IZNAJMLJIVAČI NA JADRANU U OČAJU SPUŠTAJU CIJENE: Nude drastično jeftinije sobe, a neki nude i jedan dan gratis

Objavljeno: 18.6.2019. u 10:10
Autor: , e-mail: desk@znet.hr

Najnovije

Posljednji komentari

Marketing

Na internetu se već nude sobe na sniženjima od 10 do 15 posto ili pak ponude s jednim danom gratis. Predviđa se da će ovu sezonu obilježiti tzv. last-minute prodaja i kasnije rezervacije

Počela je špica turističke sezone koja će, za razliku od prethodnih, biti vrlo nepredvidiva. Hotelijeri i iznajmljivači već sada su na rubu panike i jer se, piše Novi list, na terenu čuje kako je buking za sedmi i osmi mjesec u nekim destinacijama 15 do 30 posto slabiji nego lani.

Na internetu se već nude sobe na sniženjima od 10 do 15 posto ili pak ponude s jednim danom gratis. Predviđa se da će ovu sezonu obilježiti tzv. last-minute prodaja i kasnije rezervacije.

Ove godine na turističko se tržište na velika vrata vraćaju Turska, Grčka i sjevernoafričke destinacije pa će, slažu se mnogi, biti jako teško dostići lanjske rekorde. Uzlazni trend kad-tad je, piše Novi list, morao dosegnuti prijelomnu točku, a tu je i činjenica da privatni smještaj raste po dvoznamenkastim stopama i da je te kapacitete sve teže popuniti.

U tom smislu, ovogodišnja špica sezone trebala bi “iščistiti” ponudu na tržištu u smislu da će kvalitetniji uspjeti dobro raditi, dok bi nekvalitetan smještaj u koji se nije ulagalo, mogao imati problema.

Boris Žgomba, predsjednik Udruženja putničkih agencija Hrvatske gospodarske komore, ovog je tjedna ustvrdio da je hiperpotražnja za hrvatskom ponudom stvar prošlosti.

“Evidentno je da ćemo, unatoč tome što su u svibnju obiteljski smještaj i kampovi uslijed lošeg vremena pretrpjeli gubitke, u prvih šest mjeseci biti u očekivanim okvirima, dakle, na lanjskim brojkama. Međutim, pravi izazov je pred nama. Srpanj i kolovoz su po udjelu u noćenjima i cijenama najzahtjevniji i najvažniji, i svaki otklon u ovim mjesecima znači velike brojke. Što se tiče ova dva mjeseca, osobito srpnja, postoji doza zabrinutosti s obzirom da rezervacije i dalje kasne, nisu se rješavale. I to izaziva zabrinutost za ukupan tok turističke godine”, kazao je Žgomba.

On od ove sezone ne očekuje velike padove te kaže da neće biti neuspjeh ako budemo do 5 posto u minusu.

Najveći ‘potop’ u predsezoni imali su kampovi koji su u svibnju zabilježili pad noćenja od 38 posto. Hrvatska ima 785 kampova u kojima može primiti 248.522 osobe. U ukupnim turističkim dolascima kampovi nose oko 16 posto, a u ukupnim noćenjima oko 22 posto hrvatskog turizma.

Adriano Palman, direktor Kamping udruženja Hrvatske, ističe da je podbačaj u svibnju bio zbog veoma lošeg, hladnog i kišovitog vremena.

“Načelno, kroz to se vrijeme ipak ne ostvare ključne brojke koje bi mogle utjecati na cijeli tijek sezone, te je lipanj dolaskom toplog i lijepog vremena popravio rezultate. Tim tempom, očekujemo u sektoru ostvarenje prošlogodišnjih rezultata najkasnije do kraja lipnja te ulazak u glavnu sezonu na istoj lanjskoj razini. Glavna sezona, srpanj i kolovoz, će ove godine više nego ikada biti neizvjesni i borit ćemo se za svakoga gosta”, kazao je Palman za Novi list.

I on ističe kako se u kampovima ove godine očekuje nekoliko postotaka minusa, a ako budu dosegnute lanjske brojke, kaže, bit će odlično.

Lucija Jukić, direktorica marketinga Jadrana Crikvenica kaže da su drugi dio predsezone, kao i svim hotelijerima, obilježile nepovoljne vremenske prilike što je imalo odraza i na buking.

“Za sada bilježimo značajno povećanje broja rezervacija individualnih gostiju, posebno u zadnjih desetak dana. Za udarni dio sezone u srpnju i kolovozu, pak, buking nešto više kasni u odnosu na prošlu godinu, no vjerujemo kako će lijepo vrijeme i topli dani učiniti svoje”, kazala je za Novi list.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocijenite članak!
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Komentirajte ovaj članak

mojtv.hr - kompletan tv program