KOLUMNA Evanđelje po Croduxu

Objavljeno: 09.5.2019. u 15:10
Autor: , e-mail: online@znet.hr

Najnovije

Posljednji komentari

Marketing

Kolega Selimović danas je napisao odličnu analizu situacije koja to nije oko nove pumpe na rubu grada. Mali je problem samo što je okosnicu analize malo nahero nasadio. Na temeljima (ne)principijelnosti.

Još jednom nepotrebno ponavljajući kako investitori u novu Apios pumpu imaju sve postojeće dozvole, pozitivna mišljenja, odobrenja i tomu slično (jer onaj tko je to trebao znati, po sili zakona – zna; a onaj tko to ne želi znati – niti ne treba), poentirao je retoričkim pitanjem (parafraziramo): koliko je principijelno od Croduxa da diže galamu oko nečega što je i za njih same uobičajeno (radi se o vrsti izlaza s pumpe na cestu).

Odgovor na tu nezahvalnu dilemu koju Selimović pomalo neočekivano naivno otvara je, naime, jasan ko dan – nije uopće principijelo i niti se ovdje o principijelnosti radi niti najprincipijelniji pobjeđuje.

Ovdje se radi o tri stvari – privatnom kapitalu (Crodux) i marketingu koji se tim kapitalom plaća. Treća stvar je cilj – nametanje monopola, ili makar pokušaj nametanja.

Premda suvišno, dovoljno je unijeti u Google “Crodux i Jutarnji list”, da bi odmah na vrh iskočila objava o promo (plaćenim) tekstovima bogatog oglašivača (fotografija gore).

Sad kad znamo, ako dosad nismo, zašto netko piše što piše i kako piše, da se vratimo Selimoviću i principima. Principijelnim se može prikazati sve i svašta, ali pravo pitanje jest – koji su principi?

Ovdje, otprilike sljedeći:

1. Crodux je oglašivač.

2. Ako to treba Croduxu, onda svaka cesta može biti smrtonosna. Ako nije Croduxova.

3. Ako istu cestu koja je kod susjeda “smrtonosna” preko puta sagradi Crodux, onda je ona takva kakva treba biti, u gabaritima.

4. Ako Crodux plaća reklamu, onda je on prije inspekcija, zavoda i nadležnih službi jedini mjerodavan da kaže je li nešto po propisima ili nije.

5. Ako Crodux objavi da nešto ne valja, onda se to proglašava Evanđeljem i svi se imaju pokloniti.

6. Tko to tako ne prihvati, taj je razbojnik i zove se policija.

Kao i mnoge preostale stvari u Republici Hrvatskoj, naopako i sjebano.

Kod zadarske Supernove, baš kao i u Bregdetti, bivšem Mesoprometu, Tvornici kruha, Dražanici i drugdje ne događa se ništa osim razvoja Zadra. A razvoj podrazumijeva promjene. Kad će one zahvatiti i medije, možda je tek pravo pitanje. Pa da netko “mjerodavan” – osim Croduxa – postavi pravo pitanje: koliko je trebalo i komu platiti, pa da Crodux sa svojim klimavim opstrukcijama ne dobije medijsku pozornost koju je dobio?

A to već ima svoje ime i svakako jest stvar za policiju.

A ne je li principijelno ili nije.

Je, koliko i to što najbogatiji državni inspektor u Hrvata Pupić Bakrač proziva nekoga za lopovluk, a u kući mu i DORH i policija zbog dvostrukih blagajni s Aerodroma i punice umirovljenice iz Maraske koja gradi apartmanske zgrade.

Mašala.

 

VN:F [1.9.22_1171]
Ocijenite članak!
Rating: 2.6/5 (5 votes cast)
KOLUMNA Evanđelje po Croduxu, 2.6 out of 5 based on 5 ratings

1 komentar za “KOLUMNA Evanđelje po Croduxu”

  1. Evala… Madamme A.B ma ne u rvacki sabor…vengo u EU parlament bi vas tribalo odaslat !

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Komentirajte ovaj članak

mojtv.hr - kompletan tv program