krojenja kojima ga podučava Halim, a Mina polako uviđa koliko je njezin suprug dirnut mladićevom prisutnošću…

Na svjetskoj premijeri filma održanoj na festivalu u Cannesu gdje je u konačnici osvojio spomenutu nagradu FIPRESCI, film ”Plavi kaftan” nakon projekcije dobio je ovacije publike u trajanju od čak petnaest minuta, a sve što je tom prilikom redateljica Touzani uspjela reći bilo je da je ovo film o ljubavi. Kao i njezin prethodni uradak “Adam” i ”Plavi kaftan” također je humanistička priča u kojoj se glavni likovi nalaze u suprotnosti s okolinom u kojoj žive. Niti jedan od tih filmova nisu tragedije, već su priče o toplini i ljubavi u drugačijoj formi koje će gledatelja ostaviti spremnog za povjerovati u najbolje dijelove ljudske prirode.

U filmu su glavne uloge ostvarili Lubna Azabal, Saleh Bakri te Ayoub Missoui kojemu je ovo ujedno bio i prvi glumački nastup. Sve troje su prema mišljenju kritičara odradili senzacionalan posao uz mirnu, suptilnu i sigurnu redateljsku ruku Maryam Touzani te stvorili nezaboravnu priču koja govori o različitim vrstama ljubavi, a jednu takvu ćete imati priliku pogledati i u biografskoj glazbenoj drami ”Priscilla”. 

Kad tinejdžerica Priscilla Beaulieu upozna Elvisa Presleyja na jednoj zabavi čovjek koji je već u tom trenutku najveća moguća rock’n’roll superzvijezda u privatnim trenucima potpuno neočekivano postaje netko drugi: zaljubljen, saveznik u usamljenosti i ranjiv najbolji prijatelj…

U ovom duboko dirljivom i zanosno detaljnom portretu o ljubavi, fantaziji i slavi scenaristica i redateljica Sofia Coppola nam kroz Priscilline oči predstavlja do danas neviđenu stranu velikog američkog glazbenog mita, odnos Elvisa i Priscille te njihov turbulentan brak, od njemačke vojne baze do Gracelanda, njegovog imanja iz snova.

Naslovnu ulogu impresivno tumači Caillee Spaeny koja je za svoj nastup nagrađena nagradom za najbolju glumicu na festivalu u Veneciji i nominacijom za Zlatni Globus, dok ostatak glumačke ekipe čine još i: Jacob Elordi, Ari Cohen, Dagmara Dominczyk i Tim Post.

”Plavi kaftan” je na rasporedu u četvrtak 18. travnja s početkom od 18 h, dok nas od 20h očekuje ”Priscilla”. Projekcije se održavaju u Polivalentnoj dvorani Providurove palače, a ulaznice po cijeni od 4 eura mogu se kupiti na samoj lokaciji prikazivanja sat vremena prije projekcije.

*Ulaznice se mogu i rezervirati porukom u inbox profila Kino Zone na Facebooku i Instagramu, e-mailom na: info@kino-zona.com te SMS i WhatsApp porukom na 099/7208342.

*Program Kino Zone sufinanciran je sredstvima Grada Zadra, Hrvatskog audiovizualnog centra i Zaklade “Kultura nova”, a odvija se u partnerstvu s Koncertnim uredom Zadar.

 
Nastavi čitati
Oglasi
Oglasi
Oglasi
Oglasi

U trendu